Lamda sonda m%$?* mu #"/(&%
-
Go
- Drug Član
Post
Lamda sonda m%$?* mu #./(&%
Kakvu lamda sondu, sa koliko žica, koristi 1.4TS motor sa 2.10.03 ili 04, bem li ga, ECU? Jopet mi prijavio problem sa sondom.
-
Go
- Drug Član
Post
Imas lambda sondu sa 4 zice. Na konektorima 1 i 2 se nalazi grejac, normalan otpor je 3 ohma. Napon koji dolazi na ove konektore je napon akumulatora. Na konektorima 3 i 4 treba da je generisan napon izmedju 0-0.9V kad je motor na leru, zagrejan....
Napon treba da se menja, sa dodavanjem i oduzimanjem gasa...
Poz.
Napon treba da se menja, sa dodavanjem i oduzimanjem gasa...
Poz.
-
Go
- Drug Član
Post
Boki ima one mudrija&ške knjige pa može da proveri ako ima vremena. Nisam proverio sondu, nemam garažu, ustvari imam ali alfa ne može da prođe kroz vrata , a kad odem kod majstora moram da džedžim pored njega da ne&što ne ujebe. Drugar, genije, nije tu pa sam mislo ako nije skupo da kupim i zamenim, neće da se baci i ako nije ona.
-
Go
- Drug Član
Post
Posto sam na dijagnostici utvrdio gresku na lambda sondi, izmerio sam otpor na grejacu i bio je 0, znaci napravljen je kratak spoj. A na strani konektora koji dolazi iz ECU-a nema nikakav napon, a trebao bi valjda 12V.
Dao sam samo kontakt, mislim nema potrebe da palim auto. Nadam se da ima ECU neki osigurac za to i da je samo on crko kad ga je grejac kratkospojio. Da li ovako nesto moze da se desi i kako je mogla lambda sonda da se kratkospoji tj. njen grejac. Na druga dva pina konektora od ECU-a pokazuje mi napon od 0,45V.
Dao sam samo kontakt, mislim nema potrebe da palim auto. Nadam se da ima ECU neki osigurac za to i da je samo on crko kad ga je grejac kratkospojio. Da li ovako nesto moze da se desi i kako je mogla lambda sonda da se kratkospoji tj. njen grejac. Na druga dva pina konektora od ECU-a pokazuje mi napon od 0,45V.
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Mislim da ne mozes da testiras lambda sondu ukoliko auto ne radi par par minuta, jer ti je sonda samogrejajuca, i potrebno joj je malo vremena da se zagreje na cini mi se 300 stepeni kako bi uopste pocela da daje bilo kakav signal...
Znaci dok auto radi, proveri napon sonde (12v) i na konektoru za signal proveri napon, na leru bi trebalo da se krece gore dole svakih sekundu/sekundu ipo od 0 do 0.9v...
Znaci dok auto radi, proveri napon sonde (12v) i na konektoru za signal proveri napon, na leru bi trebalo da se krece gore dole svakih sekundu/sekundu ipo od 0 do 0.9v...