Stranica 1 od 1
Boxer Power Buyers Guide!
Poslato: Čet Nov 30, 2006 6:09 pm
od kilson
Momci koji najbolje znaju o svojoj mashini, nek' i kreiraju jedinstven vodic za kupovinu jedne ovakve mashine.
pishemmm
Poslato: Pon Mar 05, 2007 4:52 am
od Gost
ja sam AR 33
relativno skoro uzeo,
dec 06
do sada sam vozio brdo auta(zastava 850-jugo 45-55-101-128-felicia-octavia(pukao na pokeru)pa golf 1-2-3...audi 80-100....chak i VW caravelu) preko 100 komada vozila..
ali nikada AR.
da se razumemo... nikada nishta slichno nisam video...
mislim da je AR33 I auto nize klase sa boxer mot(ne rachunajuci porsche i hitlerove bube)
imam malo problema sa njom, opisanih ispod dole, ali sam prezadovoljan
cena kvalitet
kupio sam je od dekice(gastarbajtera) uvezena iz nemachke 1989 preshla 150000, sada malo ispod 160000 registrovana do dec 2007, ja sam II vlasnik, sve servisne knjizice, papire, rachune iz servisa(npr. zamena lamele u avustu)....5 novih guma(tigar 621 - mislim)el. pod, volan, chak ima i strunu pored sajle za haubu(nisam do sada nikada video to reshenje - mislim)
i platio
ogromnih 950 eura
pre 15 dana zamenio ulje, filter za isto, stavio nazad neke (mozda noname gasne amortizere(kupljene u AB motorsu- d.tucovica 23 )
sada sam zadovoljan....
za par dana pishem mnogo vishe o mojoj, i ostalim boxerima (istrazivao sam o samoj ideji motora po netu)
p0z swima
Poslato: Ned Apr 01, 2007 10:29 pm
od Gost
Ja sam moju kupio sa 150000km septembra 2006.33-jka je 93 uvoz - 94 prvi put registrovana, kupljena u delti. 1.7 ie 16v.Ja sam drugi vlasnik.
http://oldtimer.6te.net/mojaalfa33.html
?im sam je uzeo promenuo sam ulje i filter motora, proverio nivo ulja u menja?u. Zamenuo sve le
Poslato: Pet Sep 26, 2008 8:30 pm
od Gost
He he , jedinstveno resenje za haubu , pa naravno , ako ti pukne sajla imas resenje da ne vuces brusilicu da otvaras haubu , ili lomis masku da je skidas spreda , sto ipak rezultira krivljenjem iste .
Mislim da je kilson mislio da se daju saveti na sta obratiti paznju pri kupovini , neke brze dijagnostike i sl .Ako sam u pravu evo ja cim stignem spremam vodic sa uputstvom za pregled i uocavanje bitnih sitnica na licu mesta , nek neko smisli trapove , gde truli , mi sto smo ih vozili znamo , oko cepa , ispod z sedista , drzaca zad branika itd ,nek sastavi brosuricu a ja cu za motor i el instalaciju motora .
Poslato: Pet Sep 26, 2008 9:52 pm
od coda tronca
Za pocetak evo linka gdje se moze skinuti workshop manual (2500 strana) za 33-ku (restyling) mada su pokriveni i motori sa karburatorima
http://alfaromeo33.extra.hu/
Proslo je dosta vremena od kada sam vozio 33-ku ali evo nekoliko stvari na koje treba obratiti paznju:
- provjeriti kedere vrata i gepeka, jer vrlo cesto propustaju vodu (provjeriti da li je tapacir gepeka mokar)
- na sinhron druge ne obracati previse paznje jer to tako MORA (ali iskoristiti za spustanje cijene)
- obavezno provjeriti svjetla, brisace, ventilator grijanja tj. upaliti sve odjednom posto se releji nalaze na mjestu koje je obicno puno vlage...
- u mjestu smotati puni lijevi i puni desni i ako se cuje .klonk-klonk. znaci da treba zamjena amortizera koji nisu jeftini
- sto se tice motora obratit paznju na standardne stvari - plavi dim, bijeli dim (bolja varijanta - obicno gumice ventila)...
I par savjeta:
- posto cete tesko naci kablove za 33-ku, dva seta kablova za peglicu ce zavrsiti posao
- ne turirajte boxer na leru tj. ne vrtite motor neopterecen, posto je to smrtonosno za boxere (lezajeve radilice)
Nadam se da sam nekom pomogao...
Re: Boxer Power Buyers Guide!
Poslato: Sub Apr 04, 2009 12:50 pm
od executhor
hvala svima na puno dobrih saveta!!! ovo je prava porodica!!!
Re: Boxer Power Buyers Guide!
Poslato: Uto Jan 07, 2014 11:11 pm
od Los
Re: Boxer Power Buyers Guide!
Poslato: Ned Dec 24, 2017 11:46 pm
od Blade
Posto ima dosta problema sa korozijom obavezno ispitati na par mesta ispod akumulatora pozarni lim sa doljne strane spojevi na podu ispod prednjih sedista sami coskovi koseva i sajtni
i takodje kosevi sa podom i prednj i zadnji tu vec mora tepih da se dize. Treba odmah procistiti sve kanale za odvod vode jer se nakupi blata i lisca a treba iscupati sunjdjer sa unutrasnje strane iza cepa rezervoara jer on uvek drzi vlagu.