Stranica 35 od 155
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 7:03 pm
od SCHUMACHER
Danas sam na moju dok je motor bio hladan montirao svjecice sa Marjanove-drugi auto.
Bolje vuce na visoke obrtaje i nema zadrske u gasu-tako da su 100x svjecice.
Dare,Deki je u pravu.
Ako budu ovi momci kod kojih ja uzimam imali NGK,uzmi i ti jedan set pa ce mo lako za placanje,ako ne budu imali-Champion nam ne gine.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 7:32 pm
od OMP
cekaj, jesi time otklonio problem na niskim obrtajima???, na visokim ja nikad nisam ni imao problem vec pricamo o stucanju i slaboj vuci na niskim obrtajima

Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 8:49 pm
od SCHUMACHER
Dobro si razumio.Kad sam stavio druge svjecice na hladan motor,ravnomjerno je primao gas,nije se gusio i jos bolje je isao na visokim rpm.
Kad sam vratio moje,poceo je da trokira,i da se gusi,mada malo manje jer se u medjuvremenu zagrijao.
Ti kad budes u prilici uzmi te NGK pa probaj,neces ih bacit.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 9:18 pm
od dekideki
svojevremeno, igrao se ja sa kecom, 1116ccm fiat 128A blok. kablovi Bogicord klasa C, silikonski, ko pihtije... elektronsko paljenje, sve komplet novo.
stavim nove Bosna Super origigi sve 4, pa nove Champion, pa posle probam nove NGK (V-Line)...
i? posaljem Bosnu i Champion na klupu za rezervne igrace!
*gazile su (set) NGK laganih 20.000km na kecovom motoru, na gas. a i onda sam ih menjao jer su tek na 20.000 nove bile osetno bolje od starih, mogle su stare jos!
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 9:30 pm
od darko qv
Ma ja sam Deki presao za 5 godina malo vise od 30hkm.Zato je za mene to bacanje pare.
Ove v-line su samo za 8v TS ili sta?Nisam razumio.
Na mojoj 145 nikad nije dirano nista,ni svjecicemni kablovi,bobine...znaci kako sam je ja kupio.
I tad mi je majstor rekao mijenjaj svecice nisu nesto.

Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 9:49 pm
od dekideki
u bre

pa menjaj ih. u benzinskom motoru SVE je u varnici, a ima nesto i u gorivu
zovi M-Power-a Nebojshu, CBC Shop, da ti bar kaze
koje su V-Line zamenske za 16V motor, umesto platinskih i promeni samo 4 velike onda ako je takva situacija. to ti je najjeftinija varijanta, a zivnuce ti auto 100%.
http://www.cbc.rs/showthread.php/7733-kontakt" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
evo ti mozes i sam da protumacis oznake:
http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/s ... berkey.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
inace, tvoje su originalno:
http://www.ngkeurope.com/en/product-fin ... MR7A/5375/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 10:04 pm
od OMP
probacu sa svecicama a ocisticu i step motor ovih dana jer mi pri prvom paljenju, uglavnom jutarnjem, malo varira ler tj kad upalim padnu obrtaji kao da hoce da se ugasi pa kad dodam malo gas on podigne ler na 1200 pa polako obara sto je i normalno ali ako ne pipam gas kad upalim onda nije dobar ler i varira dok malo ne poradi. jel treba da resetujem ecu posle ciscenja step-a???
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 10:25 pm
od SCHUMACHER
OMP,identicno kao i meni,ali identicno.
Ne bi smo smjeli cekat zimu ovako :-)
Aj ne diraj jos svjecice dok ja ne zamijenim moje sjutra-preksutra da budemo 100% sigurni da je to.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 7:24 am
od darko qv
Ok deki hvala ti.Boze zdravlja za nekih 20 dana idem za Bosnu,pa bih sve da sredim prije nego podjem.Dijagnostiku takodje.

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 8:45 am
od Flavio
OMP napisao:probacu sa svecicama a ocisticu i step motor ovih dana jer mi pri prvom paljenju, uglavnom jutarnjem, malo varira ler tj kad upalim padnu obrtaji kao da hoce da se ugasi pa kad dodam malo gas on podigne ler na 1200 pa polako obara sto je i normalno ali ako ne pipam gas kad upalim onda nije dobar ler i varira dok malo ne poradi. jel treba da resetujem ecu posle ciscenja step-a???
Da znaš da će ispasti da svećice zezaju

.
Ja sam odradio servis čim sam uzeo Alfu (još onda) i zamenio sveće btw (NGK).Ipak,od prvog dana sam imao skoro isto ponašanje al sam ga lako zaboravljao jer gorim TNG.Znači,isto sam morao da drknem pedalu gasa čim upalim hladan motor i isti trokira na leru dok se malo ne ugreje itd..
LM,pre 2 godine sam opet zamenio sveće,opet stavio NGK (ovaj put uzete kod e
Met
a) i .... Na problem sam odavno zaboravio jer ga i nemam više

.
Tek sad sam složio kockice da ja ustvari već "100 godina" motor "palim kroz prozor-na pola ključa"

hladan,vruć nbt!
Posebno otkad sam uradio i anlaser pre 2 meseca.Samo bzzzz -> brrrrr

!!
Btw,bez obzira što vozim na TNG uvek palim na benzin (i vozim kad mi usput nestane plin

).
Na celu ovu priču obojici bih ipak predložio da proverite i regulator pritiska benzina,obavezno !!!
Prosto je,samo svucite vakum crece koje ide od regulatra do usisne grane pa ako je isto skroz suvo-nemate frke.Ako se imalo oseća ili još gore,vidi benzin,u problemu ste

(a i minusu od 90 evra).
p.s.
Dal mi je u prvoj turi sveća zapao falš NGK ... Bog će ga znati

...
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 8:52 am
od OMP
ja sam proveravao regulator i ok je, svecice mi jesu za zamenu tako da cu ih svakako zameniti i jedino jos da ocistim step motor za svaki slucaj

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 8:56 am
od Flavio
Samo vodi računa dobro gde kupuješ sveće,da ne bude neka divča

.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 9:11 am
od OMP
ima ovde par radnji u koje imam poverenja a i ap sport valjda drzi orig. ali dobro nije to problem.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 11:49 am
od SCHUMACHER
A dje mu se nalazi regulator pritiska benzina?
Je li to ono crijevo sa donje strane gume koja vodi od protokomjera do usisne?
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 12:05 pm
od Autoricambi
Regulator se nalazi ispod usisne grane blize desnom tocku. Jedno crevo ulazi u regulator iz pravca poda, a drugo (kratko) izlazi i povezano je sa rampom. Upravo tu mozes da skines selnu i zakacis manometar.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 12:27 pm
od Tihomirce
Evo i ilustracija

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 12:28 pm
od darko qv
Citah malo o Championovim svjecicama,kazu svi da nisu nesto i da auto najbolje radi na NGK.Jednostavno je tako.Kad je u pitanju 16v TS.

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 1:45 pm
od dekideki
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 2:17 pm
od SCHUMACHER
Hvala na odgovoru i ilustraciji momci
Da se razumijemo,NGK mozda jesu bolje od Championa u nasem slucaju jer je Champion koji mi mozemo kupiti star 20 godina,dok je NGK mozda razvio moderniju svjecicu koja odgovara nasim motorima.
U svijetu je Champion ipak No1:
Champion has been specified by almost every racing team since 1950 and has been the dominant spark plug in Formula 1™ (F1) competition, with a 50 percent share of the grid. In a single season, F1 teams use up to 8,000 Champion plugs.
Champion dominates in the world’s leading racing series — NASCAR® and F1 with Renault. When the checkered flag comes down, Champion plugs are out in front.
Champion has used its motorsport experience to create new designs and groundbreaking materials that benefit drivers and riders who use Champion spark plugs on the road. Champion offers the right solution, no matter how diverse or extreme.
Champion has backed Formula 1 (F1) teams since the early years of the sport, scoring nearly 400 victories thus far. Those winners include last year’s champion, Renault. Working hand-in-glove with vehicle and systems manufacturers, Champion produced a revolutionary “micro”-sized spark plug that fits no less than half of the entire F1 grid.
Champion’s F1 experiences find their way into its production spark plugs, giving the everyday driver the benefits F1 drivers enjoy at the track.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 6:29 pm
od dekideki
u... znas koliko tekstova takvih moze da se nadje o
Bosch svecicama i samoj firmi - od ugleda? pa sta mislis zasto su Alfe dospele na los glas da imaju losu elektroniku?

ne cujem da se zale na ove nove, kad je uleteo Manjeti Mareli...
btw, nasao sam relativno jeftino ceo set,
Manjeti Mareli 4+4 svecice za 16V, sad su skoro krenuli sa njima, ali kad sam shvatio da su samo lupili oznaku svoju a da su svecice fush najgori MADE IN KO ZNA, odmah sam digao ruke.
http://www.ebay.de/itm/8x-ALFA-ROMEO-14 ... 336b76e2f7" onclick="window.open(this.href);return false;
neka, hvala!
ista prica sa BOSCH akumulatorima, Varta i sva ta zvucna imena. na kraju kad sam cuo da Exide, inace preporucen za nase modele Alfi, proizvodi 2.000.000 akumulatora godisnje, i kad sam video da je 1:1 skuplji 400din od Varte (spram cene Exide u Delti), nisam trazio dalje.
to su firme koje rade posteno svoj posao a culo je za njih 2% ljudi: NGK, Exide, Dayco...
ljudi ja vas vise ne bih zadrzavao

idem na ibej nemacki da uzmem dva seta NGK za sebe i tasta, leba ne traze.

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 7:07 pm
od SCHUMACHER
Deki legendo ja ne kazem da ta neka NGK nije bolja od neke Champion,ali Champion je ipak brend-svidjelo se to nama ili ne.
Nazalost,kazem opet nazalost NGK moje oznake nema,niko ih nije ni trazio,mogu da se naruce,ali ko zna kad da stignu,a meni je problem takav kakav je,tako da sam uzeo Champion.
Sad ostaje da sacekam jutro da vidim jesu li svjecice pravi uzrok.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 7:20 pm
od Tihomirce
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 7:34 pm
od OMP
SCHUMACHER napisao:
Sad ostaje da sacekam jutro da vidim jesu li svjecice pravi uzrok.
sto bi cekao jutro, kod mene je dovoljno da se motor ohladi neko vreme i kad ga upalim pocece da zeza, doduse ujutro a posebno u hladnijim jutrima je to izrazenije ali i ovako na hladan motor u toku dana ili veceri ista prica ali u malo manjoj meri, ma i ja cu da ih zamenim svakako menjalo ili ne menjalo stvar ove golden su vec dugo na autu
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 7:59 pm
od SCHUMACHER
Meni sad radi vrh i super vuce,ali rekoh do sjutra ce biti "mrtav 'ladan" pa da ga onda probam :-)
Tiko,da su tebe ili mene ganjali 35.000 km,ni mi ne bi kresali
:-)
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Okt 03, 2011 10:04 pm
od DushanSD
Dobro me podsetiste da povadim svih 8 komada, ispregledam ih, ocistim, i prestelujem zazor. Vec 15ak hiljada ih nisam pipnuo pa msm red je

.