Stranica 318 od 368

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 6:17 pm
od BobanR
Ma neka si ti stavio xenone od 13 evra, koga briga za ostale učesnike u saobraćaju. Možeš da dupliraš, pa i u maglenke da staviš ;)
Nadam se da će Vučko&friends da se malo više okrenu istočnjačkoj filozofiji...malo je skidanje tablica

http://www.bbc.com/news/blogs-news-from ... e-37847056

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 6:21 pm
od OMP
neka pocnu vozila da oduzimaju sto se mene tice

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 6:24 pm
od Sauriann
BobanR napisao:Epilog je da sam kupio nove farove i vratio fabrički setup.
Jesi prodao stare te Yuha sto je prepravio?


Sent from my XT1650 using Tapatalk

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 6:29 pm
od BobanR
Nisam, slab sam ja trgovac :D

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 6:39 pm
od Veloce
@BobanR smetali su iako su bili propisno nastelovani ?

Ja mislim da su mene hteli da lincuju kada mi je zaglavila klapna na bi xenon faru :D

E jedno pitanjee vezano za MiTo vs Giulietta,
kakva je razlika u performansama izmednju MiTo 1.4 TB 155ks i Giuliette 1.4 TB MA 170ks ?

Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 6:47 pm
od Sauriann
7.9s/215 vs 7.8/218 u korist G. Tako bi trebalo.


Sent from my XT1650 using Tapatalk

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 6:50 pm
od MiloshBg
Na ovom forumu u zadnje vreme proseravanje u svakoj temi... Jbte kao da svi imamo novca za bacanje. Poenta kod svakoga je da resi problem (u ovom slucaju/temi sa farovima), ali isto tako i da ne ugrozava druge ucesnike! Evo ja 5 godina na 156 imam ksenone bez projektora i prosao ceo Balkan i uzduz i popreko pa mi niko nikada nije blicnuo.

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 7:00 pm
od Veloce
@Sauriann aha,to su cifre iz brosure. Jesi li vozio Giu 1.4 170ks ? Kakav li je subjektivni osecaj ? Da li je prgava kao i Mito ? :)

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 7:00 pm
od BobanR
Svako rešava svoj problem, ne obazirujući se na ostale. To da ti niko nije blicnuo, laži nekog drugog. Ne postoje teoretske šanse da je tako. Blicaju ljudi kad staviš bolje sijalice, a kamoli kineze bez projektora.
Što s tiče "proseravanja" i "novca za bacanje"...pa nisu xenoni hleb nasušni. Ne spadaju ni u ljudska, a ni građanska prava. Voze ljudi i bez njih, veoma uspešno.
I sad su svi budale što plate da nešto urade kako treba, a vas nekoliko je pametnih pa ubacite kineske sijalice i sve super?

@Veloce: Naravno da su bil naštelovani. Problem je u neravninama na putu i nedostatku autonivelacije. Na kraju sam ih ja raštelovao, oborio, dok sam čekao fabričke da stignu. Bukvalno me je bilo sramota da vozim.

Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 7:03 pm
od Sauriann
Nisam vozio ostrije kao mita ali kapiram da je mito agilnini a g naravno sigurnija. Mito na 180 polece dok g mozes na tempomat ako put dozvljava...

Sent from my XT1650 using Tapatalk

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 7:10 pm
od edin
Julka uliva zescu sigurnost pri velikim brzinama, tj na autoputu.

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 7:47 pm
od alfa&omega
Jos kad vidim da neko ima pola kocnica i celave gume, a nameracio se da baci 30 eur na xenone i tamna stakla, sa sve hromiranom antenom na krovu... Vozacka malogradjanstina

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 8:11 pm
od jerotije
Ne pricamo ovde o malogradjanstini i cuning smajling indijancima, vec o stvarima koje su evidentno dobre, a to su xenoni - radi bolje vidljivosti i zatamnjena stakla - radi manje temperature u autu leti, a koje drzava ogranicava, umesto da napravi neku jednostavnu proceduru na tehnickom, kao sto neko rece.

Sto se mene tice, ne smetaju mi previse ni xenoni u farovima bez projektora, ako su isti podeseni kako treba.

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 8:58 pm
od Alfanatic
Veloce napisao:E jedno pitanjee vezano za MiTo vs Giulietta,
kakva je razlika u performansama izmednju MiTo 1.4 TB 155ks i Giuliette 1.4 TB MA 170ks ?
Evo ja javljam čim dozvole "prilike" ;)
Na papiru je vrlo slično, tako kažu fabričke brojke, a u praksi bi trebalo da se performanse osete dosta dramatičnije i sirovije u MiTo. Julka je veća, ušuškanija, izolovanija, brzina se subjektivno teže oseti u većem automobilu, dok MiTo isporučuje svoje prilično neuvijeno i neposredno. Ono što sam u praksi osećao skoro 6 godina bilo je baš sjajno i intenzivno, a u Julki očekujem slično, mada možda izraženo na malo drugačiji način.

@ BobanR
Kao što znaš na MiTo nisam imao xenone niti bih ikada to poželeo na automobilu, ali interesantno je da sam doživljavao da mi ljudi ponekad blicaju. Na kraju sam skontao da prilikom vožnje po neravnim putevima (kakvi su kod nas po pravilu, jel'te), da je MiTo toliko tvrd i "skakutav" da su mi ljudi ponekad blicali misleći kako ja njima blicam i upozoravam ih da obore svetla. Siguran sam da je bilo i onih koji su verovali da ih upozoravam na patrole, pa mi par puta blicnu u znak zahvalnosti :) Xenon u mom ex Mito - e to bi bilo zanimljivo za videti...

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 8:58 pm
od OMP
MiloshBg napisao:Na ovom forumu u zadnje vreme proseravanje u svakoj temi... Jbte kao da svi imamo novca za bacanje.
moras imati da bi bio prihvacen u drustvu :)

a za proseravanje nista ne cudi, na to vise i ne treba obracati paznju, teraj sprdnju i mirna glava ;)

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 9:02 pm
od BobanR
Kakvo proseravanje samoproklamovanog plebsa. Ne glumite proleterijat, niste ni blizu, samo ste bezobzirni i sebični.
I ne moraš imati da bi bio prihvaćen u društvu, ali definitivno te diskvalifikuje "ja bolje vidim, a za ostale me z...e" ;)

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 9:05 pm
od YUgisa
Nije bilo problema dok su se vozili tristaci, kecevi i fice :D

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 9:11 pm
od OMP
jao kad procitam ovako neke dusebriznicke komentare prikaki mi se :) sve se bojim da svi vi koji pljujete po kneskim xenonima npr. nikad niste tako nesto vozili ili na neki drugi nacin ugrozavali ostale ucesnike u saobracaju i svi ste rasli na zapadu i postujete svaki propis, bolje se brinite za prekoracenja brzina koja se ovde pominju i pokazuju, kao i razni prekrsaji u saobracaju koji se takodje pominju sa nekim nebuloznim izgovorima i pokusajima opravdanja ili oni koji kupe 17-18 felne da bi im auto lepse izgledao a sa raspalim plasticnim gumama po fazonu "izdrzace jos ovu sezonu" itd. eee to je ugrozavanje drugih ucesnika u saobracaju a ne kineski xenon koji btw manje isteruje oci od buljavog punta koji je svaki treci auto na putevima

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 9:24 pm
od Boxa
Jel zna neko koji menjac ide u Djulku QV?

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 9:27 pm
od BobanR
@OMP: Upravo radiš isto kao i oni sa plastificiranim niskoprofilnim gumama DOT-a 2010... Ubeđuješ sve ovde, a ponajviše sebe, kako je xenon manja opasnost od nečega drugog. Za novac za koji si kupio xenon sijalice, mogao si da kupiš odlične halogene Philips ili Osram i da odlično vidiš noću...provereno

@Boxa: C635...90% sam siguran

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 9:28 pm
od Boxa
Hvala :) jel imas neka iskustva sa njim ili znas nesto vise da mi kazes o njemu?

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 9:33 pm
od OMP
Bobane, nisam kupio xenone, odakle mi 15e, dobio sam na poklon, low cost ćuning smajling ;)
a i nisi pratio na casu, nemam ih vec sam ih imao na prethodnom autu, da sam ih hteo ponovo vrv bi ih do sad stavio

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 9:35 pm
od BobanR
@Boxa: Da, imao sam prilike da ga vozim, kao i da iskusim neke probleme na njemu...U principu dobar i precizan menjač, na osnovu onoga što sam pročirao, prilično izdržljiv. Pogotovo na benzincu neće praviti probleme tog tipa.
Problemi sa kojima sam se ja susreo su senzor položaja ručice menjača i problem sa biračem. Oba su relativno lako rešiva. Po netu sam čitao da preporučuju češću zamenu ulja.

@OMP: Nema razloga za sarkazmom, ja nemam ništa protiv low cost ćuniranja, naprotiv. I nije bitno da li trenutno imaš xenone, već princip kojim se vodiš "ja progled'o, a vi crknite..."

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 9:37 pm
od Boxa
Hvala puno! :)

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Feb 06, 2018 10:03 pm
od ForestGump
jerotije napisao:Ne pricamo ovde o malogradjanstini i cuning smajling indijancima, vec o stvarima koje su evidentno dobre, a to su xenoni - radi bolje vidljivosti i zatamnjena stakla - radi manje temperature u autu leti, a koje drzava ogranicava, umesto da napravi neku jednostavnu proceduru na tehnickom, kao sto neko rece.

Sto se mene tice, ne smetaju mi previse ni xenoni u farovima bez projektora, ako su isti podeseni kako treba.
Samo bih se nadovezao na jerotijev post:
"Xenon-lampe" (HID - High Intensity Discharge) u farovima koji su konstruisani za sijalicu sa žarnom niti nikada ne mogu da budu podešeni kako treba. Razlog je, čak i kod HID-lampi koje su dimenziono identične sijalicama , taj što je dužina i oblik izvora svetla drugačiji: veći je i najčešće nije u istom položaju kao kod sijalice. Samim tim nemoguće je postići zahtevani oblik svetlosnog snopa u kombinaciji sa farom koji nije konstruisan za HID. Zato HID lampe u farovima za "izvor svetla sa žarnom niti" ( srpski prosto rečeno: sijalica) blješte i ometaju druge učesnike u saobraćaju. A to je jednako loše kao i neispravni ili nepodešeni "fabrički" farovi.

U odnosu na sijalice, HID su bolji po aspektima: jačine svetla, boje svetla, manje potrošnje energije i veće trajnosti. Ali - samo kada je HID u kombinaciji sa odgovarajućim sočivom+reflektorom ,dakle farom namenjenim za taj izvor svetla - daje pun efekat i vide se sve prednosti te tehnologije. Zbog jačine svetla koje emituje HID zahteva se da vozila sa ovim izvorom svetla imaju uređaj za automatsku nivelaciju visine snopa. Zbog mogućnosti nekontrolisanog rasipanja svetla vozila sa HID-om moraju imati uređaj za pranje farova. Oba konstruktivna rešenja su sa ciljem da se spreči zaslepljivanje drugih učesnika u saobraćaju. Vozio sam mnoge identične automobile sa HID i sa halogenim sijalicama - razlika je nebo i zemlja u korist HID i tu nema diskusije.

Folije na staklima, sa ili bez zatamnjenja (Anti-UV): imaju prednosti od estetskog izgleda vozila do poboljšanja termičke udobnosti u kabini. Da bi se razumelo šta sve stakla na vozilu moraju da ispune i kako se rade homologacioni testovi, treba pročitati regulativu 43R koja se na to odnosi: https://www.unece.org/fileadmin/DAM/tra ... 043r3e.pdf .

Lepljenje folija na stakla nije baš naivna stvar treba da postoji neki nivo kontrole ove prepravke i neki red u toj oblasti. Protiv sam policijskih akcija (ja to zovem "hajka na folije" ) koje su trenutno u toku i nikako ne razumem administrativne troškove koji su višestruko veći od same prepravke.

Država posle dugo godina pokušava da uvede red i da "zaliči" na pravnu državu, ali to uvođenje reda je poslednjih godina dostiglo tačku svog apsurda. Slažem se s tim da mora da postoji pravni red . Ali red mora biti smislen i primenjiv. Treba prvo krenuti od toga da se birokratski nameti i procedure smanje na najmanju moguću meru. Ali, ako se to uradi ( dovoljno je samo prepisati/primeniti modele nekih drugih država gde stvari funkcionišu) - mnogi će ostati praznih džepova. Mislim da je u tome suština problema. I mislim da zakonodavci to odlično znaju.