Stranica 1 od 1

nemoguca misija=otvoriti gepek

Poslato: Ned Maj 06, 2007 11:01 am
od sasa bg
Desilo se samo od sebe. Ne mogu da otvorim gepek, na GTV-u, ni kljucem, a ni preko el. tastera. Kao da se pojavila neka mehanicka prepreka. Brava ne moze da se okrene dovoljno u desno, taster reaguje (cuje se), ali se nista ne desava. U srevisu smo stiskali, krivili, ljuljali :? haubu, ne bi li se nasao neki polozaj, i nista.

Skidana su zadnja sedista, ali GTV ima dupli lim, tako da je nepristupacno.

Razmislajo sam da se razbusi cilindar, ali ne znam da li bi to omogucilo neki laksi pristup mehanizmu. Plasim se da je poslednja opcija lomljenje i secenje kompletnog plasticnog kucista brave, sto iziskuje kupovinu novog dela, a pre svega cekanje.

Da li je neko razresavao takvu situaciju?

Poslato: Ned Maj 06, 2007 12:03 pm
od scudetto
sine najebo si ja se prijavljujem za secenje :twisted:

Poslato: Ned Maj 06, 2007 1:01 pm
od Dora
Nisam baš siguran ali neki tipovi Alfe imaju rezervnu sajlu ispod zadnjeg sedišta ako zakaže mehanizam.
Proveri uputstvo ako imaš..

Poslato: Ned Maj 06, 2007 10:23 pm
od scudetto
gledali smo nigde nema sajlice :( zato je i vadjeno sediste

Poslato: Ned Maj 06, 2007 11:42 pm
od kilson
Hmm, secam se da smo rashrafili znak kod Milosha i zakrenuli ceo sklop (koji se drzhao samo na sajli) za 90 stepeni u smeru kazaljke na satu - gepek se otvorio.

Eh sad, ne znam da li je moguce uraditi tako na GTV-u...

Poslato: Pon Maj 07, 2007 8:12 pm
od sasa bg
Hvala, Laki, probacu to, a ako ne uspem onda idem do Paje bravara u Zemun. Scudeto ( :freak: i brusilica) mi je poslednja opcija.

Poslato: Pon Maj 07, 2007 11:51 pm
od kilson
Hm, gledao sam sa Miloshem. Necesh moci, moracesh da razbushish shrafove, jer su sa zadnje strane bez glave - zaobljeni su.

Ostatak posla znash, zakretanje itd...

Posle toga ubaci klasichne shrafove. :)

Poslato: Uto Maj 08, 2007 6:20 am
od sasa bg
Nema srafova. To je kod nekih drugih modela, znam da 156-ica ima taj deo sa zalomljenim srafovima. Plasim se da je nasilje poslednja opcija.

Poslato: Uto Maj 08, 2007 8:01 pm
od Gost
imas u onoj ulicici sto izbija na bulevar(zaboravio sam kako se zove) iza picerije orao auto bravar vidi mozda on zna neku caku?
puno srece u resavanju

p.s imam i ja brusilicu :idea:

Poslato: Uto Maj 08, 2007 9:10 pm
od Gost
Zarka Zrenjanina je ulica a ide od okretnice 83 na crvenom krstu pored male Jugopetrolove pumpe prema bul. niz ulicu sa desne strane. Autobravar. Pozz

Poslato: Sre Maj 09, 2007 9:35 am
od dekideki
nadji ili dobrog matorog bravara ili nekog iskusnog kradljivca automobila. najbezbolnije resenje, meni pomoglo u par navrata za slucajeve kad su prijatelji zakljucavali kljuceve u gepek a sva druga vrata vec zakljucana.

kako su otvarali ne znam ali im treba malo vise nego meni s kljucem. kad ih vidis sta rade, ozbiljno se zapitas cemu brava uopste i setis se odmah izreke .brave su za postene..

srecno

*nemoj brusilicom pa makar morao da odvalis pregradu iznutra pa odatle otvoris.

Poslato: Sre Maj 09, 2007 5:42 pm
od Gost
Ma nemoj da se sekiras otvoricemo je na skupu udruzenim snagama. ;)
Pozz

Poslato: Sre Maj 09, 2007 10:28 pm
od scudetto
:miniright:

Poslato: Čet Maj 10, 2007 1:06 pm
od sasa bg
Hvala svima. Sutra zakazano kod Paje u Zemunu (stari majstor, a znam da voli i Alfe).

U svakom slucaju sam zamolio komsiju Ljubu, da ne gasi nocu telefon, u slucaju da se probusi guma, njegova 166-ica ima 5 srafova :surprise:

Poslato: Čet Maj 10, 2007 5:43 pm
od Gost
:shock: GTV 5x108 ???

Poslato: Čet Maj 10, 2007 9:25 pm
od Gost
sasa bg napisao:Hvala svima. Sutra zakazano kod Paje u Zemunu (stari majstor, a znam da voli i Alfe).

U svakom slucaju sam zamolio komsiju Ljubu, da ne gasi nocu telefon, u slucaju da se probusi guma, njegova 166-ica ima 5 srafova :surprise:
Paja nije star po godima, a za majstore je majstor :)

Poslato: Sre Maj 16, 2007 8:37 am
od Gost
sasa bg napisao:
U svakom slucaju sam zamolio komsiju Ljubu, da ne gasi nocu telefon, u slucaju da se probusi guma, njegova 166-ica ima 5 srafova :surprise:
166 5x108, GTV 5x98

Poslato: Pet Maj 18, 2007 8:10 am
od sasa bg
Resio je to Paja, za 10 minuta. Narezao je kljuc, uzeo smrt kljesta i otvorio, u kombinaciji sa stiskanjem dugmeta u kabini. Covek je expert, a uzeo je samo 500 dinara za operaciju.

Problem je nastao prilikom vracanja znaka na zadnju haubu (skinut je znak i odnesen na restauraciju, farbanje i lakiranje), tada je ispao mali plasticni deo iz mehanizma znaka i ostao je u tapacirungu poklopca gepeka, i naravno posle nekoliko dana, uz pomoc cika Marfija, upao je u mehanizam vrata. Znak je na veoma nepristupacnom mestu, tako da je sama operacija vracanja znaka trajala skoro sat vremena.

Drago mi je da je to reseno, kako zbog mene, tako i zbog mojih drugova ponosnih vlasnika BMW-a, Mercedesa i slicnih vozila, koji su se smeskali i komentarisali da je to italijanski kvalitet, sto je u pitanju ljudski faktor i splet okolnosti. Pozdrav svima.

Poslato: Pet Maj 18, 2007 9:32 am
od Gost
:applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

Poslato: Pet Maj 18, 2007 12:47 pm
od Gost
prica sa srecnim zavrsetkom :lool:

Poslato: Ned Maj 20, 2007 8:42 pm
od Gost
Uhm, jel moze telefon tog Paje? Imam isti problem :mad:

Poslato: Pon Maj 21, 2007 7:05 am
od sasa bg
Telefon u radnji je 011 219 73 37. Srecno. ;)

Poslato: Pon Maj 21, 2007 9:03 pm
od Gost
Bio jutros tamo. Gepek uspesno otvoren, ali...
Uzgred sam trazio i da mi napravi jos jednu kopiju kod kljuca (posto imam samo jednu), medjutim, nismo se bas razumeli najbolje.
Kod kljuc je 3200 a vadjenje koda 2200. Sad, nisam imao pojma sta je vadjenje koda (kapirao sam da je to kopiranje cipa i jos 1000 za narezivanje i prebacivanje na novi kljuc).
Uglavnom, zavrsilo se tako sto mi je majstor (nije bio Paja vec neki drugi) fizicki izvadio cip sa starog i prebacio u novi kljuc :?

Ne znam da li da se smejem ili da placem. Uglavnom, sledeci put cu traziti detaljno objasnjenje celog postupka.