Stranica 1 od 2

Motor

Poslato: Pon Dec 01, 2008 1:07 pm
od SCHUMACHER
Imam nekoliko pitanja: No1:S obzirom da mi je relativno povoljno "iskocio" 2.0 8V,a trenutno imam 1.7,na koji nacin mogu prepoznati gore pomenuti 2.0,kako mi se ne bi desilo da ubacim 1.8,ili ne daj Boze 1.7? No2: Isplati li se za 500e raditi tu konverziju,s obzirom da cu 1.7 i ECU zadrzati jer nemam kome da ih prodam? No3:Kad bih to radio,mijenjao bih i lamelu.E sad koja bi meni lamela trebala za moj mjenjac,od 1.7,ili 2.0? No4:Kod Golfova GTI stavljaju mjenjac od TDI kako bi poboljsali ubrzanje.Da li bi se u T.SPARK "slucaju" moglo odraditi tako nesto? Unaprijed hvala prije svega na strpljenju prilikom citanja ove teme (pitanja)

Re: Motor

Poslato: Pon Dec 01, 2008 2:25 pm
od Tihomirce
SCHUMACHER napisao: No1:S obzirom da mi je relativno povoljno "iskocio" 2.0 8V,a trenutno imam 1.7,na koji nacin mogu prepoznati gore pomenuti 2.0,kako mi se ne bi desilo da ubacim 1.8,ili ne daj Boze 1.7?
Ako ima broj motora nista lakse (sem ako nije precukan) svaka kubikaza nosi kod na broju motora i to ovako :
1.6 AR67601 88(120)6300 1996-97 1598 ccm
1.8 AR67102 93(129)6000 1992-97 1773 (1761) ccm
1.8 AR67103 93(129)6000 1992-97 1749 (1719) ccm
1.8 AR67106 103(140)6300 1996-97 1747 ccm
2.0 AR67202 104(143)6000 1992-97 1995 (1981) ccm
2.0 AR67204 110(150)6200 1995-97 1970 ccm

Ovo su podaci po auto-dati , bar ti ovo mogu pomoci :thumbsup:
za ostalo neznam pa da nelupam :this: , znace i to neko :good:

Re: Motor

Poslato: Pon Dec 01, 2008 2:30 pm
od SCHUMACHER
HVALA PUNO.Mislim da ovo ne moze da "omasi" :wave:

Re: Motor

Poslato: Pon Dec 01, 2008 10:58 pm
od alfaskorpion
:good: bravo sa ovim stvarno nema greske . Kupis samo motor i Ecu , lamela i korpa od 2,0 su vece u odnosu na 1,8 provereno. Ostalo je sve potpuno isto , ali bas. Srecno :thumbsup:

Re: Motor

Poslato: Uto Dec 02, 2008 11:41 am
od SCHUMACHER
Hvala :wave:

Re: Motor

Poslato: Uto Dec 02, 2008 12:52 pm
od kilson
Ako budes ubacivao 2.0, gledaj da povadis balansirajuca vratila, koja su tu samo zarad navodnog ublazavanja vibracija. Dobijas besplatno nekih 7-8KS extra. :grin:

Re: Motor

Poslato: Uto Dec 02, 2008 1:46 pm
od SCHUMACHER
Hvala :) Nego:dje se nalazi "to"? :scratch: Ima li ga i 1.7?

Re: Motor

Poslato: Uto Dec 02, 2008 4:34 pm
od sasa km
[/quote]
Ako ima broj motora nista lakse (sem ako nije precukan) svaka kubikaza nosi kod na broju motora i to ovako :
1.6 AR67601 88(120)6300 1996-97 1598 ccm
1.8 AR67102 93(129)6000 1992-97 1773 (1761) ccm
1.8 AR67103 93(129)6000 1992-97 1749 (1719) ccm
1.8 AR67106 103(140)6300 1996-97 1747 ccm
2.0 AR67202 104(143)6000 1992-97 1995 (1981) ccm
2.0 AR67204 110(150)6200 1995-97 1970 ccm

Ovo su podaci po auto-dati , bar ti ovo mogu pomoci :thumbsup:
za ostalo neznam pa da nelupam :this: , znace i to neko :good:[/quote]

ima i ove - moja 8V
1.7 AR 67105 85 (115) ? 1992-97 1748 ccm

Re: Motor

Poslato: Uto Dec 02, 2008 9:55 pm
od alfaskorpion
kilson napisao:Ako budes ubacivao 2.0, gledaj da povadis balansirajuca vratila, koja su tu samo zarad navodnog ublazavanja vibracija. Dobijas besplatno nekih 7-8KS extra. :grin:

Sta ti je to ?

Re: Motor

Poslato: Sre Dec 03, 2008 7:42 pm
od kilson
U donjem delu motora 2.0 8v i 2.0 16v, postoje balanasirajuce osovine koje kontra okretanjem peglaju harmonichne vibracije motora koje su karakteristicne za redne 4cyl. Skidanjem istih smanjuje se ukupna masa rotirajucih sklopova i dobija na snazi, naravno.

Manje kubikazhe u 16v izvedbi nemaju ovakve prigusnice, dok za 8v 1.7 izvedbu ne znam...

Re: Motor

Poslato: Sre Dec 03, 2008 7:52 pm
od Tihomirce
Jel ima to na motorima kod 164-ke , mislim na moju 2.0 TS (AR06420) :scratch: :confused:

Re: Motor

Poslato: Sre Dec 03, 2008 9:44 pm
od kilson
Rekao bih da ima - isti je koncept motora ali iskreno nisam imao dodira tako da ne bih tvrdio 100%, prelistajte malo workshop manual ako vec nesto planirate :D

Re: Motor

Poslato: Sre Dec 03, 2008 10:22 pm
od dekideki
nisam ni ja 100% siguran, ali - te balansere ima jedino 2.0 16V, i pokrece ih dvostruko nazubljeni kais koji ima i spanere...

ni jedan drugi Alfin motor sem njega nema taj dvostruko nazubljeni kais pa tripujem da nema ni balansere... :scratch:

Re: Motor

Poslato: Čet Dec 04, 2008 12:59 am
od gile
2.0 8v nema, bar prema ovom rasklopnom crtežu što imam u ovom radioničkom uputstvu. 2.0 16v ima.

Re: Motor

Poslato: Čet Dec 04, 2008 8:59 am
od SCHUMACHER
Znaci 8 konja :bye:

Re: Motor

Poslato: Čet Dec 04, 2008 12:57 pm
od alfaskorpion
Upravo to , ja se bas zacudio , znam da toga nema :rolleyes:

Re: Motor

Poslato: Čet Dec 04, 2008 11:54 pm
od kilson
Sad sam i ja proverio, fiatov 8v 2.0 ima a TS 8v nema... :blush:

Re: Motor

Poslato: Pet Dec 05, 2008 9:03 am
od SCHUMACHER
U svakom slucaju hvala. :wave:

Re: Motor

Poslato: Sub Dec 06, 2008 12:27 pm
od Nigy
Rasklapao sam 2.0 TS 8V iz 164 i to je prakticno identican motor iz 75 koji ima lanac i ni traga vratilima. ;)

Re: Motor

Poslato: Sub Dec 06, 2008 12:58 pm
od Tihomirce
Tacno sam znao :doh: ,
nece to mene za dzabe nista da pogodi :banghead: :banghead: :banghead:
pa cak ni loto koje neigram :doh: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Re: Motor

Poslato: Ned Dec 07, 2008 3:00 pm
od Tihomirce
Evo mali dodtak za motore iz 155-ce

Slika

Re: Motor

Poslato: Ned Dec 07, 2008 4:39 pm
od vnov
Gde može da se skine workshopcd :beg:

Re: Motor

Poslato: Ned Dec 07, 2008 5:41 pm
od Flavio
:nea: viewtopic.php?f=5&t=13 tj.
konkretno http://david.alfa-romeo.eu/alfa/

p.s.
Pretpostavljam da trazis za 155 :scratch: ...

Re: Motor

Poslato: Pon Dec 08, 2008 12:53 am
od vnov
Ja bi baš ovaj kao što ima Tihomirče vidim da tu ima za sve alfe.

Re: Motor

Poslato: Pon Dec 08, 2008 1:25 am
od gile
To je Autodata, ima tamo u spisku.