Stranica 1 od 3
Chiptuning: Cena? Gde? Izvedba? DoItYourself?
Poslato: Sub Jun 04, 2005 3:26 pm
od Gost
eto to je to otprilike
znam kolliko se dobije ali hocu da uradim......
[color=darkblue:2a96e159fa]Edit by killaz: headline[/color]
Poslato: Sub Jun 04, 2005 5:38 pm
od Gost
znam da to ovde u Beogradu radi inter Speed ......................... pre nekoliko godina su mi trazili 300 maraka ( radilo se tada o Alfi 33) ................. to je znaci oko 150 eura ..................... koliko sad to kosta ne znam , ali znam da su mi mnogi rekli da motor 1.8 16v nebi trebalo da se dira ................. vec je on prilicno nasviran ........... 83 ks specificne snage ( po litru zapremine) da ga malo nasviras chip tuningom doci ces do oko 100 ks , a to je vec mnogo ............... stvarno mnogo ........................ kazu da osetno skracuje vek motoru , i cini ga prilicno nepouzdanim ..................
Poslato: Sub Jun 04, 2005 8:13 pm
od Gost
Ljudi to je kod nas jos uvek otimanje para... Moj kum ima eprom programator maltene za sve tipove podnozja, treba samo naci tjunirane imidze i upucacu ih za 5 min u novo kolo. Ja sam postavio par pitanja na stranim forumima za image i jedan lik iz engleske mi se javio i poslace mi na mail... Samo sto moj 1.4 nece imati mnogo snage ni posle toga...
Mozda bi trebali da se dogovorimo na skupu oko toga. postoji program u kojem mozes sam menjati parametre vezano za limit broja obr, napajanje, uglove brege itd... i onda ucitas sopstveni softver, izmenis ga i ponovo upucas u kolo...
Poslato: Sub Jun 04, 2005 11:22 pm
od Gost
najveci je problem sto je eprom na m1.5.5 ne zamenjiv znaci ne moze da se skine......
Poslato: Ned Jun 05, 2005 12:23 am
od Gost
Mislis zalemljen?
Poslato: Ned Jun 05, 2005 12:30 am
od Gost
da i tu se onda obicno radi obd tuning ili sa kwp 2000 ili sa obd flashboosterom
Poslato: Ned Jun 05, 2005 12:37 am
od Gost
Ma kakvi, odlemis kolo, zalemis podnozije i vratis kolo. mnogo jednostavna varijanta... sve moze pa srbi smo valjda...
Poslato: Ned Jun 05, 2005 12:44 am
od Gost
Svaka cast Milose

, pa kad to rade sa cipovima na pc plocama sto ne bi i na ecu.

Poslato: Ned Jun 05, 2005 12:50 am
od Gost
Jel to neka prozivka?
Poslato: Ned Jun 05, 2005 12:52 am
od Gost
Ma taman posla, nego ljudi znaju od svega da naprave filozofiju a u pitanju su jednostavne stvari, kako si gore i opisao.

Poslato: Ned Jun 05, 2005 1:37 am
od Gost
takozvana duvajka sto koriste mobilni serviseri, to je taman za to da izlemis ecu

Poslato: Ned Jun 05, 2005 10:28 pm
od Gost
Kazem vam da je jednostavno, samo treba iskopati negde imidze za svaki motor... Ali mislim da to moze da se dobavi...
Poslato: Ned Jun 05, 2005 10:49 pm
od Gost
za koji motor/auto ti treba?
zajebi sve ove sto se drndaju kod nas, samo od renomiranih alfinih tunera uzimaj mape..
Poslato: Ned Jun 05, 2005 11:03 pm
od Gost
Posto sada postoji klub i kod nas, mozda mogu da nam pomognu i izadju u susret oko nekih stvari direktno zabari... sto da ne?
Poslato: Pon Jun 06, 2005 12:28 am
od Gost
Nisam bas siguran da se to tek tako odlemi, a pogotova reprogramira, jer kod gomile eproma nije moguce reprogramiranje (zaljucani su). Posto radim sa racunarima do sad mi se ni jednom nije desilo da recimo maticna ploca crkane i da joj u nekom servisu poprave znaci promene neki element na ploci, osim recimo biosa koji se jednostavno izvadi i zameni.
Poslato: Pon Jun 06, 2005 12:34 am
od Gost
Ne znam sto se tice zakljucanih cipova, sta mislis kako rade dekodiranje radio-aparata, a sto se tice maticnih ploca rade ljudi to bez problema i ploce i elektronike HD, znaci vrela duvaljka i sabloni i nema frke.
Poslato: Pon Jun 06, 2005 1:38 am
od Gost
@quadri: 1.8ts ar156
@75: BIOS se nalazi na eprom-u to znas valjda
Poslato: Pon Jun 06, 2005 3:53 am
od Gost
a ne reprogramira se chip, nego se lepo uzme novi i stavis to, ako ne valja ili ti se dosadi, ili ako prodajes auto, lepo vratis stari u drzac i vozi

Poslato: Pon Jun 06, 2005 4:37 am
od Gost
Nema drzac........
zalemljen je ne sme se odlemiti kazem vam ili se cela ta plocica kupuje(ecu)
ili obd tuning
Poslato: Pon Jun 06, 2005 7:44 am
od Gost
Pistol_ns napisao:@quadri: 1.8ts ar156
@75: BIOS se nalazi na eprom-u to znas valjda
uh, tu nema menjanja chipa...
skidas ECU, saljemo ljudima, menjaju parametre
obrtaji sa 7100rpm na 7300rpm
menja se tajming ventila/bregastih
rezultat:
stock 167nm@3500rpm
mod 183nm@3500rpm
povecanje obrtnog momenta kroz ceo opseg u proseku za 13nm
stock 144hp@6500rpm
mod 154hp@6500rpm
povecanje snage iznad 3500rpm je +10hp kroz ceo opseg u odnosu na staro podesavanje i +5hp u proseku za ispod 3500rpm opseg
cena 250EUR
Poslato: Pon Jun 06, 2005 11:46 am
od Gost
pa nije jako skupo:
a da li bi se promenilo sledece:
ovo je specificno samo za moj model
kad upalim autu ujutru a temperatura je ispod nisam siguram mozda 10-15 stepeni,dok mi se ne ugreje atu malo osecam se kao da ima 25ks
naime citao sam dosta o tome to je da ne bi neki papak pao na CO testu na tehnicom pregledu u eu ako ode sa hladnim kolima.....
da li bi se remapiranjem uklonila ova glupost iz mape mog ecu-a
Poslato: Pon Jun 06, 2005 11:51 am
od Gost
uh... stvarno ne znam za to...

Poslato: Pon Jun 06, 2005 11:52 am
od Gost
i koliko dugo bi bio bez kola.....
dok to ne ode i ne vrati se
Poslato: Pon Jun 06, 2005 1:13 pm
od Gost
zavisi koliko si spreman da platis postarinu
ako hoces DHL onda 5-6 dana, ako ides klasican airmail
cca 10-12 dana...
u pitanju je jedna extra renomirana alfa tuning kuca

Poslato: Pon Jun 06, 2005 1:42 pm
od Gost
Ako mislis na britansku auto deltu ................................. oni su vrh ................... odmah posle N Technology