Stranica 38 od 75
Poslato: Sub Apr 19, 2008 9:58 am
od kilson
ljube-kugla napisao:au matori,izgleda bruka,nego mi nesto visoko deluje napred,kao da nema motor
Nema motor, a spustili smo je za jedan zub. Morace tu i neki distanc od 10mm da legne!

Poslato: Sub Apr 19, 2008 10:36 pm
od Nigy
Kako ne trosi? A sta je u onoj flasici na lavabou?

Poslato: Pon Apr 21, 2008 8:04 pm
od Gost
Poslato: Pon Apr 21, 2008 9:55 pm
od superfly tnt
Nigy napisao:@ superfly tnt
Da li ima kod vas da se nadje set za reparaciju distributora?
Meni je on verovatno pevnuo - blokira mi prednji desni tocak, i rekose mi da ga skinem jer kod nas nema seta za reparaciju...

Inace, ideja je odlicna!

vidi jel ti se giba onaj klip dok stisces kocnicu. al upali auto. ako on u jednom trenutku iskoci onda ti radi. to ti se nalazi iza onog gumenog poklopca. pogledaj takodjer jel ti slini ulje jer ako da onda ti je propustila gumica. a to sto ti blokira zadnji desni tocak moze bit i do krivo nastelanih celjusti ili pokvarenih celjusti ili do pretegnute rucne.
uglavnom danas sam namontirao onu moju izmisljotinu i testirao na cesti. rezultati su zadivljujuci. od blokranja zadnjih kotaca pri 20kmh do toga da napravim burnout sa 1/4 gasa.
Poslato: Pon Apr 21, 2008 10:01 pm
od ljube-kugla
daj baci snimak
jel neko snimio aleksu kad je dolazio na skup,kako se to radi,sa ono blokira prednje a zadnji vrte ko iznervirani
Poslato: Pon Apr 21, 2008 11:22 pm
od Nigy
@ superfly tnt
Provericu ovih dana, a nije zadnji vec prednji tocak (da je zadnji, znao bih sta je i kako da to sredim...

)
Poslato: Uto Apr 22, 2008 12:04 am
od superfly tnt

ja procito zadnji
ako je prednji desni onda je definitivno propustio distributor.
Poslato: Uto Apr 22, 2008 12:08 am
od Nigy
Ima li njemu kod vas spasa? Mnogo mi zao da ga izbacim...

Poslato: Uto Apr 22, 2008 12:27 am
od superfly tnt
ja nisam nasao gumice jer su neke minijaturne a kod skidanja su sanse 80% da ce puknut. probaj nac neki pa ga rastavi i sklepaj iz dva jedan. sve fino ocisti , ispoliraj iznutra cilindar , mogao bi radit.
Poslato: Uto Apr 22, 2008 12:32 am
od kilson
Nigy poseti Wurth na Toshinom Bunaru sa uzorkom gumice, imaju sve i svashta - mozhda nabodesh neku za tvoju dimenziju...

Poslato: Uto Apr 22, 2008 12:32 am
od superfly tnt
Poslato: Uto Apr 22, 2008 1:10 am
od Nigy
Fala za fotku i info, za ove praznike ce da padne rastavljanje, pa da vidim sta moz' se nadje...
Poslato: Uto Apr 22, 2008 8:03 am
od ljube-kugla
aj nacicu broj od onih zrenjaninaca sto rade zatpivni materijal i nose na b. potok pa vidi mozda imaju,ova velika odgovara sigurno od keca i lade sa glavnog kocionog
Poslato: Uto Apr 22, 2008 8:20 am
od superfly tnt
pazite kod velike gume. unutarnji promjer nesmije brtvit , i isto tako nesmije brtvit po sirini, dakle mora se klimat i aksijalno i radijalno.
Poslato: Uto Apr 22, 2008 8:43 am
od Nigy
Poslato: Uto Apr 22, 2008 12:52 pm
od JaMaL
Poslato: Uto Apr 22, 2008 1:48 pm
od Nigy
Emailirao sam ih, pa cem vidim dal' imaju.

Poslato: Uto Apr 22, 2008 6:46 pm
od ljube-kugla
evo ovako izgleda ovaj sto ja imam od giuliete,koji sam prepravio kao superfly i ovo stvarno radi,jedino sto mi je sad nesto niza kocnica od onog sto sam stavljao od bmw-a

Poslato: Uto Apr 22, 2008 7:04 pm
od Nigy
Iz ove fotke zakljucujem da nije bitan polozaj distributora?
Superfly, baci fotke kako si ga ti montirao.

Poslato: Uto Apr 22, 2008 7:10 pm
od ljube-kugla
pa u principu nije mu polozaj bitan,njega tera pritisak a ne nagib itd,
nego Nigy,sta se tebi u stvari desava sa kocnicama
Poslato: Uto Apr 22, 2008 7:21 pm
od Nigy
Pa predpostavlljam, samo me zanima koji polozaj zauzima klip kada nema pritiska, tj. da li mu smeta gravitacija da se vrati u normalan polozaj (sa standardnom oprugom)...
Meni konkretno blokira prednji desni tocak na jacem kocenju, sto extremno destabilizuje pravac i moram biti vrlo skoncentrisan da ostanem u liniji. Prvo sam mislio da se to desava zbog moje tezine na levoj strani, ali ni sa dva putnika na desnoj, situacija nije mnogo bolja. Imam utisak kao da se u tim trenucima taj tocak podvlaci pod auto.
Alexa mi rece da je to do distributora kocenja i da ako njega eliminisem, necu imati tih problema.
Na 1.6 koji sam imao, isti je bio skinut.

Poslato: Uto Apr 22, 2008 7:33 pm
od ljube-kugla
probaj kad izvadis plocice da li klipovi idu lako,ako idu onda su klesta u redu,onda probaj kad neko stisne kocnicu da li moze da se ispusti na sisici za ozracivanje ako je i dalje tvrda pedala a ulje ne izlazi pod jakim pritiskom,onda je garant crevo problem,imao na dva auta,jednom na alfi prednji levi,a drugi kod caleta na cromi zadnji levi,na naglom kocenju ostane da blokira i posle nekog vremena polako popusti
Poslato: Uto Apr 22, 2008 7:34 pm
od ljube-kugla
probaj kad izvadis plocice da li klipovi idu lako,ako idu onda su klesta u redu,onda probaj kad neko stisne kocnicu da li moze da se ispusti na sisici za ozracivanje ako je i dalje tvrda pedala a ulje ne izlazi pod jakim pritiskom,onda je garant crevo problem,imao na dva auta,jednom na alfi prednji levi,a drugi kod caleta na cromi zadnji levi,na naglom kocenju ostane da blokira i posle nekog vremena polako popusti
Poslato: Uto Apr 22, 2008 7:37 pm
od Nigy
Ne verujem da je ista od toga.
Pre oko 1k km su stavljeni novi Lucas diskovi i plocice, creva zamenjena novim teflonskim, ispran sistem i stavljena nova kociona tecnost. Pri tome su razradjena zadnja kljesta, dok su prednja bila skroz OK.
Naravno, ispusten je i vazduh...

Poslato: Uto Apr 22, 2008 8:16 pm
od ljube-kugla
promeni majstora,mozda taj sto ti je radio ima neku crnu magiju
salu na stranu,po ovom ne bi trebalo da pravi problem sem ako nije blokirao glavni kocioni,ili mozda regulator,s obzirom da mislim desna idu kroz njega,probaj,dal radi klipcic ispod gumenog cepa na regulatoru kad se jako stisne kocnica