Stranica 35 od 75
Poslato: Sub Apr 05, 2008 11:48 pm
od JaMaL
Hmm...
Jel ja ovo citan kako treba... likovi su radili 13.5:1 kompresiju na 8v twin spark motorima... sa ovim klipovima...
http://spruellmotorsport.com/product_in ... ts_id=2274
i jel ovo tacno... odnosno nasao sam na wiki-u... a ne mogu da nadjem u uputstvima nigde...
# 2.0 L 1962 cc 109 kW (148 PS)@5800 rpm, 186 N·m (137 ft·lbf) @3000 rpm
# 2.0 L 1995 cc 104 kW (143 PS) @6000 rpm, 187 N·m (138 ft·lbf) @5000 rpm (cat.)
da su ova dva motora radjena za 8v twin spark ... sa tim da ovaj sa catalysatorom ima max obr. mo. na 5000... a bez kat-a na 3000 rpm/min? mislim nesto mi je tu cudno... da pre 1990 motori bez kat-a su realno po meni bolji... 3000-5800... umesto 5000-6000... moment>snaga
Poslato: Ned Apr 06, 2008 5:56 pm
od Gost
Poslato: Ned Apr 06, 2008 6:17 pm
od QV lale
Poslato: Ned Apr 06, 2008 8:22 pm
od ljube-kugla
nisam mogao da preskocim ovo

e a kad bi se ovakve pravile

a ova boja po meni joj jako lepo lezi

Poslato: Ned Apr 06, 2008 11:40 pm
od kilson
bojan77 napisao:Usporili smo ga nesto ,izgleda da se nema vremena
Ne znam za ostale, ali ja svoju repariram sve u shesnaest... :pod auto:
Danas sam chupao DeDion i menjao nosach, .sitnica. od posla uz pomoc Tokyo-a i Crnog uspeli smo da nabodemo novi! :lool
Interesantna stvar; kompletan potroshni materijal donjeg postroja ce biti promenjen jer sad je prava prilika...

Poslato: Pon Apr 07, 2008 6:09 am
od ljube-kugla
proveri na prednjim viljuskama one plivjuce lezajeve,u produzetku torzije a kacenje za sasiju,tu smo pravili teflone i ubacivali kuglicne lezajeve,i da kucnem u drvo skoro godinu dana stoji
nego ja se je&avam vec par dana da nastelujem auto,i nisam siguran dal su usisna i izduvna bregasta iste iako imaju isti broj,posto sam moju usisnu stavio na mesto izduvne a drugu nabavljenu stavio na usis,i nisam zadovoljan,mirnije radi ali losije ide
Poslato: Pon Apr 07, 2008 7:41 am
od superfly tnt
jel mozes ti pravit te teflonske cahure? koliko bi doslo 4 komada?
koje su dimenizije lezajevi, nemogu nac tu na forumu.
sta kazes da ih izradis pa posaljes?
usput sam se igrao s torzionkom pa mi omaklo

Poslato: Pon Apr 07, 2008 8:47 am
od kilson
ljube-kugla napisao:proveri na prednjim viljuskama one plivjuce lezajeve,u produzetku torzije a kacenje za sasiju,tu smo pravili teflone i ubacivali kuglicne lezajeve,i da kucnem u drvo skoro godinu dana stoji
Ok, uskoro prelazim na prednji deo pa cu videti shta je chiniti...
Poslato: Pon Apr 07, 2008 10:18 am
od Nigy
Neki su u petak videli rezultate mog minulog rada, a za ostatak populacije cu uslikati dokazni materijal, pa ga ovde objaviti.

Poslato: Pon Apr 07, 2008 11:48 am
od kilson
More marsh tamo, nishta ne izveshtavash niti kachish slike!
ALL: Aj ljudi nalazite mi neki NeAmerica prednji branik!
Poslato: Pon Apr 07, 2008 12:51 pm
od Nigy
Ma pusti, kad sam menjao termo davac iz kanala, potopio sam oba telefona... :S
Imam par fotki, al' nikako da dodjem kuci a da nisam smoren raznim radovima, pa da lepo smanjim, uploadujem fotke, i prikacim ih na forum uz neki prigodan text...
Al' bice uskoro, obecavam.

Poslato: Pon Apr 07, 2008 7:53 pm
od Nigy
Da ne bude obecanje - ludom radovanje, da pocnem.
LM, u poslednjih metar dana sam prikupio potrebne delove i krenuo sa otvaranjem motora. U principu, nista bitno nije radjeno osim glave, koja je isla na obradu uz promenu gumica (vodjica) ventila.
Dihtung glave, problematicni deo, je uzet uz preporuke zbog ojacanja kriticnog dela.
Evo je glava posle 'sisanja'. Namotirano sve sto je lakse staviti dok glava nije na motoru.

Dihtung, namontiran kako treba da stoji na glavi - vide se ojacanja. Zapaziti varove na izduvnoj grani :S

Glava na vrhu motora - jos samo dekla fali.

E sad, prica.

Spakovan motor, uradjeno sve po PS-u. Sledi lagana voznja dok sve ne legne, pa dotezanje glave.
Posao zavrsen u pretprosli petak vece, i pravac garage na karaburmu.

Vozikao se malo u subotu i nedelju, a u ponedeljak skoro da sam stigao do posla. Predjenih oko 150km od pakovanja. A onda me iznervirala neka dama u Puntu, koja je izgleda vozila neke kokosije proizvode pa je pazila da se ne polupaju, stisnem gas, i na 5k rpm - pufffff...
Izgledalo je slicno ovom...
Evo su i posledice - cuveni cetvrti cilindar:

Al' ovaj put to nije bilo sve :S

Pored dihtunga, pevnule su svecice i ponovo napukla izduvna grana. Sreca u celoj prici je da sam oma narucio dva dihtunga, pa sam u rekordnom roku (za mene) vratio Sneznu Kraljicu na put (manje od 36h).

Stavljena je slinava turbina (pusta ulje), a ova ubica motora ceka opsezno testiranje, a zatim ce odgovarati za pricinjena zlodela!

Sada sam u potrazi za ovako necim:
Obisao sam neke radnje po BG i nisam zadovoljan, pa ko ima info gde bih mogao pazariti nesto slicno - nek vice.
[size=]PS. Ko mi pomene turbinu na motoru sa hilznama, nek do kraja zivota udise uljna isparenja![/size]

Poslato: Pon Apr 07, 2008 10:01 pm
od ljube-kugla
si gledao u AP sportu u Zemunu imali su nesto od tih cajgera i u TRIONU,
ap sport 011/2612-167,a na najlonu u NS sam vidjao one nosace cajgera za stub soferke sa dva i tri komada
Poslato: Pon Apr 07, 2008 10:28 pm
od Dora
@Nigy
A onda me iznervirala neka dama u Puntu, koja je izgleda vozila neke kokosije proizvode pa je pazila da se ne polupaju, stisnem gas, i na 5k rpm - pufffff...
Ne
Poslato: Pon Apr 07, 2008 10:46 pm
od ljube-kugla
Doro sta bi sa tvojom zverkom,kolaju neke price ali nikako da se vidi
Poslato: Pon Apr 07, 2008 10:56 pm
od Nigy
@ ljube-kugla
Nisam jos, isao sam do centra Boban - trenutno nemaju nista, pa sam zapucao do Zika sajle, koji su zastupnici VDO, al' rade samo do 16h
Pitah M-a i ici cu da se svrckam po jos nekim radnjama, ako ne nadjem nista zadovoljavajuce, palim za NS.
@ Dora

Poslato: Uto Apr 08, 2008 4:14 pm
od Dora
ljube-kugla napisao:Doro sta bi sa tvojom zverkom,kolaju neke price ali nikako da se vidi
Pa ni
Poslato: Uto Apr 08, 2008 5:09 pm
od ljube-kugla
e ljudi danas sam popiiiiiii.dio,isao do grada i u koloni od nekih desetak vozila,vidim kamicak leti prema meni i tuc u soferku,i nista se ne vidi,kad posle nekih po sata na parkingu,prilazim i sedam u kola kad ono crta paralelno sa brisacem na gore jedno 5cm,pa na levo nekih 15-ak cm,a stavljena nova pre oko sest meseca,ne secam se,i odem do drugara da ga pitam dal moze nesto da se popravi ili nova,kad on kaze da moze ali nije sigurna,pa ce sutra proveriti sta se nudi,a kome da se zalim i dal moze da se naplati nekako steta
Poslato: Uto Apr 08, 2008 5:16 pm
od superfly tnt
znas kako ovi moji hahari to rjesavaju?
operu sajbu, smrve kamenic i bace prasinu na puknuce di je udario kamen(vizualni dojam). onda se vozaju po gradu i traze kipere pune pijeska. naljepi mu se iza i nakon nekog vremena ga obidjes i zaustavis te ga napadnes. on zove gazdu i ako upali dobis love. ako bas oces forsirat mozes zvat murju i ako ispadne kriv raste mu osiguranje za 10 posto, a to je otprilike vrijednost alfe.
Poslato: Uto Apr 08, 2008 5:39 pm
od ljube-kugla
ma nemam ni vremena a nisam bas za takve akcije,niti imam naviku da napadam ljude,ma sto je interesantno,dosao kuci i uzima casu,kad odjednom polica se nagnu na mene i tri staklene case dole,jednu sam uhvatio a dve su zavrsile u kanti za smece,tako da sam rekao nek se na njima zavrsi i nek ide u tri P.M.
zavrsio sam posao,presvukao se i lego da mi se ne bi jos nesto desilo sa staklenim rekvizitima
Poslato: Uto Apr 08, 2008 8:02 pm
od Gost
Ljube
jedino resenje ti je da zamenis soferku, a posle toga da osiguras stakla ,mislim da moze nevezano za registraciju ali za svaki slucaj pitaj.Osiguranje ti je sa 20% ucesca na ukupan iznos od 32 000 din oko 1600 din tako da je mnogo bolje nego da sam placas.Bolja varijanta ti je bez ucesca to izadje oko 2400-2500 din u Dunavu.Novo staklo ti je oko 75 evra + ugradnja koja je kod mene 2000 din ,a kod tebe u BG-u na Zvezdari mislim da je oko 3 500 din.
Posto ja radim ugradju znam iz licnog iskustva pa sam osigurao stakla.
Poslato: Uto Apr 08, 2008 8:04 pm
od superfly tnt
i onda ko z avraga kad osiguras staklo ti vise nikad u zivotu ne pukne.

Poslato: Uto Apr 08, 2008 8:10 pm
od ljube-kugla
sutra mi drugar javlja detalje,dal ima i sta ima i cenu,a inace on radi profi zatamnjivanje,vecina ga zna jer je jedini u okolini sa velikim izborom atestiranih folija
Poslato: Uto Apr 08, 2008 9:40 pm
od Nigy
Poslato: Uto Apr 08, 2008 9:43 pm
od ljube-kugla
mozda je malo tanko pa ce se stisne,mozda bolje uzeti ono gumeno armirano za benzin,probaj ovo pa ako ne valja menjaj