Stranica 1 od 1
Sa bezolovnog na 98
Poslato: Sre Jun 08, 2005 8:07 pm
od Gost
Poslato: Sre Jun 08, 2005 8:14 pm
od Gost
katalizator se skida i umesto njega se prakticno stavlja jedna metalna cevka koja spaja granu,nece nista autu da fali malo ce se promeniti i zvuk i dobices par KS elem ja sam nastavio da sipam bezlovni mada trebalo bi da bez probelma mozes da predjes i na 98
Poslato: Sre Jun 08, 2005 8:46 pm
od Gost
Upravo tako.
Umesto kata ide cev, ali rachunaj i na to da lambda sonda prilikom korishcenja olovnog benzina ima VISHESTRUKO kraci vek trajanja.
Najbolja varijanta (ukoliko bash imash kat vishka) je da skinesh kat i nastavish sa sipanjem bezelovnog benzina.

Poslato: Sre Jun 08, 2005 10:27 pm
od Gost
Moj ti je savet da ako ti nije otisao ne diras kat .................. ako je otisao vadi ga i ne stavljaj drugi .................. inca verujmi ema nikakve razlike izmedju bezolovnog i onog od 98 oktana .............................. ja sam probao na 33 , jel mi je otisao kat i izvadio sam ga ,........................ ma nista bre , ni nevuce bolje , niti manje trosi .................... sve isto .................. nesto mi se cini da ti oni sipaju uvek isto gorivo samo ti naplacuju razlicito .

Poslato: Čet Jun 09, 2005 2:27 am
od Gost
stavi umesto katalizatora neki mali lonac, sto polomi plamen, da ti nebi sjebao lambda sondu, kad dodje plamen, pukne lambda tako da kad ga pomeras zvekece, to od drugara znam koji drzi ovlasceni fiat servis u subotici, on vozi 145 1.8, pa skinu i stavio crev i ubio sondu, pa ipak ta sonda kosta 0d 60 do 90 evra, a mali lonac mozda ni 50, razmisli, a zvuk ce biti extraaaa

i ovako i onako
Poslato: Čet Jun 09, 2005 9:24 am
od Gost
Skunio sam katalaiztaro i nastavio da sipam bezolovni zbog lamda sonde, auto se i dalje ponasa normalno, nikakve promene osim zvuka... moja preporuka nastavi da sipas bezolovni i posle skidanja katalizatora.
Poslato: Čet Jun 09, 2005 11:14 am
od Gost
nije istina da plamen sjebava sondu
znam 1000 primera gde se sonda ugradjuje direktno na grani tako da je u vatri,a takodje znam i da ako se sjebe jedna od mogucih popravki sonde je spaljivanje brenerom
Poslato: Čet Jun 09, 2005 12:25 pm
od Gost
Ma sonda je ionako pre katalizatora tako da joj plamen nece nista.
Problem koji se javlja ako se kat zameni cevkom je da se sledeca restrikcija u izduvu mnogo greje, a to je lonac. Originalno je katalizator bio taj koji se jako greje (da bi radio pravilno) i on je zasticen okolo da ne bi zapalio nesto. Kada se on skine, greje se srednji lonac koji nije zasticen i moze zapaliti nesto... Zati pazite!
Vec je pricano o ovome, potrazite malo...