Stranica 1 od 2

Alfa 75 gecrkt

Poslato: Pet Dec 01, 2006 10:12 pm
od Dora
Alfa je gecrknula, dugo mi je i trajala hahaha
Malko smo je cipovali, malko je turbina bila u tamo a injektori mnogi u tamo i malko smo je probali kako ne treba pa je prodimila na sve strane. Voda je u usisu i izduvu.
E sad, plan je i bio da se to sve razmontira, doduse ne bas odmah ali bolje pre nego kasnije.

Motor je 1.8T, sta ima da se uradi ako se vec rastavlja, sad skidam glavu da utvrdim da li je samo zaptivac ili je jos nesto riknulo.
Osim cipa, zanima me sta moze mehanicki da se uradi da dobije malkic snage...
Ima li spasa :shock: :lool:

Poslato: Pet Dec 01, 2006 10:31 pm
od Nigy
Jbg! :shock:
Stvarno ti je 'dugo trajala'... :|

Fris se najvise time zanimao, postovao je izgled izduvne grane od Evo, koja bi trebalo dvocifren br konja da donosi, a i jurcao je po forumima sta sve moze da se menja na motoru.
Modifikacija izduva od turbine na dalje sigurno daje jos par konjica pa sa cipom, bez dalje modifikacije, bi trebalo da daje oko 220ks sto je meni okvirni cilj. :cool
Jos ako neces isterivati maksimalnu brzinu, mozda da stavis menjac od TS. :twisted:

Btw. koji cip ste stavili, odakle i posto? :roll:

PS. Mi sve trpamo u jedan topic, pa prelistaj tamo - moze se svasta naci. ;)

Poslato: Sub Dec 02, 2006 12:21 am
od Gost
Kao sto sam danas vec rekao Dori, Turbaljke imaju problem sa termostatom: kasno (za njih) otvara, tj na 83c. :(
Potrebno ga je malko prepraviti, odnosno, napraviti da moze da se otvara i ubaciti u kuciste termostat koji otvara na 76c ;)
U slucaju da doticni (83c) krene da crkava (da zaglavi), postoji velika opasnost da se pri visokoj temperaturi .odglavi. i pusti hladnu vodu u blok, sto lako moze da prouzrokuje pucanje neke od hilzni. :(
Upravo se to dogodilo na mom Sektomobilu... :x
U prevodu, pomesace ulje-vodu-brasno-secer-kafu...
Druga stvar su gumice na hilznama: Svako skidanje glave=zamena gumica. ;) U protivnom, ulje-voda-b...
Treca stvar, Dori ne radi pokazivac pritiska turbine, tako da je (nadam se) .samo prozvizdao. dihtung glave od velike patike na gas pedali :lool: ... Videcemo ;)

Poslato: Sub Dec 02, 2006 12:34 am
od Dora
Glava dopola skinuta ali je dosta za danas :) Sutra gledamo kako crevca izgledaju iznutra :)

Poslato: Sub Dec 02, 2006 12:46 am
od Gost
Nemoj rastavljati lanac, nema potrebe ;)
Aj bolje se cujemo sutra, a Boga mi i vidimo :lool:

Odjava iz programa, Laku Noc...

Poslato: Sub Dec 02, 2006 2:28 am
od kilson
Legendo, baci pogled na ovaj LINK ima nekih radionichkih uputstava, a brzha ti je veza od moje pa cesh lako skinuti i videti da li ima neshto o 1.8T. :)

Poslato: Sub Dec 02, 2006 11:36 am
od Nigy
[quote="Dora"]

Poslato: Sub Dec 02, 2006 11:08 pm
od Dora
Glava skinuta, dihtung probio na dva cilindra to probio :) Lanac ipak mora da se rastavlja i po pravilu ne

Poslato: Sub Dec 02, 2006 11:36 pm
od Gost
kazi ako titreba neka spojnica

Poslato: Ned Dec 03, 2006 12:54 am
od Dora
Spojnicu sam na

Poslato: Ned Dec 03, 2006 11:48 am
od Gost
pokusacu da ti nadjem
samo mi reci koja je visina brega


PS: To je zbog tulumbe

Poslato: Ned Dec 03, 2006 1:04 pm
od Gost
Izduvna bregasta je na srecu ista za 1.6, 1.8, 1.8ie i 1.8Turbo.
Oznaka na njoj je 105.20.03.200.00 a visina brega je 9mm ;)

Poslato: Pon Dec 04, 2006 10:21 pm
od Gost
Doro nemas srece :lool:
Bregaste sa tom sifrom imam samo tri komada :mrgreen:

Poslato: Pon Dec 04, 2006 11:55 pm
od Dora
Sre

Poslato: Sre Dec 06, 2006 3:11 pm
od Gost
Nije to zbog tubuli..nego zbog onih kolaca sto si nam dao da pojedemo u Kragujevcu :mrgreen:

Poslato: Sre Dec 06, 2006 3:32 pm
od Dora
Ma dao bi vam ja da pojedete.... :P No dok sam se ja setio i okrenuo smazase sve, termiti.... :shock: :lool:

Alfa stoji, nemam vremena ali naici cu nekako da se popravi.
99% da cu menjati bar karike i lezajeve kad je vec otvorena posto su mi stubline u prilicno dobrom stanju.
Sta je razlika izmedju 2.0 i 1.8 u stublinama, vredi li se nesto raditi po tom pitanju?
Radilica ista, nije, klipnjace...?
Ima samo Gleserovih zaptivaca, ne ulivaju mi poverenje, ima li iskustva sa njima dobrih - losih.
Ajd sad da vas vidim :mrgreen:

Poslato: Sre Dec 06, 2006 11:44 pm
od Gost
@ dora
stubline se razlikuju u precniku
ako bas oces da se igras vredi
radilica bi trebala biti ista, nisam siguran
a klipnjace su iste
glser nemoj da stavljas ni slucajno jer ce izdrzati najvise 500km
to kazem iz licnog iskustva ja sam se zezno nemoras i ti
glaser moze na sve sem turbo motora
stvar je u tome sto ga ne progori nego izgura izmedju glave i hilzne
moja preporuka je viktor reic ili gec mada sam ja pre za reinca

Poslato: Čet Dec 07, 2006 12:09 am
od Nigy
Gleser se lose pokazao. Gec se odlicno pokazao na 1.6IE - izdrzao je i jedno kuvanje bez posledica...

Poslato: Čet Dec 07, 2006 12:32 am
od Dora
75v6 napisao: glser nemoj da stavljas ni slucajno jer ce izdrzati najvise 500km
to kazem iz licnog iskustva ja sam se zezno nemoras i ti
glaser moze na sve sem turbo motora
stvar je u tome sto ga ne progori nego izgura izmedju glave i hilzne
moja preporuka je viktor reic ili gec mada sam ja pre za reinca
Upravo mi je to uradio, izbio je na dva cilindra, jednostavno se izduvao, dodu

Poslato: Sub Dec 09, 2006 12:06 am
od Gost
Viktor rainz je kupio glaser i pajen posto je jednom davno glaser kupio pajen ali glaser i dalje radi nekvalitetne dihtunge.
Ako ti treba nesto tuj sam.
Ja sam uvek za .igranje. :twisted:

Poslato: Sub Dec 09, 2006 10:10 am
od Dora
Onda moram do

Poslato: Sre Dec 13, 2006 11:11 pm
od Dora
Znali ko dimenzije usisnih cevi, pre

Poslato: Sre Dec 13, 2006 11:16 pm
od Nigy
Za koji motor???

Poslato: Sre Dec 13, 2006 11:33 pm
od Dora
4 cilindra... bilo koji motor ko kakav ima :) Ho

Poslato: Čet Dec 14, 2006 12:10 am
od Nigy
Izbaciti interkuler??? :shock:
Mislis, ubaciti veliki ispred hladnjaka, a na usis granu od neceg drugog? Ok, cim se dokopam nonijusa, merim na TS-u (164 ima samo jedan redni benzinski Alfin motor - 2.0TS, plus 2.0T fijatov). Verovatno bi pasovao od 1.8IE...