Stranica 1 od 1

Nova Selenia,-Selenia K

Poslato: Pet Jun 30, 2006 6:26 pm
od sasa bg
Danas sam bio u novootvorenoj (vec spomenutoj) radnji (ugao Ruzveltove i Cvijiceve) i primetio novu Seleniju, crvena kantica, a oznaka samo slovo K. U pitanju je ulje gradacije 5W40.

Na specifikaciji pise da je namenjena vozilima koja se uglavnom voze po gradu, odnosno rezimu voznje .stani-kreni.. Vidim, po gradaciji, da je sintetitika, da li neko zna vise o ovom ulju? Cini mi se kao nesto interesantno.

Poslato: Pet Jun 30, 2006 6:56 pm
od Gost
evo ode imas sve o tom i ostalim SELENIA uljima. ;)
http://www.flselenia.it/pag_prodotti.as ... ategoria=8

BTW: koliko kosta litar?

Poslato: Sub Jul 01, 2006 8:16 am
od sasa bg
Ne znam da ti kazem tacno, moguce da kantica od 2 l, kosta 1050 din. Kupovao sam neke .cudne. delove za Punta, tako da nisam mogao puno da se posvetim ulju.

Poslato: Sub Jul 01, 2006 9:59 am
od Gost
Cena je oko 1300-1350din 2L kantica

Poslato: Sub Jul 01, 2006 10:15 am
od Gost
Ulje predvidjeno za motore koji ispunjavaju Euro 4 normu.

Na trzistu je vec nekih godinu dana.

Poslato: Sub Jul 01, 2006 12:06 pm
od Gost
Mislim da je ovo jedino ulje sa najnovijom gradacijom na nasem trzistu!

SM! Stabilna baza, mnogo deterdzenata, smanjeni aditivi za extremna naprezanja

Poslato: Sub Jul 01, 2006 3:31 pm
od Gost
@DELracing: preporucenost upotrebe u Euro 1,2,3 motorima?

Poslato: Sub Jul 01, 2006 5:34 pm
od Gost
Nazalost zbog sve vece kontrole emisionih gasova moraju da se odstrane sve supstance u ulju koje bi u slucaju sagorevanja zapusile katalizator. Nalaze se alternative u podmazivanju, plus sve kvalitetnije baze same imaju solidne karakteristike ali podmazivanje u ekstremima nije na istom nivou kao nekad. Zbog toga se polako razilaze trkacka ulja i atesti. Takodje isti vise nisu merilo kvalitetea. Npr. primetio sam da ulje koje sipaju u ST-a(Castrol, nisam siguran za tacnu oznaku, nesto kao WTC -Asanovic AUDI) ima samo SJ oznaku. Motul je odavno digao ruke od atesta(300V).

U principu ne moze da skodi takvo ulje i verovatno ce pruziti bolje podmazivanje nego ono za koje su projektovani ti motori(E 1,2,3) jer tehnologija napreduje. Ja licno preferiram M1 ali kad kod nas pocnu da prodaju SM varijantu verovatno cu ga promeniti

Poslato: Sub Jul 01, 2006 6:11 pm
od Gost
tnx :plavi_voli: