Iskustvo kolege
Poslato: Uto Jan 24, 2006 1:35 pm
Mozda nekom pomogne:
Znaci kolega vozi 145 1.4 TS '98. god...
Zeza ga auto od kad ga je kupio na sledeci nacin (ista situacija i leti i zimi):
Upali bez problema.
Da gas, auto se ugusi, broj obrtaja padne na 400-500, i polako se vrati na normalnih 850-900...
Sto se auto vise zagreva, to gusenje je sve manje i manje...Posle 5-6-7 minuta rada na leru, auto vec pocinje lepo da prima gas ali se i dalje po malo gusi...
Posle desetak minuta auto radi skroz ok, prima lepo gas i ide kako treba...
U medjuvremenu je promenjen termostat, i auto se dosta brze greje, ali i dalje isti problem sa gusenjem.
-----------------
Po promeni protokomera, auto se ponasa skroz kako treba, znaci odmah po paljenju prima gas kako treba i lepo ide...
E sad, kakve veze protokomer ima sa zagrevanjem automobila. (Protokomer je noviji tip koji u sebi ima i davac temperature vazduha, ECU je 1.5.5)
Znaci kolega vozi 145 1.4 TS '98. god...
Zeza ga auto od kad ga je kupio na sledeci nacin (ista situacija i leti i zimi):
Upali bez problema.
Da gas, auto se ugusi, broj obrtaja padne na 400-500, i polako se vrati na normalnih 850-900...
Sto se auto vise zagreva, to gusenje je sve manje i manje...Posle 5-6-7 minuta rada na leru, auto vec pocinje lepo da prima gas ali se i dalje po malo gusi...
Posle desetak minuta auto radi skroz ok, prima lepo gas i ide kako treba...
U medjuvremenu je promenjen termostat, i auto se dosta brze greje, ali i dalje isti problem sa gusenjem.
-----------------
Po promeni protokomera, auto se ponasa skroz kako treba, znaci odmah po paljenju prima gas kako treba i lepo ide...
E sad, kakve veze protokomer ima sa zagrevanjem automobila. (Protokomer je noviji tip koji u sebi ima i davac temperature vazduha, ECU je 1.5.5)