Sa bezolovnog na 98
-
Go
- Drug Član
Post
Moj ti je savet da ako ti nije otisao ne diras kat .................. ako je otisao vadi ga i ne stavljaj drugi .................. inca verujmi ema nikakve razlike izmedju bezolovnog i onog od 98 oktana .............................. ja sam probao na 33 , jel mi je otisao kat i izvadio sam ga ,........................ ma nista bre , ni nevuce bolje , niti manje trosi .................... sve isto .................. nesto mi se cini da ti oni sipaju uvek isto gorivo samo ti naplacuju razlicito .
-
Go
- Drug Član
Post
stavi umesto katalizatora neki mali lonac, sto polomi plamen, da ti nebi sjebao lambda sondu, kad dodje plamen, pukne lambda tako da kad ga pomeras zvekece, to od drugara znam koji drzi ovlasceni fiat servis u subotici, on vozi 145 1.8, pa skinu i stavio crev i ubio sondu, pa ipak ta sonda kosta 0d 60 do 90 evra, a mali lonac mozda ni 50, razmisli, a zvuk ce biti extraaaa i ovako i onako
-
Go
- Drug Član
Post
Ma sonda je ionako pre katalizatora tako da joj plamen nece nista.
Problem koji se javlja ako se kat zameni cevkom je da se sledeca restrikcija u izduvu mnogo greje, a to je lonac. Originalno je katalizator bio taj koji se jako greje (da bi radio pravilno) i on je zasticen okolo da ne bi zapalio nesto. Kada se on skine, greje se srednji lonac koji nije zasticen i moze zapaliti nesto... Zati pazite!
Vec je pricano o ovome, potrazite malo...
Problem koji se javlja ako se kat zameni cevkom je da se sledeca restrikcija u izduvu mnogo greje, a to je lonac. Originalno je katalizator bio taj koji se jako greje (da bi radio pravilno) i on je zasticen okolo da ne bi zapalio nesto. Kada se on skine, greje se srednji lonac koji nije zasticen i moze zapaliti nesto... Zati pazite!
Vec je pricano o ovome, potrazite malo...