Stranica 38 od 75

Poslato: Pet Jul 28, 2006 8:57 am
od Nigy
ljube-kugla napisao:nego imam pitanje kakva je 75.ica u voznji koliko je udobna i stabilna kako joj se ponasa enterijer dal se rastrese posto je delimicno od plastike kakva je limariski
Cinimi se da su '90. poceli i 75icu da prave od pocinkovanog lima.
Truli oko rezervnog tocka, rezervoar (ako nije America), ispod stop svetala, ako je TS paket opreme na rubovima ispod plastika, kod drzaca dizalice...
Serijski je vrlo udobna i nista ne skripi uz fantasticno lezanje (sto me je zakucalo za ovaj model :cool). Ako krenes ucvrscivati ogibljenje ili povecavati broj inca na felnama, udobnost prva placa cenu, ali se dobija na lezanju. ;)
Na ovih 38 'strana' imas saveta i linkova za skoro sve sto je na 75icama radjeno.
1.6 je jeftin pocetak, ali racunaj da ces pored jaceg motora morati jos stosta da kupujes da bi je doveo do pravih performansi (menjac sa prirubnicama i LSD-em, glavcine, cinimi se i torzije, izduv, km sat, plastike...) Mislim da ti je TS mnogo povoljnija baza za dalji upgrade. :dugokosi:

Poslato: Pet Jul 28, 2006 3:55 pm
od Gost
Ja mislim da je od samog pocetka proizvodjnje 75tica pocinkovana.

Gledaj da ti osnova bude minimum neki TS, ima lepsi enterijer i sedista od slabijih modela, a i sa plastikama na rubovima i sajtnama isgleda lepse, takodje je svaki slabiji model ima upustenu haubu dok TS i jaci imaju ispupcenu haubu.

Poslato: Pet Jul 28, 2006 7:49 pm
od Gost
Ne nego stariji modeli (carbs i 2.5V6) imaju upu

Poslato: Sub Jul 29, 2006 8:03 am
od ljube-kugla
hvala i na ovim savetima mada ja planiram kompletnu restauraciju a hocu bas ovaj model jer je od prvog vlasnika i kupljena je ovde znam je od probnih tablica a i rodjak mi je a kasnije cu videti za drugi motor itd.

Poslato: Sub Jul 29, 2006 7:39 pm
od Nigy
Ako je to ideja, onda mislim da ti se naj vise isplati da uzmes celog stranca, pa krckas deo po deo. ;)

Poslato: Ned Jul 30, 2006 12:42 am
od Gost
gospodo sektasi
ostajem na nekoliko dana bez svog sektamobila
naime dajem ga na farbanje prve i zadnje haube
i crte sa strane u crno sve,a auto je inace crven,mislim da bi trebalo lepo da ispadne.

Poslato: Uto Avg 01, 2006 10:28 am
od Nigy
Nekako sam sumnjicav da ce lepo ispasti... :plavi_sumnja:

Poslato: Čet Avg 03, 2006 7:25 am
od Gost
Pozdrav Sektomobilisti :lool:
Dobio sam par minusa za izostanke sa foruma... :oops:
Avaj...
ciccio75 je verovatno zamislio nesto slicno ovome: http://www.alfapower.nu/gallery/skrivbo ... runder/aae

Poslato: Čet Avg 03, 2006 7:28 pm
od Gost
ja mogu tako svoju preurediti u 5 minuta, jer imam te dvije crne haube :D

Poslato: Čet Avg 03, 2006 8:03 pm
od Gost
ciccio75 napisao:gospodo sektasi
ostajem na nekoliko dana bez svog sektamobila
naime dajem ga na farbanje prve i zadnje haube
i crte sa strane u crno sve,a auto je inace crven,mislim da bi trebalo lepo da ispadne.
gde farbas auto i koliko te kosta?????

Poslato: Čet Avg 03, 2006 9:36 pm
od Gost
auto farbamo ja i jedam prijatelj,ne kosta me nista,tj. kosta me samo farba i to je to,ako uspijem ubacit slike da ih postavim na forum,pa da vidite moj uradak
pozdrav iz istre
drift with me

Poslato: Sub Avg 05, 2006 3:23 pm
od Gost
Evo kako se Alexa zanima za vreme ovih vrucih dana..mada danas pada kisa al nema veze

Drift 1 2MB

Drift 2 1.7MB

I evo epiloga price..... :mrgreen:

Slika

Slika

Slika

Slika

Poslato: Sub Avg 05, 2006 7:10 pm
od ljube-kugla
ovo je lepo videti ovakave gume posle dobrog drifta,mislim da je film TOKIO DRIFT ucinio svoje i dao gomile ideja,pa se i ja odlucio na zadnju vucu mada je jos nisam pazario,nesto mi slab odziv na prodaju corse GT-R,nego kolike felne mogu da stanu posto ja planiram pozadi da idu extra siroke negde oko 9j a napred oko 7j dal 15 ice ili nesto vece naravno pitanje je i cena guma za te dimezije ova koju planiram 75 icu ima 1.6 motor sa karburatorima i bela je koja mi se i najvise svidja a posto joj treba malo limariski najverovatnije ce i ostati bela sa plavom perlom i plavim staklima spustena do koske i poliranim auspuhom kao na motorima koje inace drugar radi po narudzbini,zvuk je kao motor trenutno ga imam na corsi
http://rapidshare.de/files/20955312/SUC52728.AVI.html
http://rapidshare.de/files/20956519/SUC52730.AVI.html

Poslato: Sub Avg 05, 2006 10:43 pm
od Gost
Hoce li neko da mi kaze kako da se ubacim u tu vasu pricu o 75-ici posto sam uspeo samo da otvorim novu temu

Poslato: Sub Avg 05, 2006 10:46 pm
od Gost
Malopre otkucah silan tekst ,a sada ponovo radim isto.
Cao zovem se Bojan i pravo da Vam kazem nemam pojma kako funkcionise forum ,jer ga nikada do sada nisam koristio,ali probacu da se snadjem.
Vlasnik sam FIAT-a 132 iz 1978. ali bih vrlo rado postao vlasnik 75-ice.Naime kupio bih 2.5 v6 Milano (1000 evra) neregistrovana ,potrebno manje sredjivanje limarije, ali bih motor zamenio sa 2.0 TS naravno zbog preskupe registracije.Interesuje me dali neko zna dali su potrebne neke prepravke prilikom promene motora ,a posto ima i klimu dali bi pasovala na TS.

Poslato: Sub Avg 05, 2006 11:05 pm
od QV lale
75ts napisao:Evo kako se Alexa zanima za vreme ovih vrucih dana..mada danas pada kisa al nema veze

Drift 1 2MB

Drift 2 1.7MB

I evo epiloga price..... :mrgreen:

Slika

Slika

Slika

Slika

75ts,mozes da mi objasnis kako snimke da postavim na forum,posto imam neke snimke sa 33 1,7 16v i 164 QV i tako to... :evil: :evil:
Pozdrav !

Poslato: Ned Avg 06, 2006 12:51 am
od Nigy
bojan77 napisao:Hoce li neko da mi kaze kako da se ubacim u tu vasu pricu o 75-ici posto sam uspeo samo da otvorim novu temu
Verovatno si i sam provalio - umesto new topic pritisnes post reply. ;)

Inace, moraces menjati izduvni sistem, motor moras prebaciti sa elektronikom, trebalo bi promeniti i menjac jer je 2.5 V6 suvise 'dugacak' za TS. Ostalo mislim da pase. :cool
Za klimu moguce da nosaci kompresora na motoru ne odgovoaraju...

Poslato: Ned Avg 06, 2006 12:21 pm
od Gost
@bojan77
Pazi ako ti je samo registracija problem a potrosnja nije mozda bolje da nasdjes(kupis) paprire od nekog slabijeg motora i zavrsis tako pricu sa registracijmo....mada ovo bas i nije legalno ali boze moj... :mrgreen:

@ljube-kugla
15.-7.siroke moze napred 100% to ja imam a 9. verovatno da moze mada pozadi moze i veca felna 16. ili 17.......joj samo brzo ces vidim ja da stavljas nesto jace posto taj 1.6 sa karbovima hm trosi ko da vozis 2 litre i vise a ide ko k.... :mrgreen:

Poslato: Ned Avg 06, 2006 1:35 pm
od ljube-kugla
odma se ubacuje plin a kasnije cu se igrati sa motorima,a za felne cu najverovatnije morati da uzmem dve garniture pa da sa nekim napravim kombinaciju po 2-2 ako bude zainteresovan,ma samo da ja nju uzmem lako cemo kasnije

Poslato: Uto Avg 08, 2006 3:20 pm
od Gost
Plin u .Sektomobil.... :(
Nekako mi to ne ide jedno s drugim :?
Avaj... stvar ukusa ;) Bitno je da nas bude sto vise :cool

Poslato: Uto Avg 08, 2006 4:41 pm
od ljube-kugla
pa s obzirom da je plin mnogo hvalitetniji od benzina a i resicu problem prelivanja karburatora koji je imala kao problem dok je bila u voznom stanju,italijanske zveri su pravljene za 98 oktana a nas benzin nema ni 92 iako pise 95,izmerio posto imam (grad) plovak kao za rakiju i meri valda po gustini i kad je jak benzin on ispliva a kad je los do ja.a potone skroz,bilo nekad pravog benzina i nije bio preskup a sad ga ima u CG i cena mu je 1.16eura

Poslato: Uto Avg 08, 2006 5:03 pm
od Gost
Skroz si u pravu, benzin nam je KATASTROFALAN :mad:
Ja kukam vec par meseci... Kad god sipam gorivo, moram malo da dostelujem paljanje, posto je Turbaljka osetljiva na svaki oktan manje, a manjka je BAS PUNO... u mom slucaju 6-8 :shock:
Moracu da donesem iz Crne Gore barem jedan kanister od 20l zdrave 98-ice, da bar na kratko osetim SILU ;)
JEDVA CEKAM DA PRODAJU .NIS. :twisted:...
a kada bi kupac bio .OMV.... I MI BI KAO I SIRA VOZILI 100 OKTANA :lool:

Poslato: Uto Avg 08, 2006 8:19 pm
od ljube-kugla
mada i plin malo krste sa zemnim gasom da dobiju kolicinu,pre par dana sam sipao na novootvorenoj pumpi u zemunu ide kao nevreme a drugi put sipao na galenici morao sam da stanem i da vratim palenje ubise ventili

Poslato: Uto Avg 08, 2006 9:53 pm
od Gost
bojan77 napisao:Malopre otkucah silan tekst ,a sada ponovo radim isto.
Cao zovem se Bojan i pravo da Vam kazem nemam pojma kako funkcionise forum ,jer ga nikada do sada nisam koristio,ali probacu da se snadjem.
Vlasnik sam FIAT-a 132 iz 1978. ali bih vrlo rado postao vlasnik 75-ice.Naime kupio bih 2.5 v6 Milano (1000 evra) neregistrovana ,potrebno manje sredjivanje limarije, ali bih motor zamenio sa 2.0 TS naravno zbog preskupe registracije.Interesuje me dali neko zna dali su potrebne neke prepravke prilikom promene motora ,a posto ima i klimu dali bi pasovala na TS.
prvo i osnovno,moras da promenis kompletnu instalaciju,prednju naravno+jos mnogo drugih zezalica....

Poslato: Uto Avg 08, 2006 9:57 pm
od Gost
E jeste li probali benzin sa EKO pumpe meni dok sam vozio yugishu na benz manje trosio i lepse isao nego na jugopetrolu.
Pozz