Novi pocetak (modeli)

Alfa Romeo MiTo forum | Alfa Romeo Giulietta forum | 4C | GIULIA | Prototipi
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 05, 2017 6:53 pm

starac vujadin napisao:Nisam mislio da postoji neko ko više kritikuje pristrasnost nemačkih auto medija od mene, ali ti si baš opretećen time. Šta znači lažirati test? Subjektivni utisci se ne mogu lažirati. Mereni rezultati mogu, ali treba imati u vidu da mnogi danas testiraju i da bitna odstupanja ne mogu da ostanu nezapažena. Nije se šaliti sa kredibilitetom koji lako može da propadne. Pored toga, merenjima često prisutvuju predstavnici firme i njihovi pr timovi. Ono gde Nemci guraju svoje i nameštaju su bodovanja koja su subjektivna i naštimovana.
Nije lako pobediti Nemca na domaćem terenu, ali to se ipak ponekad dešava. Desilo se i Giulia-i. Ima tih primera malo više nego ranije. Morali su malo da olabave zbog EU. Takođe, mora se priznati da je Ferrari i kod njih nedodorljiv. Ferrari ozbiljno pristupa testovima i merenjima i šalje svoje ekipe da sve isprate da bi kola dala perfomanse koje su obećane, a i zbog Schumacher-a. Takođe, postoje uticajni mediji koji su specijalizovani, nisu viskotiražni i kod njih je manji pritisak da moraju Nemci da pobede.

4c je "odlično odradio posao" u smislu da kada se Giulia QV pojavila svi rekoše "najzad prava Alfa, a ne kao što smo se lažno ponadali s 4c" :) . Ako je tako, onda je uspeo da pojača utisak koliko je Giulia dobra. U svakom slučaju 4c nije dovoljno hardcore za track day ljubitelje kao Lotus ili KTM, a suviše je skučen i loše opremljen u poređenju s Caymanom. Nije ni baba ni devojka, i zato ga ljudi često preskaču u razmišljanjima. Pored toga, previsoka cena mu nimalo ne pomaže.
4c nije ni bio planiran nego je razmak između 8c i povratka na američko tržište i "poplave" novih modela bio prevelik, pa su morali nešto da izmisle da bi se popunila nova rupa...pa nije ni to bilo dovoljno, pa su krenuli da najavljuju Giuliu QV suviše rano, toliko da su ljudi počeli da se sprdaju da li će ikada da se pojavi.

To što je neki auto kritikovan nema veze s njegovom istorijskom vrednošću i imidžom. Integrale jeste bila i ostala tiha jeza za održavanje. Bila je i tada jako poštovana i voljena i pored svojih mana i buba. Kako god, mogli su da imaju dinastiju, a sada se umesto toga ljudi lože na Cupre i ostala kola bez pedigrea.
Da raščistimo. Ne sviđa mi se što i kako Ferrari radi oko testova niti što radi tj. kako je bio protežiran u F1. Gadljiv tim. Schumachera volim još manje.

Što se testova tiče. Nijemac se usudi lagati i na stvarima kao prostor na stražnjoj klupi za koljena. Evo, meni do dan danas nije jasno kako to jedino novi A4 ima više mjesta od Giulie. Čak i službene specifikacije u SAD-u koje su po jasnim standardima govore suprotno. Al eto po Auto Motor und Sport Giulia ima dobrano mjesta manje.
Kada se krene od toga onda ovo sve dalje pada u vodu. Onda se oko stvari koje jesu subjektivne neće niti malo sramiti lagati ako lažu oko jako objektivnih. Ma OK, možda ja previše očekujem od njih pa oni i udobnost ocjenjuju subjektivno iako je to vrlo objektivno mjerljiv podatak.
Giulia još nije dobila njemački test.

Ne znam kako to 4C nije ekstremna. Evo prvi put čujem takav zaključak. Čak je jako popularna šasija kao osnova za trkaća auta.
Da nije kao Cayman istina. Zato bi zamjenik trebao biti jako puno u stilu Caymana.

Za Deltu su nekada Britanci osporavili i vozačke sposobnosti. Tamo davno kada je bila nova. Sada kada je stara se piše klasik daleko ispred svoga vremena.

Mislim da visokotiražni mediji oblikuju daleko više mišljenja i da su daleko bitniji prosječnom kupcu.

Ali eto ako ti ne vidiš probleme OK.
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 05, 2017 7:49 pm

DejanGT napisao:Nije bitno da li auto ima 3 ipo metra ili 5 da bi bio Alfa Romeo. Bitno je da imaš Alfa Romeo doživljaj i iskustvo s njim.
DejanGT napisao:Ja dobijem proliv kad pročitam da je auto krš jer je ivica gepeka toliko visoka da ne možeš lako u gepek da staviš gajbu piva. (još ono ima 3 fotke koje to kao ilustruju, sa sve crvenim gajbicama i namrštenim novinarom u crvenoj jakni koji zapinje i mršti se, samo što se ne usere)

Do sad sam promenio jedno 20 automobila i nikad u životu ni na sekund nisam imao ni najmanji problem ni sa jednim da utovarim pivo u gepek. Onog momenta kad mi bude problem da utovarim pivo u gepek prestaću i da vozim auto i da pijem pivo :)
Dva sjajna citata koje ću ponoviti i nakon čega nemam o čemu više da polemišem :gr8: Izgleda da sam u manjini, ali srećom ne i usamljen kada govorimo o uglu posmatranja na Alfa Romeo, odnosno automobile generalno, a posebno o toj nasušnoj potrebi da se stalno traže i potenciraju nekakve bezvezne mane i falinke, dok se suština stavlja u drugi plan. U svakom slučaju u Alfi su imali dovoljno vremena ne samo da se pozabave prepoznavanjem i ispravljenjam grešaka iz prošlosti, već i da se adaptiraju na nova vremena i da modifikuju filozofiju tako da ne uvrede one koje ne smeju, a da se u isto vreme uspešno nabace nekom novom sloju kupaca....
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 05, 2017 11:38 pm

2600 napisao:Da raščistimo. Ne sviđa mi se što i kako Ferrari radi oko testova niti što radi tj. kako je bio protežiran u F1. Gadljiv tim. Schumachera volim još manje.
Dobro, ali kakve veze ima tvoj subjektivni doživljaj Ferrarija i Schumachera s njihovim statusom kod nemačkih medija?
2600 napisao:Što se testova tiče. Nijemac se usudi lagati i na stvarima kao prostor na stražnjoj klupi za koljena. Evo, meni do dan danas nije jasno kako to jedino novi A4 ima više mjesta od Giulie. Čak i službene specifikacije u SAD-u koje su po jasnim standardima govore suprotno. Al eto po Auto Motor und Sport Giulia ima dobrano mjesta manje.
Kada se krene od toga onda ovo sve dalje pada u vodu. Onda se oko stvari koje jesu subjektivne neće niti malo sramiti lagati ako lažu oko jako objektivnih. Ma OK, možda ja previše očekujem od njih pa oni i udobnost ocjenjuju subjektivno iako je to vrlo objektivno mjerljiv podatak.
Ne znam oko prostora na zadnjoj klupi, ali moguće je i da manji prostor bude funkcionalniji. Trebalo bi to dirketno uporediti. S obzirom da je A4 na fwd platformi ne bi me čudilo da ima više prostora unutra i da je taj prostor funkcionalnije uređen.
Udobnost je dosta subjektivna kategorija samim tom što ljudima različite vrste udobnosti drugačije odgovaraju.
2600 napisao:Giulia još nije dobila njemački test.
Dobila je naravno, ne bih pisao da nije.

http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... 47006.html

http://www.autozeitung.de/alfa-romeo-gi ... 31805.html

2600 napisao:Ne znam kako to 4C nije ekstremna. Evo prvi put čujem takav zaključak. Čak je jako popularna šasija kao osnova za trkaća auta.
Nisam nigde koristio reč ekstremna, nego hardcore. Značenje im nije isto. Alfa je ekstreman u smislu visine, težine i još u nekom elementu (nema servo, npr...) ali nije hardcore vozački auto, već ima dosta kompromisa. Takođe, reč hardcore sam koristio u odnosu na Lotus Elise ili Evoru koji bi trebalo da su njegovi takmaci u tom delu, ane u apsolutnom smislu u odnosu na ostala kola kako bi moglo da se nasluti na osnovu tvog komentara.
2600 napisao:Za Deltu su nekada Britanci osporavili i vozačke sposobnosti. Tamo davno kada je bila nova.
Nisu ih osporavali, jedino se nekima nije svideo relativno lagan volan, ali to je (kao i kod Giulie) bio deo njegovog set up na koji je trebalo da se naviknu. I to je bila manjina, u većini slučajeva auto je dobijao hvalospeve o svojoj upravljivosti i perfomansama.
Acqua-Olio-Benzina
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 6:51 am

Recimo da volim vidjet scanove tiskanih izdanja. Kažem nisam vidio da je Giulia dobila dio testa sa handlingom kod njih, ni blizu. Čak su je mnogi popljuvali.

A4 nije FWD platforma. Ne u onom smislu kakvoga je uveo Fiat 128. Naime platforma A4 ima sve mane RWD platformi plus neke svojstvene svojoj zahvaljujući položaju motora i diferencijala. Tako da ona može imati manje mjesta od RWD platformi.
Iz glave mjereno od strane talijanskog 4R. Od naprijed do naslona stražnjeg sjedala. A4 207, C i 3 po 208, a Giulia 210 cm. To je i moj dojam nakon što sam probao. Straga Giulia za koljena nudi najviše mjesta. I jedini gdje postoje jasno definirani standardi oko toga je Amerika. Zanimljivo Giulia nudi mjesta straga bliže jednoj Seriji 5 nego li Seriji 3.
A svaki njemački medij kudi tu karakteristiku Giulie. Zašto? Stvarno ne znam ali oni imaju takve misije. Pa onda AMuS u usporedbi A4 i Giulie kaže to isto a prednji sic A4 pomaknut daleko ispred B stupa, u Giulie obratno. A taj A4 ima još jednu manu. Ako je sic spušten u pod, a to je kod nekih vozača čest slučaj, putnik straga ne može zavuć stopala ispod tog sica.

Ali opet. U čemu to 4C nije ekstremna pored Lotusa. Što predobro upija rupe? Meni je jasno da 4C nema ekstremno verziju, a volio bi je vidjet. No koliko znam od običnih verzija Lotusa 4C nije niti sporija. Tako da se još mislim gdje nije ekstremna.
Korisnikov avatar
Transporter159
Garaža: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm
Lokacija: Beograd
Postovi: 286
Pridružio se: Ned Mar 06, 2016 2:09 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 7:11 am

Da,lako se grebu tapaciri,plastika je tvrda ,ekrani nisu dovoljni osetljivi i veeeliki... ma kenja mi se od nemackih testova i placenickih novinara i kvazi strucnjaka.Pa nisu italijani poceli da prave automobile pre 25g,istorija govori sama za sebe.A da tu istoriju nisu iskoristili u svrhu marketinga to svi znamo.
Alfanatic svaka ti ka u Njegosa
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 9:21 am

@ Transporter159
Hvala kolega, lepo je kad se naiđe na razumevanje od strane nekoga ko je toliko dugo godina (decenija) veran Italijanima i Alfa Romeu, a koji pride tu vernost i ljubav prenosi i na mlađe generacije :hello:
Neka nama Alfa poživi još dugo i vrati stari sjaj i ugled (što čvrsto verujem da će da se desi), pa da penziju dočekamo spokojni, a naslednici da nastave sa negovanjem tradicije :drink :arflag
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 11:00 am

Recimo da volim vidjet scanove tiskanih izdanja. Kažem nisam vidio da je Giulia dobila dio testa sa handlingom kod njih, ni blizu. Čak su je mnogi popljuvali.
A, znači u štampanim izdanjima su pobedili Nemci, a na internet izdanjuje pobedila Alfa... :) ....to je već malo iracionalna stav. Rekao si da Alfa nigde nije dobila uporedni test u nemačkim mainstream medijima. Ja sam ti pokazao na dva linka da jeste. Što se mene tiče tu je kraj priče i na tvom mestu ne bih dalje nastavljao tu temu jer sam faktički pokazao da preteruješ. Nemam nameru da budem advokat nemačkih auto medija jer sam prvi ovde na forumu pričao o njihvoj pristrasnosti i poznajem ih ko zluparu. No, ipak podaci su drugačiji.
Sad ideš dalje i tvrdiš da Alfa nigde nije dobila upoređivanje handlinga. Tu je stvar još bolja za Alfu jer je u tom delu dobila skoro svaki test u nemačkim medijima, čak i one koje je u ukupnom skoru izgbuila. Tek tu bih mogao da ti kačim linkove... ;)
A4 nije FWD platforma. Ne u onom smislu kakvoga je uveo Fiat 128. Naime platforma A4 ima sve mane RWD platformi plus neke svojstvene svojoj zahvaljujući položaju motora i diferencijala. Tako da ona može imati manje mjesta od RWD platformi.
I ovo je sad već iracionalno što tvrdiš. Ne bih ni komentarisao. Ko hoće može da se informiše o Volksvagenovoj MLB platformi koju ima A4.
U čemu to 4C nije ekstremna pored Lotusa. Što predobro upija rupe? Meni je jasno da 4C nema ekstremno verziju, a volio bi je vidjet. No koliko znam od običnih verzija Lotusa 4C nije niti sporija. Tako da se još mislim gdje nije ekstremna.
Kao što već rekoh koristio sam reč hardcore kao vozački auto. Ti govoriš o nečem drugom, meni je foklu spriče na bitnijim stvarima zbog kojih 4c ne prolazi dobro ni kod kritike, ni kod kupaca.
Acqua-Olio-Benzina
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 12:10 pm

A u pm. OK u krivo sam ako tako oćeš. Dop mi je već.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 12:21 pm

Pišem o činjenicama, ne o svom ćefu da budem po svakoj ceni u pravu. Nije to cilj ove moje diskusije. Cilj je da ljudi imaju realnu sliku o kolima i njihovo mesto u odnosu na konkurenciju. Neće Alfa ništa bolja da bude ako budemo tumačili testove kako mi želimo i ako mrzimo neke medije.
Što se tile strategije kompanije i Lancie to je bio neki lament i mišljenje "kako je moglo da bude". Sada je tako kako je i bolje je nego što je bilo. Biće valjda još bolje.
Acqua-Olio-Benzina
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 2:12 pm

Moje strpljenje je stalo tamo u priči sa Audiem.

A ovo ostalo mi se neda vadit kada sam sve više puta rekao na nekim drugim forumima. A volim testovi di i Nijemci pokušavaju ići sa brojkama.
Di pokušavaju objektivnim mjerenjima.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 3:14 pm

Da, s Audijem i platformom si baš fulao...

Nemački testovi su gotovo uvek s merenjima i oni su lideri u tome. Manje više svi kopiraju njihovu metodologiju merenja perfomansi. To je nacija koja voli da sve kvantifikuje i u svim oblastima vole merenja i brojeve. Njihovi testovi su objektivni po tom pitanju i to nije problem. Problem su bodovanja i obrazlaganja krajnjih rezultata kada moraju da nategnu za "svoje". Onda se neviđeno proseru.
Englezi su ti koji vole opisne testove, kao u auto industriji, tako i u ostalim industrijama, hobijima... Dugo vremena samo je Autocar kod njih merio podatke.
Acqua-Olio-Benzina
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 4:13 pm

Kako Audiu stoji motor. Nisam ja ništa falija.

Lider je talijanski 4R i neki američki mediji što se tiče mjerenja. Nijemci su to GPS i štoperica nivo.
Za one neuke. Maksimalna brzina i slično se ne mjere GPS-om, a štopericom nikad ništa(ovo je još češća greška kod Engleza).
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 4:32 pm

Jel se pogonska orijentacija platforme određuje po položaju motora ili po tome koji je pogon? Kako se Audiju A4 okreću točkovi - napred, nazad, sva četiri kao opcija prednjeg ili zadnjeg pogona? Jel ima A4 zadnji pogon ili ima prednji i pogon na svim točkovima? Koji automobili iz VAG grupe se voze na MLB platoformi i da li među njima ima i jedan koji je rwd? Da li postoje (i da li su ranije postojali) automobili koji su prednji pogon i imaju uzdužni motor ili je to sada na Audiju neka do sada neviđena tehnička inovacija? Koliko Audija pre B9 je imalo uzdužni motor i prednji pogon?
Acqua-Olio-Benzina
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 4:42 pm

Lijepo točno pogledaj što sam sve napisao. Rekao sam nije FWD. Bar nije u smislu kakav je uveo Fiat 128. Ima sve manje pakiranja RWD platforme pa i neke dodatne. I to je to. Ti naravno si sklon izvrtanju činjenica.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 7:39 pm

Naravno da sam pročitao šta si napisao i zato sam i pstavio pitanja koje, naravno, nisi komentarisao. Ne znam šta mešaš 128-icu u priču. Niti je prvi fwd auto, niti je prvi fwd sa poprečno postavljenim motorom, a Audi A4 B9 je već ko zna koji Audi u istoriji sa uzdužno postavljenim motorom i prednjim pogonom.

Ko izvrće činjenice može lako da se vidi iz napisanih postova. Izgleda da ti ne prija razmena argumenata i počeo si da ideš ad hominem s etiketiranjem i stalnim zamenama teza prebacuješ priču na nove teme na kojima se podjednako ne snalaziš. Nema potrebe da se uzbuđuješ i da budeš tvrdoglav i iracionalan. Može i na ovom forumu nešto da se nauči.
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
interceptor
Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
Lokacija: B. Petrovac
Postovi: 2173
Pridružio se: Čet Dec 23, 2010 2:55 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 8:08 pm

Vi ste meni kraljevi i molim vas ne prekidajte diskusiju...Svašta se tu može saznati.
Korisnikov avatar
Shanirani
Contact:
Garaža: 156 2.0 TS
Lokacija: Blace
Postovi: 5423
Pridružio se: Uto Jun 18, 2013 8:47 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 06, 2017 10:21 pm

Lepo kaze covek kako su kotori montirani.
[video][/video]
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Jun 07, 2017 12:27 am

starac vujadin napisao:Naravno da sam pročitao šta si napisao i zato sam i pstavio pitanja koje, naravno, nisi komentarisao. Ne znam šta mešaš 128-icu u priču. Niti je prvi fwd auto, niti je prvi fwd sa poprečno postavljenim motorom, a Audi A4 B9 je već ko zna koji Audi u istoriji sa uzdužno postavljenim motorom i prednjim pogonom.

Ko izvrće činjenice može lako da se vidi iz napisanih postova. Izgleda da ti ne prija razmena argumenata i počeo si da ideš ad hominem s etiketiranjem i stalnim zamenama teza prebacuješ priču na nove teme na kojima se podjednako ne snalaziš. Nema potrebe da se uzbuđuješ i da budeš tvrdoglav i iracionalan. Može i na ovom forumu nešto da se nauči.
Bilo je auta sa poprečnim motorom i prije 128, to se slažem. No 128 je proslavio točno onu izvedbu kakvu danas poznajemo. OK, koristili su prije toga model Autobianchia. I svi danas slijede taj princip. Zahvalimo velikom Danteu na tome.
Da se razumijemo poprečni motor je bio u Miniu, eksperimentirao je GM u SAD-u čak. No to nije bilo rješenje kao sa 128 koje danas poznajemo.

Ima i raznih rješenja FWD sa uzdužnim motorom. No mi pričamo konkretno o principu kojega koristi Audi. Ne pričamo o Francuzima i njihovoj interpretaciji koja je dovela kasnije i do Chrysler LH modela, kod nas vjerojatno najpoznatiji 300M.

Audievo rješenje ne donosi prednost kod ponude prostora u interijeru, a to je što si ti imputirao jer tobože je FWD pa odmah zato što je FWD mora imati više prostora od RWD modela.
A taj Audi pristup je takav da koristi i mjenjače i AWD sustav ako treba kao RWD modeli. Uostalom nije podjela mjenjača i AWD sustava na one za FWD ili RWD nego za one aute sa poprečnim ili uzdužnim motorom.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Jun 07, 2017 9:24 am

Audievo rješenje ne donosi prednost kod ponude prostora u interijeru, a to je što si ti imputirao jer tobože je FWD pa odmah zato što je FWD mora imati više prostora od RWD modela.
Moja "imputacija" je tu bila en passant, a ne glavna poenta. Glavna poenta je da je platforma za fwd i 4wd vozila što govori i paleta modela koji je koriste...pored osnovne stvari koji pogon imaju ta vozila :) Da li može da bude i rwd uz neka prilagođvanja - može, ali teoretski.
Da li fwd platforma donosi prednost u prostoru? Naravno, u ogomnoj većini slučajeva. To je jedna od glavnih razloga svojevremene ekspnazije fwd.
Da li MLB platforma donosi prednost u enterijeru u odnosu na rwd platforme? Naravno. To je nešto s čime se ponose i što u svakoj prilici ističu odmah posle modularnosti i unifikaciji koje su im je glavna stavke kada govore o toj platformi.
Uostalom nije podjela mjenjača i AWD sustava na one za FWD ili RWD nego za one aute sa poprečnim ili uzdužnim motorom.
Još jednom komentarišeš nešto što niko nije spomenuo. I onda ti meni spočitavaš izvrtanje činjenica ;) ..."hajde još jednom da skliznem na temu koji nije tema jer nije dobro da se zadržavam na staroj"...how typical :)
Acqua-Olio-Benzina
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Jun 07, 2017 9:49 am

Oni nešto ističu kao prednost pa ih i Giulia i Serija 3 demantiraju. Odlično, vrhunski.

Doduše vjerujem da računaju na ljude koji sve ofrlje rade pa će preći i preko toga isto tako.

Ti meni kažeš da idem preširoko. Mislim da se bez šire slike teško može sagledati realno stanje stvari. Naravno oponenti takvog pristupa su oni koji vole izvlačiti iz kontekst.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Jun 07, 2017 1:54 pm

Gde kažem da ideš preširoko? Stvarno imaš problem u polemici. Ne ideš ti na širu priču, nego na drugu priču...jer na prethodnoj kada ti se argumentuje nemaš šta da kažeš.

Hajde da te ostavim da nas ex catedra i bez polemike "informišeš" o novostima iz fabrike od kojih većina, ispostavi se nešto kasnije, nije tačna. To je ipak tvoje komforna zona i ne treba te dirati za nešto više. Pozdrav!
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
IvanNS
Garaža: 159 kle kle kle, punto kle kle kle, superb kle kle kle
Lokacija: NS
Postovi: 192
Pridružio se: Ned Nov 13, 2016 8:44 pm

Novi pocetak (modeli)

Sre Jun 07, 2017 1:59 pm

Starac objasnio 8-)

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Jun 07, 2017 2:44 pm

Ahahha jel ove vagenovas uskače? Pa ovo je sve bolje i bolje.

Od starca još ne vidim konkretne odgovore. Starće potrudi se, nemoj mi samo odvagati svaku riječ kao po tvom dobrom običaju.
Korisnikov avatar
Shanirani
Contact:
Garaža: 156 2.0 TS
Lokacija: Blace
Postovi: 5423
Pridružio se: Uto Jun 18, 2013 8:47 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Pet Jun 09, 2017 10:56 pm

Ovaj mnogo lepo izgleda.

Slika
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Sub Jun 10, 2017 1:31 pm

Pa je i to jedan od razloga što će ga ugasiti :)

Povratak na “Alfa Romeo Nuova Razza”