Stranica 1 od 1

Vesanje na 156-ici

Poslato: Pet Apr 21, 2006 7:43 pm
od sasa bg
:facts: Juce sam odvezao sluzbenu 156-icu, 2.0 Selespeed na servis. Auto nije pod mojom kontrolom konstantno, tako da se samo vozi bez cestih servisa. Za nekih 20 000 km otkazalo mu je sve na prednjem trapu. Gornje, donje viljuske, balans stangla, drzaci iste, i protokomer. Ceh za trap, samo za delove iznosio je nesto manje od 500 evra. Srecom su Vlada i njegova ekipa korektni (servis u Nebojsinoj), tako da ruke nisu puno izasle. Dao mi je i dobar protokomer (polovan) za 80 evra.
Obozavam 156-icu (nedavno sam i prodao moju, odlicnu, clanu i ovog fruma, Impulsu), ali definitivno to prelepo drzanje na putu i stabilnost spojeno sa komforom, puno kosta. To je slicna prica kao Audi A4, vesanje puno aluminijumskih ramena i spona.
Dobio sam informaciju od gazda Vlade da GTV Alfa :lool: ima puno bolji i jeftiniji trap za odrzavanje, slican 145, 146 i 155-ici. Nadam se da cu uskoro pronaci neku dobru u Italiji za mene.

Poslato: Pet Apr 21, 2006 8:27 pm
od Gost
Uhhhh.....ne staj mi na muku :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Trapovi ko da su od stakla napravljeni....uzas

Poslato: Sub Apr 22, 2006 8:48 am
od starac vujadin
Sve lose moze da se izvrne u dobro i dobro u lose...Vesanje je super, ali za dobre puteve. Sve je jako, jako nezno i treba pazljivo izbegavati rupe. Definitivno suvise fin auto za srpske staze i bogaze. Srecom da je moj prvi auto bio spusteni Yugo, pa sam prirodno istreniran da izbegavam rupcage, ali nikad se ne zna...zasad dobro prolazim! U svakom slucaju kvari uzitak u voznji jer moras negde da imas podsvesno .upaljenu lampicu. da pazis.
Podvozje Tipa, a to je osnova za 145, 146, 155 i GTV je mnogo cvrsce od 156. Uopste, GTV je jedan od .najutegnutijih. automobila sa prednjim pogonom i lako podnosi veliku snagu na prednjim tockovima.
147 ima takodje nesto kvalitetnije selene od 156, ali je i ona osetljiva.