kvarovi kvarovi kvarovi
Poslato: Čet Jan 05, 2006 7:01 pm
lepo je to sto alfa prati tradiciju pa je opet crkla.nista lepse od neispravnog auta zimi.!!!!
crkla je centrala od paljenja koju sam doduse popravio ali sad jos gore radi pa bih trebao da kupim drugu.
glavni problem je nastao zbog preterane potrosnje auta.
zadnji put je potrosila 20lit na 85 km,sto je po meni toliko puno da je sigurno crkla i centrala od ubrizgavanja.
problem sa autom je i pre postojao ali ja nisam vozio auto pa nisam pridavao tome veliku vaznost.
auto lako upali ali se posle nekih 15 sec ugasi kao da ostane bez goriva i to se stalno desava.ali mogu da ga uplim i onda drzim pun gas kad pocne da se gusi pa nekako proguta ali onda nece da radi na leru pa moram da ga drzim na gasu dok se malo ne ugreje.inace ovo se desava samo kad je hladan motor.
kada se ugreje radi ali ispod 2000 rpm stalno trza verovatno gubi struju ali posle u srednjim rezimima radi dobo dok ne dodje do 6000 rpm i tu pocne da brlja ali ako drzim gas nekako i dodje do blokade na 7000 rpm.
ovo je pocelo da se desava tek posle zadnje popravke centrale od paljenja.
jos jedna stvar je i ta da uopste nema sauga tj. kad je hladan ili vruc uvek radi na 1000 rpm s tim da hladan nece na ler.
motor je kao sto znate radjen tako da je sve novo u njemu jedino ne mogu da nastelujem ventile posto niko nema viljusku ali iako ventili nisu nastelovani ne bi trebalo tako da radi.
pitanje i za svecice?u svi katalozima za svecice pise da treba ngk bpr7es koje sam i kupio medjutim te svecice su trajale svega 150km,sad sa tim svecicama nece da upali nikako.fiat croma turbo,lancia thema i dedra turbo svi imaju isti motor bez balansera i svi imaju ngk bpr 6 es znaci za jedan stepen topliju svecicu zasto alfa ima bpr 7es?????????
svecice su uvek crne sto znaci da ju uvek pun goriva ,cak mislim da ih je to gorivo pregrejalo pa da su zbog toga crkle.
sad mislim da stavim ngk pfb6r platinium koje su na 33 16v.
na motoru ima i dva voda vakumskih creva koja verovatno regulisu vazduh iza leptira na leru medjuti na jednom vodu ima el ventil kojim ne upravlja centrala od ubrizgavanja nego dobija plus iz dzeka iz kabine .za sta sluzi taaj vakum da nije mozda kad se klima upali da digne malo ler??
ako neko ima strpljenja za mene molim da mi odgovorite a ako neko ima delove mislim na centrale evo brojevi
bosch 0280 000 372 i magneti mareli med 601 f,
inace ovo je bosch le-2 jetronic i marelli microplex.
u sistemu postoji jos i uredjaj za obogacenje smese i na njmu pise samo
2049003 fiat,to je mala crna kutijica sa dzekom kao na komutatoru sa 7 pinova.
ako slucajno ne budem mogao da nadjem originalne centrale ima li neko ideju za neku budzologiju meni je palo na pamet da stvim sve od 33 16v.
crkla je centrala od paljenja koju sam doduse popravio ali sad jos gore radi pa bih trebao da kupim drugu.
glavni problem je nastao zbog preterane potrosnje auta.
zadnji put je potrosila 20lit na 85 km,sto je po meni toliko puno da je sigurno crkla i centrala od ubrizgavanja.
problem sa autom je i pre postojao ali ja nisam vozio auto pa nisam pridavao tome veliku vaznost.
auto lako upali ali se posle nekih 15 sec ugasi kao da ostane bez goriva i to se stalno desava.ali mogu da ga uplim i onda drzim pun gas kad pocne da se gusi pa nekako proguta ali onda nece da radi na leru pa moram da ga drzim na gasu dok se malo ne ugreje.inace ovo se desava samo kad je hladan motor.
kada se ugreje radi ali ispod 2000 rpm stalno trza verovatno gubi struju ali posle u srednjim rezimima radi dobo dok ne dodje do 6000 rpm i tu pocne da brlja ali ako drzim gas nekako i dodje do blokade na 7000 rpm.
ovo je pocelo da se desava tek posle zadnje popravke centrale od paljenja.
jos jedna stvar je i ta da uopste nema sauga tj. kad je hladan ili vruc uvek radi na 1000 rpm s tim da hladan nece na ler.
motor je kao sto znate radjen tako da je sve novo u njemu jedino ne mogu da nastelujem ventile posto niko nema viljusku ali iako ventili nisu nastelovani ne bi trebalo tako da radi.
pitanje i za svecice?u svi katalozima za svecice pise da treba ngk bpr7es koje sam i kupio medjutim te svecice su trajale svega 150km,sad sa tim svecicama nece da upali nikako.fiat croma turbo,lancia thema i dedra turbo svi imaju isti motor bez balansera i svi imaju ngk bpr 6 es znaci za jedan stepen topliju svecicu zasto alfa ima bpr 7es?????????
svecice su uvek crne sto znaci da ju uvek pun goriva ,cak mislim da ih je to gorivo pregrejalo pa da su zbog toga crkle.
sad mislim da stavim ngk pfb6r platinium koje su na 33 16v.
na motoru ima i dva voda vakumskih creva koja verovatno regulisu vazduh iza leptira na leru medjuti na jednom vodu ima el ventil kojim ne upravlja centrala od ubrizgavanja nego dobija plus iz dzeka iz kabine .za sta sluzi taaj vakum da nije mozda kad se klima upali da digne malo ler??
ako neko ima strpljenja za mene molim da mi odgovorite a ako neko ima delove mislim na centrale evo brojevi
bosch 0280 000 372 i magneti mareli med 601 f,
inace ovo je bosch le-2 jetronic i marelli microplex.
u sistemu postoji jos i uredjaj za obogacenje smese i na njmu pise samo
2049003 fiat,to je mala crna kutijica sa dzekom kao na komutatoru sa 7 pinova.
ako slucajno ne budem mogao da nadjem originalne centrale ima li neko ideju za neku budzologiju meni je palo na pamet da stvim sve od 33 16v.