Nije tu bas ni kisa vazna, set koji sam imao kada sam kupio auto je odlican i dalje vozim donje viljuske, nazalost, ne znam cije su i da li su reparirane. Donje su ubile 45000 kod mene, kod prethodnog vlasnika ne znam koliko. Mogu jos 10 000, malo su krenule... Da znam koje su, uzeo bih iste i ne bih razmisljao...
Trapovi na našim Alfama
- Crni
- Drug Član

- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Makar ce nano sredstva za soferku biti aktivna.
A i moze se desiti da odem severnije, negde izmedju Britanije i Srbije.
Nije tu bas ni kisa vazna, set koji sam imao kada sam kupio auto je odlican i dalje vozim donje viljuske, nazalost, ne znam cije su i da li su reparirane. Donje su ubile 45000 kod mene, kod prethodnog vlasnika ne znam koliko. Mogu jos 10 000, malo su krenule... Da znam koje su, uzeo bih iste i ne bih razmisljao...
Nije tu bas ni kisa vazna, set koji sam imao kada sam kupio auto je odlican i dalje vozim donje viljuske, nazalost, ne znam cije su i da li su reparirane. Donje su ubile 45000 kod mene, kod prethodnog vlasnika ne znam koliko. Mogu jos 10 000, malo su krenule... Da znam koje su, uzeo bih iste i ne bih razmisljao...
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- Mikele
- Drug Član

- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 ex 1.6
147 FL 2.0 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ma vraćaj se na 15ce i nema da misliš
Moja 147ca je uvežena 2005te sa pravih 124.000km,prvi put su joj zamenjene donje viljuške 2011te sa 206.000km i evo i dalje guraju kako treba,pitanje koliko li su i gornje prešle tako da su 15ce zakon za naše puteve
Moja 147ca je uvežena 2005te sa pravih 124.000km,prvi put su joj zamenjene donje viljuške 2011te sa 206.000km i evo i dalje guraju kako treba,pitanje koliko li su i gornje prešle tako da su 15ce zakon za naše puteve
Ako ne možeš da napraviš sam,barem pokvari drugome
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Pa uvek moze da se vozi i sa pohabanim gumicama na viljuskama. Meni majstor rekao da mi se tockovi mrdaju u voznji dok kad stoji na reglazi pokazuje sve kako treba. Ja u voznji osecam da mora da se korektuje i malo mi je odbojniji prema krivinama, tj ne precizan. Tako da ga vise ne smem voziti brze kao ranije. Ali da moze da ide bez zamene istih moze. Samo ne znam koliko mogu da teram tako.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Otkazivanje nije opcija. Covek je verovatno poslao vec juce, a kad nesto kazem/uradim stojim iza toga.
@Crni, to sto ti kucka/krcka, verovatno su silenti u glavcinama, ili onaj na karoseriji.
Istina, nema lufta, ali je guma meksa nego sto bi trebala da bude. I kod mene krcka pozadi, a majstor kaze da je sve kako treba.
Jesu li TRW prva ugradnja? Posto imam servisnu, auto kupljen nov u Srbiji, gornje su trajale oko 90k km, stavljene originalne, auto trenutno ima 197.xxx i gornje su za zamenu, mada sam trebao par hiljada ranije da ih menjam, posto su pocele da lupkaju na oko 190k km.
Donje su ti garant prva ugradnja.
Moze da se vozi, ali nije bezbedno, ovo kazem iz iskustva, posto sam hteo da se prevrnem zbog gornjih viljuski.
@Crni, to sto ti kucka/krcka, verovatno su silenti u glavcinama, ili onaj na karoseriji.
Istina, nema lufta, ali je guma meksa nego sto bi trebala da bude. I kod mene krcka pozadi, a majstor kaze da je sve kako treba.
Jesu li TRW prva ugradnja? Posto imam servisnu, auto kupljen nov u Srbiji, gornje su trajale oko 90k km, stavljene originalne, auto trenutno ima 197.xxx i gornje su za zamenu, mada sam trebao par hiljada ranije da ih menjam, posto su pocele da lupkaju na oko 190k km.
Donje su ti garant prva ugradnja.
Moze da se vozi, ali nije bezbedno, ovo kazem iz iskustva, posto sam hteo da se prevrnem zbog gornjih viljuski.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
prva ugradnja su ricambi originali ali to je u stvari trw samo drugo pakovanje
silenti u glavcini uglavnom lupkaju i prvi stradaju, ja sam pre par dana zamenio i sad se nista ne cuje
silenti u glavcini uglavnom lupkaju i prvi stradaju, ja sam pre par dana zamenio i sad se nista ne cuje
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Dragon
- Saradnik Uprave

- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
@OMP
Što se tiče nagiba...posle kupovine i monitanja novih Bilstein zadnjih amorta točkovi su mi otišli u plus, i to ne mali. Nekoliko majstora i izvikanih servisa za reglažu, gde sam išao da se žalim na problem, mi je tvrdilo da nema štelovanja nagiba kod 147. Vozio sam tako kao debil dok nisam otišao kod Alekse i on mi je slučajno menjao i opruge, a čovek je odmah primetio da tu nešto ne valja.
Uglavnom, omogućio je da se nagib šteluje. Jedino ga nisam razumeo da li su amorti već bili šlicovani fabrički ili je on nešto odradio. Uglavnom, otišao sam posle toga u servis Adam, što mi je on preporučio i naglasio mi je da im kažem da može da se podešava na samim amortizerima. Čovek u Adamu se baš namučio oko toga, i nije bilo jeftino. Recimo duplo skuplje od obične reglaže. Ali ja konačno imam nagib kako treba.
Toliko o fensi i izvikanim servisima.
Što se tiče nagiba...posle kupovine i monitanja novih Bilstein zadnjih amorta točkovi su mi otišli u plus, i to ne mali. Nekoliko majstora i izvikanih servisa za reglažu, gde sam išao da se žalim na problem, mi je tvrdilo da nema štelovanja nagiba kod 147. Vozio sam tako kao debil dok nisam otišao kod Alekse i on mi je slučajno menjao i opruge, a čovek je odmah primetio da tu nešto ne valja.
Uglavnom, omogućio je da se nagib šteluje. Jedino ga nisam razumeo da li su amorti već bili šlicovani fabrički ili je on nešto odradio. Uglavnom, otišao sam posle toga u servis Adam, što mi je on preporučio i naglasio mi je da im kažem da može da se podešava na samim amortizerima. Čovek u Adamu se baš namučio oko toga, i nije bilo jeftino. Recimo duplo skuplje od obične reglaže. Ali ja konačno imam nagib kako treba.
Toliko o fensi i izvikanim servisima.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
fabricki sigurno nema stelovanja nagiba jedino ako se izvrse odredjene prepravke
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post 
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Trapovi na našim Alfama
Nema stelovanja fabricki, garant...

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Dragon
- Saradnik Uprave

- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Fabrički Alfin nema, to znam. Sad sam se čuo sa Aleksom, rešenje nije komplikovano. Gornja rupa na amortu se malo proširi da bi se dobiila mogućnost štelovanja.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Da prosiri se rupa ili se kupe ovakvi srafovi 

Sto se tice fensi servisa, fensi servisi ne rade "modifikacije" nikad, oni samo podesavaju ono sto moze i ako mogu da popuste saraf/maticu... Nista novo... Sto je servis manji i skromniji, veca je sansa da ce uraditi bolje

Sto se tice fensi servisa, fensi servisi ne rade "modifikacije" nikad, oni samo podesavaju ono sto moze i ako mogu da popuste saraf/maticu... Nista novo... Sto je servis manji i skromniji, veca je sansa da ce uraditi bolje
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
to je najjednostavnije resenje kad je moguce, ja sam to radio na 155ici napred, a pozadi nije ni moglo jer je drugaciji princip kacenja amorta bio, na 156/147 moze i pozadi ali prica se povela oko fabrickog stelovanja koje ne postoji, tj nismo se razumeli moljac i jaDragon napisao:Fabrički Alfin nema, to znam. Sad sam se čuo sa Aleksom, rešenje nije komplikovano. Gornja rupa na amortu se malo proširi da bi se dobiila mogućnost štelovanja.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Dragon
- Saradnik Uprave

- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Ništa sporno. Međutim, ne mogu da mi kažu da je meni trap OK, kad se iz aviona vidi na nije. I tu ide izgovor da nema štelovanja i ćao.
To je isto i s plinadžijama - jbg, šta bi ti hteo, voziš 2.0 na 225 gumama, normalno je da troši 15. Problem je što retko ko hoće da se udubi u problem jer gubi vreme i ne može to da naplati.
Re: Trapovi na našim Alfama
YUgisa napisao: Sto se tice fensi servisa, fensi servisi ne rade "modifikacije" nikad, oni samo podesavaju ono sto moze i ako mogu da popuste saraf/maticu... Nista novo... Sto je servis manji i skromniji, veca je sansa da ce uraditi bolje
Ništa sporno. Međutim, ne mogu da mi kažu da je meni trap OK, kad se iz aviona vidi na nije. I tu ide izgovor da nema štelovanja i ćao.
To je isto i s plinadžijama - jbg, šta bi ti hteo, voziš 2.0 na 225 gumama, normalno je da troši 15. Problem je što retko ko hoće da se udubi u problem jer gubi vreme i ne može to da naplati.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Crni
- Drug Član

- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Malo mi je cudno da lupka ovaj na glavcinama jer su obe glavcine tocka zamenjene zajedno sa "nosacima" gde i ide sam tocak i silen.
Da li je ovo taj drugi koji je na karoseriji, ovaj mali:

Da li Kragujecvcani uopste i menjaju ovaj u glavcini, da kupim napemet i odnesem im?
Da li je ovo taj drugi koji je na karoseriji, ovaj mali:

Da li Kragujecvcani uopste i menjaju ovaj u glavcini, da kupim napemet i odnesem im?
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Pa fensi servisi vole samo da usmeravaju prednje tockove i da mlate lovu, sve preko toga je vec jako veliki problem... Posto sam ja isao jos onda u skolu, cale je oterao mog Yuga u jedan servis tu u SU koji je kao bog i batina oko reglaze, posle kad sam dosao kuci imao sam sta da vidim, auto je samo isao pravo, sta god si radio sem da ides pravo konstantnom brzinom je bilo ne moguce... Skreces u krivini ne mozes da pohvatas prednjicu, taman uspes da prekines bezanje preko nosa kad krene zadnjica da te obilazi... Na kraju sam otisao kod jedno starog automehanicara i sve podeseno uz pomoc kanapceta i nema problema... Ono sto se secam npr da je rastojanje izmedju tockova bilo razlicito sa leve i desne strane za celih 8mm i jos tu svasta nije valjalo jer ih je mrzelo da steluju posto kod Yuga se sve sem prednjeg nagiba steluje... Tu sam i naucio kako treba i nikad vise nisam isao u neki servis
Re: Trapovi na našim Alfama
Dragon napisao: Ništa sporno. Međutim, ne mogu da mi kažu da je meni trap OK, kad se iz aviona vidi na nije. I tu ide izgovor da nema štelovanja i ćao.
... Problem je što retko ko hoće da se udubi u problem jer gubi vreme i ne može to da naplati.
Pa fensi servisi vole samo da usmeravaju prednje tockove i da mlate lovu, sve preko toga je vec jako veliki problem... Posto sam ja isao jos onda u skolu, cale je oterao mog Yuga u jedan servis tu u SU koji je kao bog i batina oko reglaze, posle kad sam dosao kuci imao sam sta da vidim, auto je samo isao pravo, sta god si radio sem da ides pravo konstantnom brzinom je bilo ne moguce... Skreces u krivini ne mozes da pohvatas prednjicu, taman uspes da prekines bezanje preko nosa kad krene zadnjica da te obilazi... Na kraju sam otisao kod jedno starog automehanicara i sve podeseno uz pomoc kanapceta i nema problema... Ono sto se secam npr da je rastojanje izmedju tockova bilo razlicito sa leve i desne strane za celih 8mm i jos tu svasta nije valjalo jer ih je mrzelo da steluju posto kod Yuga se sve sem prednjeg nagiba steluje... Tu sam i naucio kako treba i nikad vise nisam isao u neki servis
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Pitanje za poznavaoce trapa uopste. Na 164rci, na zadnjem trapu sam promijenio 2 silen bloka, jedan veci sto dodje na most i drugi manji sto se nalazi na poprecnom ramenu. Sto se tice zvukova auto se ne cuje, i nema vise "zvakanja gume" preko rupa i neravnina, ali pojavio mi se drugi problem posle zamijene silen blokova. Problem je u tome sto se auto "izmjesta" u krivini pri vecim brzinama. Ako je npr desna krivina i dosta je blaga a dugacka ja idem 100km/h , i pri izlasku iz krivine zadnji kraj nastavlja u desno, tj zanosi zadnji kraj. Imam osjecaj da je guma na silen bloku mnogo meka , i da se auto uvija zbog toga.
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! 
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Da da, prednji trap zavrsen kad sam presao na ljetne gume, a zadnji prije par dana kad sam to zamijenio. Prije zamijene SB auto je lezalo na putu kao pegla, iako se culo da zvace guma silen bloka
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! 
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
ako si menjao glavcine ne znaci da su i silenti na njima zamenjeni, koliko znam oni ne idu u kompletu sa samom glavcinom vec posebo. kad oni riknu 100% lupa jer oni drze tocak da ne ide napred nazad
inace taj silent na glavcini moze bilo koji majstor da ti zameni, izbije stari uglavi novi nije neka matematika, bez skidanja glavcine, prese i sl., ima malo cimanja ali nije toliko strasno, je bih to i sam zamenio da sam imao uslova(pre svega stubnu dizalicu)
Re: Trapovi na našim Alfama
da ovaj na slici ti ide na drugi kraj upornice i kaci se na karoseriju preko ovih ušica sa dva srafa cini mi se M10 ili 12.Crni napisao:Malo mi je cudno da lupka ovaj na glavcinama jer su obe glavcine tocka zamenjene zajedno sa "nosacima" gde i ide sam tocak i silen.
Da li je ovo taj drugi koji je na karoseriji, ovaj mali:
Da li Kragujecvcani uopste i menjaju ovaj u glavcini, da kupim napemet i odnesem im?
ako si menjao glavcine ne znaci da su i silenti na njima zamenjeni, koliko znam oni ne idu u kompletu sa samom glavcinom vec posebo. kad oni riknu 100% lupa jer oni drze tocak da ne ide napred nazad
inace taj silent na glavcini moze bilo koji majstor da ti zameni, izbije stari uglavi novi nije neka matematika, bez skidanja glavcine, prese i sl., ima malo cimanja ali nije toliko strasno, je bih to i sam zamenio da sam imao uslova(pre svega stubnu dizalicu)
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Crni
- Drug Član

- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Koji si silent uzeo, da li je dobrog kvaliteta ovaj iz rikambija? Moze i na PM.
Ali opet, napamet bi uzeo to, mada ne bi bilo prvi put da sam bacio novce...
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Upravo su stigle viljuske, evo slika.







Silenti na jednoj viljusci kao da nisu nabijeni kako treba. Ako nadjem nekog lokalca zamenicu ih za vikend pa javljam utiske, ako ne, onda u ponedeljak, posto vozim auto na vel. servis, i posle mi ostaju samo prednji doskovi, silenti pozadi, ovi sto lupaju i auto je tip-top
sto se tice mehanike.







Silenti na jednoj viljusci kao da nisu nabijeni kako treba. Ako nadjem nekog lokalca zamenicu ih za vikend pa javljam utiske, ako ne, onda u ponedeljak, posto vozim auto na vel. servis, i posle mi ostaju samo prednji doskovi, silenti pozadi, ovi sto lupaju i auto je tip-top
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
pa ne znam dal moze toliko da se izvija ta guma, a moguce je da nije fleksibilna kako bi trebalo. A mozda ti nisu pritegli srafove neke kako treba. Probaj da se vratis kod tih majstora i da provere srafove i silente. Nego jesi li reglirao ZADNJI trap posle zamene tih silenta?
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
kostali me 400din/kom (mada to je bila cena za mene, regularna je nesto visa) a ono sto se valja u ricambiju sam i ja ovde imao za 250din medjutim to je neka no name marka sumnjivog kvaliteta vrlo verovatno neka lokalna mala privreda
inace imali su i febijevi da se poruce ali 1000din/komad
jeste da je to full ali sto je mnogo mnogo je
Re: Trapovi na našim Alfama
uzeo sam akron, po preporuci drugara koji mi je nabavio i ugradio, ali ne kineski koji se inace valjaju po radnjama nego orig. italijanskiCrni napisao:Koji si silent uzeo, da li je dobrog kvaliteta ovaj iz rikambija? Moze i na PM.Ali opet, napamet bi uzeo to, mada ne bi bilo prvi put da sam bacio novce...
kostali me 400din/kom (mada to je bila cena za mene, regularna je nesto visa) a ono sto se valja u ricambiju sam i ja ovde imao za 250din medjutim to je neka no name marka sumnjivog kvaliteta vrlo verovatno neka lokalna mala privreda
inace imali su i febijevi da se poruce ali 1000din/komad
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
i samo jos da dodam jednu stvar iako nije vezana za ovu temu ali tice se marke Akron, posto sam eto saznao da postoji Italijanski koji je i original ali i kineska kopija koja je ocajna otud oni problemi sa "koskama" (drzacima motora) kod jtd-a koji jako brzo stradaju, ocigledno su u pitanju kinezi a ne talijani 
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
omp, odradjena reglaza posle zamijene silena....inace, ja sam ih mijenjao, svi sarafi stegnuti i sve uradjeno po PS. Evo mali savjet u vezi mijenjanja bilo kakvog silen bloka, bilo da je u pitanju komplet rame (skuplja opcija) ili samo caura sa silenom, naucio sam se na sopstvenoj gresci. Kada se zamijeni silen ili kompletno rame NE STEZATI mnogosaraf koji ga drzi dok se auto ne spusti sa dizalice i dok ne stane na tockove. Tek onda dobro steci sve sarafe. Dok je auto na dizalici i stegne se saraf do kraja , pa kad se spusti, tezina auta uvrne silen i pokida ga. A zamislite kad je u pitanju rame od 30-50e.
Re: Trapovi na našim Alfama
Ognjen_HN napisao:Da da, prednji trap zavrsen kad sam presao na ljetne gume, a zadnji prije par dana kad sam to zamijenio. Prije zamijene SB auto je lezalo na putu kao pegla, iako se culo da zvace guma silen bloka
omp, odradjena reglaza posle zamijene silena....inace, ja sam ih mijenjao, svi sarafi stegnuti i sve uradjeno po PS. Evo mali savjet u vezi mijenjanja bilo kakvog silen bloka, bilo da je u pitanju komplet rame (skuplja opcija) ili samo caura sa silenom, naucio sam se na sopstvenoj gresci. Kada se zamijeni silen ili kompletno rame NE STEZATI mnogosaraf koji ga drzi dok se auto ne spusti sa dizalice i dok ne stane na tockove. Tek onda dobro steci sve sarafe. Dok je auto na dizalici i stegne se saraf do kraja , pa kad se spusti, tezina auta uvrne silen i pokida ga. A zamislite kad je u pitanju rame od 30-50e.
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! 
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace