Da znas...
Avaj, evo malo dozivljaja sa .nepoznatih. terena:
Od kada je Turbo u mom vlasnistvu, tj. od kada je uvezen iz Italije (2000god.), na njemu ne radi pokazivac pritiska turbine. Prvo sto sam otkrio, pogledavsi iza intercoolera, je da senzor temperature vazduha i davac pritiska NISU POVEZANI :x Spojim ja to, i tu pocinje drama koja traje jos uvek... Steluj paljenje, posto ga je neko navrnuo na 14-15 stepeni

Naravno, pokazivac i dalje nije davao znake zivota, a senzor smo ispitivali na napon (a ne na temperaturu), pa nismo skontali da je u stvari ispravan

Zahvaljujuci Vladiromeu, dosli smo do spoznaje ispravnosti istog-Hvala Vlado
Joj ljudi, sta sve nismo probali posle... Pre par dana mi je Aleksa-75v6 poslao saku davaca :cool Probamo jedan po jedan, i NISTA

Nemoguce da su svi neispravni

Ponovo unimer u ruke i testiraj svaki... Dodjemo na kraju do jednog polu-ispravnom, u stvari, sa nekim .cudnim. vrednostima, ali fercera. Zavrnem ga-NISTA

I onda najveca glupost svih vremena-INTERCOOLER NEMA MASU SA MOTORA
Brzo neku zicu, vezem je na jedan sraf i direkt na minus akumulatora... i... tataratatatataaaaaaaaaaaaaaaa-RADI
Provozam ga, vatra pun gas, pritisak 0.25bara
Daleko je to od fabrickih 0.85bara... Video sam na stranim forumima da su se ljudi vec sretali sa istom problematikom, pa sam citao i kako su je resili.
BICE KEMIJANJA, kako kazu susjedi

Paljenje (steluje se u zavisnosti od oktanske vrednosti goriva), svecice (u mom slucaju sto hladnije-Champion N2C ili NGK B9ES) i naravno na kraju kao i na pocetku OKTANI

Neverovatna je razlika u performansama. Kompjuter pobrljavi kada je gorivo .slabo., te automatski pravi drugi rezim rada i pritisak je mnogo manji.
0.25-0.30bar
Ima tu jos par ludorija, ali sam ja jos .guster., pa ce to sve lagano da ide...
Zao mi je sto jos neko nema isti auto, lakse bi mi bilo sigurno
NASTAVICE SE...
