Stranica 1 od 1
Da li se moze ukinuti egr ventil na 156
Poslato: Čet Avg 11, 2005 10:24 pm
od Gost
znaci znate sta je
on naime vraca vec sagoreli vaduh u usis,
da li se moze ukinuti?
kako?
posledice?
mislim da bi doslo do povecanja snage,na patnju ekologije
sta mislite
Poslato: Pet Avg 12, 2005 10:23 pm
od Gost
Da li je elektronski kontrolisan ili samo pneumatski?
Boost kaze da moze i da je pozeljno. Valent Vudriga kaze da ce onda biti bogatija smesa. Obe price su mi na mestu... Ja sam ga skinuo i sa Nive i sa Dedre.
Poslato: Sub Avg 13, 2005 1:56 am
od Gost
jel to ono sto iz separatora iber laufa ulazi u usisno crevo pre leptira , bar kod starog modela , 164 TS , a sta sa onim tankim crevom koje ide negde doke u blok ?
Poslato: Ned Avg 14, 2005 12:10 am
od Gost
ja stvarno ne znam gde se to nalazi ali mi ide na k....
moram ga ukinuti
jel moze neko ko se jako razume u problematiku da mi kaze kako
ako je elektricno regulisan jel dovoljno ishkupati zicice?
http://www.sta-dalje.com?

Poslato: Ned Avg 14, 2005 12:10 am
od Gost
izmedjuostalog tvoje ukidanje egr-a sa nive mi je dalo ideju
evo do cega sam doshao u workshopu
pise znaci da na iddle rpm ide kroz 1 a na high rpm ide groz 2.....
please help
Poslato: Ned Avg 14, 2005 2:06 am
od speedfreak968
hej, to zvuci kao dobra ideja... ustvari sve sto za posledicu ima povecanje snage zvuci dobro... ekologija??? U Srbiji?
Poslato: Ned Avg 14, 2005 5:15 am
od Gost
znam da je do jaja ideja samo KAKO....
sta mislim jasno je meni da ako ukinem tu cevcicu sa ususa da ce sve biti u redu, ali necu tako hocu korektnop da uradim da iskljucim totalno ventil ma gde se on nalazio
dok ne uvedu co test u srbiji a to nece biti nikada bar se nadam
Poslato: Pon Avg 15, 2005 2:27 am
od Gost
Kod mene je malo drugacije , stari tip , iz ventil dekla ide cev u separator u kome je ona metalna gusta mreza, dole ima tanko crevo koje odvodi kondenz pomesan sa uljnim parama neznano gde, tanko crevo a ono deblje ide kao i ovde br 2 , s tim sto sam ja iscupao crevo , nastavio i spustio iza motora , a hermeticki zatvorio naravno ulaz u usisno crevo i krenuo za Rumu .Malo sam nagazio auto putrm a posle malo vrteo motor i probao ubrzanje i nisam primetio nikakvu razliku. Posle voznje u povratku 160-180 imam dva kilometra gde mora da se solira , znaci 1500rpm 5 , 4ta i danas kad sam upalio prvi put da mi se desi da iz auspuha izlazi beo dim jedno 30sec i to prilicno , znaci da se u izduvu naslo nesto ulja .posle toga nista bez obzira na nacin voznje. Videcu sutra kad upalim .Ako opet bude isto sve cu da vratim pa proverim prekosutra.
Poslato: Pon Avg 15, 2005 7:31 pm
od Gost
nije danas je bilo nesto hladnije mislim da to nije bio beo dim nego vodena para
Poslato: Pon Avg 15, 2005 11:36 pm
od Gost
Ma znam kako para izgleda , paperjasto ide u vazduh a ovo dva metra od auta ne gubi boju i ide po zemlji.Danas nisam palio auto tako da je proba izostala.
Moguce da se zagrejalo ulje jer sam ga przio 40 km a zatim dva km solirao na skoro leru i da je tu malp ubacio mada cesto idem tu rutu i do izbacivanja doticnog mi se nije desavalo . Ulje je zamenjeno pre 1000 km Selenia race i naravno jos je boje meda i drzi dobro pritisak.
Poslato: Uto Avg 16, 2005 12:11 am
od Gost
Ej.. ajd malo da se razjasnimo, ko sta radi i sta hoce.
Ovde ste malo pobrkali da sam se izgubio pa mi nije jasno sta hocete
Tema krene sa EGRom a zavrsi se na ventilaciji kucista motora (iberlaufu)
Ako moze sad, direktna i konkretna pitanja da se nebi zbunjivao

Poslato: Uto Avg 16, 2005 12:24 am
od Gost
trazio sam egr u workshopu ali ga nisam nasao...?
gde bi on mogao da bude....?
da li treba iskljuciti i iberlauf?
i,kad nadjem egr da li da ga iskljucim?
Poslato: Uto Avg 16, 2005 12:28 am
od Gost
Iberlauf nemoj da iskljucujes niposto!!!
A EGR ukoliko je bez elektronske kontrole sto mislim da jeste, samo skini vakumsko crevo koje ga upravlja i zachepi crevo.
EGR se nalazi na metalnoj cevi koja spaja izduv i usis , najverovatnije da je ventil negde ispod usisne grane.
Ovako izgleda na SAABu, mozda ti pomogne u trazenju.

Poslato: Uto Avg 16, 2005 12:33 am
od Gost
Sta su JTS i JTD, JTD je diesel a JTS?
Poslato: Uto Avg 16, 2005 12:42 am
od Gost
jts je alfin benzinac 2.0 sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindarski prostor i dve svecice.....
zasto da ne ukidam iberlauf?
hvala na pomoci sutra cu naci egr
Poslato: Uto Avg 16, 2005 1:14 am
od Gost
Evo kako je to reseno na Nivi:
Ventil se nalazi kao kod saaba na usisnoj granu, pa je cevkom spojen za izduvnu, ili kao kod lade na izduvnij pa spojen na usisnu.
Poslato: Uto Avg 16, 2005 1:22 am
od Gost
jel ti bolje radi niva odkako si ugasio dA LI da i ja gasim na mojoj nivi?
na alfi cu 100%
Poslato: Uto Avg 16, 2005 1:48 am
od Gost
Nisam osetio nista

Vozis li na plin? Ako vozis, mislim da taj EGr nema nikakvog smisla. Samo ti kasnije moze stvarati probleme.