Stranica 1 od 1
Nece da pali kad je toplo
Poslato: Ned Avg 28, 2005 1:40 pm
od Gost
Ako mi auto stoji dugo na suncu, ne
Poslato: Ned Avg 28, 2005 1:46 pm
od Gost
pumpa za gorivo?
Poslato: Ned Avg 28, 2005 7:51 pm
od Gost
Ma
Poslato: Ned Avg 28, 2005 11:58 pm
od Gost
Remont ili polovana koliko ja znam 50 e .Ja sam skoro menjao i imao sam problem da nije hteo da upali a kad upali ide . naj veci pritisak zbog duzine impulsa mu treba kad pali .Meni je jedva naguravao 1.2 bara a treba 3 . Prvo izmeri pritisak . Kad ode regulator onda pritisak ode gore preko 4 bara ako je pumpa ok.Kad si zadnji put menjao filter za gorivo , onaj veliki metalni ?
Poslato: Pon Avg 29, 2005 9:30 am
od Gost
Filter za gorivo sam menjao pre 5000 km, kad i ulje i filter ulja.
Poslato: Uto Avg 30, 2005 12:47 am
od Gost
Nista onda vidi koliki je pritisak na diznama .
Poslato: Uto Avg 30, 2005 2:13 am
od Gost
Stex....sta se sve ne desava sa tvojom Alfom...svakakva sranja...znam ljude koji bi zapalili auto jos odavno

Poslato: Uto Avg 30, 2005 10:12 am
od Gost
Ma ja sam picajzla, ljudi voze mnogo gore automobile, a ja ocu da sve bude ok. Hebiga, bregaste mi je sredio "majstor", a ovo je izgleda od starosti.
Poslato: Pon Sep 05, 2005 11:54 pm
od Gost
Sta bi ? da li si resio problem , danas smo diskutovali i kocka kaze da je struja. Kad otkacis plavi davac daje duple impulse na dizne . Da li zasmrdi malo benzin napred.Ipak lici da se malo rasiri na toplom iko zna gde izgubi kontakt .Proveri varnicu tada kad nece da pali.
Poslato: Uto Sep 06, 2005 6:41 pm
od Gost
Bem li ga, malo je zahladnelo i pali ko mina. Gledao sam onaj plavi konektor i sve mi deluje ok. Iz njega ide neka cev/kabal, negde u blok motora, meni nepristupačno. Ortak kaže da možda senzor javlja da je temperatura vi&šlja nego &što jeste i ECU ne povuče saug.
Poslato: Pet Sep 16, 2005 9:58 pm
od Gost
Problem je re&šen ali na ba&š bezvezan način. Dođem ja do auta stisnem dugmence alarma, auto se odkljuca, dam kontakt i sijalice CODE i ona za brizgaljke se pretvore u lajt &šou! Probam tako 2-3 puta, isto. Već počinjem da tripujem, odkačim - klemu sa akumulatora, izmerim napon 12.5V Zakačim klemu 8V! Kupim nov akumulator, sve radi, pali i po vrućini kako treba. Što je najčudnije, uop&šte nisam primećivao nikakve simptome praznog akumulatora.
akumulator
Poslato: Čet Dec 29, 2005 7:06 pm
od Gost

verovatno je doslo do prespajanja celija u akumulatoru sto dovodi do pregorevanja ispravljackog dela alternatora ili brljanja elektronike
Poslato: Pet Maj 26, 2006 8:56 am
od Gost
Evo da ne otvaram novu temu i meni se desava nesto jako cudno!
Posto mi je auto uglavnom u hladovini, jednom sam ga ostavio da prenoc na jednom mestu gde ce biti sunce od ranog jutra! Sidjem oko podne da ga preparkiram i okrenem kljuc, dam kontakt upale se sve tiri lampice, ABS, AIRBAG, PUMPA ZA BENZIN!
E sad posle par sekundi se sve ugase, a ta za pumpu takodje ali samo na delic sekunde i opet se upali! Startujem motor i on stuca, jedva radi! Ugasim i onda se posle toga cuje jos neki zvuk, recimo kao kad radi klima i od jednom ugasis motor, onda se ona cuje kako usporava i bruji!Onda opet dam kontakt i sve se sada ugase, onda bude sve u redu!
Isto mi se desilo i danas jer je opet stajao auto na suncu!
Citao sam ovo sto je Stex pisao, dosta je slicno tome i ja sam mislio da se zagrejao na suncu i da zbog toga nesto nije u redu, ali opet... I kakve veze ima klima, zasto se ukljucuje... Ako je to klima...
Igre bez granica...