Stranica 37 od 75

Poslato: Ned Apr 13, 2008 4:11 pm
od superfly tnt
sobzirom da je dost tesko nac 205ice stavit cu koje prve dodju pod ruku. vec pikiram neke 195 kod vulkanizera. daje mi komad za 15 eura . neke vredestein a mesa imaju oko 70%. moram vidit godinu proizvodnje pa da malo jos spustim cifru.

Poslato: Ned Apr 13, 2008 8:31 pm
od ljube-kugla
ja se razmisljao da napred stavim nove tigar sigura 195-50 a za pozadi naguram sta nadjem,za nuzdu imam par pireli drago kisne,posto su mi ove zimske malo bucnije,ali me zaje&ala soferka,u petak zalupim vrata i ode 20cm i do klinca,nazovem drugara,kaze ima 10€ i okoi 18h me zove aj dodji stigla i osta ja bez novih guma,videcu sutra da odem i da je osiguram i nek ide u tri piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip majcine,niko nista da javi za neki sper,pa makar i ne ispravan

Poslato: Ned Apr 13, 2008 9:49 pm
od Nigy
@ jim_mojo
Unutrasnji je. Videcu ovih dana da se pozabavim sa njim.

Poslato: Ned Apr 13, 2008 10:09 pm
od ljube-kugla

Poslato: Uto Apr 15, 2008 8:33 pm
od ljube-kugla
jel se spremate za 20.-i

a vidite ovo
... re=related
... re=related
... re=related

Poslato: Sre Apr 16, 2008 12:53 am
od JaMaL
Ne, ne... kada, ovaj , kabriolet je najjaci... :) dakle podseca me na stare lade i poljske fiate 125 koje su ljudi sekli u kabriolete...

E da... Cisto da javim sta je sa onim Bilsteinima o kojima sam pricao... danas su me zvali i imali neku suludu pricu zasto kasne... tako da sam produzen za ponedeljak 21. da stignu sa carine a mozda i do srede... naravno nisam ni sumnjao u domacu poslovnost i brzinu nase carine... ali ok... iovako nemam jos opruge... ali kapiram da se za njih tek otvara rudnik i chelichana pa onda krecu u proizvodnju... tako neka prica ce me tu sacekati...

Poslato: Čet Apr 17, 2008 8:47 am
od Nigy
Evo igre pronadite uljeza. :P
Slika Slika Slika

Sve u svemu, posle testiranja sam nasao uzrok divljackog rada turbine. Membrana na akutatoru je verovatno vrisnula sto je za posledicu imalo ne otvaranje wastegatea. :?
Stavljanjem drugog, boost ne prelazi 0.6 bara, sto je dovoljno za razradu motora.

Poslato: Čet Apr 17, 2008 4:31 pm
od Gost
@Nigy

Jel to zna

Poslato: Čet Apr 17, 2008 4:41 pm
od Nigy
Ne znam. Ako dodjem sa njom, necu moci da je cepam po stazi... :(

Poslato: Čet Apr 17, 2008 4:55 pm
od Gost
Ma daj Nigy, nemoj me j.... ovaj, poku

Poslato: Čet Apr 17, 2008 5:06 pm
od Nigy
Dobro, dobro, i Snezna Kraljica ce da bude prisutna. ;)

Poslato: Čet Apr 17, 2008 5:12 pm
od Gost
Meni je istekla registracija za Americu, a ne stizem da to zavrsim tako da cu ja doci sa 1.8.

:roll: :roll:

Poslato: Čet Apr 17, 2008 8:24 pm
od JaMaL
ccc... vidim ja da cemo dopustiti mladjoj populaciji FWD Alfi da vlada stazom...

Ne moze to tako...

Treba uvesti zakon da svaki RWD mora imati bar 200ks... :)

Poslato: Pet Apr 18, 2008 8:42 pm
od superfly tnt
dok cekam glavni kocioni da mi dodje s reparacije poigrao sam se s distributorom sile.

regulator radi na principu klipa i cilindra i to tako da reagira na pritisak prednje kocnice. znaci kada se pojavi veliki pritisak na prednjim kocnicama on pogura klip. taj klip ima na sebi gumicu koja odsjeca zadnju kocnicu. znaci kad se klip pomakne zadnje kocnice nemaju vise pritiska. to se moze i vidit ako je ispravan kako se negdje na pol kocnice klip pomakne, osjeti se kao klik i pomak je nekih 2mm. u samom distibutoru se nalazi opruga koja se opire pritisku prednjih kocnica. tu sam oprugu zamjenio jacom tako da treba sad puno veci tlak da se klip aktivira tj da odsjece zadnje kocnice. ali sam isto tako izvana stavio oprugu koja djeluje kontra, tj pomaze klipu da se pomakne.

testirao sam na zrak i dobio sam od potpunog zatvaranja nonstop do vrlo teskog zatvaranja zadnjih kocnica.

evo kako izgleda.
Slika

Poslato: Pet Apr 18, 2008 8:48 pm
od ljube-kugla
fino,samo bi trebalo biti na dohvat ruke,pa da moze da se dozira po potrebi

Poslato: Pet Apr 18, 2008 8:51 pm
od superfly tnt
pa okrenut cu ga okomito da saraf gleda gore. nabavio sam i specijalni kljuc koji moze visit na kljucevima od auta
Slika

Poslato: Pet Apr 18, 2008 9:12 pm
od ljube-kugla
nije losa ideja,ja danas stavio trw plocice pozadi,sad ce me cuti kad god budem kocio,posto ferodo mi tresu i drce(prave cudne vibracije) i promenuo davac na hladnjaku stavio sam 82-68 a bio mi je 85-80 i dosta kasno palio ventilator i drzao ga po par minuta upaljen a ovaj nesto kratko 20-30 sekundi,resio sam da promenim ulje,mislim na drugog proizvodjaca jer sad sipam seleniu VS-gas i jede mi ulje,doduse ne mazim ga ali mnogo trosi,radjen motor-glava,ne curi nigde ali jede,razmisljam da predjem na gusce 20w-60,ili neku sintetiku

Poslato: Pet Apr 18, 2008 10:26 pm
od Gost
@superfly tnt
Simpati

Poslato: Pet Apr 18, 2008 10:39 pm
od ljube-kugla
pa od prilike ne merim ali nesto oko 1.5L na 1000km,vodjice ventila su od neke mecke novije generacije a gumice od bmw-a ili su isto od mecke,ne secam se sta su mi napakovali

Poslato: Pet Apr 18, 2008 11:37 pm
od Nigy
@ superfly tnt
Da li ima kod vas da se nadje set za reparaciju distributora?
Meni je on verovatno pevnuo - blokira mi prednji desni tocak, i rekose mi da ga skinem jer kod nas nema seta za reparaciju... :(
Inace, ideja je odlicna! :plavi_voli:

Poslato: Pet Apr 18, 2008 11:49 pm
od Dora
I meni je Seleniju jeo ko besan...

Poslato: Sub Apr 19, 2008 7:57 am
od Gost
Nemam pojma koji je problem izme

Poslato: Sub Apr 19, 2008 8:41 am
od ljube-kugla
Nigy napisao:@ superfly tnt
Da li ima kod vas da se nadje set za reparaciju distributora?
Meni je on verovatno pevnuo - blokira mi prednji desni tocak, i rekose mi da ga skinem jer kod nas nema seta za reparaciju... :(
Inace, ideja je odlicna! :plavi_voli:
ima na bubanj potoku setovi za reparaciju,i radi ih firma sigurnost iz zrenjanina,a za nuzdu moze i od bmw-a,ja ga imam,moze i od floride ali mora da se napravi reducir sa sa 12x1 na 10x1,jer je ulaz 12x1 a izlaz je 10x1,ja pravio za cromu i evo radi vec par godina,jedino mi je pre nekih tri meseca procureo jedan na cromi,jer pozadi idu dva,a sto se tice blokiranja tocka proveri da se nije crevo zapusilo jer to hoce da se desi,probaj ako idu lako klipove,jedan napolje a drugi unutra onda je najpre crevo,probas ka neko druka a ti ispustaj i ako ide polako ili nikako menjaj crevo,a inace za prednje tockove samo prolazi kroz njega i nije on problem,meni su oba prednja bila zapusena

Poslato: Sub Apr 19, 2008 9:04 am
od kilson
Meni josh uvek ne troshi ulje! :lool: :dugokosi:

Slika

:happybigeyes:

Poslato: Sub Apr 19, 2008 9:43 am
od ljube-kugla
au matori,izgleda bruka,nego mi nesto visoko deluje napred,kao da nema motor