Stranica 1 od 1
alfisti i kljuc
Poslato: Sub Apr 08, 2006 6:25 pm
od Gost
Interesuje me dali se kod alfe 33 koristi isti kljuc za paljenje,vrata i rezervoar ili treba da ih ima 2?
Poslato: Sub Apr 08, 2006 7:36 pm
od Gost
Fabricki se koristi se isti kljuc za sve tri brave, osim ako nije neka promenjena, sto se cesto desava sa cepom rezervoara posto ta bravica ume da zariba pa kad kupis novi cep dobijes drugi kljuc. Kod mene se desilo da sam menjao i bravu za paljenje tako da sad imam tri kljuca s tim sto kljuc za rezervoar drzim u kaseti. Znaci jedan kljuc je default, dva su cesta pojava, a tri je maksimum.
Poslato: Sub Apr 08, 2006 7:38 pm
od Gost
Ja sam dobio 3 kljuca,2 crvena i jedan tamniji crveni.Isti kljuc otvara i bravu i rezervoar.
Poslato: Sub Apr 08, 2006 10:24 pm
od Gost
Da, to ti je kljuc koji uglavnom ide majstorima da ne mogu da ti otvaraju gepek, znaci samo da otvore auto i eventualno ga startuju!
Hmmm, kao da ne mozes da udjes na zadnje sediste, oboris naslon i tako udjes u gepek... :plavi_sumnja:
Poslato: Sub Apr 08, 2006 10:40 pm
od Gost
kako da .obijem. rezervoar da bi promenio bravu posto ovim (jedinim)kljucem koji imam ne mogu da ga otvorim?
Poslato: Sub Apr 08, 2006 10:57 pm
od Gost
Mogao bi da ga razbusis i tako ga razvalis, ali onda ces sve da natrunis u rezervoar!
Drugi nacin je da sa strane iseces sa necim sto moze da udje, tamo gde je navoj i tako ga zaseces sa dve strane i samo ga iskrivis i skines! Tu postoji opasnost da ostetis navoj na tom crevu sto ti ide u rezervoar!
U oba slucaja ti treba novi cep!

Poslato: Ned Apr 09, 2006 6:32 pm
od Gost
Novi cep u svakom slucaju...ne znam da li bi bilo lakse da nekako skinem samo bravu onda mora i cep da se otvori...
Poslato: Ned Apr 09, 2006 9:15 pm
od Gost
Meni je zaribala brava na cepu pa nisam mogao da ga otvorim, tj. otkljucam. Otisao sam kod nekog auto bravara u blizini i on mi je na licu mesta izvadio bravicu za 5 minuta. Posle sam kupio novi cep u Autostilu.
Poslato: Ned Apr 09, 2006 11:03 pm
od Gost
Kako je izvadio,koja je procedura,to me zanima...?
Poslato: Pon Apr 10, 2006 8:09 pm
od Gost
Pa ne bih umeo da ponovim kako je to uradio, mislim da je obio bravu i izvadio ceo cilindar napolje... nisam bas pazljivo zagledao. U svakom slucaju preporucujem ti da odes kod nekog auto bravara da ti to skine, bolje nego da sam razvaljujes... Ja sam mu tad dao par stotina dindzi za celu akciju i trajala je par minuta.
Poslato: Pon Apr 10, 2006 10:44 pm
od Gost
Posto je novi cep u Autostilu, evo gubim vec drugi za nepune 3 godine, ko dilea ostavim na krovu ili za spojler na pumpi i odem a i cep zamnom
Sad sam stavio onaj prastari cep sa prvih modela - ruzan mi je mnogoo...
Poslato: Sre Apr 12, 2006 11:15 pm
od Gost
Posto je pojma nemam

ja jos ni ovaj nisam skinuo...

Poslato: Uto Apr 18, 2006 12:38 pm
od Nigy
Ako je jos aktuelno...
Nisam bas zagledao da li je ceo cep od plastike.
Ako jeste, prosto uzmes malo deblje silo, zagrevas ga i probusis oba dela cepa u pravcu ulaska pistolja za gorivo. Zatim prosto sve zajedno odvijes. =]
Meni su na bivsem autu vise puta odvijali sigurnosni cep sa nekom vrstom cetvorokrakih kljesta (provalio sam po tragovima na cepu kada ga ne odnesu) kojima stegnu rotirajuci deo za ostatak cepa, pa odvrnu, mada je iluzorno sada tako nesto da pravis...
PS. Ovo sa topljenjem nisam probao, ali bih tako probao resiti problem.

Poslato: Uto Apr 18, 2006 5:55 pm
od Gost
Evo bas danas sam uspeo da ga skinem,bilo je potrebno samo upotrebiti bas jaku silu.Po stanju onog metalnog dela koji ima nesto kao poklopac rekao bih da prethodni vlasnik nije u skorije vreme sipao benzin.Medjutim sad me nesto drugo cudi,zasto poklopac uopste ima bravu kad koliko ja vidim ona uopste ne zakljucava poklopac,ili sam ja mozda uspeo da skinem i deo koji ne treba da se skine

Poslato: Sub Apr 22, 2006 8:26 am
od Gost
Pa rekoh ti da ces uspeti, samo treba svojski zapeti, namazi navoj necim pre nego ga vratis a sto se brave tice, zakljucava naravno, ali moguce da su je ostetili posto si vec pomenuo da ima nekih tragova na ulazu kljuca. Naprskaj sa wd40 i probaj da je razradis, moguce da su srafcigerom pokusali da odvrnu cep pa su ga u bravu zaboli.
Da li je bilo benzina urezervoaru uopste? I da, pazi da se ne okupas kad budes sipao gorivo, sipa se polako dok ne pogodis ugao i to vise odozgo nego pod pravim uglom. Poz!
Poslato: Sub Apr 22, 2006 9:33 am
od Gost
Ima nesto benzina ali ne verujem da ima 10l kao sto je rekao prethodni vlasnik...onaj metalni deo na kome ima nesto kao leptir je korodirao...da primetio sam da ugao sipanja mora da se pogodi i ja bih rekao da treba vise sa leve strane da se sipa...sto se cepa tice buni me to sto se nigde ne vidi onaj .jezicak. koji treba da se uhvati za nesto i tako zakljuca cep,niti ima neke rupice gde bi on mogao biti pa da kazem da je slomljen,znaci sve je zatvoreno u plastici...