Stranica 1 od 1

Filter vazduha

Poslato: Sub Jul 30, 2005 2:58 pm
od Gost
Ljudi, da li je neko imao iskustva sa zamenom fabricki postavljenog
filtera vazduha ? Neki dan sam gledao na tv-u reklamu za distributera K & N-a kod nas.
Deluje jako primamljivo narocito oni kupasti modeli...
Kako se motor ponasa posle tog zahvata, u smislu potrosnje i startnosti da li se dobije nesto ?
To sto se motor samo mocnije cuje alfistima i ne znaci puno ali nekima... ;)

Poslato: Sub Jul 30, 2005 5:06 pm
od Gost
ako imas protokomer, zaboravi na to
samo sadasnjem filteru u kutiji napravi bolji dovod hladnog vazduha...

Re: Filter vazduha

Poslato: Pon Avg 01, 2005 10:39 am
od Gost
33ie napisao: To sto se motor samo mocnije cuje alfistima i ne znaci puno ali nekima... ;)
Jbg, jesam alfista ali meni to znaci pa i na 1.4 imam utisak opakog zvuka...

Poslato: Pon Avg 01, 2005 10:59 am
od Gost
Ja sam ga stavio ali nista, pa cak ni zvuk nisam dobio, mozda nesto malo na zvuku, e sad to sto kaze da neide na protokomer nemam pojma..?

Poslato: Pon Avg 01, 2005 11:36 am
od Gost
Ma promeni LONAC i dobices zvuk...batali filter...

Poslato: Pon Avg 01, 2005 1:04 pm
od Gost
upravo to sto kure kaze... plus ces tu STVARNO dobiti i nesto na performansama :dugokosi:

Poslato: Pon Avg 01, 2005 1:39 pm
od Gost
Svako ima neku svoju teoriju, ne mogu da kazem koja je ispravna koja nije...
Prepravka na izduvu je skuplja svakako, dok usis moze da se improvizuje i da se odradi u kucnoj radinosti (garazi)... e sad kako ko voli...

Poslato: Pon Avg 01, 2005 3:04 pm
od Gost
pa za dovod hladnog vazduha je potrebno samo crevo od TD-a (kako kaze boki) ja to jos nisam probao, a hteo bih... Mada... nisam osetio razliku u snazi kada mi se masina ugreje i to sve... Kod 45/46 inace nije idealan spoj izmedju branika i maske tako da tuda uvek pirka vetric i to je to... a kada su ovakve vrucine pomaze samo "direktno crevo od klime na nekih 5C (pod uslovom da palite klimu u kolima)"

Poslato: Pon Avg 01, 2005 3:44 pm
od Gost
mod napisao:Nepotrebno je citirati post tik iznad tvog!
u garazi mi stoji to crevo, podseti me veceras da ga ponesem...

Poslato: Čet Avg 04, 2005 1:35 am
od Gost
Ljudi hvala na komentarima koliko vidim utisci su razliciti ali sam ipak
resio da celu stvar odradim u kucnoj radinosti...
Dakle koje crevo treba i da li je dobra varijanta da usis izvucem skroz dole pored hladnjaka na onu prvu malu kockastu rupu na braniku,
33-ojka je u pitanju nadam se da kapirate kako je kod nje sve to rasporedjeno !

Pozdrav !

Poslato: Čet Avg 04, 2005 10:46 am
od Gost
Mislim da bi najbolje bilo da ceo filter stavis na crevo i da filter bude direktno na izvoru hladnog vazduha, jer koliko ja kapiram samo ispresavijano crevo koje dovodi vazduh nemo mnogo efekta, ovako bi stvorio vakum tako da kad das gas on vuce direktno spoljni vazduh, kad bi stavio samo crevo koje ubacuje vazduh na filter onda bi on vukao i vruc vazduh od motora i ono malo vazduha sto crevo ubaci, to crevo ako negresim tek postize neke efekte pri vecim brzinama.

Poslato: Čet Avg 04, 2005 5:14 pm
od Gost
33ie napisao:Ljudi hvala na komentarima koliko vidim utisci su razliciti ali sam ipak
resio da celu stvar odradim u kucnoj radinosti...
Dakle koje crevo treba i da li je dobra varijanta da usis izvucem skroz dole pored hladnjaka na onu prvu malu kockastu rupu na braniku,
33-ojka je u pitanju nadam se da kapirate kako je kod nje sve to rasporedjeno !

Pozdrav !
Crevo ima smisla samo ako direktno kroz njega ulazi hladan vazduh, a ne da se mnogo prelama jer to nema smisla (mislim dugacko i krivudavo crevo)
Ne znam kako je kod 33 ali kod mene ima taman malo mesta izmedju fara i maske tako da tu pirka vetric...