ALFA ROMEO 75 - The Legend Continues...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
zvao sam danas,meni trebaju bar za prve tri,aj sacu ti slikati prvu brzinu
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
broj zuba od giuliette
1. 49/11 3.50
2. 45/23 1.95
3. 39/31 1.25
4. 35/37 0.94
5. 31/40 0.78
final ratio
10/43 4.30
1. 49/11 3.50
2. 45/23 1.95
3. 39/31 1.25
4. 35/37 0.94
5. 31/40 0.78
final ratio
10/43 4.30
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
watt drzi cijeli de dion ravno u pravcu voznje a ujedno dozvoljava kretanja gore dole. bez njega bi u zavoju de dion (zadnji dio) jednostavno izletio na stranu. (napred se drzi samo u jednoj tocki). stabilizator samo smanjuje naginjanje.
filter, nikako, uzmi novi prejeftin je da se igras snjim, ali mozes pogledat tako da ga skines i ispustis gorivo na starnu gdje je ulaz, treablo bi izac smedje gorivo poput dizela.
filter, nikako, uzmi novi prejeftin je da se igras snjim, ali mozes pogledat tako da ga skines i ispustis gorivo na starnu gdje je ulaz, treablo bi izac smedje gorivo poput dizela.
-
Go
- Drug Član
Post
Hi!
I had two Alfa Romeo 75...
1. 2.0TD 95bhp http://sendmail.cz/misokgb/alfa/ [my brother had a crash http://adam1.szm.sk/crash/
]
After:
2. 2.4TD 112bhp http://adam1.szm.sk/ar7524/
Turbo effect were EXCELLENT, and sound #1
Now, i go for Alfa 75 2.5 V6 Milano
Alfa 75 is very interresting cars on earth and planet.
Check the videos:
and here is seen Alfa 2.4TD
Good luck, misokgb =]
I had two Alfa Romeo 75...
1. 2.0TD 95bhp http://sendmail.cz/misokgb/alfa/ [my brother had a crash http://adam1.szm.sk/crash/

After:
2. 2.4TD 112bhp http://adam1.szm.sk/ar7524/
Turbo effect were EXCELLENT, and sound #1

Now, i go for Alfa 75 2.5 V6 Milano

Alfa 75 is very interresting cars on earth and planet.

Check the videos:
and here is seen Alfa 2.4TD
Good luck, misokgb =]
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Cija je ova 3.0 V6... juce sam je video prvi put, a nisam je vidjao na skupovima. Ne izgleda lose na prvi pogled...


Acqua-Olio-Benzina
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
nabavio sam sinhrone po ceni od 900 dinara komad,ali su uzi za 2.5mm,pa ce morati jedna sajbna da se napravi,u pitanju je zastava 101 iz 80-ih godina
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
Ne znam cija je?? ali znam da nije 3.0,mislim bio je 3.0 ali je lik ubacio 2.0ts zbog velike potrosnje i registracije!!!
Ne pitanje koje sam mu postavio: A gde ti je taj motor sto si izvadio 3.0 rekao je ne znam!!!
starac vujadin napisao:Cija je ova 3.0 V6... juce sam je video prvi put, a nisam je vidjao na skupovima. Ne izgleda lose na prvi pogled...
Ne znam cija je?? ali znam da nije 3.0,mislim bio je 3.0 ali je lik ubacio 2.0ts zbog velike potrosnje i registracije!!!
Ne pitanje koje sam mu postavio: A gde ti je taj motor sto si izvadio 3.0 rekao je ne znam!!!

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Ako su isti kao kod stojadina, (princip) onda mogu da se okrenu za 180 stepeni ako se nema nov. Uvek se istroljube-kugla napisao:nabavio sam sinhrone po ceni od 900 dinara komad,ali su uzi za 2.5mm,pa ce morati jedna sajbna da se napravi,u pitanju je zastava 101 iz 80-ih godina
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Treba mi jos necije misljenje sta je uzrok problemu koji mi se pojavio.
LM, turbaljku nisam palio jedno metar dana.
Juce to promenih i imam sta da vidim. Na spoju izduvne grane i turbine ubrzo posle startovanja motora je pocelo da curi ULJE! Ovlazio je gornji deo spoja i odatle je isparavalo do kokosijih proizvoda. O boji dima na izduvu necu ni pricati...
Posle nekog vremena, ta fleka se izgubila i tu vise nije bilo dima, a izduvni gasovi su postali zdraviji, mada i dalje, posle jedno 2 sata rada, nije nestala plavicasta boja.
Sad, ja sumnjam na zalepljene karike jer ne verujem da je turbina mogla da gura ulje u suprotnom pravcu od dolaska izduvnih gasova.
Napominjem da makina stoji skoro godinu dana uz povremenao paljenje motora u mestu...
Ne zatvara mi se finansijska konstrukcija da sad otvaram motor da vidim sta je, pa trazim vasa misljenja o problemu...
LM, turbaljku nisam palio jedno metar dana.
Juce to promenih i imam sta da vidim. Na spoju izduvne grane i turbine ubrzo posle startovanja motora je pocelo da curi ULJE! Ovlazio je gornji deo spoja i odatle je isparavalo do kokosijih proizvoda. O boji dima na izduvu necu ni pricati...

Posle nekog vremena, ta fleka se izgubila i tu vise nije bilo dima, a izduvni gasovi su postali zdraviji, mada i dalje, posle jedno 2 sata rada, nije nestala plavicasta boja.
Sad, ja sumnjam na zalepljene karike jer ne verujem da je turbina mogla da gura ulje u suprotnom pravcu od dolaska izduvnih gasova.
Napominjem da makina stoji skoro godinu dana uz povremenao paljenje motora u mestu...

Ne zatvara mi se finansijska konstrukcija da sad otvaram motor da vidim sta je, pa trazim vasa misljenja o problemu...

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Hm, ako gura ulje u usis, to znaci da je otisla turbna skroz?
Posto se uljem hladi deo kroz koji prolaze izduvni gasovi, a vodom kompresorski deo koji sabija vazduh ka usisu, jel' to znaci da je fizicki tu napravljen neki spoj?
Sto se voznje tice, slaba vajda, nema tragova kocionog sistema, a i makina nije registrovana.
Sto se dima tice, meni ni posle 2 sata rada nije nestao, vec ga primetno ima...
Btw, o kojim teflonima pricas?

Posto se uljem hladi deo kroz koji prolaze izduvni gasovi, a vodom kompresorski deo koji sabija vazduh ka usisu, jel' to znaci da je fizicki tu napravljen neki spoj?

Sto se voznje tice, slaba vajda, nema tragova kocionog sistema, a i makina nije registrovana.
Sto se dima tice, meni ni posle 2 sata rada nije nestao, vec ga primetno ima...

Btw, o kojim teflonima pricas?

- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
@Fris
Koliko si para uzeo komsi za vrata???
Sad je meni jasno kako ti prikupljas parice za limariju?!?!?!
Cuk tamo cuk vamo,20-30-20-30evrica i eto ga!!!
Cuo sam juce da peglas na zadnjem tocku kao Dr Rosi,moraces mi demonstirati kad dodjem neki put!!!!
Koliko si para uzeo komsi za vrata???

Sad je meni jasno kako ti prikupljas parice za limariju?!?!?!
Cuk tamo cuk vamo,20-30-20-30evrica i eto ga!!!

Cuo sam juce da peglas na zadnjem tocku kao Dr Rosi,moraces mi demonstirati kad dodjem neki put!!!!

- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
probao sam one sinhrone,sa malom prepravkom moze da se spakuje ali se pojavljuje problem,suvise je nizak sinhron i bude blizu uzubcavanja pa se moze desiti krcanje,a ako postavim sajbnu ispod ispadace sinhron iz lezista,odnosno simulirace pojedene zube na zubcaniku,nego sta je probano od lamela za 75-icu,trebala bi mi obloga za 215mm po nekim procenama 3.2-3.5mm debljine,moram da proverim
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
-
Go
- Drug Član
Post
To znaci da posto ja nisam bas neki poznavalac menjaca ipak moram da trazim neki polovan pa ili ceo da menjam ili samo sinhrone.Ajde jos malo da smaram za neka tehnicka objasnjenja.Koliko sam shvatio za pogonsko vratilo u menjacu iliti ono vratilo sto vodi u diferencijal samo su sinhroni cvrsto vezani i pomocu poluga se pomeraju ili ulevo ili udesno dok se zupcanici brzina na istom vratilu okrecu nezavisno od njega i fiksirani su na jednu tacku,znaci oni se ne micu uzduzno.Dalje,sinhroni na obe strane imaju zubce koji kada ih poluge pomere upadaju na uzupcenja zupcanika zaduzenih za brzine.Ako sam nesto pogresno shvatio molim vas da me ispravite.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
na spojnickoj su fiksni prve cetiri brzine,peta se skida,a na osovinu sa konusnim zubcanikom idu zubcanici na kojima su sinhroni i oni su izmenjivi u slucaju habanja,zato cu ja da otvorim i ovaj sto je na autu od 1.6 i sa njega da povadim sinhrone i zubcanik cetvrte posto bi trebalo da su isti
ko na nas krene iz mesta je naje&o