ALFA ROMEO 75 - The Legend Continues...

Alfa Romeo 75 | Alfa Romeo Alfetta | Alfa Romeo GTV | Giulietta | Alfa 90 | SZ/RZ
Legende koje jure.
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Pon Jun 11, 2007 6:35 pm

dosao mu je trenutak spoznaje kada je shvatio da je pogrijesio :) nista strasno samo je htio podijelit snama
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 9:14 pm

Ima li neko podatak na koliko se steluju ventili na 1.6.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Jun 11, 2007 9:33 pm

vlada jovic napisao:Ima li neko podatak na koliko se steluju ventili na 1.6.
Slika
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Jun 12, 2007 8:06 pm

Hvala Ljube prijatelju.Ako moze samo objasnjenje teksta sta znaci DOHC with tappets,tacnije tappets.Koliko vidim,dao si mi podatke za karburatorsku verziju,sad,dali je stelovanje isto i za injection model,mislim ipak ima manju konjazu pa...
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Uto Jun 12, 2007 9:13 pm

neznam sta konkretno znaci ali dohc je dve bregaste u glavi,a evo ti za injection
Slika
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Uto Jun 12, 2007 9:37 pm

jel ima neko zna mozda gde naci kod nas one cudne bregaste sa starih alfi
Slika
Slika
Slika i sad,koja je za koju namenu,mada kontam da ova sa visokim i zaravnjen bregom za extra obrtaje,odnosno snagu na vecim obrtajima,jer mi je slicna bila na corsi i dobila je efekat tek preko 4000 rpm a punila je do 7500 rpm,ali ove dve nisam skontao,ili recimo ovakve glave
Slika
i da li moze glava od 1.6 na 2.0,zbog precnika klipa,jer na 1.6 su drugacije bregaste,usisna je 11 lif a izduvna 9,a na ovoj glavi od 2.0 ne moze da stane ta sa 11 liftom,previsok breg pa ne moze da se okrene,i na 2.0 su obe bregaste 9.5,ustvari izduvnu sam stavio 9 sa 1.6 jer je stara odranih bregova
ko na nas krene iz mesta je naje&o
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Uto Jun 12, 2007 10:28 pm

mislim da su tappets casice na ventilima , dakle nema klackalice ili slicno.


btw kakva je to glava??? nemogu izbrojat rupe za svijecice :?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 12:31 am

ljubo, jel si razmisljao da napravis nesto ovako?

tesko se nalaze tipske bregaste za neke normalne pare, ovo bi mozda moglo da se proba ako ih imas viska... :lool:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 7:14 am

Mo
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sre Jun 13, 2007 7:52 am

Milos napisao:ljubo, jel si razmisljao da napravis nesto ovako?

tesko se nalaze tipske bregaste za neke normalne pare, ovo bi mozda moglo da se proba ako ih imas viska... :lool:
probao sam nesto slicno,na fiat cromu sam ubacivao bregastu od TD-a,koja i po visini i po debljini daleko veca,neznam napamet koliko,javio se problem da je coskove brega kacio o soljice pa sam obradjivao soljice i brusio plocice i pravio ih negde na 1.5-2.5,na leru radi kao dizel ali zato puni kao nenormalna,ali ler je katastrofa ne dizel nego raspali dizel jer sa seriskom bregastom ide stelovanje 25-35 a ovde ide 50-55
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 10:51 am

Superfly,dali moze objasnjenje oko tih casica,soljica i ostalog pribora za kafu.Znam kako se steluju ventili kad su klackalice u pitanju,preko srafa na jednom kraju klackalice koji se ili zateze ili odvija.Eto,kako stelovati ventile na ovoj glavi koju je Ljube slikao :paleconfused: .
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Sre Jun 13, 2007 11:04 am

ispod soljica imas plocice koje sjedaju na ventile, raznih su debljina i nema ih za kupit na kiosku. plus ako ne izmjeris dobro moras svaki put skidat bregastu.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sre Jun 13, 2007 5:39 pm

bem li ga neznam da ga sakrijem pa to ti je
http://www.alfaromeo-nockenwellen.de/anocken.htm
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 10:30 pm

DOHC- Double Over Head Camshaft ili dve bregaste iznad glave.
Koliko je meni poznato ostri bregovi se rade da bi ventil sto vise bio otvoren u sto kracem vremenu, kod tupih bregova ventil je duze,ali i manje otvoren.Negde sam video islike rasturenog motora 2.5 v6 iz alfe 155 DTM koja se vrti do 11-12 000 i bregovi su veoma ostri predpostavljam da se nisu potrosili kad je slikano.
Nego to sa menjanjem bregastih jevelika zajebancija,posto su one prave veoma skupe.Pogledajte sta je uradjeno sa Lotus -Ladom.Fiatov 2.0 iz 131
,trslojne opruge na ventilima,siri zupcasti kais,jos po nesto i tu je 180KS.
Najbolja je varijanta sa sirenjem kanala olaksavanjem ventila,poliranjem kanala itd.Troslojne opruge se stavljaju da bi se ventil sto je brze moguce vratio nazad.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sre Jun 13, 2007 11:36 pm

ljudi ja il sam lud ili mi nije u redu nesto sa motorom,lepo pali i lepo radi na leru ali jako lose ide,jednostavno nema snage,probao sam da zubcim i ranije i kasnije po raznim podacima,promenuo sam i menjac ,nisam pametan,za 2.0 ide katastrofa lose,ili bregasta koju sam stavio kao alternativu ne odgovara,pa ga davi
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Sre Jun 13, 2007 11:42 pm

Da li si stavio one tupe bregaste kao na slici ili?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 11:46 pm

Ljudi otiso mi motor a nisam se jos ni posteno navozao.Ako neko zna gde da nadjem ili kome da se obratim za dobar,polovan injection motor neka ostavi broj.Unapred hvala.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sre Jun 13, 2007 11:50 pm

ne to sam nasao slike,nego usisna mi je 105.48.03.200.01,takva treba da je i izduvna i zupce se jedna u +.0.15 a druga -0.15,a sad sam stavio izduvnu od 1.6 ona je 105.20.03.200.00 i zubci s oko -1 stepen
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sre Jun 13, 2007 11:52 pm

sta mu je crklo
ko na nas krene iz mesta je naje&o
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Čet Jun 14, 2007 8:13 am

da sta se desilo?
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Čet Jun 14, 2007 5:40 pm

upakovao sam bregaste od 1.6 na kojima je usis 11 a izduv 9,usisna ima neku cudnu oznaku sa 76 ili 7 cifara,daleko je bolja situacija,morao sam da slicujem kuciste bregaste gde dodje soljica
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 14, 2007 7:52 pm

Pa crko mu je drugi klip,gledano od napred,nema kompresiju,ma nula.Sad ne znam kako je uspeo samo on da ode a ostali su koliko toliko u dobrom stanju.Sumnjam da je kupljena vec sa tim problemom samo je radila na tri klipa.Sad me i ne cudi potrosnja od dvadeset na sto,ma dobro je i isla,mucenica jedna.Nista,glava ide na ravnanje sa svim sto uz to ide,trebam nov dihtung i za poklopac i za glavu,narucio sam nov klip,karike i sta ja znam sta bi jos trebalo i dali ce to da pije vodu.Okreni,obrni,zvao za polovan 1.6 i nema ispod 200 jevreja i ajde,sta sad.Ma ne bi bio problem da je jos malo sacekala ali sta da radim,jednostavno sta je tu je.Pozdrav.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Čet Jun 14, 2007 9:21 pm

pa jel puko klip ili sta,nisi morao klip ako je doba,samo karike i lezajeve i teraj dok ide,ako su dobri cilindri
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 14, 2007 9:37 pm

To sa zamenom samo jednog klipa nije nikakvo resenje. Verovatno ni ostali nisu u nekom stanju ,a problem je sto postoje i razlike u masi tako da taj motor i kada se sastavi ima da radi kao dres.Drugo ,nov klip,karike i imaces vecu kompresiju koja bi inace trebalo da bude ujednacena.Ako vec radis nesto obradi lepo glavu,radilicu i kupi nove klipove ,karike i lezajeve,nije jeftino ali bices miran duze vreme.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Jun 16, 2007 5:55 pm

Pozdrav druzino od sekte.Radovi na mom sektomobilu polako napreduju pa se nadam da ce za dan dva biti spremna za brm-brm.Klip sam nasao polovan ali u dobrom stanju,kostao me oko petnaestak evrica,ostala tri nisam dirao jer nema potrebe,mogu jos da predju.Narucio set novih karika (AE Federal Mogul),ukupno dvanaest za ukupno 4700 dinara.Sve to je na standardnoj velicini.Polovan motor,sta reci,nisam narucivao i to sto zbog velike cene sto zbog macka u dzaku faktora.Glava i sve sto ide uz nju je na obradjivanju,valjda ce joj sve to osveziti motor.Ventili su Ljube,hidraulicni tako da izgleda samo to nece morati na stelovanje.Ljudi imate moj pozdrav i vama se prvi hvalim ako sve ispadne kako treba.

Povratak na “Alfa Romeo Transaxle”