Stranica 33 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 16, 2018 7:28 am
od COYG
Djudjaro156 napisao:
COYG napisao:Najbolji nacin da se sve proveri je ubrzanje do 100.
Ja ipak mislim da je merodavnije ubrzanje 100-200, sa puno Nm i FWD sa manuelnim menjacem mnogo ima klizanja na startu, a posle remapa jos vise kliza.
Teze se nalazi podatak o ubrzanju od 100 do 200.

Sto se tice klizanja, ima istine. Samo nece da kliza kad se prvom brzinom ode u obrtaje (4000 rpm), posle toga sve ide lakse. Druga je prica kad se ide cetvrtom na 1800-1900 rpm, pa se potopi.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 16, 2018 10:03 am
od nidza
Polazak iz mesta je potpuno pogrešan parametar, pogotovo za prednju vuču.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 16, 2018 10:10 am
od BobanR
Kod polaska iz mesta, a pogotovo sa manuelnim menjacem, previse je varijabli. Jedino ispravno, ne računajući dyno, je merenje ubrzanja pomoću logova. MES, četvrta, na 1500rpm gas u pod, pa do 4000, ili još bolje 4500. Tako se najbolje vidi dobitak kod modifikacija, nove mape ili čak nove devojke (ukoliko je dosta lakša od prethodne, vremena će biti značajno bolja).

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 16, 2018 10:31 am
od Zex
3 ili 4 brzina sa kretanjem od 1600-1700 rmp..ako nemate mes dijag,onda merite laicki stopericom,nosac telefona za volan ili onaj za ventilaciju.mpa merite ubrzanje pre i posle..obicno to bude 4 brzina..to vam je 160kmh na 4200 rmp,mozda i gresim...razlika izmedju zdravog stocka i dobrog chipa treba biti i do 3 sec u 4brz

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 16, 2018 10:53 am
od BobanR
Rezultate uvek mozete proveriti u ovoj temi:
viewtopic.php?f=29&t=63617

A uskoro i ce i aplikacija biti public

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 16, 2018 5:09 pm
od nidza
BobanR napisao:MES, četvrta, na 1500rpm gas u pod, pa do 4000, ili još bolje 4500.
:D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 16, 2018 5:16 pm
od BobanR
Bre nidzo, ti k'o da nisi vozio dizla do skoro :D
A kad si se već javio, možemo i za tvoj auto da sračunamo vremena, ne mora da bude log iz MES-a. Još ako dostaviš par podataka o menjaču i točkovima, možemo da pogađamo i KS :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 16, 2018 5:42 pm
od Zex
BobanR napisao:Rezultate uvek mozete proveriti u ovoj temi:
http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=29&t=63617

A uskoro i ce i aplikacija biti public
Moze,jos bolje :drink

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 16, 2018 8:09 pm
od Djudjaro156
BobanR napisao:na 1500rpm gas u pod
To je smrt za pliv. zamajac, 2000rpm je bolja opcija.

Nidzu znam sa DZ, ja mislim da si prvi dslr od mene uzeo pre 13 god. (Canon 350d) i posle jos dosta toga, au to su bila vremena :) :)

Dooobar ti je RS Nidzo :gr8:

Skoro sam gledao ovaj klip, 2.0 tfsi je def. najbolji motor za tuning, a ovo je primer ozbiljnog tuninga!

[video][/video]

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 16, 2018 11:52 pm
od bums85
I zbog jednog primera je najbolji motor za tuning? Taj 2.0tfsi je jedan od najgorih motora iz vag grupacije. Svaki turbo benzinac moze da izvuce veliku snagu uz ove radove. Neki japanci fabricki imaju preko 400ks iz 2.0 motora

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 17, 2018 12:48 am
od COYG
BobanR napisao:Kod polaska iz mesta, a pogotovo sa manuelnim menjacem, previse je varijabli. Jedino ispravno, ne računajući dyno, je merenje ubrzanja pomoću logova. MES, četvrta, na 1500rpm gas u pod, pa do 4000, ili još bolje 4500. Tako se najbolje vidi dobitak kod modifikacija, nove mape ili čak nove devojke (ukoliko je dosta lakša od prethodne, vremena će biti značajno bolja).
Varijable postoje kod polaska iz mesta, ali ja nikad nisam izmerio vecu razliku od 0.3 sekunde. Ubrzanje ispravne stock 8V jtd 10.1-10.3. Ubrzanje neispravne stock 8V 12.6-12.9. Ubrzanje ispravne remapovane Alfe 156, jtd 8V 7.95-8.22 sekundi, od 0 do 100.

Naravno, i razlika na logu od 1700 do 4000 rpm cetvrtom brzinom je evidentna. Od 19 sekundi kod ove neispravne Alfe, preko 15.5 kod ispravne sa fabrickom mapom, do 12.5 sekundi kod ispravne remapovane. (Imam logove koji mogu da potvrde celu pricu)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 17, 2018 1:15 am
od nidza
bums85 napisao:Taj 2.0tfsi je jedan od najgorih motora iz vag grupacije
Koji je to taj, tačno? :D U pivo da nemaš pojma. Ja znam za 5 različitih motora, samo oznaka im je ista, tako da moraš biti malo precizniji na koji se tvoja negativna konstatacija odnosi.

Aktuelni EA888 Gen3 je brutalno kvalitetan i pouzdan agregat, sa ogromnim tjuning potencijalom. Ima mnogo uspešnih projekata, nerealne performanse izvlače.

Zguglaj "Superb 280 to 560HP sleepers journey". Za objektivno nikad manje novce ljudi zalaze na teritoriju superautomobila.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 17, 2018 1:17 am
od Djudjaro156
bums85 napisao:I zbog jednog primera je najbolji motor za tuning? Taj 2.0tfsi je jedan od najgorih motora iz vag grupacije.
Primera ima milion, a ja cu navesti jos samo jedan da ne idemo mnogo u off:

http://forum.seatklub.rs/index.php?/top ... rformance/

Po cemu je to najgori motor?! On npr. nema gubitke na transmisiji, znaci koliko snage na motoru toliko i na tockovima:

http://rototest-research.eu/popup/perfo ... artsID=925

COYG napisao:Ubrzanje ispravne remapovane Alfe 156, jtd 8V 7.95-8.22 sekundi, od 0 do 100.
Remap na koliko ks i Nm? Imaj u vidu da 156 2.4 jtd 20v od 175ks i 385 Nm ide za 8.3 do 100tke.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 17, 2018 1:29 am
od COYG
COYG napisao:Ubrzanje ispravne remapovane Alfe 156, jtd 8V 7.95-8.22 sekundi, od 0 do 100.
Djudjaro156 napisao: Remap na koliko ks i Nm? Imaj u vidu da 156 2.4 jtd 20v od 175ks i 385 Nm ide za 8.3 do 100tke.
Do sad nisam uspeo da ga bacim na valjke, nekako uvek iskrsne nesto drugo kad sam u Bg-u ili oko Uzica, i nista. Radjena je mapa na 150 ks i 330 nm. Samo mi deluje da tu ima vise, sto vreme i od 0 do 100, i od 100 do 200 pokazuju.
Evo i neki snimak, da ne bude samo prica.

[video][/video]

[video][/video]

Btw, nije vozeno na nizbrdici. hahaha

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 17, 2018 10:48 am
od bums85
@nidza ne znam za oznake, imao sam a4 2012 sa 2.0 motorom i ne mogu nista pozitivno da kazem za njega. Ima snage to stoji, ali na tome se i zavrsava. Takodje prva generacija tog motora iz 2005. je poznata po tome da je nepouzdan. To sto je neko izvukao xxx konja iz nekog motora nista ne znaci.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 17, 2018 12:01 pm
od Zex
Prvi 2.0 tfsi motori su imali problema sa glavama i begastama,u nekom od tih oznaka,bolji motor,sa manjom potrosnjom ulja krece 2010 odprilike...e sad to je pitanje dal ta cela grupacija ubacuje u isto vreme te novije agregate....uglavnom se audi prvi pohvali...ja mislim da je taj tfsi/tsi dobar agregat,podjednako kao i alfin tbi koji je pokazao dosta cvrstine,citajuci po netu..a i licno iskustvo

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 17, 2018 5:02 pm
od vojaalfa
Ko voli škodu to je to. Ja sam ravnodušan prema škodi i uvek bi pre kupio Alfu pa makar i Đuliju :)
A sigurno ne bih potrpo decu i ženu u kola i obilazio Ferrarija i Porsche po auto putu

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 17, 2018 11:26 pm
od popovicvl
TSI/TFSI su problematični sa potrošnjom ulja. Dve nove Škode Superb 1.8 TSI u mojoj firmi, jedna je dobila nov motor na 40k km, ostala bez ulja, zaribala, druga, generalna na 100k, trošila između 10 i 15 l ulja.

Posle 2013. g. rešeno je pitanje potrošnje ulja, ostalo je užiivanje.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Nov 18, 2018 12:31 am
od nidza
bums85 napisao:@nidza ne znam za oznake, imao sam a4 2012 sa 2.0 motorom i ne mogu nista pozitivno da kazem za njega. Ima snage to stoji, ali na tome se i zavrsava. Takodje prva generacija tog motora iz 2005. je poznata po tome da je nepouzdan. To sto je neko izvukao xxx konja iz nekog motora nista ne znaci.
Pošto i sam priznaješ da si tanan sa informacijama, čemu pređašnji komentar uopšte? Na stranu što si posedovao auto za koji ni ne znaš tačno šta je pod haubom.

Imao si samo lošu sreću, loš primerak, ili majstora, jer ni taj iz 2012. nije toliko loš, ali to nije motor koji je u automobilu iz klipa. Jeste im malo trebalo, ali zaboli su perfektan agregat.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Nov 18, 2018 10:01 am
od Raketa
Jel radio neko mapiranje na 1.4 multiairu , tj jel uopste moze ?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Nov 18, 2018 10:41 pm
od mirdza
Može, ali malo ko hoće / zna da radi.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 12:09 pm
od buntovnik
Ja se izvinjavam na zakasnelom odgovoru, evo rezultata mapiranja, stock hp je izmeren na 170, to je ok toliko i treba da bude. Nakon mapiranja je 185hp.

Obrtni momenat je iz nekog razloga los, taj motor bi trebao da ima 350Nm na 1750 rpm, a ja sam imao oko 10% manje na dosta kasnijem broju obrtaja. Obrtni momenat stock je 333Nm na 2638rpm a nakon mapiranja je 401Nm na 2474rpm.

Takodje primetio sam da na autoputu ne mogu da dostignem max brzinu od 220km/h kao sto sam ranije mogao, ali to mi ne smeta toliko, ionako mere brzinu sad nemam gde i da vozim toliko. Bitno je da je ubrzanje dobro.

Nesto mi je pominjao da komp gasi dovod goriva na negde 3700 obrtaja, ako se dobro secam, i ni on ne zna zasto. Verovatno je do toga.

Medjutim average potrosnja mi je znatno veca. Ranije je bila oko 6.5l po gradu vrlo lagane voznje sa ukljucenim S&S. Sad je to san snova. Ako izvucem 8.5l da se sutiram u dupe. Uglavnom bude 9l. A Ako ga zgazim bude 11l opusteno, sto se ranije nije desavalo. Ali mozda je i malo do vremena posto je hladnije sad.

Ja sam imao mali peh sa autom prvi dan kad sam ga kupio, gume su bile celave i malo sam proklizao i udario sam u stub od stanice i oborio ga. Tom prilikom je neki sraf napred probusio crevo interkulera. Plasticar mi je sredio branik i ubedio me da on moze to crevo da zapusi da ne mora novo. E sad mislim da su ostali delici plastike koje je taj sraf nabio unutar interkulera, ja ne verujem da je plasticar skidao sve i cistio. Moguce i da to pravi problem.

Svakako bih hteo da odem na remont dizni koje mi je preporucio Dejan da uradim, i ciscenje turbine, pa ako je neko imao iskustva sa time bilo bi mi vrlo korisno. Hvala.

Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 12:21 pm
od ivan149
Nesto tu ne stima, ili agresivnije vozis radi vise snage, ali 2l vise ne bi smjelo biti, takodjer to prekidanje goriva tako nisko.
Snimi koji log pa okaci

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 12:36 pm
od buntovnik
Evo dijagrama koji sam dobio u SCT. Tanke linije su stock, debele nakon tuninga.
Slika

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Nov 19, 2018 12:45 pm
od djolers4
Na prvoj 147-ici jtd 8v sam radio remap kod Safe-a,u julu 2016-te,presao nekih 20kkm pre nego mi se raspala turbina.Auto je lepo povlacio i veoma malo je dimio na punom gasu.Turbina je otisla sto zbog nacina voznje sto zbog kilometraze koju je imala,uveliko preko 300kkm.Sada vozim 147 mjet 16v koji je pre 3 godine cipovan u Revo-u na 187 ks i 392Nm.Presao sam nekih 10kkm od jula meseca i zadovoljan sam i ponasanjem i potrosnjom.Prosecna ne prelazi 7.5 L,cist grad 8.5-9,otvoreno 4,5-6.Dima ima,ali na visim obrtajima,treba zatvoriti i ugasiti egr i pregledati dizne.