Stranica 34 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 12:46 pm
od BobanR
@buntovnik: Kolega ivan149 je mislio na logove iz MES-a. Najbolje bi bilo kada bi imao pre/posle logove da okačiš, ali pretpostavljam da ih nećeš dobiti od tunera. Možeš sam da napraviš par logova, procedura je već opisana ovde:
viewtopic.php?f=71&t=56982

Inače, već se dešavalo na 2.0 motorima da ima problema sa gorivom kod tuniranja. :drink

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 12:49 pm
od Veloce
Kako ga ubode u stock-u na ravno 170hp, pogotovo zbog predhodno napisanih anomalija ?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 1:02 pm
od djolers4
Zbog ovakvih stvari treba otici kod nekog drugog na merenje pre remapa i vratiti se posle remapa ponovno merenje.Ja planiram da odem na prolece u Bobosport da izmerim snagu,cisto iz radoznalosti.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 3:57 pm
od buntovnik
@BobanR jel neko resio taj problem potrosnje na 2.0 ili je to jednostavno tako (da se pomirim s time)?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 4:05 pm
od G0XY
Ako je posle mapiranja,potrosnja veca za 2l,onda tu nesto nije normalno.
U redovnoj voznji,meni je potrosnja bila i manja,s tim da sam imao custom mapu i to na hibridnom turbu.Kada ga gazis,potrosnja sa remapom je uvek nesto veca.
Bez logova,tesko moze da se vidi koliko je zalio mapu u donjim obrtajima.
Trazi mu da ti posalje file sa tvojim logovima sa valjaka,to si platio,imas sasvim legitimno pravo na to.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 5:11 pm
od mirdza
Znam da je drugi motor u pitanju, ali meni je potrošnja pala za ~20% pri povećanju snage sa 155KS na 240KS. Čak i na stazi auto troši daleko manje nego ranije.
Fabričke korekcije na ubrizgavanju su ogromne i auto je uglavnom preliven. Samo "peglanje" zadanih vrijednosti smanjuje potrošnju.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 5:30 pm
od ivan149
buntovnik napisao:@BobanR jel neko resio taj problem potrosnje na 2.0 ili je to jednostavno tako (da se pomirim s time)?
Mislim da kolega ne spominje potrosnju nego "problem" sa prekidom goriva. A ni potrosnja sigurno nije ok

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 5:40 pm
od Zex
Suma sumarum:

-Rekao ti da nisi ispravan,a izmerio 170hp
nm ti kasne extremno,a sa chipom jedva
15hp+ i 70 Nm +
Gorivo sece na 3700 a snaga stock
10% Nm da ti fali je super za godine i dpf,skoro pa odlicno,ja bih rekao max ispravan..

I ja sad ne razumem,zao mi je vlasnika,prvo sto ima problem sa autom,a drugo jer je pogresio chipera
Da se razumemo,fabricka izmerena snaga i 10% da ti fali Nm je ispravan auto..al praksa kaze drugacije..sa dpf-om ne moze da izbaci preko 165 hp,ma i dosta manje..ima milion primera,tako da ovo nije fraza...uostalom,nista nihe strasno,jedno novo iskustvo kolega :drink

Da je busan kuler,pusio bi ko parna lokomotiva,a verujem da i sad dimis,obzirom da imas 70Nm vise,ako papir ne laze.. I da je nesto drugo busno,ne bi mogao izmeriti stock,bio bi u safe modu...
Nesto ne pije vodu kolega,pokusaj prvo da vratis orgigi mapu,pa pocni sa logovima kao sto pisu kolege..ovde cemo ti pomoci oko informacija pre nego sto odea kod nekog majstora..popravi prvo auto,ne zaleci se za dizne

Od mene dobijas gratis merenje ako zelis sa bilo kojom tvojom ucitanom mapom..kad god zelis..

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 6:08 pm
od buntovnik
@Zex hvala na lepoj ponudi :) Sto se tice creva interkulera, culo se zvizdanje ranije dok ga plasticar nije zapusio, ali nije mi ni tad izbacivao nikakvu gresku. Sad se jedva cuje neko sistanje vazduha, nisam siguran dal i dalje pusta malo na tom mestu ili je to normalno od strujanja vazduha kroz interkuler i creva.

Ja jesam za to da popravim auto, pa da vidim da li ce se stvari popraviti sto se tice potrosnje. To za dizne mi je i MES pokazivao, ne secam se tacne brojke ali secam se da su se neke dizne dosta razlikovale od ostalih. I turbina je sigurno zaprljana posle ovoliko godina.

@mirdza, ok malo je neobicno, mozda ja nisam dobro procitao, ali kazes da ti je potrosnja 20% manja kad si povecao hp sa 155 na 240??

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 6:13 pm
od BobanR
@buntovnik: kao što reče kolega, mislio sam na nedostatak goriva nakon 3700rpm. Međutim, gledajući ovaj dyno izveštaj, snaga ne u peak-u posle toga. Kao što je većina koelga konstatovala, nešto se ovde ne sabira. Kreni od logova.
Da ne upiremo prstom, napravi par logova sa sadašnjom mapom, pa da vidimo.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 8:00 pm
od edin
Aj da se javnem i ja, kao suvlasnik jedne julke, takodjer 2.0 mdjet, 170 konjica...
U jednoj renomiranoj tunerskoj radnionici u BG, uradjen decat, DPF-out/off, EGR-out/off (kasnije uklanjanje hladnjaka EGR-a, kod Brane), i uklonjeni leptiri sa usisne grand, i lagano pvecanje snage.
Uglavnom, tok dogadjaja je isao sledecim putem, ostavio kola negde oko vikenda, i trebalo je da bude gotova za nekoliko dana...
Prvo valjci naravno, izmereno oko 163ks, koliko se secam, i zapoceto sa radovima, skinut variavilni usis, koji nije toliko strasan, sest otvora je bilo katastrofa, a dva skoro skroz zatvorena, potrom je poradjeno oko DPF-a, i EGR-a, i zatim se baceno na mapiranje, trazio sam blago povecanje snage i optimizaciju krive obrtnog momenta, naravno glava radionice nije to mogla da prihvati, pa je krenuto prvo sa preko 200ks idejom, ne bi li bio impresioniran, i naravno julka se gasila, pa se pristupilo postepenom smanjivanju, i na kraju se stigao do zeljenog optimuma, tj nesto preko 175ks i peglanje krive, i eto, ko dlanom o dlan za oko mesec dana julka je bila ponovo u pogonu...
Uglavnom, sto se eksploatacije tice, potrosnja pala za oko pola litre u svim rezimima, moje voznje naravno, kod supruge su cifre, pogotvo na otvorenom i za trecinu i vise nize, iliti u ciframa po gradu potrosnja je pala sa preko 9lit na ispod 8,5lit, moje voznje, i pride je daleko prijatnija za voznju, a u D modu je uopste i ne vozim, posto nema previse smisla.
Skoro proveravane dizne, ugrejan auto, maximum korekcija manji od +/-0,4 na najgorim diznama.
Uglavnom, radovima sam zadovoljan.
Jedina zamerka je ta sto na preko 3500rpm, pravi dimnu zavesu, to ne mogu ni sa 156 da izvedem.
Mislim da sam manje-vise sve naveo, svrha posta nije niti pljuvanje jednoga, niti hvaljenje drugoga, vec cisto da prikazem kako izgleda nesto sto bar za sad deluje korektno uradjen posao.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 10:57 pm
od mirdza
@buntovnik
Kod mene su prerade otišle malo dalje od samog programa, tako da nije do kraja mjerodavno ;)
Sam fabrički softver nije idealan i stvoren je da može da ga vozi bilo ko, sa bilo kakvim gorivom (u granicama norme). Aftermarket softver smanjuje marginu greške ali i ispravlja nedorađenost mape, koja je ista u svim motorima jednog tipa. Primjera radi, fabrička korekcija po Lambdi kod T-jet je 7-15%. Kod mene je ispod 1% na leru do 3-4% pod opterećenjem. Već tu se dobija ušteda, a ostaje još mjesta za korekciju ugla paljenja, itd.
Svi T-jet i Multiair motori sa aftermarket softverom za koje znam troše manje od fabričkih, uz povećanje snage.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Nov 21, 2018 9:41 pm
od MWDP
Ima li neko iskustvo sa remapom na Mitu? Konkretno mislim na benzinske motore, dizel me ne zanima

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Nov 21, 2018 11:11 pm
od mirdza
Koji motor?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Nov 22, 2018 8:04 am
od MWDP
1.4 170ks

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Nov 22, 2018 10:38 am
od mirdza
200+KS @ 300+Nm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Nov 22, 2018 11:45 am
od Raketa
Stock ili uz neke dodatke ? Isti je motor i kod mene u Giulietti ...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Nov 22, 2018 2:38 pm
od mirdza
Stock.
Tjuner koji mi je mapirao Abartha radio je nekoliko Abarth Evo sa tim motorom na ~215KS i ~330Nm, ali bez "ekologije" (de-cat i iskljucena druga sonda).

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Nov 22, 2018 3:22 pm
od horvat
jel se moze znati koji je to tjuner?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Nov 22, 2018 3:41 pm
od mirdza
Naravno - ETS Performance
http://www.ets-performance.pl/
Saradjuje, izmedju ostalog, sa Revlimit ;)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Nov 22, 2018 5:51 pm
od Raketa
Sad gledan na revlimit i kod mene kao ne moze zbog tct-a...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Nov 22, 2018 6:09 pm
od mirdza
TCT ide sa Magneti Marelli ECU - koliko sam upoznat, može da se uradi ali ne preko OBD nego mora da se vadi na sto. Ali ne znam koje su mogućnosti tuninga.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 24, 2018 9:52 am
od COYG
Treca brzina:

Slika


Cetvrta brzina:

Slika

Mogao bi jos neko da postavi log, cisto poredjenja radi. U pitanju je jtd 8V motor, sa fabrickim turbom.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 24, 2018 12:22 pm
od Zex
Pa sta mozemo videti ovde? Nema bitnih parametara

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 24, 2018 3:28 pm
od COYG
Verovatno misliš na vazduh i turbo. Nije me zanimalo to u ovom slučaju. Radio sam samo na brzinu i obrtaje. Turbo kad prepuni na kratko ide na 1.5, inače drži 1.35. Vazduha ima dovoljno, 1400-1100 mg/i. Solenoid ide do 20-22%.

Nemoj da me shvatiš pogrešno, ali ne treba mi savet. Zanima me ubrzanje.