Stranica 36 od 75
Poslato: Pon Maj 28, 2007 10:39 pm
od Dora
@Ljube
Okreni ga na suprotnu stranu ako nema
Poslato: Pon Maj 28, 2007 10:51 pm
od superfly tnt
to se meni zna desit kad trebam brzo prebacit . inace saltam brze od sjene pa mi noga nemoze pratit ruku nekad fino izadje iz brzine a nekad malo iskoci

Poslato: Pon Maj 28, 2007 11:06 pm
od Dora
Nema
Poslato: Sre Maj 30, 2007 7:52 am
od ljube-kugla
otvorio sam i menjac od 1.6,poskidao zubcanike sa osovine sa konusnim zubcanikom,prepakovao sinhrone sa 3,4 i 5 na giulietine zubcanike 1,2,3 ali na zubcaniku druge mi je ostecena krunica za zubcenje brzine i sto drzi sinhron da ne spadne pa je i to reseno prepakovano sa jednog od 1.6,danas se nastavljaju radovi,posto mi je sinoc nestalo struje u 23h,i morao sam da prekinem,ali sam izdangubio ceo dan posto sam morao da registrujem una,pinjon za km sat,nije vezan za osovinu klasicnim zubcanikom kao na giulietti nego je senzor pa cu ga zadrzati,i bice prenos
3.50 14/49
1.95 23/45
1.25 31/39
0.94 35/37
0.78 31/40
final ratio
4.55 9/41
u petoj brzini na 3000rpm je isao 100km/h sto je sasvim solidno
drzac motora
Poslato: Sre Maj 30, 2007 3:38 pm
od Gost
Otisla mi guma na drzacu motora, jel ima neko ideju sta moze da se uradi, posto gume nigde ne mogu naci.
Ljube ti si nesto malo pisao o tome, pa ako ti nije problem pojasni malo kako da ga namestim. Unapred hvala
Poslato: Sre Maj 30, 2007 7:36 pm
od ljube-kugla
koji nosac ti je problem,bocni ili onaj zadnji,bocni moze od audija 80,koriste se spolje ploce izmedju kojih je guma od originalnih,zabuse se rupe po audijevom nosacu i zavari se sa co2 i odma hladi da se ne zapali,aj sutra cu slikati
drzaci
Poslato: Sre Maj 30, 2007 7:55 pm
od Gost
Ljube, otiso mi bocni drzac, nije problem da uzmeme od A80, ali ajd stavi slike da vidim sta gde varim i sta koristim od starog drzaca jer tu te nisam razumeo. I kad spomenu zadnji, sta bi moglo sa njim?
Poslato: Sre Maj 30, 2007 9:40 pm
od ljube-kugla
slikacu sutra,a za zadnji nisam nista resavao,pa mi se desava da mi puca cevo od auspuha od velikih vibracija,konkretno sam skinuo taj audijev,jer sam na ovom drugom motoru dobio oba nosaca,pa ih prebacio ali su katastrofa mekani i onda sam morao da stavim kosku sa lavog kosa na sredinu motora gde mu dodje nosac za vadjenje i to cu slikati
menjac namontiran,sa remontovanom lamelom 215mm,remont 1200 din,provozan i solidno se ponasa,sad mi zakrci malo u prvu,ali su ostale odlicne,start je bruka i na svako dodavanje gasa lepi za sediste,stavio sam ferodo plocice pozadi i cuje se onaj odvratan zvuk drcanja,dok su trw-ove skripalo kao voz da staje,sipao sam ulje tutela 80/90,sutra detanljnije o voznji posto idem do grada pa cu se malo vise vozati
Poslato: Čet Maj 31, 2007 2:15 pm
od superfly tnt
alo bg sekto, jeste za neko druzenje u petak 22.6 navecer. nisam nikad bio u bg pa da ne lutam bas nakolo. ako neko zeli u subotu samnom za novi sad mozete se predbiljezit ovdje

Poslato: Čet Maj 31, 2007 7:01 pm
od Gruja
Necemo mi sa tobom u NS vec ces ti sa nama...
Uvek idemo grupno iz grada u grad na skupove tako da nemas frke... :cool
A za petak uvece smislice se vec nesto! =]
Poslato: Čet Maj 31, 2007 8:03 pm
od superfly tnt
ajd nek vam bude, onda ja idem s vama. ali smislite nesto za petak obavezno. ja cu probat kontaktirat sa nekim hostelima u bg pa javim sta sam sredio.
jedno pitanjce. kakve su ceste od granice do bg i po bg, dosta sam nizak a neznam ceste. u zg ima dijelova gdje nemogu proc nikako
oce ovo proc?

Poslato: Čet Maj 31, 2007 8:40 pm
od Gost
ma nisi prenizak.......spusti to jos malo,hahaha
kako vam zavidim........kako cete fino uzivat................
vozi polako pa neces zakacit nikamo.................
Poslato: Čet Maj 31, 2007 8:52 pm
od ljube-kugla
nisu putevi toliko losi od granice do Bgd-a ima malo rupa i malo strucka,da se ne iznenadis,i obrati paznju na tramvajske sine,pruzni prelaz i lezece policajce,to kod nas je van standarda,kao da ih je RUS projektovao
Re: drzaci
Poslato: Čet Maj 31, 2007 8:58 pm
od ljube-kugla
veterinar napisao:Ljube, otiso mi bocni drzac, nije problem da uzmeme od A80, ali ajd stavi slike da vidim sta gde varim i sta koristim od starog drzaca jer tu te nisam razumeo. I kad spomenu zadnji, sta bi moglo sa njim?

ali za svaki slucaj i ovo

Poslato: Čet Maj 31, 2007 9:26 pm
od superfly tnt
jel neko vidio ovakvo nesto? jel strasno? jel to zbog pregrijavanja? i uvijek sam se pitao zasto na dihtungu glave nisu prorezi napravljeni tako da su jednaki kanalima za vodu nego su manji. jel bi bilo pametno sa skalpelom izrezat te rupe tako da se poklapaju sa rupama na glavi?

Poslato: Čet Maj 31, 2007 10:24 pm
od ljube-kugla
i to sam radio,kad mi se grejao auto,cak sam dobusivao rupe gde ih nije bilo i na kraju se ispostavi zapusen hladnjak
Poslato: Čet Maj 31, 2007 10:44 pm
od Dora
Ovo li?i na posledice starog antifriza koji iam vi
Poslato: Čet Maj 31, 2007 11:18 pm
od superfly tnt
jel bi trebao onda liznut glavu jos jednom. neda mi se skidat ventile i sve to radit jer je glava dobro radila. jel to smeta ako stavim ovako kako je na blok
neznam jesi shvatio , meni nije jasno zasto su rupe za vodu na glavi vece nego sto su rupe na dihtungu. to mi je nekako bezveze. shvatio bi da su na dihtungu vece ali ovako

jer onda su mogli i rupe na glavi dizajnirat da budu manje.
uglavno sta da sad radim? jel da pobrusim malo tu glavu , skojim papirom? imam bas za brusni papir ravnu podlogu po kojoj bi povukao glavu par puta. ili da je dam obnovit, ali se bojim da je vec previse skinuto.
jel netko zna kojeg su promjera gumice ispod cilindara. da znam rec covjeku da mi ih napravi jer necu kupovat cijeli set radi toga.
Poslato: Čet Maj 31, 2007 11:54 pm
od ljube-kugla
visina glave mislim da ne sme biti manja 111.6mm,ne drzi me za rec,a kad se poravnava glava uglavnom skidaju do 0.20mm,gumice na 1.6 su 84mm sto znaci da su na 2.0 oko 90mm,ja sam kristio od citroena bx 1.6,ako nema za alfu potrazi u (PRC) radnjama,a za ravnanje se ne moraju vaditi ventili,ili ako samo rucno poravnavas obavezno namazi dihtung sa tovatnom mascu i ostavi bar pola sata na toplom da nabrekne i onda moze i na turpijano da dihtuje i posle 50000 da otvoris motor mozes da koristis stari dihtung
ljube
Poslato: Pet Jun 01, 2007 1:12 am
od Gost
E Ljube, sa ovim drzacem nista ne uradih jer nemam gde. Nego ajde ti meni lepo prodaj ovaj drzac sto si ga pravio, posto si ga skinuo koliko sam shvatio.
Poslato: Pet Jun 01, 2007 6:25 am
od ljube-kugla
video si kako izgleda i gde je zavaren a sam nosac kosta oko 500 din,a ja bas necu da ti prodam,ne isplati ti se da dolazis do bataje po njega,a imas i na bubanj potoku neke nosace koji su iste visine ali su tvrdi sacuvaj boze pa zvoni ceo auto,cujem i uljnu pumpu kako radi
Poslato: Pet Jun 01, 2007 7:56 am
od Dora
@Superfly
Malo je blizu o
Poslato: Pet Jun 01, 2007 9:49 am
od superfly tnt
[quote="Dora"]@Superfly
Malo je blizu o
Poslato: Pet Jun 01, 2007 10:40 am
od ljube-kugla
pomicno kljunasto merilo u digitalnom izdanju i sve pise ili odnesi na masinsku obradu na merenje
....
Poslato: Pet Jun 01, 2007 11:22 am
od Gost
@ ljube
Ma, vise sam se zezao ,dok sam ti pisao drugar je vec vario, nego ja ajd za svaki slucaj da pitam, ako ne uspe. Inace sinoc zavrseno. U svakom slucaju hvala za photo, skratio si razmisljanje.