Ljube,dali je prva sinhronizovana ili ne i nemoguce da su sinhroni toliko skupi,pa onda mi ne gine 150 evra za tu zafrkanciju.
Poslato: Sre Maj 23, 2007 7:44 pm
od ljube-kugla
zvao sam danas,meni trebaju bar za prve tri,aj sacu ti slikati prvu brzinu
Poslato: Sre Maj 23, 2007 8:13 pm
od superfly tnt
sve imaju sinkrone. nadjite neku getribu i izvadite sinkrone
Poslato: Sre Maj 23, 2007 10:30 pm
od ljube-kugla
evo ovako izgleda na giulietti
a tako bi trebalo i da je na 75-ici
Poslato: Sre Maj 23, 2007 11:04 pm
od superfly tnt
ovo je sa 75ice , cini mi se da je puno kraca getriba od giuliette, vidi se po velicini zupcanika
i jos jedan prigodna
Poslato: Sre Maj 23, 2007 11:16 pm
od ljube-kugla
broj zuba od giuliette
1. 49/11 3.50
2. 45/23 1.95
3. 39/31 1.25
4. 35/37 0.94
5. 31/40 0.78
final ratio
10/43 4.30
Poslato: Sub Maj 26, 2007 1:19 pm
od Gost
Cemu tacno sluzi vatov paralelogram na zadnjem vesanju 75ice.Vidim ima i stabilizator i plus to.Kako mogu da skinem i proverim ispravnost filtera za gorivo,od kad sam je uzeo nisam ga ni zamenio ni pogledao.
Poslato: Sub Maj 26, 2007 2:37 pm
od superfly tnt
watt drzi cijeli de dion ravno u pravcu voznje a ujedno dozvoljava kretanja gore dole. bez njega bi u zavoju de dion (zadnji dio) jednostavno izletio na stranu. (napred se drzi samo u jednoj tocki). stabilizator samo smanjuje naginjanje.
filter, nikako, uzmi novi prejeftin je da se igras snjim, ali mozes pogledat tako da ga skines i ispustis gorivo na starnu gdje je ulaz, treablo bi izac smedje gorivo poput dizela.
Alfa 75 is very interresting cars on earth and planet.
Check the videos:
and here is seen Alfa 2.4TD
Good luck, misokgb =]
Poslato: Sub Maj 26, 2007 4:30 pm
od starac vujadin
Cija je ova 3.0 V6... juce sam je video prvi put, a nisam je vidjao na skupovima. Ne izgleda lose na prvi pogled...
Poslato: Sub Maj 26, 2007 11:40 pm
od ljube-kugla
nabavio sam sinhrone po ceni od 900 dinara komad,ali su uzi za 2.5mm,pa ce morati jedna sajbna da se napravi,u pitanju je zastava 101 iz 80-ih godina
Poslato: Ned Maj 27, 2007 2:00 am
od TOXON
starac vujadin napisao:Cija je ova 3.0 V6... juce sam je video prvi put, a nisam je vidjao na skupovima. Ne izgleda lose na prvi pogled...
Ne znam cija je?? ali znam da nije 3.0,mislim bio je 3.0 ali je lik ubacio 2.0ts zbog velike potrosnje i registracije!!!
Ne pitanje koje sam mu postavio: A gde ti je taj motor sto si izvadio 3.0 rekao je ne znam!!!
Poslato: Ned Maj 27, 2007 9:26 am
od Dora
ljube-kugla napisao:nabavio sam sinhrone po ceni od 900 dinara komad,ali su uzi za 2.5mm,pa ce morati jedna sajbna da se napravi,u pitanju je zastava 101 iz 80-ih godina
Ako su isti kao kod stojadina, (princip) onda mogu da se okrenu za 180 stepeni ako se nema nov. Uvek se istro
Poslato: Ned Maj 27, 2007 9:34 am
od Nigy
Treba mi jos necije misljenje sta je uzrok problemu koji mi se pojavio.
LM, turbaljku nisam palio jedno metar dana.
Juce to promenih i imam sta da vidim. Na spoju izduvne grane i turbine ubrzo posle startovanja motora je pocelo da curi ULJE! Ovlazio je gornji deo spoja i odatle je isparavalo do kokosijih proizvoda. O boji dima na izduvu necu ni pricati...
Posle nekog vremena, ta fleka se izgubila i tu vise nije bilo dima, a izduvni gasovi su postali zdraviji, mada i dalje, posle jedno 2 sata rada, nije nestala plavicasta boja.
Sad, ja sumnjam na zalepljene karike jer ne verujem da je turbina mogla da gura ulje u suprotnom pravcu od dolaska izduvnih gasova.
Napominjem da makina stoji skoro godinu dana uz povremenao paljenje motora u mestu...
Ne zatvara mi se finansijska konstrukcija da sad otvaram motor da vidim sta je, pa trazim vasa misljenja o problemu...
Poslato: Ned Maj 27, 2007 9:44 am
od Dora
Skini cev za vazduh sa turbine koja ide prema motoru i proveri koliko je masno. Turbina mo
Poslato: Ned Maj 27, 2007 9:56 am
od Nigy
Hm, ako gura ulje u usis, to znaci da je otisla turbna skroz?
Posto se uljem hladi deo kroz koji prolaze izduvni gasovi, a vodom kompresorski deo koji sabija vazduh ka usisu, jel' to znaci da je fizicki tu napravljen neki spoj?
Sto se voznje tice, slaba vajda, nema tragova kocionog sistema, a i makina nije registrovana.
Sto se dima tice, meni ni posle 2 sata rada nije nestao, vec ga primetno ima...
Btw, o kojim teflonima pricas?
Poslato: Ned Maj 27, 2007 10:10 am
od Gost
Na ventilima... gumeni prstenovi... kako ih ko ve
Poslato: Ned Maj 27, 2007 10:38 am
od Nigy
Svidja mi se ovo poslednje objasnjenje!
Poslato: Ned Maj 27, 2007 12:21 pm
od TOXON
@Fris
Koliko si para uzeo komsi za vrata???
Sad je meni jasno kako ti prikupljas parice za limariju?!?!?!
Cuk tamo cuk vamo,20-30-20-30evrica i eto ga!!!
Cuo sam juce da peglas na zadnjem tocku kao Dr Rosi,moraces mi demonstirati kad dodjem neki put!!!!
Poslato: Ned Maj 27, 2007 12:41 pm
od Gost
Ljube,aj molim te napisi kad sastavis dali pasuje i koji je to model 101 u pitanju .
Poslato: Ned Maj 27, 2007 4:44 pm
od Gost
@Tokyo75v6
Zali
Poslato: Pon Maj 28, 2007 7:09 pm
od ljube-kugla
probao sam one sinhrone,sa malom prepravkom moze da se spakuje ali se pojavljuje problem,suvise je nizak sinhron i bude blizu uzubcavanja pa se moze desiti krcanje,a ako postavim sajbnu ispod ispadace sinhron iz lezista,odnosno simulirace pojedene zube na zubcaniku,nego sta je probano od lamela za 75-icu,trebala bi mi obloga za 215mm po nekim procenama 3.2-3.5mm debljine,moram da proverim
Poslato: Pon Maj 28, 2007 7:36 pm
od ljube-kugla
levo je alfin a desno zastava 101 iz 80-ih godina,sto znaci fiatov
Poslato: Pon Maj 28, 2007 8:16 pm
od Gost
To znaci da posto ja nisam bas neki poznavalac menjaca ipak moram da trazim neki polovan pa ili ceo da menjam ili samo sinhrone.Ajde jos malo da smaram za neka tehnicka objasnjenja.Koliko sam shvatio za pogonsko vratilo u menjacu iliti ono vratilo sto vodi u diferencijal samo su sinhroni cvrsto vezani i pomocu poluga se pomeraju ili ulevo ili udesno dok se zupcanici brzina na istom vratilu okrecu nezavisno od njega i fiksirani su na jednu tacku,znaci oni se ne micu uzduzno.Dalje,sinhroni na obe strane imaju zubce koji kada ih poluge pomere upadaju na uzupcenja zupcanika zaduzenih za brzine.Ako sam nesto pogresno shvatio molim vas da me ispravite.
Poslato: Pon Maj 28, 2007 8:47 pm
od ljube-kugla
na spojnickoj su fiksni prve cetiri brzine,peta se skida,a na osovinu sa konusnim zubcanikom idu zubcanici na kojima su sinhroni i oni su izmenjivi u slucaju habanja,zato cu ja da otvorim i ovaj sto je na autu od 1.6 i sa njega da povadim sinhrone i zubcanik cetvrte posto bi trebalo da su isti