
Alfa Romeo Giulia Nuova
- Boza
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
- Lokacija: Knjazevac
- Lokacija: Knjaževac
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Au lave al baja ima md. auto zvuči nestvarno a pola staze je na pola papučice jer auto puca od snage, ogibljenje je tvrdo u pm. a motor zvuči kao da su mu dizelaši poskidali iz auspuha sve što netreba 

- Kole78
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Stelvio 2.0 Estrema
Alfa Giulietta 1.4 TCT - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Stelvio 2.0 Estrema
Alfa Giulietta 1.4 TCT - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
ovaj baja Fabio Francia je sin cuvenog Djordja Francije koji je dugo bio alfin vozac, vozio je sve zivo u to vreme sto je alfa na trkama imala pa i formulu 1 sa alfinim motorom tako da iver ne pada daleko od klade, inace Fabio je isto vozio alfe 147 i 156 jedno vreme na trkama (jednu sezonu i wtcc cini mi se 2002. 156 gta) pa posle presao na reli i prototipove, sad mislim da vozi italijanski clio kup
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Izgled Veloce verzije..
U Americi su je nazvali TI, ali to su nagadjanja.




U Americi su je nazvali TI, ali to su nagadjanja.




- sinisa
- Garaža: '19 Alfa Romeo Stelvio 2.2
'23 Skoda Superb 2.0TDI
'13 Audi A6 Allroad 3.0TDI
###############
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI
Ex '11 Audi A7 3.0TDI
Ex '07 Citroen C4 2.0VTS - Lokacija: Beograd
- DejanCA
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTD - TI 651 GRIGIO STROMBOLI MET.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - Rosso 130 B/B - Lokacija: Novi Sad
- Danilo
- Garaža: 159 2.2JTS '08
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Odličan rezultat na slalomskom testu: 2km/h brže od svih konkurenata. Sve ostalo tu negde u sredini, ali očigledno je i standardno oslanjanje odlično.sinisa napisao:Auto Zeitung test...
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
2.0 Multi Air kako pise u ovom clanku. Vise bih nekako voleo da je TBI. Multi Air me podseca na Fiat Punto....
http://www.autocar.co.uk/car-review/alf ... air-review
http://www.autocar.co.uk/car-review/alf ... air-review
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
al je smesna veloce sa ovim tockovima da ne kazem tockicima
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Giulia Veloce.
Pogon na sva 4 tocka "Q4"
Motori:
2.0 Turbo Benzina 280 CV
2.2 Diesel 210 CV





Alfa Romeo will introduce Giulia Veloce at the Mondial de l'Automobile Officiel.
It will be the world-premiere for the new model with an even sportier look,
with 2 new engines with 8-speed automatic transmission and the never before seen Q4 all-wheel-drive system.
Pogon na sva 4 tocka "Q4"
Motori:
2.0 Turbo Benzina 280 CV
2.2 Diesel 210 CV





Alfa Romeo will introduce Giulia Veloce at the Mondial de l'Automobile Officiel.
It will be the world-premiere for the new model with an even sportier look,
with 2 new engines with 8-speed automatic transmission and the never before seen Q4 all-wheel-drive system.
- sinisa
- Garaža: '19 Alfa Romeo Stelvio 2.2
'23 Skoda Superb 2.0TDI
'13 Audi A6 Allroad 3.0TDI
###############
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI
Ex '11 Audi A7 3.0TDI
Ex '07 Citroen C4 2.0VTS - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Najava i ovde http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... id=1178767
Nego, deluje kao da razvoj 2.0 benzinca nešto kaska...
Nego, deluje kao da razvoj 2.0 benzinca nešto kaska...
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
Post
Alfa Romeo Giulia Veloce

"Veloce" je slavno ime koje priziva tradiciju brenda Alfa Romeo, ustanovljenu 1956. godine, modelom Giulietta, koje od tada označava jedinstvene, sportske i originalne verzije. Danas, imeVeloce proslavlja i model Giulia, radi zadovoljenja potreba kupaca koji žude za sadržajima ispunjenim ličnošću. Novi model će biti postepeno uvođen na sva tržišta regiona Evrope, Bliskog istoka i Afrike, sa cenama koje će se razlikovati od tržišta do tržišta.

Na sajmu u Parizu će biti prikazane dve nove varijante modela Giulia Veloce, obe sa 8-stepenim automatskim prenosom i pogonom na četiri točka: prvi model će biti u do sada neprikazanoj Blue Misano boji i opremljen novim 2.0-litarskim turbo benzinskim motorom sa 280 KS, dok je druga Giulia Veloce, sa privlačnom Silverstone sivom karoserijom opremljena novim 2.2-litarskim motorom sa 210 KS.
Upečatljiv stil i ekskluzivna oprema
Eksterijer novog modela Giulia izdvaja se i po prefinjenim stilskim svojstvima, poput specifičnih branika i sjajno-crnih vrata, kao i različitih sportskih sadržaja poput posebnog zadnjeg ekstraktora, sa dvostrukom izduvnom cevi i opcionih 19-inčnih alu-felni sa 5 zavrtanja. Isti sportski osećaj preovlađuje i u unutrašnjosti, gde dominiraju nova crna kožna Sport sedišta, uz sportski upravljač sa originalnom oblogom, aluminijumski umeci u instrument tabli, centralni tunel, paneli vrata i ksenonski farovi.
Ovaj upečatljiv stil u enterijeru i eksterijeru obuhvata bogatu standardnu opremu, uključujući dvo-zonsko upravljanje klimom, Alfa DNA sistem i 6,5-inčni info-zabavni sistem Connect, kao i nove, efikasne sisteme aktivne bezbednosti poput upozorenja na čeoni sudar (FCW) sa autonomnim kočenjem u hitnim situacijama (AEB) i prepoznavanjem pešaka, integrisan kočioni sistem (IBS), upozorenje na izlazak iz trake (LDW) i tempomat sa ograničenjem brzine.

Dve nove verzije motora
Giulia Veloce najavljuje debi novog 2-litarskog benzinskog motora - 4-cilindarskog agregata u potpunosti proizvedenog od aluminijuma - koji isporučuje 280 KS, pri 5.250 ob/min, kao i maksimalan obrtni momenat od 400 Nm pri 2.250 ob/min. Pored sistema elektro-hidraulične aktivacije ventila MultiAir, posebne funkcije ovog motora obuhvataju turbo-punjač "2-u-1" i direktno ubrizgavanje sa sistemom pritiska od 200 bara, koji u kombinaciji isporučuju posebno brz odziv na komande papučice gasa na svim brzinama, uz veoma ekonomičnu potrošnju goriva.
Giulia Veloce alternativno može biti opremljena novim 2,2-litarskim dizel motorom koji razvija maksimalnu snagu od 210KS pri 3500 ob/min, te maksimalni obrtni momenat od 470 Nm, pri 1750 ob/min. Posebna napomena: 2,2-litarski turbo-dizel motor na modelu Giulia je prvi dizel agregat u istoriji brenda Alfa Romeo koji je u potpunosti proizveden od aluminijuma. Sa četiri redno smeštena cilindra, ovaj motor se izdvaja najnovijom generacijom sistema ubrizgavanja sa tehnologijom MultiJet II, funkcijom Injection Rate Shaping (IRS) i radnim pritiskom od 2.000 bara. Turbo punjač sa varijabilnom geometrijom i električnim upravljanjem nudi vrhunske mehaničke karakteristike i minimizuje vreme odziva, istovremeno garantujući bolju efikasnost. Najsofisticiranije zadovoljstvo u vožnji i nivoi udobnosti osigurani su i upotrebom kontraosovine za balansiranje.
Oba nova modela Giulia Veloce isporučuju se sa 8-stepenim automatskim prenosom, a pogone ih motori proizvedeni u Italiji u pogonima u Termoliju (benzinci) i Pratola Seri (dizel motori), oblastima posvećenim motorima brenda Alfa Romeo, uz primenu vrhunskih procesa i metoda, koji ih svrstavaju među najbolje u njihovim kategorijama, po pitanju performansi i efikasnosti.
Pored toga, početkom 2017.g. će biti dostupna inovativna verzija "AE" - Advanced Efficiency (napredna efikasnost). Ova verzija, koja se izdvaja specifičnom značkom na zadnjim vratima, dostupna sa paketima opreme Giulia i Giulia Super, zasnovana je na 2.2-litarskom dizel motoru sa 180 KS i automatskim prenosom. Varijanta Advanced Efficiency postiže izuzetne rezultate kada je reč o potrošnji goriva i emisiji izduvnih gasova: 3,8 l/100 km uz samo 99 g/km CO2 u kombinovanom režimu vožnje.

Pogon na četiri točka sa tehnologijom Q4
Na svojoj svetskoj premijeri nova Giulia Veloce debituje inovativni sistem pogona na sve točkove sa tehnologijom Q4, koji je projektovan da upravlja vučom u realnom vremenu, te da garantuje izvrsne nivoe performansi, efikasnosti i bezbednosti.
Arhitektura sistema Q4 primenjenog na modelu Giulia Veloce uključuje aktivan prenosni mehanizam, kao i prednji diferencijal izveden tako da zadovolji posebne tehničke zahteve brenda Alfa Romeo, radi ekstremno brzog odgovora na visok obrtni momenat, kao i posebno kompaktnu i laku konstrukciju (težina uvećana za svega 60 kg). Prenosni mehanizam koristi naprednu tehnologiju kvačila koja omogućava ekstremno dinamičnu vožnju istovremeno garantujući nisku potrošnju goriva. Brz odziv i preciznu distribuciju obrtnog momenta garantuje integrisani aktuator sledeće generacije, zavisno od režima vožnje koji je podešen preko Alfa DNA.
Konkretno, sistem Q4 kontinuirano prati višestruke parametre kako bi garantovao optimalnu distribuciju obrtnog momenta između dve osovine, zavisno od načina na koji se automobil koristi, kao i od oslanjanja na putnu površinu. Ova tehnologija ima mogućnost da predvidi gubitak oslanjanja točkova, na osnovu informacija koje prikupljaju senzori bočnog i uzdužnog ubrzanja, te podataka sa upravljača i senzora zanošenja automobila. U normalnim uslovima, Giulia Veloce sa sistemom Q4 system ponaša se kao vozilo na zadnji pogon: 100% obrtnog momenta se distribuira na zadnju osovinu. Kada se dostigne limit oslanjanja točka, sistem prenosi do 60% obrtnog momenta na prednju osovinu u stvarnom vremenu, zahvaljujući odgovarajućem prenosnom mehanizmu. Radi postizanja maksimalno brzog odziva pri redistribuciji obrtnog momenta, sistem iskorišćava visoke vrednosti prekomernog mehaničkog proklizavanja (do 2,5%) između dve osovine, što ovo vozilo čini najboljim u svom segmentu kada je reč o vuči i stabilnom održavanju pravca u krivinama.
Sistem Q4 na novom modelu Giulia Veloce stoga pruža sve prednosti pogona na sve točkove - kada je reč o stabilnosti, vuči i bezbednosti - istovremeno garantujući smanjenu potrošnju goriva, ekstra brz odziv i kompletno zadovoljstvo koje može da pruži automobil sa pogonom na zadnje točkove.

"Veloce" je slavno ime koje priziva tradiciju brenda Alfa Romeo, ustanovljenu 1956. godine, modelom Giulietta, koje od tada označava jedinstvene, sportske i originalne verzije. Danas, imeVeloce proslavlja i model Giulia, radi zadovoljenja potreba kupaca koji žude za sadržajima ispunjenim ličnošću. Novi model će biti postepeno uvođen na sva tržišta regiona Evrope, Bliskog istoka i Afrike, sa cenama koje će se razlikovati od tržišta do tržišta.

Na sajmu u Parizu će biti prikazane dve nove varijante modela Giulia Veloce, obe sa 8-stepenim automatskim prenosom i pogonom na četiri točka: prvi model će biti u do sada neprikazanoj Blue Misano boji i opremljen novim 2.0-litarskim turbo benzinskim motorom sa 280 KS, dok je druga Giulia Veloce, sa privlačnom Silverstone sivom karoserijom opremljena novim 2.2-litarskim motorom sa 210 KS.
Upečatljiv stil i ekskluzivna oprema
Eksterijer novog modela Giulia izdvaja se i po prefinjenim stilskim svojstvima, poput specifičnih branika i sjajno-crnih vrata, kao i različitih sportskih sadržaja poput posebnog zadnjeg ekstraktora, sa dvostrukom izduvnom cevi i opcionih 19-inčnih alu-felni sa 5 zavrtanja. Isti sportski osećaj preovlađuje i u unutrašnjosti, gde dominiraju nova crna kožna Sport sedišta, uz sportski upravljač sa originalnom oblogom, aluminijumski umeci u instrument tabli, centralni tunel, paneli vrata i ksenonski farovi.
Ovaj upečatljiv stil u enterijeru i eksterijeru obuhvata bogatu standardnu opremu, uključujući dvo-zonsko upravljanje klimom, Alfa DNA sistem i 6,5-inčni info-zabavni sistem Connect, kao i nove, efikasne sisteme aktivne bezbednosti poput upozorenja na čeoni sudar (FCW) sa autonomnim kočenjem u hitnim situacijama (AEB) i prepoznavanjem pešaka, integrisan kočioni sistem (IBS), upozorenje na izlazak iz trake (LDW) i tempomat sa ograničenjem brzine.

Dve nove verzije motora
Giulia Veloce najavljuje debi novog 2-litarskog benzinskog motora - 4-cilindarskog agregata u potpunosti proizvedenog od aluminijuma - koji isporučuje 280 KS, pri 5.250 ob/min, kao i maksimalan obrtni momenat od 400 Nm pri 2.250 ob/min. Pored sistema elektro-hidraulične aktivacije ventila MultiAir, posebne funkcije ovog motora obuhvataju turbo-punjač "2-u-1" i direktno ubrizgavanje sa sistemom pritiska od 200 bara, koji u kombinaciji isporučuju posebno brz odziv na komande papučice gasa na svim brzinama, uz veoma ekonomičnu potrošnju goriva.
Giulia Veloce alternativno može biti opremljena novim 2,2-litarskim dizel motorom koji razvija maksimalnu snagu od 210KS pri 3500 ob/min, te maksimalni obrtni momenat od 470 Nm, pri 1750 ob/min. Posebna napomena: 2,2-litarski turbo-dizel motor na modelu Giulia je prvi dizel agregat u istoriji brenda Alfa Romeo koji je u potpunosti proizveden od aluminijuma. Sa četiri redno smeštena cilindra, ovaj motor se izdvaja najnovijom generacijom sistema ubrizgavanja sa tehnologijom MultiJet II, funkcijom Injection Rate Shaping (IRS) i radnim pritiskom od 2.000 bara. Turbo punjač sa varijabilnom geometrijom i električnim upravljanjem nudi vrhunske mehaničke karakteristike i minimizuje vreme odziva, istovremeno garantujući bolju efikasnost. Najsofisticiranije zadovoljstvo u vožnji i nivoi udobnosti osigurani su i upotrebom kontraosovine za balansiranje.
Oba nova modela Giulia Veloce isporučuju se sa 8-stepenim automatskim prenosom, a pogone ih motori proizvedeni u Italiji u pogonima u Termoliju (benzinci) i Pratola Seri (dizel motori), oblastima posvećenim motorima brenda Alfa Romeo, uz primenu vrhunskih procesa i metoda, koji ih svrstavaju među najbolje u njihovim kategorijama, po pitanju performansi i efikasnosti.
Pored toga, početkom 2017.g. će biti dostupna inovativna verzija "AE" - Advanced Efficiency (napredna efikasnost). Ova verzija, koja se izdvaja specifičnom značkom na zadnjim vratima, dostupna sa paketima opreme Giulia i Giulia Super, zasnovana je na 2.2-litarskom dizel motoru sa 180 KS i automatskim prenosom. Varijanta Advanced Efficiency postiže izuzetne rezultate kada je reč o potrošnji goriva i emisiji izduvnih gasova: 3,8 l/100 km uz samo 99 g/km CO2 u kombinovanom režimu vožnje.

Pogon na četiri točka sa tehnologijom Q4
Na svojoj svetskoj premijeri nova Giulia Veloce debituje inovativni sistem pogona na sve točkove sa tehnologijom Q4, koji je projektovan da upravlja vučom u realnom vremenu, te da garantuje izvrsne nivoe performansi, efikasnosti i bezbednosti.
Arhitektura sistema Q4 primenjenog na modelu Giulia Veloce uključuje aktivan prenosni mehanizam, kao i prednji diferencijal izveden tako da zadovolji posebne tehničke zahteve brenda Alfa Romeo, radi ekstremno brzog odgovora na visok obrtni momenat, kao i posebno kompaktnu i laku konstrukciju (težina uvećana za svega 60 kg). Prenosni mehanizam koristi naprednu tehnologiju kvačila koja omogućava ekstremno dinamičnu vožnju istovremeno garantujući nisku potrošnju goriva. Brz odziv i preciznu distribuciju obrtnog momenta garantuje integrisani aktuator sledeće generacije, zavisno od režima vožnje koji je podešen preko Alfa DNA.
Konkretno, sistem Q4 kontinuirano prati višestruke parametre kako bi garantovao optimalnu distribuciju obrtnog momenta između dve osovine, zavisno od načina na koji se automobil koristi, kao i od oslanjanja na putnu površinu. Ova tehnologija ima mogućnost da predvidi gubitak oslanjanja točkova, na osnovu informacija koje prikupljaju senzori bočnog i uzdužnog ubrzanja, te podataka sa upravljača i senzora zanošenja automobila. U normalnim uslovima, Giulia Veloce sa sistemom Q4 system ponaša se kao vozilo na zadnji pogon: 100% obrtnog momenta se distribuira na zadnju osovinu. Kada se dostigne limit oslanjanja točka, sistem prenosi do 60% obrtnog momenta na prednju osovinu u stvarnom vremenu, zahvaljujući odgovarajućem prenosnom mehanizmu. Radi postizanja maksimalno brzog odziva pri redistribuciji obrtnog momenta, sistem iskorišćava visoke vrednosti prekomernog mehaničkog proklizavanja (do 2,5%) između dve osovine, što ovo vozilo čini najboljim u svom segmentu kada je reč o vuči i stabilnom održavanju pravca u krivinama.
Sistem Q4 na novom modelu Giulia Veloce stoga pruža sve prednosti pogona na sve točkove - kada je reč o stabilnosti, vuči i bezbednosti - istovremeno garantujući smanjenu potrošnju goriva, ekstra brz odziv i kompletno zadovoljstvo koje može da pruži automobil sa pogonom na zadnje točkove.
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Cena u Italiji 49.640 za dizel i 53.640 za benzin.nidza napisao:Cena?
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post 
Sve u svemu Alfa snova za mene
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Siniša i bilo je najava da će benzinci malo kasnije na tržište. Neka sve bude lepo ispeglano jer performanse zaista obećavaju. Meni je zaista prelepa ova Veloce varijanta, a čak mi i Misano Blue boja opasno konkuriše za najpoželjniju iako sam tradicionalno uvek za Rossosinisa napisao:Najava i ovde http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... id=1178767
Nego, deluje kao da razvoj 2.0 benzinca nešto kaska...

Sve u svemu Alfa snova za mene

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- sinisa
- Garaža: '19 Alfa Romeo Stelvio 2.2
'23 Skoda Superb 2.0TDI
'13 Audi A6 Allroad 3.0TDI
###############
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI
Ex '11 Audi A7 3.0TDI
Ex '07 Citroen C4 2.0VTS - Lokacija: Beograd
- Zillgian
- Garaža: ex '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Ndjamena
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Vidio sam među komentarimaalfanatic napisao:Siniša i bilo je najava da će benzinci malo kasnije na tržište. Neka sve bude lepo ispeglano jer performanse zaista obećavaju. Meni je zaista prelepa ova Veloce varijanta, a čak mi i Misano Blue boja opasno konkuriše za najpoželjniju iako sam tradicionalno uvek za Rossosinisa napisao:Najava i ovde http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... id=1178767
Nego, deluje kao da razvoj 2.0 benzinca nešto kaska...
Sve u svemu Alfa snova za mene

- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Alfa snova za sve nas, svi ćemo samo da sanjamo, a da vozimo nešto drugo.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Ček' za jedno 10 godina pa možda. A možda konačno počnem i Loto da igram
@ Zillgian
Prosto ne mogu da odolim kad tamo ubace neku vest za Alfu i kada hejteri krenu sa već izlizanim forama

@ Zillgian
Prosto ne mogu da odolim kad tamo ubace neku vest za Alfu i kada hejteri krenu sa već izlizanim forama

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER