Stranica 1 od 1
Kako nabaciti 10 konjica?
Poslato: Uto Dec 06, 2005 9:00 pm
od Gost
Šta uraditi da se 1.4TS motor nasvira jo&š nekih 10KS? Jel je potrebno prodati bubreg za tu operaciju?
Poslato: Uto Dec 06, 2005 9:16 pm
od Sasha
Matori mani se toga,vozaj je dok je ne prodas, pazari nesto jace pa onda budzi

Poslato: Uto Dec 06, 2005 11:18 pm
od Gost
Hebi ga, ne mož da se proda. Niko neće Alfu, a meni pobeže dobra a malko jača

.
Poslato: Sre Dec 07, 2005 11:28 am
od Gost
koliko sam ja premerio bregastu iz naseg motora, otvaranje usisnih ventila je 8.3 a izduvnih 7.5mm, dok recimo 2.0 ima 9.5 i 9.5 to je poprilicno vise, ali se malo razlikuju i uglovi ali koliko kapiram to moze da se dovede u red jer imamo stelujuce remenice...
treba se samo raspitati da li ima dovoljno mesta, da ne lizne klip ventil...
tu bi verovatno sa cipom moglo da se dobije 10+ konja, ali i veca potrosnja...
i onda se postavlja pitanje da li se to isplati raditi jer polovan 2.0TS moze da se kupi za 500-700e...
jel si ti bese menjao bregaste? koliko su bile?
Poslato: Sre Dec 07, 2005 8:04 pm
od Gost
Kupio sam polovne, bregaste i 10 hidropodizača su ko&štale oko 100e. Ako se dobro sećam. Možda ima i to negde na forumu. Uzeo sam ih iz NS od Dejana.
Poslato: Pet Dec 09, 2005 12:11 am
od Gost
Pa vidis kakvi su novi zakoni , ja bi da iskljucim dva cilindra ako moze ?
Poslato: Pet Dec 09, 2005 12:46 am
od Gost
Pa Gastone, izvrsi transplataciju istih na Stexovu Alfu...
OFF, znam!!!
Mislim da se ne isplati na tako malom motoru ista raditi, jer za te pare moze da se kupi jaci polovan motor, a ovaj dobro udomi!!!!
Poslato: Pet Dec 09, 2005 11:19 am
od Gost
i dalje mi nije jasno gde se nalazi 1240kg u mom autu... 145 je nesto laksa, ali brate mnogo mi je to kg za takvu karoseriju... kada bi imala 200kg manje mozda bi mi bili zadovoljni sa ovim nasim prcvoljcima od motora...
Poslato: Pet Dec 09, 2005 11:22 am
od Sasha
Video si sta znaci 105 ks na 900 kg,tako da si u pravu, sa 200 kg manje bi sigurno bili zadovoljni.
Poslato: Pet Dec 09, 2005 8:17 pm
od Gost
Izgleda da su plekovi te&ški. Nemam pojma gde su 1130kg koliko je moja 145 te&ška.
Poslato: Čet Jan 05, 2006 9:24 am
od Gost
Aj recite nesto i za moj 146 1.8 ts
ps, ako nekoga zajebava protokomer imam resenje...
Poslato: Pet Jan 06, 2006 1:43 pm
od Gost
E, da imam 1.8TS motor..... Mislim da je to prava merka za 145-icu.
Poslato: Pon Jan 09, 2006 4:21 pm
od imandic
saby napisao:ps, ako nekoga zajebava protokomer imam resenje...
Sta znaci da imas resenje? Popravka? Prepravka? Ugradnja nekog drugog od 10E? Daj neki info, kolega ima problem...
Poslato: Pon Jan 09, 2006 4:50 pm
od Gost
Ima dve mogucnosti:
Prvi: ima jedna elektronika koja se stavi, veze se redno na protokomer, crknut, pa se podesi, i zdravo, nemas brige vise, mana toga sto mora biti lambda sonda ispravna,
cenu moram pitat ako se dobro secam do nekih 30 yura kosta, ja ovo dobio, a lepota sto jos moze da se izvuce par plus konjica iz auta...
Drugo resenje, protokomer meckin, koji radi na drugi princip, nego hot wire, i nemoze da crkne, mana, sto kosta 140 evra, i treba katalog od kojeg izvadis odgovarajucu, koji se takodje placa...(al i ovo mogu nabaviti)
Al stvari sto moze da poremeti protokomer, to nemogu opisati, od gusenja do izostavjenje paljenja, ogromna potrosnja, tesko pali, itd
Alternativno, privremeno resenje zaokretanje protokomera, levo desno, kad miran na leeru, i prima gas, onda tamo treba ostaviti, al onda je samo malo bolje, ne ide ko svet...
Kome treba, nek mi pise pm, pa cemo resiti, ja mucio sa protokomerom, godinu dana, pa uzeo novu, pa to posle mesec dana opet crko...