ALFA ROMEO 75 - The Legend Continues...

Alfa Romeo 75 | Alfa Romeo Alfetta | Alfa Romeo GTV | Giulietta | Alfa 90 | SZ/RZ
Legende koje jure.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 23, 2007 7:36 pm

Ljube,dali je prva sinhronizovana ili ne i nemoguce da su sinhroni toliko skupi,pa onda mi ne gine 150 evra za tu zafrkanciju.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sre Maj 23, 2007 7:44 pm

zvao sam danas,meni trebaju bar za prve tri,aj sacu ti slikati prvu brzinu
ko na nas krene iz mesta je naje&o
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Sre Maj 23, 2007 8:13 pm

sve imaju sinkrone. nadjite neku getribu i izvadite sinkrone
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sre Maj 23, 2007 10:30 pm

evo ovako izgleda na giulietti
Slika
a tako bi trebalo i da je na 75-ici
ko na nas krene iz mesta je naje&o
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Sre Maj 23, 2007 11:04 pm

ovo je sa 75ice , cini mi se da je puno kraca getriba od giuliette, vidi se po velicini zupcanika

Slika

i jos jedan prigodna

Slika
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sre Maj 23, 2007 11:16 pm

broj zuba od giuliette
1. 49/11 3.50
2. 45/23 1.95
3. 39/31 1.25
4. 35/37 0.94
5. 31/40 0.78

final ratio
10/43 4.30
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Maj 26, 2007 1:19 pm

Cemu tacno sluzi vatov paralelogram na zadnjem vesanju 75ice.Vidim ima i stabilizator i plus to.Kako mogu da skinem i proverim ispravnost filtera za gorivo,od kad sam je uzeo nisam ga ni zamenio ni pogledao.
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Sub Maj 26, 2007 2:37 pm

watt drzi cijeli de dion ravno u pravcu voznje a ujedno dozvoljava kretanja gore dole. bez njega bi u zavoju de dion (zadnji dio) jednostavno izletio na stranu. (napred se drzi samo u jednoj tocki). stabilizator samo smanjuje naginjanje.

filter, nikako, uzmi novi prejeftin je da se igras snjim, ali mozes pogledat tako da ga skines i ispustis gorivo na starnu gdje je ulaz, treablo bi izac smedje gorivo poput dizela.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Maj 26, 2007 2:58 pm

Hi!

I had two Alfa Romeo 75...

1. 2.0TD 95bhp http://sendmail.cz/misokgb/alfa/ [my brother had a crash http://adam1.szm.sk/crash/ :( ]
After:
2. 2.4TD 112bhp http://adam1.szm.sk/ar7524/

Turbo effect were EXCELLENT, and sound #1 :)

Now, i go for Alfa 75 2.5 V6 Milano :dugokosi:

Alfa 75 is very interresting cars on earth and planet. ;)

Check the videos:



and here is seen Alfa 2.4TD


Good luck, misokgb =]
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4327
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Sub Maj 26, 2007 4:30 pm

Cija je ova 3.0 V6... juce sam je video prvi put, a nisam je vidjao na skupovima. Ne izgleda lose na prvi pogled...

Slika
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sub Maj 26, 2007 11:40 pm

nabavio sam sinhrone po ceni od 900 dinara komad,ali su uzi za 2.5mm,pa ce morati jedna sajbna da se napravi,u pitanju je zastava 101 iz 80-ih godina
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Ned Maj 27, 2007 2:00 am

starac vujadin napisao:Cija je ova 3.0 V6... juce sam je video prvi put, a nisam je vidjao na skupovima. Ne izgleda lose na prvi pogled...

Ne znam cija je?? ali znam da nije 3.0,mislim bio je 3.0 ali je lik ubacio 2.0ts zbog velike potrosnje i registracije!!!

Ne pitanje koje sam mu postavio: A gde ti je taj motor sto si izvadio 3.0 rekao je ne znam!!! :shock:
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Ned Maj 27, 2007 9:26 am

ljube-kugla napisao:nabavio sam sinhrone po ceni od 900 dinara komad,ali su uzi za 2.5mm,pa ce morati jedna sajbna da se napravi,u pitanju je zastava 101 iz 80-ih godina
Ako su isti kao kod stojadina, (princip) onda mogu da se okrenu za 180 stepeni ako se nema nov. Uvek se istro
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Ned Maj 27, 2007 9:34 am

Treba mi jos necije misljenje sta je uzrok problemu koji mi se pojavio.

LM, turbaljku nisam palio jedno metar dana.
Juce to promenih i imam sta da vidim. Na spoju izduvne grane i turbine ubrzo posle startovanja motora je pocelo da curi ULJE! Ovlazio je gornji deo spoja i odatle je isparavalo do kokosijih proizvoda. O boji dima na izduvu necu ni pricati... :(
Posle nekog vremena, ta fleka se izgubila i tu vise nije bilo dima, a izduvni gasovi su postali zdraviji, mada i dalje, posle jedno 2 sata rada, nije nestala plavicasta boja.
Sad, ja sumnjam na zalepljene karike jer ne verujem da je turbina mogla da gura ulje u suprotnom pravcu od dolaska izduvnih gasova.
Napominjem da makina stoji skoro godinu dana uz povremenao paljenje motora u mestu... :?

Ne zatvara mi se finansijska konstrukcija da sad otvaram motor da vidim sta je, pa trazim vasa misljenja o problemu... :|
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Ned Maj 27, 2007 9:44 am

Skini cev za vazduh sa turbine koja ide prema motoru i proveri koliko je masno. Turbina mo
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Ned Maj 27, 2007 9:56 am

Hm, ako gura ulje u usis, to znaci da je otisla turbna skroz? :(
Posto se uljem hladi deo kroz koji prolaze izduvni gasovi, a vodom kompresorski deo koji sabija vazduh ka usisu, jel' to znaci da je fizicki tu napravljen neki spoj? :(
Sto se voznje tice, slaba vajda, nema tragova kocionog sistema, a i makina nije registrovana.
Sto se dima tice, meni ni posle 2 sata rada nije nestao, vec ga primetno ima... :?
Btw, o kojim teflonima pricas? :oops:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Maj 27, 2007 10:10 am

Na ventilima... gumeni prstenovi... kako ih ko ve
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Ned Maj 27, 2007 10:38 am

Svidja mi se ovo poslednje objasnjenje! :mrgreen:
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Ned Maj 27, 2007 12:21 pm

@Fris
Koliko si para uzeo komsi za vrata??? :lool:

Sad je meni jasno kako ti prikupljas parice za limariju?!?!?!

Cuk tamo cuk vamo,20-30-20-30evrica i eto ga!!! :lool:

Cuo sam juce da peglas na zadnjem tocku kao Dr Rosi,moraces mi demonstirati kad dodjem neki put!!!! :lool:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Maj 27, 2007 12:41 pm

Ljube,aj molim te napisi kad sastavis dali pasuje i koji je to model 101 u pitanju ;) .
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Maj 27, 2007 4:44 pm

@Tokyo75v6

hahahaha hahaha :rotfl:
Zali
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Maj 28, 2007 7:09 pm

probao sam one sinhrone,sa malom prepravkom moze da se spakuje ali se pojavljuje problem,suvise je nizak sinhron i bude blizu uzubcavanja pa se moze desiti krcanje,a ako postavim sajbnu ispod ispadace sinhron iz lezista,odnosno simulirace pojedene zube na zubcaniku,nego sta je probano od lamela za 75-icu,trebala bi mi obloga za 215mm po nekim procenama 3.2-3.5mm debljine,moram da proverim
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Maj 28, 2007 7:36 pm

levo je alfin a desno zastava 101 iz 80-ih godina,sto znaci fiatov
Slika
Slika
Slika
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Maj 28, 2007 8:16 pm

To znaci da posto ja nisam bas neki poznavalac menjaca ipak moram da trazim neki polovan pa ili ceo da menjam ili samo sinhrone.Ajde jos malo da smaram za neka tehnicka objasnjenja.Koliko sam shvatio za pogonsko vratilo u menjacu iliti ono vratilo sto vodi u diferencijal samo su sinhroni cvrsto vezani i pomocu poluga se pomeraju ili ulevo ili udesno dok se zupcanici brzina na istom vratilu okrecu nezavisno od njega i fiksirani su na jednu tacku,znaci oni se ne micu uzduzno.Dalje,sinhroni na obe strane imaju zubce koji kada ih poluge pomere upadaju na uzupcenja zupcanika zaduzenih za brzine.Ako sam nesto pogresno shvatio molim vas da me ispravite.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Maj 28, 2007 8:47 pm

na spojnickoj su fiksni prve cetiri brzine,peta se skida,a na osovinu sa konusnim zubcanikom idu zubcanici na kojima su sinhroni i oni su izmenjivi u slucaju habanja,zato cu ja da otvorim i ovaj sto je na autu od 1.6 i sa njega da povadim sinhrone i zubcanik cetvrte posto bi trebalo da su isti
ko na nas krene iz mesta je naje&o

Povratak na “Alfa Romeo Transaxle”