imas tank od 63l, da te podsetim. 5l je za njega dovoljno da malo operes zidove. u slucaju nestanka, ni 10l te nece spasti ako si na uzbrdici/nizbrdici, cak i najmanjoj!
ako jesi, super, nemas problema. spusti ga na ravno, daj dvaput kontakt da nabije pritisak i to je sve. pali i pravac pumpa. (ovo sve iz iskustva)
zato su dva sistema za gorivo zakon. ako jedan omane, tu je drugi...
da auto mi je stajao na veoma blagoj nizbrdici, nije strasna ali dovoljno da na leru bez rucne auto krene, sinoc sam ga prebacio na ravno i probao da palim i nista, do sada nisam imao problema sa tih 10l goriva da upalim, doduse na ravnom, ali videcu, nadam se da je do goriva a kabl cu svakako da zamenim taj jedan(nema sad lovu za komplet kablova ali i to bi zamenio) a nadam se sledeceg meseca i neki plinski uredjaj da ugradim konacno pa valjda nece vise biti ovih problema sa manjkom benzina
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
O majku mu...
Provjeri pumpu,regulator pritiska i filter benzina-kad budes mogao naravno,a do tada ga ne diraj bez da ga mucis...
Btw,ono sto mozes sam da uradis je da vidis da li gorivo uopste dolazi do dizni tako sto ces sa mosta dizni raskaciti crijevo od goriva,okreni ga ka spoljnoj strani haube,a neko neka ti zavergla pa vidi baca li gorivo,samo obrati paznju da ti ne toci na alternator
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
U pravu je dekideki za ovo sto rece za uzbrdicu-nizbrdicu, bas jutros mi se desilo, posto palim na benzin uvek. Mislim da nisam imao u tanku vise od 15 litara, a auto mi je bio na bas jednoj uzbrdici, tek posle drugog verglanja je upalio
Mada, pre mesec dana sam skinuo rezervoar, detaljno ga oprao, nakacio sve, sipao 10 litara, upalio je iz prve, doduse verglao je oko 5 sekundi
danas smo malo cackali, izgleda da je zveknula pumpa , ona vrti i ima struju ali moguce da ne pravi dovoljan pritisak jer ne baca gorivo na crevo sa reila kad ga skinem, takodje smo duvali kroz crevo(cev) od rezervoara do reila i izbacuje gorivo sto znaci da je dovod cist tj nije zacepljen filter npr., e sad ostaje jos da sipam malo vise goriva i otklonimo, skoro nemogucu, varijantu da ima malo goriva(sad je nekih 7l u rezervoaru) pa ne moze da povuce, sumnjam da je to ali se potajno nadam
nove pumpe su oko 40e p ako nista sutra se porucuje nova i kraj, vise ne vozim na rezervi dok ne ugradim plin!
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
upalili smo je, nije crkla pumpa nego zezao nepovratni ventil na holenderu pumpe, izgleda zapeko i presusio kad nestalo gorivo pa zbog njega pumpa nije mogla da baci gorivo, sad smo to razradili, videcemo dal ce opet da zeza, ako bude zezao jedno od resenja je da se izbaci opruga i kuglica iz tog ventila, gorivo ce tada da se vraca iz sistema u rezervoar ali ovaj drugar(majstor) je to vec radio kod nekoliko automobila i nije bilo problema, kaze nikad se ne vrati svo gorivo iz sistema a u najgorem slucaju moze da se desi da ne upali iz prve nego iz drugog treceg puta dok ponovo napuni sistem, bem li ga, videcemo. u glavnom pumpa radi i baca (mada moram sutra da premerim pritisak) ali dokle videcemo, posle joj sledi zamena nema druge
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Juce zamenim instalaciju u gepek vratima zbog poznatog problema.
Cim sam je prikljucio upalila se sijalica u gepeku (jer je bio otvoren gepek) u medjuvremenu istestiram sve funkcije te instalacije (otvaranje gepeka na taster, rikverc svetlo, svetla za maglu) i sve super funkcionise, da bi nakon jednog minuta lampa u gepeku pocela da tinja i na momente se pojacavala sama od sebe. Posle 3 min se ugasila, ali postepeno ne odjednom.
Sta nju kontrolise? Ocito da nije klasican sistem na prekidac uklj - isklj.
p.s. Na nekim modelima sam vidjao zakacen kondenzator 4.7mF 110V 100C, ali njega nisam video u svom gepeku pored lampice...
Meni sijalica isto ne svetli,a odavno planiram da odem do Saleta u Trgovackoj da mi zameni komplet instalaciju.
Najverovatnije cu ici sledecu subotu,pa cu imati prave informacije od strucnjaka.
Prvo je prestala da mi svetli sijalica gepeka,a onda je umro i signal sa pokazivaca nivoa TNG-a .
Ja sam tu čačkao malo pre 2-3 godine,oko zamene znaka.Koliko se sećam,tu je izgleda običan mali prekidač kakav ide i po vratima-za auto paljenje plafonjera.
Koliko sam gledao kod mene,gomila masti koja je natutkana oko špulne i onog zuba što zahvata kad se zatvori gepek ustvari ulepi i taj mali prekidač te on malo usporeno reaguje kad se otvori gepek.
To je moje zapažanje .
Zdravo, drugari nisam znao da li da otvorim novu temu ili je ovako bolje pa reko da vas pitam ovde.
Izgleda ,da mi je otiš'o mali hladnjak .Imam vode ispod mog vozačevog sedišta e sad našao sam drugi mada se i tu nešto iskomplikovalo polovan hladnjak .
Malo sam pretraživao forum pa vidim da tu ima i neko koljeno slavine (ako sam se dobro izrazio ).
E sad pitanja : odgovara li neki drugi mali hladnjak od nekog možda Fiatovog modela ,
dolazi li to koljeno slavine i na tim polovnim hladnjacima
da li je moguće da je u pitanju možda neko crijevo
i može li obični smrtnik da zaviri ispod one plastike
hvala unaprijed
Pozdrav!Vozim 155 1.8TS 8v i danas mi je pobrljavila na benzinu.Naime,ler ide od 600-1000 non stop,gas prihvata tesko i trokira konstantno.Na plinu radi normalno.Da li je do regulatora,step motora,dizni ili neceg drugog?Do juce je radila normalno,malo seckala na gasu pri odredjenim obrtajima ali ok.Sad se setih,ranije,dok se ne ugreje na radnu temperaturu,trokirala je.Hvala unapred.
lici na regulator pritiska, plus neresen problem sa brizgaljkama. proveri pre svega za svaki slucaj gumeno crevo na usisu, da ne vuce falsh negde. tada benzin hoce da se ponasa bas tako, dok gas zna da istolerise...
1. ako imas gde pozajmi regulator to ti je najjeftinije. dijagnostika putem sistema zamene je neprejebiva.
2. ocisti brizgaljke i testiraj ih na mezurama
2a. obavezno zameni filter za gorivo
2b. ne bi bilo lose da izvuces stari benzin kad si vec na kanalu ako ga nemas mnogo, i sipaj najbolji koji nadjes (Evropremijum 98 ili slicno)
kreni redom, tako je najjeftinije. stavke pod 2 idu pod obavezno odrzavanje, to nije kvar.
Ustanovljen je problem,bobina pravi haos.Uz to ociscene su i dizne,jedna je bila totalno zapusena,nije prskala gorivo uopste.Probacemo sutra jos da promenimo mesto bobinama,ali 99% je ona.
pa onda je verovatno samo ta dizna zezala ako je bila zacepljena, kako ste ustanovili da i bobina zeza? jednu mozes da otkacis pa vidis sta se desava, sto bi im menjao mesta?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji