Stranica 1 od 1
156 2.4 JTD ili 156 2.0 JTS
Poslato: Čet Dec 21, 2006 9:49 pm
od sasa bg
Nesto mastam o .sledecoj. Alfi, jednog dana... pa eto moze biti interesantna tema.
Svidja mi se 156-ica sa 2.4 JTD motorom, mocno zvuci, lepo ide, i naravno tu je i ekonomija. Proletos mi je promakao jedan lep primerak u Italiji. Najvise me fascinira zvuk, a zatim i perfomanse.
JTS je nove generacije motor, lepo ide, malo su mu dizne osetljive, ali sam saznao od acvetka za servis koji cisti te dizne (60 evra). Ne svidja mi se zvuk, nekako mi je tih auto, mada sa malo igranja oko katalizatora ili oko izduva, mozda bi se dobilo na reskijem zvuku.
Poslato: Čet Dec 21, 2006 10:41 pm
od Gost
Komsice mislim da 2.4jtd 156 nema greske.
Poslato: Čet Dec 21, 2006 10:45 pm
od Gost
2.4 jtd samo posle 2000 do tada imali dosta problema

Poslato: Pet Dec 22, 2006 1:37 am
od Gost
Ja sam generalno jako smoren cinjenicom da su ti JTS motori losi po pitanju zvuka, ne samo jacine vec i samog karaktera zvuka! Mislim da je Twin Spark motor samo nastavio tradiciju i jako lepo zvuci, kako cu se navici na taj JTS ubuduce, zaista ne znam!
Ali opet uvek sam za benzin, ne znam zasto ali volim da razvucem te obrtaje skroz tamo negde na 7000, odmah se nekako lepo nasmejem...

Poslato: Pet Dec 22, 2006 12:04 pm
od Gost
kao i lik koji radi na pumpi, mada je taj jts vrlo stedljiv kad se vozi .normalno.
Poslato: Pet Dec 22, 2006 5:54 pm
od Sasha
Ne menjaj gtv-a! Ili ako bas hoces neka naslednik bude GT.
Poslato: Pet Dec 22, 2006 6:28 pm
od Gost
pored gtv-a razmisljas o 156?
ceo auto i osecaj u 156 nije ni blizu gtv-a...
Poslato: Pet Dec 22, 2006 9:15 pm
od kilson
Ma pustite ga, vidite valjda da mashta...

Poslato: Pet Dec 22, 2006 10:51 pm
od starac vujadin
Sta ste napali coveka, vidite da hoce da napreduje u svakom pogledu... :cool
Poslato: Ned Dec 24, 2006 8:12 pm
od sasa bg
Imao sam malo 156-icu 1.8 TS, bili su placeni PDV i carina, ali nije imala tablice, tako sam se do prodaje pomalo vozio (isao sam i na posao nekoliko puta, prava stvar za parking zone-nemati tablice)
Vozi mi se malo 156-ica, najvise zbog komfora-da malo odmorim ledja, a strateski razmisljam o GTV 2.0 Turbo, restilizovanoj verziji, barem dok se GT i Brere ne potrose i ne ostare tamo iza duge, u Italiji.
Ne dam!
Poslato: Pon Dec 25, 2006 11:18 am
od Gost
E, Sale. Nemoj samo da trazis nazad ovu crnku.
Ne damo je nas dvoje!

Poslato: Pon Dec 25, 2006 9:05 pm
od sasa bg
Pozdravljam te Impulse, drago mi je da je bivsa moja masina u pravim rukama, a verujem da se ni cerkica ne bi slozila sa prodajom.

Poslato: Pon Jan 15, 2007 11:32 am
od Gost
civi napisao:2.4 jtd samo posle 2000 do tada imali dosta problema

Problemi do 2000 ?!?!?!
Ako si mislio na obrtaje, onda pozivam na probnu voznju.
U gradu ga shaltam na 1800-2000 u visu brzinu, pa me svejedno ljudi na semaforu gledaju kao mentola u fazonu:. Sta se lozi pa startuje na semaforu kao lud.
A poenta je samo da UVEK vuche.
Druga i treca vuku (BUKVALNO) od 1200-1400
ALI....
ako mislish na zvuk....e onda si u pravu....
Zvuk je tek preko 1800-2000 VRLOOOO...
Redni je petak i zvuci (grubo receno) kao....otprilike kao stari americki (70' i 80' godine) V8 od 5-6-7 litara koji se vrte do otprilike 4000-4500 kao i taj JTD.
Cuje se potmula buka...ma ne znam ni ja kako da opisem...uliva strahopostovanje...
Ma treba cuti...ne mogu ovako...
Nije to zvuk zujalice do 7000-8000
A potrosnja je SMESHNA u poredjenju sa bilo kojim benzincem.
Najnize do sada oko 5l a najvise oko 8l/100
Veca cifra je po gradu u tzv. lozenje modu

Poslato: Pon Jan 15, 2007 1:43 pm
od Gost
Registracija je drasticno poskupela.Moj drugar je prosle godine registrovao lancia kappa-u 2.4tds za 26000.Pre neki dan kad je otisao da registruje,zamalo da ga strefi srcka...34000 hiljade.
Ova drzava stvarno nikako ne ohrabruje ljubitelje jacih kola
Poslato: Uto Jan 16, 2007 11:50 pm
od Gost
civi napisao:mada je taj jts vrlo stedljiv kad se vozi .normalno.
ja nikako ovo da iskusim
