A shta sa onih 300 Nm vs. 208 Nm
Sudeci po ovim uporednim performansama, Honda iznenadjujuce dugo, chak ceo kilometar, .razvlachi. prednost u pogledu povoljnijeg odnosa tezhina/ks! I pored toga shto ima 10 ks manje i samo 2/3 od Alfinog obrtnog momenta posustaje tek na 130-140 km/h... Problem sa tezhinom jeste najizrazheniji u startu, ali ovako velika razlika u obrtnom momentu bi trebalo mnogo ranije da anulira prednost Honde shto se tezhine tiche, mada ta razlika ionako nije drastichna...
Mislim da je ipak malo promashena komparacija, pre svega u pogledu medju-ubrzanja i elastichnosti, jer se ipak radi o modelima koji (na stranu razlike u pogonu i mala razlika u tezhini) imaju ogromnu razliku u obrtnom momentu, a to je upravo najbitnije kod elastichnosti. Sem toga, tu je i ne tako mala razlika u ceni...
Testiranja "vs mode"
-
Go
- Drug Član
Post
mozda je malo bajato ali nije strasno...
TEST 145 u top gear-u, ali u pdf-u... zanimljivo kocenje kod 145? p.s. kako dobro izgleda prva fotka 145 dok je auto napet, i polozaj vozaca...
i onda kazu kako TI ili QV dobro lezi... hehe, zamalo da lizne pod prednjim branikom koliko se naginje!? salim se naravno, nije lose ali ne toliko dobro kao kod gornjeg dela konkurencije...
TEST 145 u top gear-u, ali u pdf-u... zanimljivo kocenje kod 145? p.s. kako dobro izgleda prva fotka 145 dok je auto napet, i polozaj vozaca...
i onda kazu kako TI ili QV dobro lezi... hehe, zamalo da lizne pod prednjim branikom koliko se naginje!? salim se naravno, nije lose ali ne toliko dobro kao kod gornjeg dela konkurencije...