Shanirani napisao:Ja mislim da ce Giulia da drzi cenu dosta jace od 159, tako da ko god bude imao pare za istu, nece mu ni smetati 30ak hiljada skuplja registracija.
Iz principa im ne bih dao te pare, i nije 30tak hiljada, nego 44 hiljade. Učukao sam u kalkulator na netu godište 2016, 150kW, sve isto sem kubikaže, 1998 vs 2198.
36000 vs 79900, opština NBGD
Za Đuliju bih uzeo samo benzinca.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Sre Sep 28, 2016 7:59 pm
od Vlada R
Rano je pričati kako će da drži cenu jer to zavisi od mnogo faktora. Ako kvalitet bude odgovarajući, to je dobar preduslov da drži cenu na visokom nivou. Ako Alfa opstane kao brend, takođe. Problem je to što bi kupci polovnjaka voleli da dobiju jeftino a dobro, kao što je moglo sa 159kom. Mislim da će se ovde već napraviti pravo raskršće obzirom da je ovo, može se slobodno reći, radikalno drukčiji model u odnosu na prethodnika sa brojnim unapređenjima. 159ka se kupovala u vreme kada je sudbina Alfe bila neizvesna. Takođe, iako kvalitetna, robovala je predrasudama da Alfa proizvodi nepouzdane automobile. Mislim da će sada Alfa biti u prilici da sa tom reputacijom raskrsti iako će to značiti da će Giulia biti skuplji polovnjak. Meni to neće smetati jer sam svestan da ću za nešto veću kintu dobiti i bolji auto na unapređenoj platformi. Ili ću za istu kintu da kupim "stariji" polovnjak. I kad sam kupio 159ku bila je stara tri ipo godine, fino sam je platio ali se ni u jednom trenutku nisam pokajao. Sada 5 godina stara 159ka košta neznatno manje od cene koju sam ja platio svojevremeno za svoju. Rekao bih da sam iskoristio trenutak kada je 159ka imala cenu ispod realne (da je bila skuplja pitanje je da li bih je i razmatrao, da budem iskren) a sada sa ovim iskustvom sa Alfom mogu mirne duše da kažem da kada dođe vreme za zamenu automobila da ću prvo gledati Giuliu pa onda nešto drugo. Prosto me je Alfa kupila i virus i dalje ne da mira
Inače, jedina dva kvara koja izlaze iz okvira redovnog održavanja su mi glavni cilindar kvačila i termostat a obe komponente proizvode nemački proizvođači, FTE i Wahler, koji proizvode i za brojne druge brendove. I onda ljudi pričaju gluposti o italijanskim automobilima...
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Sre Sep 28, 2016 9:44 pm
od Skuks
Jedna crna Giulia QV dolazi u Novi Sad za koji mesec. Kupio ju je jedan covek koji je do skoro imao crveni Audi RS6. Trenutno vozi crni 458 i belu urban camo Carreru 4s
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Čet Sep 29, 2016 12:23 pm
od Djo83
Malopre vidjena Giulia sa NS tablama, ona neka vulkan siva boja, prelaz od sive ka bakarnoj... nije QV, video sam je iz auta u prolazu na semaforu pa nisam uspeo da skontam oznaku za motor ako i ima nazad uopste...
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Čet Sep 29, 2016 12:51 pm
od Shanirani
Nemaju oznake za motor. Jedini pokazitelj su izduvi nazad. Trebao dizel da ima 2, a benzinac 1.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Čet Sep 29, 2016 1:18 pm
od Alex V6
Svi imaju 2 izduva osim najslabijeg dizela sa 150 KS koji ima 1.
Evo je Giulia Veloce:
[video][/video]
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Čet Sep 29, 2016 1:44 pm
od nidza
DjomlaN napisao:Malopre vidjena Giulia sa NS tablama, ona neka vulkan siva boja, prelaz od sive ka bakarnoj... nije QV, video sam je iz auta u prolazu na semaforu pa nisam uspeo da skontam oznaku za motor ako i ima nazad uopste...
I kako ti se sviđa u saobraćaju? Rekao bih da je samo alfisti primećuju.
Ne može po izduvu da se prepozna motor, tj. sa 1 je jasno da je najslabija verzija u pitanju, bilo dizela, bilo benzinca, ali kod njih postoji opcija dopate. Imate cenovnik svih doplata u PDF okačenom ranije u temi.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Čet Sep 29, 2016 1:50 pm
od Djo83
Pa bas zato sto smo Alfisti mozda i ne mogu bas 100% da budem objektivan . Realno - video sam je na 3 sec u mimoilazenju, nisam skontao izduv nazad, kretala se i ona a i ja u mom autu. Snimio sam je iz prve sa 50m kad je skrenula u raskrsnici, i onako sa strane u prolazu sam je smeknuo. Nedovoljno da dam ikakav sud, ali za skroz obicne verzije dakle bez 18 felni, spojlera i sl. mislim da nije nista izrazajnije od Mazde 6, BMW 5 i sl. Mozda ni ne treba da bude tj mozda previse ocekujemo. Ostali proizvodjaci su takodje napredovali sa dizajnom u odnosu na 1997. i pojavu Alfe 156.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Čet Sep 29, 2016 6:30 pm
od Shanirani
[video][/video]
Mislim da bolje od ovoga ne moze da bude.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Čet Sep 29, 2016 6:37 pm
od Skuks
DjomlaN napisao:Malopre vidjena Giulia sa NS tablama, ona neka vulkan siva boja, prelaz od sive ka bakarnoj... nije QV, video sam je iz auta u prolazu na semaforu pa nisam uspeo da skontam oznaku za motor ako i ima nazad uopste...
Ta je vlasnistvo auto kuce Stojanov, moze da se provoza. A QV jos nije stigla, tek za par meseci dolazi
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Sub Okt 01, 2016 8:28 pm
od Shanirani
Hmmm..
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Sre Okt 05, 2016 6:57 pm
od Zillgian
Nešto gledam, od početka prodaje Giulia se nije prodala ni u 3000 primjeraka. Mislim da su već stidljivo krenuli da je prodaju i na SAD tržištu, možda još nezvanično, jer je u septembru prodato tek 7 komada. Valjda su to testni primjerci ili šta već. Nadam se da će se primiti u SAD.
Potrebno je da što prije izađu na Kinesko tržište i da pod hitno izbace taj SUV kako bi konačno krenuli da budu profitabilni.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Sre Okt 05, 2016 7:06 pm
od Dragon
Planirali su 100.000 do kraja 2017.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Sre Okt 05, 2016 7:12 pm
od Sauriann
Zillgian napisao:Nešto gledam, od početka prodaje Giulia se nije prodala ni u 3000 primjeraka. Mislim da su već stidljivo krenuli da je prodaju i na SAD tržištu, možda još nezvanično, jer je u septembru prodato tek 7 komada. Valjda su to testni primjerci ili šta već. Nadam se da će se primiti u SAD.
Potrebno je da što prije izađu na Kinesko tržište i da pod hitno izbace taj SUV kako bi konačno krenuli da budu profitabilni.
ogromno je USA trziste...tamo da je kupe samo zaljubljenici to je vec ozbiljan broj.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Čet Okt 06, 2016 8:08 am
od bums85
Ne prodaje se jos uvek u usa, samo 4c za sada. U jednom salonu su mi navodno spomenuli kraj novembra. Nema cak ni izlozbenih primeraka
Poslato: Pet Okt 07, 2016 7:24 am
od ceftriaxone
Видех малопре црвену Ђулију, први који сам видео на улици. Леп аутић, нема шта.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Pet Okt 07, 2016 12:52 pm
od Shanirani
Prodaja Giulie i nije bas na zavidnom nivou. Audi a4 se duplo bolje prodaje.
Paris has exposed the Alfa Romeo Giulia Fast, with Q4 four-wheel drive, but there is also the Giulia Q2 with rear-wheel drive. Q2 is synonymous with self-locking differential: first was the mechanic on the 147 and the GT and then electronically on 147, GT, 159, Brera, Spider and MiTo.
Cornering transfers more torque to the outer wheel, eliminating the understeer and improving traction. And in the wet or in poor grip leads the torque to the wheel that has more friction with the asphalt, not to slip.
The Alfa Giulia becomes Q2 with the adoption of the Performance Pack, available with a manual six-speed gearbox and with the 8-speed automatic. Super in the fitting and Business. The Performance Pack includes: locking rear differential, active suspension and gearshift paddles on the steering wheel Aluminium (on automatic).
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Sub Okt 08, 2016 10:16 am
od Djo83
Ne zaboravimo da Giulia ima samo jednu verziju karoserije, dok A4 ima i karavan i All Road verzije. S obzirom na to mislim da je skoro izjednacen rezultat sa BMW 3 (koji takodje ima vise verzija karoserije) i duplo manji od A4 sasvim ok. Mnogo ljudi zeli karavan i prilicno sam siguran da je kod A4 mozda cak i vise prodato karavana nego limuzina.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Sub Okt 08, 2016 11:26 am
od Shanirani
Toj bmw 3 je ovo zadnja godina. Sledece godine bi trebala da izadje nova verzija.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Sub Okt 08, 2016 11:39 am
od Djo83
Nema to toliko veze koliko skromnija ponuda verzija Giulije. Vise puta sam bio u Italiji i Fr i imam utisak da se u toj srednjoj klasi vise voze karavani, Audiji, Pasati, Insignije, C klasa sve sam cesce vidjao kao karavane... Ako misle da izvuku maksimum prodaje od Giulije morace da bude i neki SW... Upravo iz tog razloga nemacki premium proizvodjaci u zadnjih 5-6 godina izbacuju gomile kojekakvih podverzija i medjuklasa (CLS,CLA, GLA,GLC, A5,A7, BMW neke medjuserije kupe limuzina i sl)... Ako ti ne pashe klasican karavan oces sportskije evo ti ovo, ako oces malo da lici na dzip a neces bas G seriju evo ti ono i slicno... Razmazili su kupce i sad to valja zadovoljiti
Poslato: Sub Okt 08, 2016 3:15 pm
od ceftriaxone
Да се надовежем, овде у Италији су, по некој мојој опсервацији, аудијеви каравани број један по заступљености.
Нарочито А4, и то углавном новији модели. Вози се овде све, и мало и велико, и ново и старо, али некако ми се ауди А4 караван издвојио као модел који сам најчешће виђао.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Poslato: Sub Okt 08, 2016 5:19 pm
od Stromboli
Provozao sam se danas do Berlina, da konacno dozivim Giuliu uzivo. Lepo frisak posle dezurstva i neispavan morao sam maximalno iskoristiti neizbezan dolazak Jeseni propracen kisom, vetrom i oblacima koji lebde tik iznad krosnji, tako sto cu se uputiti lokalnim putevima, opasanim gustom sumom i urezanim u valoviti krajolik istocne Nemacke. 159-ka je upalila iz prve o objavila na kratko kako je jedan grejac rekao papa, a moguce i da je podizac vozacevih vrata otkazao poslusnost. Prvo nisam mogao proveriti, a drugo je bila lazna uzbuna. Dosadasnje iskustvo navodi da je najverovatnije i akumulator pri kraju. Dakle uobicajeni simptomi koji prate dolazak hladnijih dana. Pocetak koji obecava. Sredina je prosla, brzo i neprimetno, dok se nije ukazao odbranbeni obruc oko Grada u obliku kamera za merenje brzine. Ako mislite da je Berlin bio dobro nadgledan u vreme hladnog rata, varate se. 5 kamera sam video na deonici od 10km, uzastopno, sve u jednom smeru. Zato sam i vozio otvorenih usta, ostao sam bez daha, dok sam se priblizavao odredistu. Parkirao sam se iza Salona i malo omirisao parking novih vozila. Ima jedan 124 Spider, jedna bela Giulia, ostalo sve Jeep, Dodge, 500, Punto, privreda. S prednje strane salona se nalaze ukrasi u vidu nekoliko Giulietti i 500ki Abartha. Unutar salona ista prica, s tim sto je Giulia centralno postavljena, prilazi joj se od pozadi sa glavnih vrata, prvi dojam, guza je bolja nego na slikama, ali nije u top formi. Onda se upustih u razgledanje sa svih ostalih strana. I mogu reci sledece: pre svega je to proizvod s kojim Alfa treba da bude jako ponosna, jer odaje zaista odlican utisak, mnogo bolji nego kad se pogleda na slikama. Giulia izgleda vrlo elegantno, dugacko, siroko i mocno. Prednji kraj je zaista upecatljiv, kao i bocna linija. Najmanje mi se svidja kao sto rekoh zadnji kraj, kad se iskosa gleda i potpuno od straga. Na nekim slikama na forumu deluje to dosta raskekeceno, dojam u zbilji je puno bolji, al ne i savrsen. U ovoj Grigio Vesuvio boji kao na slikama dole je lepo uparana elegantna kombinacija boje, modela felni i svetlije unutrasnjosti. Kvalitet koze volana je odlican, koza je glatka, dovoljno tanka i kad se stisne nema se onaj gumast osecaj pod rukama, kao kod nekih drugih auta. Koza siceva je takodje odlicna, vrlo je prijatna i nije kruta i gruba. Instrument tabla, otvori za ventilaciju , tockici, sve je to super uklopljeno, spakovamo i dihtuje :tooth. Ulazak je standardno lak (tezak) kao i kod svake limuzine. Polozaj vozaca je odlican i cini mi se da se sedi na istoj visini kao i u 159. Kod Giulie je dobra stvar sto se lepo vide linije haube prilikom voznje. Ocekivao sam da ce odavati prostraniji utisak od 9-ke, ali sam se iznenadio kad sam primetio da je pogled ka napred ipak za nijansu skuceniji. Mesta iznad glave ima koliko i u 159, sacometrijski. Pedale na izlozenom autu su metalne. Danas sam nosio duboke cipele, i djonovi su nesto siri, pa mi se cinilo da dole nema bas puno mesta za stopala. Malo sam saltao menjac na suvo :tooth , sasvim ok, meksi nego na mojoj :lol . Kad sam namestio prednji sic kako meni odgovara, smestio sam se na zadnju klupu bez problema (moja visina 188cm). Sicevi nazad bi mogli biti malo pufnastiji i profiliraniji, ali svejedno su udobni i ima za mene dovoljno mesta nazad. Ono sto je najveci problem je izlazak. Bome se namucih da izvucem noge napolje i nekako se iskobeljam. Pocetak price je emotivan, razrada je pomalo suvoparna i hladna. Zasto? Kad se pojavila, falilo mi je ono nesto, da bih rekao da sam se zaljubio u auto i da ga po svaku cenu zelim. Moguce je da sam ocekivao da me prvi susret uzivo sa njom konacno preobratiti u pravu veru. Na zalost ili srecu to se nije dogodilo. Auto je lep, kvaitetan, uradjen je sa stilom, ima sitnica koje su manjkave, ali nisu uopste bitne i ne kvare celokupan dojam o autu. Moguce da i ja imam gresku u sistemu, ali kako se prica dolazila kraju i kako sam se priblizavao svom autu, osetio sam onu povezanost i zaljubljenost koju sam imao daleke 2007. Greska je mozda u tome sto moje srce i dalje pripada ovoj kraj mene, jos uvek nisam zaveden. Sledece suocavanje je sa QV, jednom prilikom.
P.S. Seo sam i u 124 Spider, taj menjac iz Mijate je