Da raščistimo. Ne sviđa mi se što i kako Ferrari radi oko testova niti što radi tj. kako je bio protežiran u F1. Gadljiv tim. Schumachera volim još manje.starac vujadin napisao:Nisam mislio da postoji neko ko više kritikuje pristrasnost nemačkih auto medija od mene, ali ti si baš opretećen time. Šta znači lažirati test? Subjektivni utisci se ne mogu lažirati. Mereni rezultati mogu, ali treba imati u vidu da mnogi danas testiraju i da bitna odstupanja ne mogu da ostanu nezapažena. Nije se šaliti sa kredibilitetom koji lako može da propadne. Pored toga, merenjima često prisutvuju predstavnici firme i njihovi pr timovi. Ono gde Nemci guraju svoje i nameštaju su bodovanja koja su subjektivna i naštimovana.
Nije lako pobediti Nemca na domaćem terenu, ali to se ipak ponekad dešava. Desilo se i Giulia-i. Ima tih primera malo više nego ranije. Morali su malo da olabave zbog EU. Takođe, mora se priznati da je Ferrari i kod njih nedodorljiv. Ferrari ozbiljno pristupa testovima i merenjima i šalje svoje ekipe da sve isprate da bi kola dala perfomanse koje su obećane, a i zbog Schumacher-a. Takođe, postoje uticajni mediji koji su specijalizovani, nisu viskotiražni i kod njih je manji pritisak da moraju Nemci da pobede.
4c je "odlično odradio posao" u smislu da kada se Giulia QV pojavila svi rekoše "najzad prava Alfa, a ne kao što smo se lažno ponadali s 4c" . Ako je tako, onda je uspeo da pojača utisak koliko je Giulia dobra. U svakom slučaju 4c nije dovoljno hardcore za track day ljubitelje kao Lotus ili KTM, a suviše je skučen i loše opremljen u poređenju s Caymanom. Nije ni baba ni devojka, i zato ga ljudi često preskaču u razmišljanjima. Pored toga, previsoka cena mu nimalo ne pomaže.
4c nije ni bio planiran nego je razmak između 8c i povratka na američko tržište i "poplave" novih modela bio prevelik, pa su morali nešto da izmisle da bi se popunila nova rupa...pa nije ni to bilo dovoljno, pa su krenuli da najavljuju Giuliu QV suviše rano, toliko da su ljudi počeli da se sprdaju da li će ikada da se pojavi.
To što je neki auto kritikovan nema veze s njegovom istorijskom vrednošću i imidžom. Integrale jeste bila i ostala tiha jeza za održavanje. Bila je i tada jako poštovana i voljena i pored svojih mana i buba. Kako god, mogli su da imaju dinastiju, a sada se umesto toga ljudi lože na Cupre i ostala kola bez pedigrea.
Što se testova tiče. Nijemac se usudi lagati i na stvarima kao prostor na stražnjoj klupi za koljena. Evo, meni do dan danas nije jasno kako to jedino novi A4 ima više mjesta od Giulie. Čak i službene specifikacije u SAD-u koje su po jasnim standardima govore suprotno. Al eto po Auto Motor und Sport Giulia ima dobrano mjesta manje.
Kada se krene od toga onda ovo sve dalje pada u vodu. Onda se oko stvari koje jesu subjektivne neće niti malo sramiti lagati ako lažu oko jako objektivnih. Ma OK, možda ja previše očekujem od njih pa oni i udobnost ocjenjuju subjektivno iako je to vrlo objektivno mjerljiv podatak.
Giulia još nije dobila njemački test.
Ne znam kako to 4C nije ekstremna. Evo prvi put čujem takav zaključak. Čak je jako popularna šasija kao osnova za trkaća auta.
Da nije kao Cayman istina. Zato bi zamjenik trebao biti jako puno u stilu Caymana.
Za Deltu su nekada Britanci osporavili i vozačke sposobnosti. Tamo davno kada je bila nova. Sada kada je stara se piše klasik daleko ispred svoga vremena.
Mislim da visokotiražni mediji oblikuju daleko više mišljenja i da su daleko bitniji prosječnom kupcu.
Ali eto ako ti ne vidiš probleme OK.