Stranica 1 od 2
sve na jednom mestu
Poslato: Uto Jun 13, 2006 7:15 pm
od brera
ne znam gde ovo da stavim pa ako mu nije ovde mesto neka mod. prebaci gde treba.
ftp://blesna.nnw.net/pub/cesare/
Poslato: Uto Jun 13, 2006 7:31 pm
od Gost
trazi sifru i pass za pristup
Poslato: Uto Jun 13, 2006 7:58 pm
od brera
Nikola napisao:trazi sifru i pass za pristup
pa ne znam meni ne trazi nista nek proba jos neko.
tu se nalaze service manual za alfe 33,75,90,145,146,147,155,156,164,166,sud-sprint,gtv, za motor 2,5td. e sad ima i neki program EPER v.19. da li neko zna nesto o ovom prog. za sta je da ga ne skidam dzabe jer je tezak oko 1,6gb ?
Poslato: Sre Jun 14, 2006 8:20 am
od Gost
meni non stop izbacuje da nema mesta? hehe

Poslato: Sre Jun 14, 2006 11:13 am
od Gost
Taj EPER bi trebao da bude za pronalazenje pojedinih komponenti koliko ja znam, onda unosenje serijskog broja sasije i motora da bi se pronasao odgovarajuci deo i jos tako neke stvari oko servisa!
Poslato: Sre Jun 14, 2006 1:14 pm
od Gost
Meni radi, bez ikakvog pass-a, izbacio mi je isto upozorenje tek kad sam hteo da skinem tri stvari istovremeno...
Odlicno sto je sve na jednom mestu! Wiring za 33 mi bas treba ovih dana.
Poslato: Sre Jun 14, 2006 8:51 pm
od brera
moze da se skida samo dve stvari isto vreme, mada mislim da prko nekog programa za download moze vise.
ja cu verovatno sve skinuti i baciti na disk ko zna kada i kome moze da zatreba

Poslato: Čet Jun 15, 2006 1:35 am
od Gost
Hmmm, danas sam skinuo workshop manual i sada hocu opet da se konektujem i ne da mi, trazi password...

Poslato: Čet Jun 15, 2006 9:14 am
od Gost
Ti si bar imao jednu shansu

Poslato: Čet Jun 15, 2006 9:26 am
od Gost
Pazi i meni radi, na vise racunara posto je ovo FTP moguce da ima ogranicen broj pristupa korisnika istovremeno, a sto se tice one gresek sto izbacuije pro downloadu to je zato sto mozes samo jedan fajl da vuces od jednom nemoze vise....evo ja skidan ona EPER tako da ce do sutra da bude gotov.
Poslato: Čet Jun 15, 2006 9:31 am
od Nigy
75ts napisao:evo ja skidan ona EPER tako da ce do sutra da bude gotov.
Ima li neko da ga ne skida?

Poslato: Čet Jun 15, 2006 1:57 pm
od Gost
Da ne dovla
Poslato: Čet Jun 15, 2006 2:47 pm
od Gost
Jos 45%
Poslato: Čet Jun 15, 2006 4:06 pm
od Nigy
75ts napisao:Jos 45%
Ja sam ga ostavio jos sinoc kod kuce da skida i trebalo bi da je vec zavrseno. Videcu veceras kad se vrnem kuci.
Poslato: Čet Jun 15, 2006 5:04 pm
od Gost
Ja sam danas oko 9 poceo, valjda ce da bude gotovo do veceras, ako mi neki vetar ne oduva antenu

Poslato: Čet Jun 15, 2006 9:49 pm
od Gost
Ima tamo jedan folder sa video fajlovima i skinuo sam par medju kojima je jedan gde se trkaju Golf R32, Mazda RX8A-Spec, Honda S2000, Honda RSX Tipe R, ladno Alfa jedva umakla Golfu u zadnjem krugu i bila pretposlednja, ali onaj lik sto je vozio je takav amater, menja brzine na 4000 obrtaja, tacno se vidi a i cuje se po motoru kako ga ugusi bas onda kad treba da ga odere!
Uh imao sam osecaj da su je meni dali terao bi je u crveno pa bi sve pucalo, ne bi me obisao niko!

Poslato: Čet Jun 15, 2006 10:30 pm
od Player
I ja sam skinuo jedan slichan snimak gde isto tako vozi 156GTA:mad: . Na pravcu josh i potera u crveno, ali kroz krivinu ga tera na 3500-4000RPM, pa na izlasku iz krivine dok ga navucheeeee... svi ga ostave

Dok drugi vozach u Merc E500 ne pushta ispod 5000RPM. Ne mislim da sam bolji vozach od njih, ali bi ladno napravio bolje vreme od tog kretena

Garant je namerno to uradio

Poslato: Čet Jun 15, 2006 11:36 pm
od Gost
Hehehe, ne verujem da je namerno ali je zaista lose vozio! Plus svi znamo kako je Alfa mrtva do 3500 rpm, hmmm...
Kao i u svemu, nema vise najboljih vec su svi dovoljno dobri da mogu da naprave dosta dobar automobil, odlucuju samo sitnice i naravno ljudski faktor, ali nazalost Alfa u poslednje vreme slabo daje na stazi, nadam se da ce bar da se poboljsa na drugoj strani, kvalitetu na primer...
Poslato: Pet Jun 16, 2006 8:27 am
od Player
Ne sumnjam da ce kvalitet biti sve bolji. Rastavljao sam 156 iznutra zbog muzike i mogu reci da sam se prijatno iznenadio izolacijom, gde god ima neka praznina ili coshak stoji presovani stiropor. Sve je radjeno u par slojeva, tako da po tome ne zaostaje ni za jednim nemachkim autom shto po meni pre nije bio sluchaj.
Mozhda to i nije neko merilo, ali za mene jeste, te sitnice rachunam... kad se vidi da se nije shtedelo... Poshto sam pre radio kao autolimar kod jednog od najboljih majstora u gradu rastavljao sam skoro sva moguca kola, tako da me je ovo opet kazhem iznenadilo.
Motori su extra, jedino malo elektronika hoce da zeza. Ali i to su izgleda ispravili sa novijim godishtima i modelima.
Mislim da novi modeli ne zaostaju ni po chemu u odnosu na ostale proizvodjache, shto ce uskoro i najveci skeptici shvatiti :cool
Poslato: Sre Jun 28, 2006 9:44 am
od Gost
Nego, ko
Poslato: Ned Jul 02, 2006 10:32 am
od Dexy
Skinuo sam uputstvo za 156, raspakovao ga i dobio 4 file-a sa sledecom extenzijom: ccd, cue, img i sub, sta sa njima?

milsim kako i cime ih otvoriti?

Poslato: Ned Jul 02, 2006 3:34 pm
od Gost
Najlakse ti je da fajl *.img preko nera narezes na CD, jer je taj *.img fajl u stvari cela kopija CD.
A ako neces da ih narezujes onda postoji mogucnost da sa programom Alcohol 120% napravis virtuelni drajv i u njega ubacis fajl *.cue. Pri tome treba na hardu imati sva ova cetiri fajla.
Poslato: Pon Jul 03, 2006 8:38 am
od Gost
@Kankkunen
Nije problem danas cu ti narezati paj me cimni da tiga dam.
Poslato: Pon Jul 03, 2006 9:11 am
od Gost
Uspeo sam da ga skinem za vikend. Hvala u svakom slu
Poslato: Pon Jul 03, 2006 9:26 am
od Sasha
9000e i nije bas povoljna cena. Taj motor 3.2 iz gta sam nasao za 6000e zajedno sa menjacem i kompom
