Stranica 40 od 75
Poslato: Pon Jun 11, 2007 6:35 pm
od superfly tnt
dosao mu je trenutak spoznaje kada je shvatio da je pogrijesio

nista strasno samo je htio podijelit snama
Poslato: Pon Jun 11, 2007 9:14 pm
od Gost
Ima li neko podatak na koliko se steluju ventili na 1.6.
Poslato: Pon Jun 11, 2007 9:33 pm
od ljube-kugla
vlada jovic napisao:Ima li neko podatak na koliko se steluju ventili na 1.6.

Poslato: Uto Jun 12, 2007 8:06 pm
od Gost
Hvala Ljube prijatelju.Ako moze samo objasnjenje teksta sta znaci DOHC with tappets,tacnije tappets.Koliko vidim,dao si mi podatke za karburatorsku verziju,sad,dali je stelovanje isto i za injection model,mislim ipak ima manju konjazu pa...
Poslato: Uto Jun 12, 2007 9:13 pm
od ljube-kugla
neznam sta konkretno znaci ali dohc je dve bregaste u glavi,a evo ti za injection

Poslato: Uto Jun 12, 2007 9:37 pm
od ljube-kugla
jel ima neko zna mozda gde naci kod nas one cudne bregaste sa starih alfi

i sad,koja je za koju namenu,mada kontam da ova sa visokim i zaravnjen bregom za extra obrtaje,odnosno snagu na vecim obrtajima,jer mi je slicna bila na corsi i dobila je efekat tek preko 4000 rpm a punila je do 7500 rpm,ali ove dve nisam skontao,ili recimo ovakve glave

i da li moze glava od 1.6 na 2.0,zbog precnika klipa,jer na 1.6 su drugacije bregaste,usisna je 11 lif a izduvna 9,a na ovoj glavi od 2.0 ne moze da stane ta sa 11 liftom,previsok breg pa ne moze da se okrene,i na 2.0 su obe bregaste 9.5,ustvari izduvnu sam stavio 9 sa 1.6 jer je stara odranih bregova
Poslato: Uto Jun 12, 2007 10:28 pm
od superfly tnt
mislim da su tappets casice na ventilima , dakle nema klackalice ili slicno.
btw kakva je to glava??? nemogu izbrojat rupe za svijecice

Poslato: Sre Jun 13, 2007 12:31 am
od Gost
ljubo, jel si razmisljao da napravis nesto
ovako?
tesko se nalaze tipske bregaste za neke normalne pare, ovo bi mozda moglo da se proba ako ih imas viska...

Poslato: Sre Jun 13, 2007 7:14 am
od Gost
Mo
Poslato: Sre Jun 13, 2007 7:52 am
od ljube-kugla
Milos napisao:ljubo, jel si razmisljao da napravis nesto
ovako?
tesko se nalaze tipske bregaste za neke normalne pare, ovo bi mozda moglo da se proba ako ih imas viska...

probao sam nesto slicno,na fiat cromu sam ubacivao bregastu od TD-a,koja i po visini i po debljini daleko veca,neznam napamet koliko,javio se problem da je coskove brega kacio o soljice pa sam obradjivao soljice i brusio plocice i pravio ih negde na 1.5-2.5,na leru radi kao dizel ali zato puni kao nenormalna,ali ler je katastrofa ne dizel nego raspali dizel jer sa seriskom bregastom ide stelovanje 25-35 a ovde ide 50-55
Poslato: Sre Jun 13, 2007 10:51 am
od Gost
Superfly,dali moze objasnjenje oko tih casica,soljica i ostalog pribora za kafu.Znam kako se steluju ventili kad su klackalice u pitanju,preko srafa na jednom kraju klackalice koji se ili zateze ili odvija.Eto,kako stelovati ventile na ovoj glavi koju je Ljube slikao :paleconfused: .
Poslato: Sre Jun 13, 2007 11:04 am
od superfly tnt
ispod soljica imas plocice koje sjedaju na ventile, raznih su debljina i nema ih za kupit na kiosku. plus ako ne izmjeris dobro moras svaki put skidat bregastu.
Poslato: Sre Jun 13, 2007 5:39 pm
od ljube-kugla
Poslato: Sre Jun 13, 2007 10:30 pm
od Gost
DOHC- Double Over Head Camshaft ili dve bregaste iznad glave.
Koliko je meni poznato ostri bregovi se rade da bi ventil sto vise bio otvoren u sto kracem vremenu, kod tupih bregova ventil je duze,ali i manje otvoren.Negde sam video islike rasturenog motora 2.5 v6 iz alfe 155 DTM koja se vrti do 11-12 000 i bregovi su veoma ostri predpostavljam da se nisu potrosili kad je slikano.
Nego to sa menjanjem bregastih jevelika zajebancija,posto su one prave veoma skupe.Pogledajte sta je uradjeno sa Lotus -Ladom.Fiatov 2.0 iz 131
,trslojne opruge na ventilima,siri zupcasti kais,jos po nesto i tu je 180KS.
Najbolja je varijanta sa sirenjem kanala olaksavanjem ventila,poliranjem kanala itd.Troslojne opruge se stavljaju da bi se ventil sto je brze moguce vratio nazad.
Poslato: Sre Jun 13, 2007 11:36 pm
od ljube-kugla
ljudi ja il sam lud ili mi nije u redu nesto sa motorom,lepo pali i lepo radi na leru ali jako lose ide,jednostavno nema snage,probao sam da zubcim i ranije i kasnije po raznim podacima,promenuo sam i menjac ,nisam pametan,za 2.0 ide katastrofa lose,ili bregasta koju sam stavio kao alternativu ne odgovara,pa ga davi
Poslato: Sre Jun 13, 2007 11:42 pm
od Dora
Da li si stavio one tupe bregaste kao na slici ili?
Poslato: Sre Jun 13, 2007 11:46 pm
od Gost
Ljudi otiso mi motor a nisam se jos ni posteno navozao.Ako neko zna gde da nadjem ili kome da se obratim za dobar,polovan injection motor neka ostavi broj.Unapred hvala.
Poslato: Sre Jun 13, 2007 11:50 pm
od ljube-kugla
ne to sam nasao slike,nego usisna mi je 105.48.03.200.01,takva treba da je i izduvna i zupce se jedna u +.0.15 a druga -0.15,a sad sam stavio izduvnu od 1.6 ona je 105.20.03.200.00 i zubci s oko -1 stepen
Poslato: Sre Jun 13, 2007 11:52 pm
od ljube-kugla
sta mu je crklo
Poslato: Čet Jun 14, 2007 8:13 am
od superfly tnt
da sta se desilo?
Poslato: Čet Jun 14, 2007 5:40 pm
od ljube-kugla
upakovao sam bregaste od 1.6 na kojima je usis 11 a izduv 9,usisna ima neku cudnu oznaku sa 76 ili 7 cifara,daleko je bolja situacija,morao sam da slicujem kuciste bregaste gde dodje soljica
Poslato: Čet Jun 14, 2007 7:52 pm
od Gost
Pa crko mu je drugi klip,gledano od napred,nema kompresiju,ma nula.Sad ne znam kako je uspeo samo on da ode a ostali su koliko toliko u dobrom stanju.Sumnjam da je kupljena vec sa tim problemom samo je radila na tri klipa.Sad me i ne cudi potrosnja od dvadeset na sto,ma dobro je i isla,mucenica jedna.Nista,glava ide na ravnanje sa svim sto uz to ide,trebam nov dihtung i za poklopac i za glavu,narucio sam nov klip,karike i sta ja znam sta bi jos trebalo i dali ce to da pije vodu.Okreni,obrni,zvao za polovan 1.6 i nema ispod 200 jevreja i ajde,sta sad.Ma ne bi bio problem da je jos malo sacekala ali sta da radim,jednostavno sta je tu je.Pozdrav.
Poslato: Čet Jun 14, 2007 9:21 pm
od ljube-kugla
pa jel puko klip ili sta,nisi morao klip ako je doba,samo karike i lezajeve i teraj dok ide,ako su dobri cilindri
Poslato: Čet Jun 14, 2007 9:37 pm
od Gost
To sa zamenom samo jednog klipa nije nikakvo resenje. Verovatno ni ostali nisu u nekom stanju ,a problem je sto postoje i razlike u masi tako da taj motor i kada se sastavi ima da radi kao dres.Drugo ,nov klip,karike i imaces vecu kompresiju koja bi inace trebalo da bude ujednacena.Ako vec radis nesto obradi lepo glavu,radilicu i kupi nove klipove ,karike i lezajeve,nije jeftino ali bices miran duze vreme.
Poslato: Sub Jun 16, 2007 5:55 pm
od Gost
Pozdrav druzino od sekte.Radovi na mom sektomobilu polako napreduju pa se nadam da ce za dan dva biti spremna za brm-brm.Klip sam nasao polovan ali u dobrom stanju,kostao me oko petnaestak evrica,ostala tri nisam dirao jer nema potrebe,mogu jos da predju.Narucio set novih karika (AE Federal Mogul),ukupno dvanaest za ukupno 4700 dinara.Sve to je na standardnoj velicini.Polovan motor,sta reci,nisam narucivao i to sto zbog velike cene sto zbog macka u dzaku faktora.Glava i sve sto ide uz nju je na obradjivanju,valjda ce joj sve to osveziti motor.Ventili su Ljube,hidraulicni tako da izgleda samo to nece morati na stelovanje.Ljudi imate moj pozdrav i vama se prvi hvalim ako sve ispadne kako treba.