Stranica 36 od 75

Poslato: Uto Apr 08, 2008 9:59 pm
od Nigy
Ma stiskanje nije problem, naduvace ga fen, nego mi ne deluje otporno na temperaturu.
Inace, kao sto si rekao, ovaj nadjoh u AP sportu u Zemunu i to poslednji komad - vadili ga iz izloga.
Ali vrh je da koga god da sam pitao u poslednja dva dana za BOOST metar, svi me pitali sta ti je to!? :lool:

Poslato: Uto Apr 08, 2008 10:00 pm
od ljube-kugla
pa golf dizel to nema

Poslato: Uto Apr 08, 2008 10:16 pm
od Nigy
Ma hajde sto nisu znali oni koji ga ne drze, nego ni oni koji to prodaju, ni zastupnici, neke prodavnice trkacke opreme... Strasno! :?

Poslato: Uto Apr 08, 2008 10:22 pm
od ljube-kugla
pa verovatno si pogresnim imenom trazio,nego otvoris katalog i kazes to mi treba,jer vecina sto radi po prodavnicam ne poznaje delove po imenu nego po kataloskom broju,pa ja trazio davac temperature ulja,od bilo kog auto koji to ima,a lik me pita pa od kog auta da trazim,pa aj reko vidi od trojke golfa,nekog gti ili tako nesto,e gledao je listao i donese mi od pritiska ulja,mozes zamisliti kako se mis smori u gvozdjari,e tako sam se i ja smorio zbog 280dinara koliko kosta a stajao kao budala nekih pola sata,nego jel ima neki sper na prodaju

Poslato: Sre Apr 09, 2008 11:13 pm
od JaMaL
Ako nekoga zanima... rebuild lsd-a i njegovo testiranje... takodje par saveta kako da naterate diff da brze .hvata. odnosno zatvara...

http://www.alfamilano.com/articles/lsd/ ... build.html


Heh a ovako izgleda 75 sa 18. felnama :) i ozbiljnim kocnicama... isti diskovi i klesta kao F40...

Slika
Slika[/url]

Poslato: Čet Apr 10, 2008 12:28 am
od Nigy
:plavi_voli:

Poslato: Čet Apr 10, 2008 12:47 am
od Dora
Nigy napisao:Koleza, posto mi se cini da imamo isti uredjaj, da li si stavio ovo crevo iz seta - meni nesto ne uliva poverenje. :roll:
Ne, stavio sam crevo koje ko

Poslato: Čet Apr 10, 2008 2:03 pm
od Nigy
Stavio originalno, pa cem vidim kol'ko ce da izdrzi. U setu je postojala T racva, i posto ima diznu u delu koji ide ka pretiskometru, stavih i nju.
Na strugu sam pravio dva komata - prvi da bih usrafio u inerkuler, al' je ostavljen po strani jerbo skapirah da je suvise tanak zid istog, pa je uradjen drugi koji je zasrafljen na mesto elektricnog (koji i onako nije u funkciji).
Sinoc ga namontirah (hvala kolezi na info kako kazaljka pretiskometra treba da se ponasa) al' bez osvetljenja, koje danas povezah (na pozicju).
Po ovome, turbina puni na 0.6 bara nadpritiska, a nemoz' se poredi sa onom ubicom po ubrzanju. :(
Eve gi kako cuci. ;)
Slika
Ostaje da se napravi neka maska s' guza pa da dobijem pravi tJuning-stAJling enterijer! :mrgreen:

Poslato: Čet Apr 10, 2008 4:08 pm
od Gost
@Nigy
Obrati pa

Poslato: Čet Apr 10, 2008 7:00 pm
od ljube-kugla
uh turbinu mu poljubim,koja tezina,koliki diskovi i koja ergela iz 1.8,jos samo ako neko ne omane bregaste i uzubci ko zna gde sa ko zna kojim menjacem

Poslato: Čet Apr 10, 2008 9:57 pm
od JaMaL
Dakle Bregaste + Kraci Menjac + 70kg manje = 50ks vishe i 1 sec na 400m... not bad... ili je isti menjac... mada mi tih 0.3xx sec 0-100 ne daju neko opravdanje u to ulaganje... i od kada 1.8t ide 6.5 0-100...? zar nije 7.6?

Poslato: Čet Apr 10, 2008 10:02 pm
od ljube-kugla
pitanje kakvu mu energy drink daju,i ko zna koliko oktana ima to sto pije,u sretna vremena dok se vozilo na benzin,mucko sam svakaveaditive i mogu vam reci da ima istine,primetno po potrosnji,snazi i boji auspuha,na ipak relativno malom motoru od 1.2 i 45ks,koji je predvidjen za bezolovni 98 super plus,i koji sam samo jednom nasao i isao na vrh gasa,smanjio potrosnju za skoro duplo,a sledece opet na staro i ogromnu potrosnju

Poslato: Čet Apr 10, 2008 10:03 pm
od Gruja
100 m
... ne km/h... ;)

Poslato: Čet Apr 10, 2008 10:05 pm
od Nigy
Fri

Poslato: Čet Apr 10, 2008 10:25 pm
od JaMaL
E bre Nigy... dakle nece te bas...

Mogli bi da ti zavarimo glavu... kapiram da bi bilo ok :P

Poslato: Čet Apr 10, 2008 11:09 pm
od Gost
@Nigy
1bar? Bogami si blizu katastrofe... :? Squadrin chip di

Poslato: Pet Apr 11, 2008 6:27 am
od ljube-kugla
trk na bubanj potok,video sam par novih turbina na maloj pijaci,prosle subote,garant neka pasuje,bilo i vecihi manjih,vidjao sam male od nekih TDI-a ko dve pesnice,a i neke kamionske kao kosarkaska lopta

a cajger je bruka,sad moras celu tablu da uradis u belu pozadinu i plavo osvetlljenje ili vakumsko-duvajuci merac u crnu pozadinu sa zelenim osvetljenjem

Poslato: Pet Apr 11, 2008 9:36 am
od superfly tnt
ljube-kugla napisao:trk na bubanj potok,video sam par novih turbina na maloj pijaci,prosle subote,garant neka pasuje,bilo i vecihi manjih,vidjao sam male od nekih TDI-a ko dve pesnice,a i neke kamionske kao kosarkaska lopta
:lool: :lool: :lool:

Poslato: Pet Apr 11, 2008 9:41 am
od JaMaL
Chika Nigy....

pitanjce... Taj drugi turbo sto koristis jel veci ili isti kao default...? I jel ti hvata kasnije...? Mislim jel ima veci spool time ili je samo druga geometrija pa postize veci pritisak na istim obrtajima/istom protoku vazduha?

Poslato: Pet Apr 11, 2008 9:56 am
od Nigy
@ ljube-kugla
Fala, al' nemam ti ja para za to planinarenje. :S
Plus, imam drugu turbinu, a definitivno se na ovom motoru ne bih igrao experimentisanja sta ce da radi kako treba.

@ jim_mojo
Da gi bem, identicne su spolja. Po plocici su takodje identicne. Eve sta pise:
Slika Slika
Skoknucu na njihov sajt ako moze da se provali po SN da nije sa nekog drugog motora...

Poslato: Pet Apr 11, 2008 10:13 am
od JaMaL
Realno to je ovaj turbo....
Garrett Alfa Romeo 75 1.8L 1986 60567271
(1.8) 155 B TB035 466858-0001 195490809000

A trebalo bi da nabavis ovaj:
Garrett Alfa Romeo 164 1987 M.601.FT20.0
(2.0) 204 B TB0338 466384-0007 76301260

Avo ti spisak Alfinif Turbo Punjaca...:
http://www.turbo-product.com/Alfa%20Romeo/

Poslato: Pet Apr 11, 2008 10:29 am
od Nigy
Fala za spisak. :)
Sto mislis da mi treba sa 164? Tu bi trebalo da imam na 2.0T motoru, provericu danas.

Poslato: Pet Apr 11, 2008 12:04 pm
od JaMaL
Pa zato sto zelis malo vishe konja na slicnom pritisku... dakle 164 ima samo malo drugaciju geometriju turbine... posto imas manje kubika, trebace mu samo malo vishe da se napuni ali ce ici bolje... malo veca rupa i vishe snage... a ne bi trebao da ti raznese glavu kao taj...

Ili najbolja ti je opcija posto vec imas identican turbo... samo da mu smanjis pritisak... hmm moram da pogledam kako 75tb kontrolise boost... ali bi trebalo da moze lako da se odradi...

Jel T3 ima unutrasnji wastegate? ako ima mozda ti je on neispravan... Ako nema mozda bi zeleo da stavis externi wastegate...

ili:

Adjusting the boost is straightforward. However, it depends on the type of boost controller.

1. For a standard Wastegates actuator, simply recalibrate the actuator to open (more or less) for a given pressure. Changing the length of the rod that attaches to the Wastegates lever accomplishes this adjustment.
2. For mechanical boost control systems, adjustments may involve changing the setting on a regulator valve(s).
3. For electronic boost control systems, adjustments may need to be made to the vehicle's engine management system.
4. For an external Wastegates, adjusting the boost often requires turning the adjustment screw (when equipped) to increase/decrease spring load, changing Wastegates springs, or shimming Wastegates springs.

Poslato: Ned Apr 13, 2008 3:29 pm
od superfly tnt
crvenkapica je dobila nove cizmice. treba ih malo uredit, spolirat, lupit cekicem i bice odlicne.

ET je 25, sirina 7 i isto toliko kila ima

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Poslato: Ned Apr 13, 2008 4:09 pm
od Gost
:plavi_voli: :cool

Ostaje