Nigy napisao:Iz ove fotke zakljucujem da nije bitan polozaj distributora?
Superfly, baci fotke kako si ga ti montirao.
nema veze polozaj, tj mozda ima 0.0001 % jer je opruga toliko jaka da ne stvarno svjedeno kako ga stavis. ja sam svoj stavio kao u originalu ali sam okrenuo onaj kraj sta gleda prema servu, prema napred radi pristupa sarafu, tako mi je bilo najlakse radi savijanja onih crijeva.
a cek jel ti blokira pri laganom kocenju ili jednostavno imas osjecaj da su ostale oslabile pa moras stiskat jace papucicu? ovo je inace cisti simptom zacepljenog crijeva.
vidi nakon normalne voznje jel ti vruca ta felga, moze bit da su zacvikale kocnice
Poslato: Uto Apr 22, 2008 10:47 pm
od superfly tnt
susjedi vec pitaju koji vrag mrdam danima po autu a nista se ne vidi.
e pa nemoze to tako vise.
felge 100 eura, stigle iz karlovca
volan 20 eura, iz osijeka
zagreb smo vec opustosili pa smo se bacili na druge krajeve
Poslato: Sre Apr 23, 2008 8:31 am
od Nigy
@ ljube-kugla
Jedino sebe da zaobidjem...
Samo prednji desni tocak (taj koji blokira) se direktno koci iz glavnog kocionog - sve ostalo ide preko distributora.
@ superfly tnt
I ja sam zamislio takav nacin postavljanja, mada vidim da nije bitan polozaj.
Ne treba mi neka posebna sila da bih kocio. Sve radi super dok ne dodje do jaceg pritiska na papucicu, tada zablokira taj tocak i moram otpustati pedalu da se ne bih izvrteo. Kljesta ne blokiraju, felna nije nista toplija od ove druge, a sva 4 tocka se normalno vrte kad su u vazduhu.
Simpa su felne i volan. =]
Nego, sta ti meri dodatni merac na tabli? Temp. ulja?
Poslato: Sre Apr 23, 2008 11:08 am
od superfly tnt
da to je mjerac temp ulja.
probaj izbacit distributor pa vidi kako ce kocit, mnogi ovdje to uopce nemaju. to ti nije velik problem, trebas savit crijeva , a odzracivanje ce se samo dogodit ako savijes crijeva dovoljno da od cilidnra idu prema dole. samo tuckas cekicem po cilindru dok ne izadju svi mjehurici u posudici.
Poslato: Sre Apr 23, 2008 12:23 pm
od Flavio
Nigy napisao:Pre oko 1k km su stavljeni novi Lucas diskovi i plocice, creva zamenjena novim teflonskim, ispran sistem i stavljena nova kociona tecnost.
Pitanjce,kad je vec ta prica .Isprao sistem svezim AT uljem ili necim drugim?
Tnx za odgovor unapred .
Poslato: Sre Apr 23, 2008 12:34 pm
od dekideki
@superflytnt: svaka cast na savetima. napisi jos samo utiske sa/bez tog distributera, koja je razlika u kocenju/pedali, da li se treba drukcije ponasati prema kocnici tada, sta je bolje u sustini - sa ili bez?
*volan je lego kao lego kocka :cool
Poslato: Sre Apr 23, 2008 12:45 pm
od superfly tnt
ovako ja sam probao pa su mi blokirali zadnji kotaci. sve zbog loseg kocionog cilindra. jednostavno prednje nisu imale dovoljno tlaka i zadnje su blokale. e sad , nino i mika jure sa svojim sestacima i nemaju problema stime a voze bez distributora. ja cu sad izbacit ovaj svoj cisto da vidim kako se ponasa, pa cu vratit opet(jer mi se jako svidja ovo sa stelanjem). pedala ce bit tvrdja ako ti je distibutor los, imaces bolji osjecaj.
prvi dio filma je nino, a drugi dio gdje je iznutra kamera je mika, pa vidi.
Poslato: Sre Apr 23, 2008 2:20 pm
od Nigy
@ Flavio
Kupio sam po kile tecnosti vise nego sto mi je trebalo, pa sam proterao stari, onda bacio stara creva i stavio teflone, pa onda malo dize 'ozracivao'
@ superfly tnt
U petak sam free, pa cu se latiti posla. Mada, to sa stelovanjem mi vise odgovara, posto se desava da imam puna kola putnika.
Poslato: Sre Apr 23, 2008 2:33 pm
od superfly tnt
pa tim bolje, ako si natovaren iza teze ce blokirat
Poslato: Sre Apr 23, 2008 7:58 pm
od Gost
U principu nije bas pametno da se izbaci korektor sile kocenja.
Da nije potreban ne bi ga ni bilo.
Problem je u tome sto bez njega svi tockovi isto koce pa pri naglom kocenju sa praznim autom moze da se desi da zasnji kraj stigne prednji,dok korektor u toj situaciji ne dozvoljava da zadnji tockovi blokiraju kao prednji te na taj nacin auto zadrzava pravac .Pod opterecenjem pojacava se i sila kocenja na
zadnjim tockovima .
Mislim da ce tebi biti dovoljno da promenis samo crevo.
Poslato: Sre Apr 23, 2008 11:40 pm
od superfly tnt
to je sve u redu, ali bolje ga neimat nego vozit sa pokvarenim jer tada ni prednje ne koce kako treba. stavr je jedino cudna sta ga 2 lika , a mozda i vise, koji stvarno voze da se useres nemaju taj korektor i niti jednom nije pobjegla guzica osim kad su oni to htjeli. eto neznam kojim cudom ne blokiraju.
a inace taj korektor je totalno glupo napravljen. to samo talijanski inzenjeri mogu izmislit. kako taj korektor reagira na odredjen pritisak prednje kocnice, pri vecem opterecenju je potrebno jace stisnut papusicu, tj ostvarit jaci pritisak u sistemu prednjih kocnica da bi jednako kocio kao da je prazan auto. a tada se desava da taj korektor zatvara dovod ulja uvijek na odredjenom tlaku prednjeg sistema. znaci kod opterecenijeg auta slabije koce zadnje, sto je glupo. drugo, taj korektor nema smanjen protok nego samo otvoreno i zatvoreno, takodjer glupo.
Poslato: Sre Apr 23, 2008 11:59 pm
od ljube-kugla
evo ja sam danas malo divljao i nekako mi se cini da mi je meksa i osecajnija nego sa predhodnim,sa kojim mi se auto previse podiZzao pozadi pri jacem kocenju,sto se isto desi i kad kocim sa rucnom,sto znaci da su zadnje nesto vise kocile nego sto mu je sadasnji slucaj ali mi nekako lepse koci u promeni pravca,a sto se tice BURNOUT-a,sad mogu a sa predhodnim nisam,sto m,i se svidja taman da saranim onu kolekciju polovnih guma
Poslato: Čet Apr 24, 2008 3:02 pm
od TOXON
Mislim da je ovom filmu mesto ovde. . .
Moram da priznam da me strahovita nostalgija uhvatila u ovom jednom jedinom krugu. . .
Ne znam koliko pratite ceo forum ali ima jedna tema o iznajmljivanju huje pa ako je neko zainteresovan neka se javne da se malo drifta!
Poslato: Čet Apr 24, 2008 6:02 pm
od superfly tnt
jel te malo stislo oko srca a? a prije nego si krenuo? morala je bar jedna noga zadrhtat. kupuj to nazad !!!
Poslato: Čet Apr 24, 2008 6:16 pm
od Nigy
Neka, sklopice on kockicu, nako, kako je meracio, pa nek uziva u njoj.
A mozda se jednog dana i vrati korenima.
Poslato: Čet Apr 24, 2008 8:15 pm
od Gost
@TOKYO
Ja iskreno jedva
Poslato: Čet Apr 24, 2008 8:43 pm
od TOXON
Stislo , stislo. . .
Mada sam izasao iz fazona, u proteklih godinu dana sam vozio ko penzos a i Yugo je to
Za sad nastojim da zavrsim ono sto sam zamislio,probacu pa ako se nadjem u njoj nadjem a ako ne mozda se i vrnem. . .
Laki me forsira. . .
Poslato: Čet Apr 24, 2008 10:42 pm
od kilson
Problem je shto ce on napakovati kockicu sitnicama koje 75-ica nije ni sanjala. Nece biti realno poredjenje, ali nema veze - bitno je da se pronadje... Rekao sam mu ako bude u loshijem stanju od Vor-ove 75-ice - ne druzhim se sa njim vishe (ni manje)!
ako cemo gledat podneblje u kojem zivimo potpuno razumijem tokya. bmw je ko stvoren. to je jednostavno prava drift mashina. 75ica je vise za grip a takvih staza nemamo.
kad bi se sutra izljecio od alfa virusa kupio bi kocku sigurno. 75icu bi zadrzao kao svakodnevno vozilo jer je ruku na srce kockica prema alfi obicni stojadin, ako gledamo krstarenje po cestama.
ja sam vec krenuo lagano tim putem. trazim opet klimu za svoju 75icu, zadnje podizace, interijer od limited i tako. imam plin i put do osijeka me kosta 15 eura. a crvena ? ko zna sta ce bit, mozda je prodam mozda uredim, al to vise nece bit obican auto.