Stranica 1 od 3

Poslednja prava Alfa...

Poslato: Pon Maj 09, 2005 9:09 pm
od Gost
Pozdrav Svima,

Vec du

Poslato: Pon Maj 09, 2005 9:19 pm
od Gost
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Znas kako, posto imam 155 bilo bi mi zaista lako da se slozim sa tobom ;) :lool: , ali treba biti posten pa reci da i drugi modeli imaju ono "nesto" sto ih cini pravim Alfama. Imas dosta Alfista koji smatraju da je 75 poslednja prava Alfa zbog zadnje vuce. Cini mi se da je Alfa Romeo jedan od retkih proizvodjaca automobila koji je uspeo da i kod novih modela zadrzi dosta od starog "smeka" koji je stare Alfe cinio tako jedinstvenim u poredjenju sa drugim automobilima :D
BTW, vlasnici 155 su uvek smatrani posebnom "sektom" (pomalo zlonamerno, ali ne sasvim neistinito ;) ) medju ostalim Alfistima ;) :lool:

Poslato: Pon Maj 09, 2005 9:59 pm
od Gost
Sta je to PRAVA ALFA?.............kada bi mi neko objasnio..... :roll:

Zasto kazu da je 75 zadnja prva Alfa!............zbog zadnje vuce ,ili sta vec?

Ili zbog spajanja u koncern sa Fiat-om?

Za mene licno su sve Alfe...............jednostavno ALFE...........mada je ova RULEZ :dugokosi:


Slika

Poslato: Pon Maj 09, 2005 10:03 pm
od Gost
Cinimi se da je 33-jka ipak poslednja prava Alfa koja je prestala da se proizvodi.
Mislim ipak moramo pogledati godinu nastanka modela, i vlasnicke odnose koji su tada u fabrici vladali

Poslato: Pon Maj 09, 2005 10:17 pm
od Gost
cuore sportivo napisao:Za mene licno su sve Alfe...............jednostavno ALFE
U potpunosti se slazem :cool :plavi_voli:

Poslato: Uto Maj 10, 2005 12:53 am
od Gost
Evo kako ja razmisljam na ovu temu

Pocetkom `90 Alfa se nasla pred raskrsecm uci u lavovsku borbu sa drugim gigantima a to je znachilo upravo vecu komercijalizaciju ili zadrzati exluzivnost ali po cenu malog broja kola i visoke cene ...naravno svemu tome su kumovale i promene vlasnickog kapitala sto je uticalo na sam menadzmet

Sto se tiche BTTC-a ne slazem se da je to pravi primer jer koliko kapiram tamo ucestvuju freelanceri sa privatnim kapitalom(kao kad bi nas dvojica sa dovoljno love usli uzeli nabudzenu Alfu i vozi) bez prave podrske maticne kuce ili Autodelte mislim da je ETCC mnogo bolji pokazatelj a znas i sam da se prosle godine titula prakticno odlucila u poslednjoj trci

Iskren da budem ne bih voleo da je Alfa zadrzala tu neku exluzivu sa manjim brojem kola a onda da je kupi neki Audi ili Golf kao sto je bilo sa Lambom u vlasnickom kapitalu...neka oni malo furaju fazon konfekcije ali da budu svoji,zato sa 159-kom i GT-om mogu da pararijju i najachima u klasi uzmi i obzir da se i trziste jako izmenilo u poslednjih 20god i ako ne zeli da nestane(kao mnoge slavne italijanske marke pre nje) Alfa mora da ide u korak sa tim trzistem...

Poslato: Uto Maj 10, 2005 1:15 am
od Gost
75 (85-92)je posljednja prava Alfa, jer je to zadnji model koji je Alfa razvila dok je bila samostalna i sva rje

Poslato: Uto Maj 10, 2005 1:30 am
od Gost
sira napisao:155 je najmanje Alfa od svih Alfi.
:shock: Nema razloga za vredjanje :x , niko nije omalovazavao druge modele, svako ima omiljenu Alfu, nekome je to 75 ili 164 ili 156 ili GTV ili 33. Sve su podjednako Alfe, ni manje ni vise, pa tako i 155 koja je Alfi donela brojne titule nakon dugo godina sushe, a uostalom, sa ovim modelom pocinje porast prodaje Alfi i lagan izlazak iz krize da bi povratak stare slave dostigao vrhunac sa 156. Ne vidim kako model koji je osvajao DTM, BTCC i brojne druge sampionate, ponosno noseci Alfin amblem, moze da bude "najmanje Alfa od svih" :x

Poslato: Uto Maj 10, 2005 1:43 am
od Gost
Kakvo omalova

Poslato: Uto Maj 10, 2005 2:02 am
od Gost
Vrlo sam osetljiv kad neko ustvrdi o 155 nesto sto mislim da nije na mestu (a imam pravo da se ne slozim sa onim sto ti kazes, a uostalom, i dalje se ne slazem :lool: ) ;) :cool
Nisam rekao da si ti omalovazavao druge modele, vec da to nisu drugi cinili, pa da nemoras ni ti (pogledaj pazljivo moj post, videces da je to bio smisao onoga sto sam hteo da kazem). Nesporazum, sta da se radi :D
Peace ;) :D

Poslato: Uto Maj 10, 2005 2:10 am
od Gost
hehehehehehe koji politi

Poslato: Uto Maj 10, 2005 2:13 am
od Gost
:lool: :lool:
Cinjenice su uvek tu da se nanovo preispitaju i proveri njihova tacnost ;) :lool: :lool: :lool:

Poslato: Uto Maj 10, 2005 2:14 am
od Gost
c/p s http://www.carsfromitaly.com :

The Tipo floorpan was used as a starting point, and the basic suspension layout of MacPherson struts at the front and a trailing bear rear was retained, although many significant modifications were made.

The range was topped by the 2.5 V6 (163bhp) which used a heavily revised version of the 3.0 V6 used in the 164, and the Q4, which used a much modified Lancia Delta integrale drivetrain

Ali isto tako:
The Alfa 155 also made a definite mark on motorsport. In two wheel drive 2-litre form it proved successful in the touring car championships of numerous countries (Italy, UK and Spain amongst others), whilst in four wheel drive 2.5-litre V6 form it won the German touring car championship

Poslato: Uto Maj 10, 2005 2:19 am
od Gost
sira napisao: c/p s http://www.carsfromitaly.com :

The Tipo floorpan was used as a [color=darkred:227e2ccfac]starting[/color] point, and the basic suspension layout of MacPherson struts at the front and a trailing bear rear was retained, although [color=darkred:227e2ccfac]many significant modifications were made[/color].

The range was topped by the 2.5 V6 (163bhp) which used a [color=darkred:227e2ccfac]heavily revised version[/color] of the 3.0 V6 used in the 164, and the Q4, which used a [color=darkred:227e2ccfac]much modified[/color] Lancia Delta integrale drivetrain
Ja sam jako tvrdoglav covek :lool: :lool: :lool: :lool:

Poslato: Uto Maj 10, 2005 2:21 am
od Gost
:lool: :lool: :lool: :lool: :lool: :lool: :lool: :lool: :lool: :lool: :lool:

Poslato: Uto Maj 10, 2005 2:25 am
od Gost
;) :plavi_voli: :plavi_voli:
BTW, svidja mi se tvoj potpis ;) :lool:

Poslato: Uto Maj 10, 2005 9:34 am
od Gost
POslednji auto razvijen od strane Alfa Romea , mislim one nezavisne alfe , je SZ radjen na bazi 75 , ali poslednje "prave" Alfe koje su sisle sa prozvodnih traka su 33 ( 1995 god.) ................................. Ono sto je napisao na brat Dalmatinac je u potpunosti OK ...................... 155 je ustvari prva alfa koja to nije bila , bas onako u celosti ................... Upravo zbog toga nije imala neki zavidan trrzisni uspeh , iako je po mnogim stvarima ( po misljenju strucnjaka ) bila najbolja u svojoj klasi ........................ Pa samo pogledajte sasiju ................. ona je preuzeta od Tipa .................... Ona kozola gde se nalazi radio , klima itd , je preuzeta od Lancie Delte II ..................... Ispod haube mozes naci plocicu na kojoj pise : Proizvodjac Fait Auto SPA ......................



Inace neko je rekao da se fiati i alfe prave na istom mesto .................e to vec nije istina ..........samo se 166 pravi u jednom od fijatovih pogona ( i to onom glavnom) u Mirafioriju ................... svi ostali se prave u Pomigliano d-Arco koji se nalazi u blizini Napolija , i to je exkluzivno Alfina Fabrica . ;)

Poslato: Uto Maj 10, 2005 10:41 am
od Gost
Moje misljenje je da svaka alfa prava dok nosi alfin motor, posto je to uvek kod alfe bila najaca stavka. E sad tacno je da 75tica (ne zato sto je ja vozim) poslednja "prava". To se samo kaze zbog njene zadnje vuce i menjaca pozadi i zbog resenja sa trapovima, koja su kasnije preuzeta od fiata , svidjalo se to nekom ili ne. Inace italijana sa svojom plastikom nikada nisu bili bas sjajni bili oni Alfa ili Fiat.

A sto se tice 155-tice ona jeste malo manja iznutra od 75-tice koju je nasledila i osim u pocetku TS motora sa 8ventilai sto pomalo lice nema nista isto.Daleko od toga da je ona losa to je odlican auto, jedina mana mu je sto nema zadnu vucu... :lool:

Poslato: Uto Maj 10, 2005 11:10 am
od Sasha
Ja ne bi mogao da se odlucim za jedan model,vecinu bi rado video u svojoj garazi :lool: :lool: :lool:

Poslato: Uto Maj 10, 2005 11:21 am
od Gost
I ja bih, al' mi je mala garaza :lool: :lool: :lool:

Poslato: Uto Maj 10, 2005 11:55 am
od srdjan_p
Evo da kazem i ja koju :lool:
Ne razumem se nesto mnogo u Alfe ali imam drugara koji je pravi poznavalac i zaljubljenik tako da...po meni ove nove alfe nisu to sto su bile one stare...ako me razumete sta hocu da kazem...znaci previse su elegantne i fine a iako ima sportskih modela ni oni nisu to...
Po meni poslednje prave Alfe su 33 i 75
Inace nisam bio nesto lud za Alfama dok me drugar nije provozao u 164 V6T kako ta strvina ide pa to nije normalno :shock:
Ali svakako stoji i dalje da su Alfa Romeo automobili posebna vrsta... ;)

Poslato: Uto Maj 10, 2005 2:10 pm
od brera
kao i vlasnici zar ne ? ;)

malo me alfa razocarala ali sta je tu je.
za mene jedino 159- ka nije prava alfa. nema alfino srce.

Poslato: Uto Maj 10, 2005 3:31 pm
od Sasha
brera napisao:malo me alfa razocarala ali sta je tu je.
:? ???

Poslato: Uto Maj 10, 2005 9:08 pm
od Gost
I ako vozim 164 posle 33 jedina koja ima ono pravo je 155.
Poceo sam sa djulietom super 1750 pre 23g ,pa GT junior ,sudovi sprintovi 33ke ...i ove 146 i sl da se ne uvrede drugari ali su mi nekako plasticne , daleko da bih odbio kada bi mi neko poklonio i nikad je ne bih prodao ,pa ja ni alfin kacket ne bih menjao za tri armanija , san mi je da imam bar tri komada razlicitih klasa . Skidam kapu 156 i 166 ali nekako su mi mnogo fine i nemaju duha , cak 33ka stari tip ima po meni bolji smek ,tablu nego drugi model.
Kad bolje razmislim u te tri bih smestio GT Junior ,Suda i staru GTV.