Stranica 1 od 2
Sta moze biti?
Poslato: Sub Okt 28, 2006 4:57 pm
od Gost
Danas sam,pri pregledu motora primetio da pored cepa gde se sipa ulje za motor viri nesto belo, ja otvorim cep i ugledam da je cela cev kroz koju se sipa ulje u motor prekrivena nekom zuckasto belom smesom koja lici na neku mast! Potom izvadim onu sipku za proveru stanja ulja u motoru i vidim da je ulje sasvim ok,inace pre 20dana sam promenio ulje (selenia GOLD)
AR33 1.5 vozim je na plin,ide super. Sta se desava

?
Poslato: Sub Okt 28, 2006 5:39 pm
od flojd
Nista opasno druze to se stvara od kondenzacije takoreci normalna pojava na boxeru!
Poslato: Sub Okt 28, 2006 6:58 pm
od Gost
Ciscenje se, naravno, vrsi ostrijom voznjom od jedno sat vremena

Poslato: Sub Okt 28, 2006 9:28 pm
od Gost
Hvala momci vec sam pomislio da nije nesto gadno
Zbog cega se to stvara,vozim auto cesto ali na vrlo kratkim relacijama (do 3km najvise),da nema to veze?
Poslato: Sub Okt 28, 2006 10:29 pm
od Flavio
@spanjeli,upravo si odgovorio sam sebi

.Karakteristicno za mnoge motore koji se voze nedovoljno zagrejani.Poslusaj @Nikolin savet ili smanji tzv. voznju .od vrata do vrata..U protivnom,bice ti jos izrazenije kad zima zategne.Na duze gledano,i nije bas zdravo za motor.Secam se nekog naslova .Majonezi u pothladjenom motoru. ...
Pozz

.
Edit by BOOST:
Da nemogu da naprave ulja koja imaju deterdgentske efekte bez da bespotrebno plashe narod , bedak

Poslato: Ned Okt 29, 2006 12:46 pm
od Gost
Postoji li neki nacin da se to ocisti,nekim sredstvom tako nesto...?
Poslato: Ned Okt 29, 2006 1:18 pm
od Gost
Vec su odgovorili. Najcese se to desava u voznji po .lokalu. na kracim relacijama. Preventive radi-proveri rashladnu tecnost-da li je ima dovoljno i koje je boje. Ali posto si vec rekao da je ulje ok i da nivo nije skocio onda je u pitanju samo to-voznja! Taman, eto razloga za nesto ostriju voznju!Poz i bez sekiracije

Poslato: Ned Okt 29, 2006 2:38 pm
od Gost
spanjeli napisao:Postoji li neki nacin da se to ocisti,nekim sredstvom tako nesto...?
Ima sredstvo, treba ti 4 litre, procedura ide tako sto odvrnes sraf sa donje strane kartera pa kad prestane curenje zavrnes ga, onda to sredstvo sunes od gore u motor. Postupak ponovis po potrebi ali najduze na 5.000 km.

Poslato: Ned Okt 29, 2006 2:41 pm
od Gost
Ne sad bez zeznja, ako je motor u OK stanju, jako dobra fora je ulje 0w20 za takav nacin voznje i predstojecu zimu.
To nece smanjiti pojavu .majoneza. ali ce uciniti da ti pri niskim temperaturama i podhladjenim motorom imas maximalno moguce podmazivanje za takve uslove

Poslato: Ned Okt 29, 2006 2:59 pm
od Gost
Polako momci,iz ovih vasih redova ja ispadam kao neka baba koja vozi invalidka kolica

,moram da napomenem da alfu vozim ostrije nego 70% vas

sve oko 6k rpm ali lagano dok ne dostigne nekih 60C, ali je stvarno sve na malim deonicama,do posla i nazad i taj kako ga vi zovete.majonez. ranije nikad nisam primetio sve dok mi auto nije bio jednom blizu prokuvavanja

I evo sad sam resio da promenim rashladnu tecnost pa mi treba savet koliko litara staje i u kom odnosu se mesa sa 100% antifrizom
E da, i zbog ovoga me je sramota ali moram da pitam gde se ispusta tecnost za hladjenje iz sistema

Poslato: Ned Okt 29, 2006 3:03 pm
od Gost
Dva srafa, kljuc 17 sa donje strane bloka. Jedan sa leve jedan sa desne strane. Videces ih izmedju izduvnih grana.
Antifriz se naravno mesa u odnosu 50:50.
Treba ti 4 L koncentrata i 4L destilovna vode. Stace oko 7 litara razblazene tecnosti. Ostace ti za dosipanje po potrebi. Ukljuci grejanje u kabini kad menjas antifriz.
Preporucujem Paraflu 11, cena oko 300 din/L za koncentrat.
Nikako paraflu UP.

Poslato: Ned Okt 29, 2006 4:09 pm
od Gost
Hvala care!
Poslato: Uto Okt 31, 2006 6:59 pm
od Gost
Danas sam bio da mi zamene rashladnu tecnost(jer nemam kanal) i ni jedan od majstora nije mogao da nadje sraf za ispustanje tecnosti(njih cetvoro) a ovde mi je receno da se nalazi negde izmedju izduvnih grana,pa jel moze neko da mo to malo pojasni ili jos bolje neka slicica

Poslato: Uto Okt 31, 2006 7:13 pm
od Gost
Ako neces da radis sam, sledeci put zaobidji shaban-golf majstore i idi kod nekog sto radi Alfe
Ovako je kod 145-ice, 99% je tako isto i kod tebe.
Poslato: Uto Okt 31, 2006 9:14 pm
od Gost
Prvo sam i bio kod mog majstora ali on je zavorio tako da sam posle isao kod ovih sabana

Poslato: Uto Okt 31, 2006 10:37 pm
od Gost
Uh.. ta bela pena , njesra

Poslato: Uto Okt 31, 2006 10:43 pm
od Gost
Uh.. ta bela pena , njesra

Poslato: Uto Okt 31, 2006 10:56 pm
od Gost
A gde si kupio ulje?? I da li si proveravao skoro dal je ima opet pena ?
Ili si poslusao FlavioPO-v savet?
Poslato: Uto Okt 31, 2006 11:24 pm
od Gost
Pena - majonez u ovakvim uslovima znaci da ulje jos uvek ima svoja deklarisana svojstva

Poslato: Uto Okt 31, 2006 11:35 pm
od Gost
njesra, jel da

Poslato: Uto Okt 31, 2006 11:38 pm
od Gost
Pa kad niko ne gleda tvoj EDIT od gore, pa moram da ponovim.
njesra neg sta

Poslato: Uto Okt 31, 2006 11:56 pm
od Gost
njesra velim ijopet

Poslato: Sre Nov 01, 2006 12:16 am
od Gost
E udario ti onaj majonez u glavu
Mislim ne ovaj iz ulja vec onaj s rakovima sto ne stedis
Poslato: Sre Nov 01, 2006 12:18 am
od Gost
Mozno mozno

Poslato: Sre Nov 01, 2006 7:00 pm
od Gost
Ivvan napisao:A gde si kupio ulje?? I da li si proveravao skoro dal je ima opet pena ?
Ili si poslusao FlavioPO-v savet?
Ulje je selenia Gold i uzimam je od civeka koji je siguran a sipano je pre 1000km