Stranica 1 od 2

Trzanje

Poslato: Pet Apr 27, 2007 11:06 am
od louderick
Menjao sam pre 8-9 meseci lamelu sa setom kvacila. Ali od skora je krenulo da mi se desava, posle pola sata - sat, gradske .stani-kreni. voznje, da auto trza kod kretanja iz prve brzine i da se trese... Znaci ne odmah vec posle pola sata ili sat voznje. Da li je u pitanju lamela ili protokomer ili nesto deseto? Da zeza protokomer on bi zezao odmah, da li se lamela ugreje i pravi s@@nje? Jos jedna stvar koja ukazuje na protokomer je sto malo slabije vuce na nizim obrtajima....... O cemu se radi? Da li je lamela lose namestena? Ponekad se cuje odozdo zvuk cangrljanja kod kretanja.....

Poslato: Pet Apr 27, 2007 11:27 am
od Gost
Koliko si platio set ?????????

KOji model auta ?

Poslato: Pet Apr 27, 2007 11:50 am
od louderick
alfa 156 2.0 ts. Kod Vlade Amag sam radio...... Cena? Cek da se setim.... Oko 300-350 evra.....

Poslato: Pet Apr 27, 2007 11:58 am
od louderick
Cena je za sve i sa lamelom, komplet......

Poslato: Pet Apr 27, 2007 12:16 pm
od Gost
Pa lepo si je platio, ali sve mirise na losu lamelu jer cim se zagreje lose drzi i preskace, ali verovatno nije to...

Poslato: Pet Apr 27, 2007 1:07 pm
od Gost
Dobar set 150 , za ruke lepa suma , smrdi na korpu 98 % ono stalo druk lezaj , znaci :Pokazna vezba isti auto drugi put .

Poslato: Pet Apr 27, 2007 1:24 pm
od louderick
Mislis da je korpa?

Poslato: Pet Apr 27, 2007 1:42 pm
od Gost
Pa nije bas tako, Saks set kvacila za 146 2.0 a to je isti taj motor je 18 000 sto je tacno 225 eura, plus 100 eura za ruke minimum znaci to je ta cena koju si platio! Mada pitam Deshu sta misli o setu za 8000, naravno ocekujem da mi kaze da ne valja nista kad on potpuno suprotno! Ugradio je jednom taksisti i posle 50 000 kilometara su skidali menjac zbog necega sasvim drugog i videli lamelu koja nije ni mrdnula! On mi je cak preporucio taj jeftiniji vise nego duplo, Italijanski je i dobro se pokazao!

Sto se tice tvog problema, valjda nisu menjali samo lamelu vec ceo set...

Poslato: Pet Apr 27, 2007 1:47 pm
od louderick
Sve su menjali.

Poslato: Pet Apr 27, 2007 2:26 pm
od chale
Moze li biti do semeringa (jesi njega mjenjao) pa ulje pokvasi lamelu i hajebaje, kod mog druga je otiso semering i ulja bilo po lameli ali je njemu trzo dok je hladan a kad se ugrije normalan i nije bilo drugih simptoma da proklizava lamela ili da gubi vucu, znaci samo trzanje odnosno auto se trese prilikom kreetanja dok se ne ugrije.

Poslato: Pet Apr 27, 2007 2:35 pm
od louderick
Lamela ne proklizava. Proklizavala je stara vec na 3-4000 obrtaja. Ova ne proklizava, samo kod kretanja kad se zagreje tesko je nabosti na kuplungu poziciju kretanja i kad se to ne desi dolazi do tresenja, trzanja i cimanja. Nisam menjao semeringe.....

Poslato: Pet Apr 27, 2007 3:15 pm
od Gost
U Euro autu set f 215 22 zuba -12.000 saks , B&B 14.000 , simptomi su korpa , postoji mog i opruga u lameli ali nema veze sa temperaturom . Za semering se slazem sa navedenim , posle par kopcanja sagori ulje osim ako nedostaje ceo semering .

Poslato: Sub Apr 28, 2007 9:53 am
od dekideki
ne bih da te plasim ali meni se cini kao korpa (ona povrsina na koju naleze lamela, bemliga kako se zove). nije reper (Z101) ali identican bio problem. mene nervirao (caletu bilo svejedno) bilo para pa ja opet sve promenio. kad smo skinuli sve i dalje ko novo. majstor je jedva primetio PUKOTINU bas na tom delu, na korpi. dakle, sve je nepotroseno neizlizano sve naizgled O.K. ali pukotina samo zvace kad nalegne kvacilo.
ima mi smisla da je to i kod tebe slucaj. dok je hladna, drzi. kad se zagreje, zine.

II slucaj koji nema sanse da je kod tebe je sajla kvacila, a to nemas :mrgreen:

ja tipujem 95% na korpu

Poslato: Sub Apr 28, 2007 10:11 am
od ljube-kugla
samo lamela,imam jako losa iskustva sa lamelama na fiat cromi 3.komada za dva meseca,dve na tavriji za par meseci,na opel corsi 14.komada 3.korpe,za godinu dana,i evo sam mi se na unu isto desava bas kao i kod tebe,stavio sam jesenas ceo set DELFI i tek posle odredjenog vremena gradske voznje pocne da trza

probaj kad pocne da trza,da krenes drugom brzinom,ako se i tad desava onda samo lamela,ne korpa nego samo lamela jer sam menjao korpu sa istom lamelom i isto se desava a kad sam stavio neku staru istrosenu lamelu,razlike daleko neznije krece i tu je zakljucak bio samo lamela,prelistaj o opelima,videces da su ljudi poceli masovno da se zale na nemirno kretanje

Poslato: Sub Apr 28, 2007 7:44 pm
od Dora
Mi smo menjali na 156 valeo set, oko 12-13K i druk ležaj 7K i trajala je lamela celih 1000 km pa se raspalo srce. Imali smo malu raspravu sa prodavcem ali smo dobili drugi set isto Valeo ali nije bio isti na izgled.
Dakle prodaje se stvarno bu?kuriš od delova....

Poslato: Sub Apr 28, 2007 9:01 pm
od Gost
Jel problem resen, sta se desava? Bas me zanima. Javi cim resis problem.
Pozz

Poslato: Sub Apr 28, 2007 9:54 pm
od Gost
Takodje... I ja treba da radim kvacilo uskoro pa ste me malo preplasili, ne mozes biti siguran ni u .original....

Poslato: Sub Apr 28, 2007 10:27 pm
od ljube-kugla
iskreno najbolje su se pokazale ruske obloge sto lice na krpu,na cromu sam stavio ladinu a obloga je tamno zelene boje,da kucnem u drvo evo vec godinu dana radi normalno,menjao sam korpu posto je imala neko ostecenje pa nije moglo normalno da se krene imala je knedlu pa se kevi redovno gasio auto,lagano pustas kvacilo i odjednom ujede

Poslato: Pon Apr 30, 2007 2:26 pm
od louderick
Treba da odem kod Vlade Amag da prekontrolisem sta se desava. Interesuje me kako moze da se vidi stanje lamele... Samo otvaranjem ili na jos nekakav nacin?.....

Poslato: Pon Apr 30, 2007 8:28 pm
od ljube-kugla
evo ja sam malopre zamenio lamelu na unu za sad ne trza,videcemo ovih dana dok se malo ulize ili razgazi

Poslato: Pon Apr 30, 2007 9:33 pm
od sasa bg
Meni se na vecini Alfi koje sam vozio, desavalo se povremeno trzanje. Uglavnom posle gradske voznje (Proslo mi je kroz ruke 9 alfijani). Desava se i na automobilima nekih drugara, vrlo brzo posle zamene seta kvacila. Kapiram, da je Alfina prica, kao kod Porschea 911-trazi relativno brzo pustanje kuplunga, ne voli vagu. Tehnicki gledano, to je neka anomalija na oprugama lamele ili korpe.

Poslato: Pon Apr 30, 2007 11:11 pm
od ljube-kugla
zato cudoviste pod haubu i samo gazi,nema da omane i zatrza

Poslato: Čet Maj 10, 2007 12:43 pm
od louderick
Da se javim sa epilogom.
Naime, bila je lamela iako sam je radio pre osam-devet meseci. Ali ne samo ona vec i druk-lager koji je isto menjan. Naime pustali su ulje cepici sa motora i ulje je uslo u druklager i s@@balo ga.... Korpa je ok. Navodno objasnjenje je: da materijal lamele nije dobro .nalegao. i nije imao dobru frikciju. Uz ruke (pola cene 4000 din) i valeo lamelu i valeo druk-lager. Stavio nove cepice i zalepio..... Sve u svemu 250 jura....... Razmisljam da menjam majstora......

Poslato: Čet Maj 10, 2007 5:45 pm
od Gost
Jer sad sve ok? Gde si radio, cisto zbog parametra. Pozz

Poslato: Čet Maj 10, 2007 5:58 pm
od louderick
Kod Vlade Amaga. Ok je sve. Ali cuje se pri menjanju brzina ponekad nekakvo cangrljanje ako brze promenim brzinu. Taj zvuk je bio i pre.... Zvuk dolazi odozdo sa pozicije lamele i menjaca......