Stranica 34 od 155
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pet Sep 30, 2011 11:08 pm
od dekideki
ima ventil na rezervoaru koji visak benzinskih isparenja sprovodi plasticnim crevom, ispod patosa, do dela u desnom krilu gde se filtrira a zatim cuva u nekoj posudi. posle te posude ide plavim crevom do usisne grane, preko ventila koji kontrolise ECU, kompjuter. u odredjenih rezimima rada motora, kad ECU proceni, taj ventil se otvara i benzinska isparenja idu direktno u usis. to pomaze dve stvari, manjoj potrosnji i ekologiji jer ta isparenja ne idu u vazduh preko ventila na chepu koji je zadnja odbrana rezervoara od pritiska, vec idu u motor i pomazu njegov rad.
sve je to lepo ali posle nekoliko godina vise ne radi a ne poznajem ikoga ko je to zamenio sa novim...
iskopcas konektor sa ventila i ventil ostaje trajno zatvoren, tako sam ja uradio. meni to posebno pravi problem kad radi motor na tecni naftni gas jer su ta dva goriva kao rogovi u vreci, ne rade jedno zajedno s drugim... u prevodu meni samo smeta. ko vozi na benzin, mozda moze da mu remeti rad jer je zapusen odnosno bilo kako neispravan.
pozZ
P.S. nema stete po motor, ne radi motor na benzinska isparenja vec na benzin a isparenja bi trebalo da pomazu. kao.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 1:40 pm
od gile
Update: Svećice jesu NGK V-Line BCP6E, uz njih sam kupovao još neke stvari, tako da sam ukupno potrošio oko 60€, a koliko su tačno svećice ne mogu da se setim.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 2:37 pm
od neno-164st
dekideki napisao:ima ventil na rezervoaru koji visak benzinskih isparenja sprovodi plasticnim crevom, ispod patosa, do dela u desnom krilu gde se filtrira a zatim cuva u nekoj posudi. posle te posude ide plavim crevom do usisne grane, preko ventila koji kontrolise ECU, kompjuter. u odredjenih rezimima rada motora, kad ECU proceni, taj ventil se otvara i benzinska isparenja idu direktno u usis. to pomaze dve stvari, manjoj potrosnji i ekologiji jer ta isparenja ne idu u vazduh preko ventila na chepu koji je zadnja odbrana rezervoara od pritiska, vec idu u motor i pomazu njegov rad.
sve je to lepo ali posle nekoliko godina vise ne radi a ne poznajem ikoga ko je to zamenio sa novim...
iskopcas konektor sa ventila i ventil ostaje trajno zatvoren, tako sam ja uradio. meni to posebno pravi problem kad radi motor na tecni naftni gas jer su ta dva goriva kao rogovi u vreci, ne rade jedno zajedno s drugim... u prevodu meni samo smeta. ko vozi na benzin, mozda moze da mu remeti rad jer je zapusen odnosno bilo kako neispravan.
pozZ
P.S. nema stete po motor, ne radi motor na benzinska isparenja vec na benzin a isparenja bi trebalo da pomazu. kao.
Gde se taj konektor koji treba da iskopcam sa ventila nalazi?Da li je u gepeku, i to plasticno crevo koje ide iz rezervara ispod patosa treba li da ga skidam ili zacepim?Mora li se ECU reprogramirati ili nemora da se dira? I ja vozim na plin,imam sekvent.
Hvala puno na objasnjenju i unapred hvala na dodatnim pitanjima

Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 5:59 pm
od dekideki
sve vreme pricam o 155, a ostali ako imaju taj sistem ako ga prepoznaju nek se snalaze. i ja sam to sve pronasao zahvaljujuci superflyTNT iz ZG koji mi je prepricavao kako je na 75
dakle, ceo sistem se nalazi ispod haube, od rezervoara do njega ide samo cev. sad, kad se pogleda u kontra smeru (od usisa), naletis na ventil na tom plasticnom krutom crevu koji ima konektor. iskljucis trajno ga zatvoris i nema vise sta. nece se kompjuter zbuniti ne brini.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 6:34 pm
od OMP
Tihomirce napisao:Ako misliš na ove svećice

cena je kao što kaže OMP oko 250din

te svecica kod mene ovde kostaju od malo ispod 200din pa do 250 u zavisnosti od radnje, najjeftinije su bile oko 7xx din 4 komada, znaci oko 190din/kom ali ok ako je gile kupovao jos nesto pa izaslo 60e ima smisla ali samo svecice ne smeju da predju 250din/kom sem kod nekih deraca sa cenama mada ovde nisam nisao na takve

Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 6:35 pm
od OMP
jedno pitanje, da li treba da se resetuje komp posle ciscenja step motora?
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 6:56 pm
od SCHUMACHER
Ja mislim da se mora resetovati kad god se cackaju elementi koji imaju dzek u sebi.
Ostao sam duzan odgovor:Poveo auto danas kod "majstora",oni meni:Ostavi ga i dodji kasnije.
Posle 1h zovu me na tel da dodjem.
Odem ja tamo i prvi komentar:Kako ti dobro ide ovaj auto!!!
Nije mu nista,samo treba dobro da ga "izbucas" !
Rekoh-ne ide kako treba,i radi dobro kad se zagrije,ali ne i kad je hladan.Uzmem auto i odem.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 7:35 pm
od OMP
i ja imam problem sa hladnim autom od uvek
znaci majstori se i provozali malo, ccc

Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 8:34 pm
od SCHUMACHER
Provozali jbg :-)
Ti kad je hladan motor skini dzek sa senzora koji se nalazi na termostatu,pa vidji da nije do njega.
Inace smo se ja i ti jednom na FB solidno ispricali a ukapirao sam da si to ti tek prije 2 dana :-)
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 9:01 pm
od OMP
senzor je stavljen nov tako da nije do njega
ne secam se te price sa fejsa ali salji rikvest kad si tamo, mada nisam neki aktivni fb-ovac

Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 9:21 pm
od SCHUMACHER
Diskutovali smo nesto o 155 ST,i ja sam se pitao ono:Odakle "ovaj" zna ovoliko o 155 :-)
A kad su te neki nazvali OMP-slozio sam kockice :-)
Ali da ne offujem.
Kakvi su tebi simptomi?
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 10:14 pm
od OMP
aha sad se secam.
pa kod mene od uvek zeza kad je hladna, slabije vuce u niskim obrtajima, od 1,5-2,5k rpm i seca, trokira i sl. a preko 2,5k rpm vuce normalno, kad se ugreje malo(70*) svi simptomi prestaju

Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 10:22 pm
od darko qv
Pa,i ja imam slicne simptome.Ali nema seckanja ni gusenja i td,jednostavno ne vuce.
Dok u zadnje vrijeme cini mi se da ima zadrsku neku,onda na 2.5rpm poludi i vrti se kao luda.

Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 10:23 pm
od SCHUMACHER
U majku mu,isto kao i meni...
Ako rijesim problem javljam uzrok
:-)
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sub Okt 01, 2011 10:38 pm
od dekideki
ako je hladno toplo problem, velike su sanse da su svecice...
lose, pogresne, los zazor, nije im nesto dobro.
nije skupo, bre, uzmi one V-Line. fantasticne su svecice, uzmi ih tek da probas razliku.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 10:33 am
od SCHUMACHER
Sjutra bi trebalo da mi jave imaju li NGK koje mi je Gile preporucio tako da moram sacekati,mada sumnjam da je do svjecica iako su mi ove Champion koje su na njemu obrnule 35k od Septembra '08-e :-)
Kako mi se desilo da ih ne zamijenim-nemam pojma.
Ona bijela keramika na njima je skroz kafena na dijelu koji ulazi u motor.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 10:53 am
od alfaskorpion
dekideki napisao:sve vreme pricam o 155, a ostali ako imaju taj sistem ako ga prepoznaju nek se snalaze. i ja sam to sve pronasao zahvaljujuci superflyTNT iz ZG koji mi je prepricavao kako je na 75
dakle, ceo sistem se nalazi ispod haube, od rezervoara do njega ide samo cev. sad, kad se pogleda u kontra smeru (od usisa), naletis na ventil na tom plasticnom krutom crevu koji ima konektor. iskljucis trajno ga zatvoris i nema vise sta. nece se kompjuter zbuniti ne brini.
Dok radi na plinu taj visak vazduha samo smeta , ja sam to malo drugacije resio kod mene , iskoristio sam takav jedan elektro ventil i stvio ga kontra dok auto radi na plinu on zatvara , kada je na benzinu neka prolaze pare ako im bas treba

Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 12:06 pm
od Roki
E ljudi ja sam imao taj problem da auto dok je hladam seca i nece da primi gas cak mi se desilo da je jedan put i detonirao , sve dok jedno jutro nisam mogao da krenem ispred kuce.
Sto je i normalno malo sam popizdeo a onda otvorim haubu , posto nemam plin pocnem da razgledam sta moze da piiiip i dodjem do dizni , lepo poskidam odnesem u servis da mi testiraju a one sve cetiri samo kaplju!
Ljudi su oprali i zamenili sita auto vise netrokira i necima a ide kao lud jos je smanio i potrosnju!
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 12:08 pm
od alfaskorpion
To je pravo ciscenje kad zamene i sita na diznama , sve ostalo je delimicno ciscenje .
Gde si nosio dizne ?
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 12:17 pm
od Roki
Posto sam ja iz Cacka , nosio sam kod Ljuba Markovica u Trnavskoj ulici covek rai sa sinom sva vrsta ubrizgavanja od karburatora do comon rail .
Cena ako sam skines dizne 1300 a ako oni skidaju 3000din
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 2:57 pm
od alfaskorpion
1300 za 4kom a menjaju i sita , to je dzabe , sreca tvoja

Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 3:52 pm
od Roki
To ti je ta cena ovde u servisu a nemam pojma koliko je negde na strani, ma i da je 5000 ali vredi

Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 3:55 pm
od darko qv
dekideki napisao:ako je hladno toplo problem, velike su sanse da su svecice...
lose, pogresne, los zazor, nije im nesto dobro.
nije skupo, bre, uzmi one V-Line. fantasticne su svecice, uzmi ih tek da probas razliku.
deki,sta mislis o Championovim svecicama za 16v TS.Ako rade radnju kao NGK,ja bi ih uzeo,jer prelazim malo km,nema potrebe da bacam pare na NGK.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 5:18 pm
od neno-164st
alfaskorpion napisao:dekideki napisao:sve vreme pricam o 155, a ostali ako imaju taj sistem ako ga prepoznaju nek se snalaze. i ja sam to sve pronasao zahvaljujuci superflyTNT iz ZG koji mi je prepricavao kako je na 75
dakle, ceo sistem se nalazi ispod haube, od rezervoara do njega ide samo cev. sad, kad se pogleda u kontra smeru (od usisa), naletis na ventil na tom plasticnom krutom crevu koji ima konektor. iskljucis trajno ga zatvoris i nema vise sta. nece se kompjuter zbuniti ne brini.
Dok radi na plinu taj visak vazduha samo smeta , ja sam to malo drugacije resio kod mene , iskoristio sam takav jedan elektro ventil i stvio ga kontra dok auto radi na plinu on zatvara , kada je na benzinu neka prolaze pare ako im bas treba

Ja sam na mojoj 164 pola sata trazio taj ventil da ga iskljucim i to plasticno crevo i nemogu da ga nadjem.Nasao sam u gepeku sa desne strane,na onoj gde stoji cep rezervara nekakvu crnu kutiju velicine ''margarina''i u njoj plavo cevo ko da ide iz cevi gde se sipa gorivo a sa donje strane te kutije istoto plavo crevo ide dole kao u rezervar. Ima neka siroka guma kao poklopac i tu ide,pored njega ulazi i jedno malo deblje rebrasto koje kao da dolazi iz cevi gde se sipa gorivo.Oba ta creva idu u patos gepeka u tu siroku gumu kao neki poklopac velicine pepeljare,reko bi da mu je tu i benzinska pumpa i plovak. Ali sta mu je onda ono ispod zadnjeg sedista,isto takva neka guma poklopac i to dva komada i neka instalacija ja misjio da je tu pumpa,plovak.Ako neko zna na 164 gde se sta od toga gore pomenutog nalazi,a narocito taj konektor na ventilu od tog isparivaca molim da mi javi.
Unapred hvala na informacijama

Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Okt 02, 2011 6:24 pm
od dekideki
darko qv napisao:dekideki napisao:ako je hladno toplo problem, velike su sanse da su svecice...
lose, pogresne, los zazor, nije im nesto dobro.
nije skupo, bre, uzmi one V-Line. fantasticne su svecice, uzmi ih tek da probas razliku.
deki,sta mislis o Championovim svecicama za 16v TS.Ako rade radnju kao NGK,ja bi ih uzeo,jer prelazim malo km,nema potrebe da bacam pare na NGK.
champion su dobre svecice.
pare ulozene u deo koji ce da traje bar 100.000km nikad nisu bacene pare.
*ako te ne mrzi da se tripujes da li su se potrosile posle 25.000 ili 35.000 pa da ih proveravas, vracas ako nisu, odnosno menjas ih tri ili cetiri puta za 100.000km, i ako su jeftinije tri ili cetiri puta od NGK, kupi ih. ili kupi NGK platinumske original i ne razmisljaj uopste o njima 100.000km. prosudi sam.
@neno: mozda i nemas taj sistem, a mozda ga imas a nemas ventil. ako ga nadjes, skini crevo sa usisa, zapusi ulaznu cevcicu da ne vuce falsh vazduh i to je to. a kutija ispod zadnjeg sedista sa zicama je verovatno tajmer koji drzi svetlo neko vreme kad otvoris vrata.