Alfa Romeo Giulia Nuova
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
http://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualn ... a/4478051/
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- machella
- Garaža: 156 3.0 V6
159 SW 2.4 Q-Tronic - Lokacija: Požarevac
- Danilo
- Garaža: 159 2.2JTS '08
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Na tom video snimku EuroNCAP testa joj se otvorio gepek: ako si spakovao dete tamo može da ispadne pri sudaru! 

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Da, ali zato ako zvekne u vodu sa detetom u gepeku, nema brige da li će ostati zarobljeno ili isplivati. Na sve se mislilo 

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Da li uopšte ima negde tema za običnu Đuliju, ili je ovo to ?
Vozikao sam malo klotaru sa manuelcem, 150KS JTDm. Odmah da se ogradim, veoma malo, na lošem putu, do 100 km/h, tako da mogu da kažem samo početne utiske.
Za početak prvo loše strane, sedišta onakva nisam nikad video ni u jednoj Alfi. Kratka su, ružna, materijal je kao u Puntu Classic, ali ne onom iz Italije, nego posle kad su počeli da eksperimentišu sa njim u Kragujevcu. U odnosu na klot 159, ovo je dve - tri klase lošije.

Sedi se lepo, drže koliko već treba. Dok mi sedišta 159 fino popune butinu maltene do kolena, ovde imaš utisak da je na pola noge, ali nije mi smetalo to malo vožnje. Uslovno, možda, podvlačim, možda su ta sedišta i bolja, ali prvi utisak je ovakav. Ako ga poredim sa prvim utiskom sedanja u 159 u alfateksu, gde sam jednostavno rekao - vau, ovo sedište želim kod kuće umesto fotelje, onda je ozbiljno razočarenje u pitanju.
Drugo razočarenje je manuelni menjač na dizelu. Nadam se da je onaj naš primerak bio nešto neispravan, inače ako je menjač stvarno onakav fabrički, onda treba zaboraviti kao opciju, nego obavezno ići na doplatu na ZF8. Nema ništa od užitka vožnje manuelca, ono je čisto mučenje.
Vozikao sam malo klotaru sa manuelcem, 150KS JTDm. Odmah da se ogradim, veoma malo, na lošem putu, do 100 km/h, tako da mogu da kažem samo početne utiske.
Za početak prvo loše strane, sedišta onakva nisam nikad video ni u jednoj Alfi. Kratka su, ružna, materijal je kao u Puntu Classic, ali ne onom iz Italije, nego posle kad su počeli da eksperimentišu sa njim u Kragujevcu. U odnosu na klot 159, ovo je dve - tri klase lošije.

Sedi se lepo, drže koliko već treba. Dok mi sedišta 159 fino popune butinu maltene do kolena, ovde imaš utisak da je na pola noge, ali nije mi smetalo to malo vožnje. Uslovno, možda, podvlačim, možda su ta sedišta i bolja, ali prvi utisak je ovakav. Ako ga poredim sa prvim utiskom sedanja u 159 u alfateksu, gde sam jednostavno rekao - vau, ovo sedište želim kod kuće umesto fotelje, onda je ozbiljno razočarenje u pitanju.
Drugo razočarenje je manuelni menjač na dizelu. Nadam se da je onaj naš primerak bio nešto neispravan, inače ako je menjač stvarno onakav fabrički, onda treba zaboraviti kao opciju, nego obavezno ići na doplatu na ZF8. Nema ništa od užitka vožnje manuelca, ono je čisto mučenje.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Spolja mi je lepsa 159. Kako povlaci do tih 100 sto kazes?
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Kad kažeš "loš put", da li je u pitanju onaj sa puno rupa i neravnina koji testira vešanje? Ako je tako, na tu temu bih voleo da čujem neki komentar.
Iskreno, ja sam i dalje razočaran neinventivnošću što se dizajna tiče, ali se nadam da će sa tehničke strane auto opravdati očekivanja.
Iskreno, ja sam i dalje razočaran neinventivnošću što se dizajna tiče, ali se nadam da će sa tehničke strane auto opravdati očekivanja.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
Post
Na konto sedista, primerak koji je bio u par sa QV na predstavljanju u AK Kole je imao kozna sedista koja su u najmanju ruku bila zadovoljavajuca, barem za neki moj licni ukus. Mada je to ipak bilo samo sedenje, bez voznje.
Steta sto nisi probao bar neki srednji paket opreme.
Kakva je direktnost na volanu? Upravljivost? Ukoliko moze neko poredjenje u odnosu na 156/159 kada je u pitanju taj deo voznje, voleo bih da cujem tako nesto.
Steta sto nisi probao bar neki srednji paket opreme.
Kakva je direktnost na volanu? Upravljivost? Ukoliko moze neko poredjenje u odnosu na 156/159 kada je u pitanju taj deo voznje, voleo bih da cujem tako nesto.

- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Stelvio 2.0 Estrema
Alfa Giulietta 1.4 TCT - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Volan je za moj ukus previše lagan. 156 i 159 su teže na volanu. Direktnost je dobra, ista kao na mom autu, povratne informacije bitno smanjene, ali ovo uzmite sa rezervom.
Verujem da će ovakav volan većini da se više svidi nego kakav je na 159. Za prave sladokusce izgleda da je 9tka poslednja Alfa sa pravim volanom. Dobrodošli u doba elektrike i gedžeta.
Dizajn je perfektan, skladan. Uživo je bruka auto. Enterijer, tj. tabla je najbolje nešto što sam video uživo. Ekran je sjajno uklopljen u konzolu.
Vozi se strava auto. Vešanje objašnjava. Leži ko pegla i jako dobro pegla loš put. Čisto sumnjam da nešto drugo iz klase ovako dobro pegla loš put uz očuvanje dinamike.
Motor fino vuče, ali primetno lošije ubrzava od moje Alfe. Iz mesta verovatno kreće brže, ali posle bih je ubrzo stigao i prestigao.
Ima 1440 kg bez putnika i sa praznim rezervoarom.
Tapatalk
Verujem da će ovakav volan većini da se više svidi nego kakav je na 159. Za prave sladokusce izgleda da je 9tka poslednja Alfa sa pravim volanom. Dobrodošli u doba elektrike i gedžeta.
Dizajn je perfektan, skladan. Uživo je bruka auto. Enterijer, tj. tabla je najbolje nešto što sam video uživo. Ekran je sjajno uklopljen u konzolu.
Vozi se strava auto. Vešanje objašnjava. Leži ko pegla i jako dobro pegla loš put. Čisto sumnjam da nešto drugo iz klase ovako dobro pegla loš put uz očuvanje dinamike.
Motor fino vuče, ali primetno lošije ubrzava od moje Alfe. Iz mesta verovatno kreće brže, ali posle bih je ubrzo stigao i prestigao.
Ima 1440 kg bez putnika i sa praznim rezervoarom.
Tapatalk
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Muk je jer nisam bio na forumu u međuvremenu, a Nidža sve na kašičicu
Elem, tamo gde sam ja sedeo veoma sam se prijatno i udobno osećao, ali to je samo sedenje bez vožnje. Ova sedišta sa slike stvarno asociraju na Punto, ali ako je klot i ako će imati adekvatnu cenu onda nemam ništa protiv. Bitan je po meni pravi put, a to je krenuti od ultimativne verzije, pa je onda čerupati i srozavati na razlilčite nivoe i platne kategorije.
Jasno mi je o čemu Nidža priča za volan, ali napominjem da se čovek brzo navikne na elektro asistenciju. U normal modu volan kod mene "pliva" poredeći sa 156 recimo, ali u D modu je druga priča i zapravo je teži. Giulia takođe ima podešavanja i različite mape što Nidža nije stigao da isproba na toj mikro relaciji.
Drago mi je što su gotovo svi ostali utisci povoljni čak i sa klot verzijom koja služi za akanje zainteresovanih. Uzevši u obzir dosadašnje testove i iskustva novinara uopšte nemam neku strepnju, a slažem se sa Nidžom da čovek ipak treba ići na neki stepen iznat klot opreme. Ne sumnjam ni u potencijal za čipovanje ove fabričke naftarice, pa bi se fino nosile i sa čipovanim prethodnicama

Elem, tamo gde sam ja sedeo veoma sam se prijatno i udobno osećao, ali to je samo sedenje bez vožnje. Ova sedišta sa slike stvarno asociraju na Punto, ali ako je klot i ako će imati adekvatnu cenu onda nemam ništa protiv. Bitan je po meni pravi put, a to je krenuti od ultimativne verzije, pa je onda čerupati i srozavati na razlilčite nivoe i platne kategorije.
Jasno mi je o čemu Nidža priča za volan, ali napominjem da se čovek brzo navikne na elektro asistenciju. U normal modu volan kod mene "pliva" poredeći sa 156 recimo, ali u D modu je druga priča i zapravo je teži. Giulia takođe ima podešavanja i različite mape što Nidža nije stigao da isproba na toj mikro relaciji.
Drago mi je što su gotovo svi ostali utisci povoljni čak i sa klot verzijom koja služi za akanje zainteresovanih. Uzevši u obzir dosadašnje testove i iskustva novinara uopšte nemam neku strepnju, a slažem se sa Nidžom da čovek ipak treba ići na neki stepen iznat klot opreme. Ne sumnjam ni u potencijal za čipovanje ove fabričke naftarice, pa bi se fino nosile i sa čipovanim prethodnicama

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Ako tu klot verziju budu testirali po raznim casopisima nece biti dobro, vec vidim 50% teksta kako se bavi plastikom,sedistima i materijalima 

- Danilo
- Garaža: 159 2.2JTS '08
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Odlične slike i utisci, Nidžo! 159-ka mi izgleda jedino loše iz ugla na ovoj slici (generalno, to je jedini ugao iz koje mi prednji kraj na njoj izgleda nekako loše, naročito ovaj dalji kraj koji „guta“ far): http://s98.photobucket.com/user/n1dza/m ... j.jpg.html
Sve ostalo mi 159-ka i dalje izgleda bolje :/
Ja verujem da će bar vozne karakteristike biti znatno bolje, mada ja nemam ni nešto mnogo primedbi na moju 159-ku uz Eibach ProStreet-S (nije ni fabrički to bilo loše, ali šta ću kad sam budala pa menjam amortizere posle 60kkm
).
Sa druge strane, i meni se tabla izuzetno sviđa kod Đulije, samo što izgleda da čak ni TI oprema neće uključivati crveno dugme (neozbiljno od Alfe
). Ja bih svakako sledeći put uzimao automatik, em što kažu da je odličan, em što dobiješ ručice iza volana
Ipak, za sledeći auto me zanima možda čak i E segment, pa taman pošto nisam oduševljen Đulijom, mogu da čekam Alfetu ili kako se već bude zvao naslednik 166-ice. Mada, ako se pojavi onaj najavljeni benzinac sa 280 konjića, ko zna...
Iskreno, što se sedišta tiče, ja sam prvo bio prezadovoljan istima u 159-ci (mada, alfatex nije osnovna oprema, postoji i štof koji je dolazio uz totalne klotare), ali nikad nisam mogao poziciju da namestim savršeno: ako se u sedište smestim nisko i tako da mi noge stoje gde treba za papučice, ne mogu da dohvatim volan. Ako privučem sedište tako da mogu da dohvatim volan, onda vežbam nožne zglobove u pokušaju da ne držim stalno pritisnute papučice. Takođe, leđna podrška kao da se uopšte ne pomera, i bilo bi bolje da može još malo više da se „isturi“.
Dok je u Đuliji, iz jednog kratkog i brzog sedanja u Fiatovom salonu, lakše dobiti dobru poziciju i za dugonoge kao što sam ja, čini mi se da si u pravu za dužinu samog sedala. Meni je malo smetalo i to što se čini da je prilično uzak naslon, ali ništa bez prave test vožnje da vidim da li mi odgovaraju.
PS. Mislim da je vreme da odvojimo temu za ne-QV Đulije.
Sve ostalo mi 159-ka i dalje izgleda bolje :/
Ja verujem da će bar vozne karakteristike biti znatno bolje, mada ja nemam ni nešto mnogo primedbi na moju 159-ku uz Eibach ProStreet-S (nije ni fabrički to bilo loše, ali šta ću kad sam budala pa menjam amortizere posle 60kkm

Sa druge strane, i meni se tabla izuzetno sviđa kod Đulije, samo što izgleda da čak ni TI oprema neće uključivati crveno dugme (neozbiljno od Alfe


Iskreno, što se sedišta tiče, ja sam prvo bio prezadovoljan istima u 159-ci (mada, alfatex nije osnovna oprema, postoji i štof koji je dolazio uz totalne klotare), ali nikad nisam mogao poziciju da namestim savršeno: ako se u sedište smestim nisko i tako da mi noge stoje gde treba za papučice, ne mogu da dohvatim volan. Ako privučem sedište tako da mogu da dohvatim volan, onda vežbam nožne zglobove u pokušaju da ne držim stalno pritisnute papučice. Takođe, leđna podrška kao da se uopšte ne pomera, i bilo bi bolje da može još malo više da se „isturi“.
Dok je u Đuliji, iz jednog kratkog i brzog sedanja u Fiatovom salonu, lakše dobiti dobru poziciju i za dugonoge kao što sam ja, čini mi se da si u pravu za dužinu samog sedala. Meni je malo smetalo i to što se čini da je prilično uzak naslon, ali ništa bez prave test vožnje da vidim da li mi odgovaraju.
PS. Mislim da je vreme da odvojimo temu za ne-QV Đulije.
- sinisa
- Garaža: '19 Alfa Romeo Stelvio 2.2
'23 Skoda Superb 2.0TDI
'13 Audi A6 Allroad 3.0TDI
###############
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI
Ex '11 Audi A7 3.0TDI
Ex '07 Citroen C4 2.0VTS - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Nidžo, hvala na prenetim utiscima, bitno je da nisi podlegao hype-u nove Alfe
Klot oprema svakako menja utisak, ali uzdam se u komentar Davida Cironija, da je svaka Giulia ustvari detuned varijanta Giulie QV, da se oseća taj životinjski DNK kroz nju. Nadam se da je tako. 159-ka je već preko 10 godina na ulicama, i dalje se sjajno nosi, što slike side-by-side definitivno pokazuju. Iskreno, 159-ka je imala onaj wow efekat kada sam je prvi put video, Giulia ipak nije. Pri tome, daleko od toga da je loš ili neprivlačan automobil. Svi testovi za sada su više nego pohvalni, brine me samo zašto 2.0TBI verzija toliko kasni. Verujem da bi te jedna TBI, sa ZF 8AT, u TI opremi, sigurno oduševila.
Inače, s kim god da sam pričao, non-Alfa ljudi su prosto oduševljeni Giuliom, ko god da je video. Kao da je dizajn vešto pogođen da cilja na dobre prodajne rezultate. Neka bude i tako, neka bude tržišni uspeh i donese budžet za Stelvio, Alfetu, itd.

Klot oprema svakako menja utisak, ali uzdam se u komentar Davida Cironija, da je svaka Giulia ustvari detuned varijanta Giulie QV, da se oseća taj životinjski DNK kroz nju. Nadam se da je tako. 159-ka je već preko 10 godina na ulicama, i dalje se sjajno nosi, što slike side-by-side definitivno pokazuju. Iskreno, 159-ka je imala onaj wow efekat kada sam je prvi put video, Giulia ipak nije. Pri tome, daleko od toga da je loš ili neprivlačan automobil. Svi testovi za sada su više nego pohvalni, brine me samo zašto 2.0TBI verzija toliko kasni. Verujem da bi te jedna TBI, sa ZF 8AT, u TI opremi, sigurno oduševila.
Inače, s kim god da sam pričao, non-Alfa ljudi su prosto oduševljeni Giuliom, ko god da je video. Kao da je dizajn vešto pogođen da cilja na dobre prodajne rezultate. Neka bude i tako, neka bude tržišni uspeh i donese budžet za Stelvio, Alfetu, itd.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Pa moze neko od admina da promeni naziv teme i da raspravljamo o oba primerka.
Da ne otvaramo drugu temu.
Ima gore negde u temi moj post gde ovaj Nemac Tomas radi revju Djulije. Obicne i QV. I covek je odusevljen i sedenjem i vesanjem a posebno volanom. Dosta njih je odusevljeno time. Mada danas su 90% volana elektronski pa je izgleda ovaj Djulijin jedan od najboljih te vrste.
Mene takodje i privlaci i cinjenica da je broj NM na automatskom menjacu veci od obicnog. Tj vise me sad privlaci automatik (koji je ZF8, jedan od najboljih trenutno)..
Inace zacudjujuce je da je servno na Maseratiju Levante (suv) hidraulicni, a na Djuliji elektricni.
Da ne otvaramo drugu temu.
Ima gore negde u temi moj post gde ovaj Nemac Tomas radi revju Djulije. Obicne i QV. I covek je odusevljen i sedenjem i vesanjem a posebno volanom. Dosta njih je odusevljeno time. Mada danas su 90% volana elektronski pa je izgleda ovaj Djulijin jedan od najboljih te vrste.
Mene takodje i privlaci i cinjenica da je broj NM na automatskom menjacu veci od obicnog. Tj vise me sad privlaci automatik (koji je ZF8, jedan od najboljih trenutno)..
Inace zacudjujuce je da je servno na Maseratiju Levante (suv) hidraulicni, a na Djuliji elektricni.
Slazem se sa ovim 100%. Mnogo mojih drugara koji ne vole Alfu su rekli da imaju pare uzeli bi je odmah.sinisa napisao: Inače, s kim god da sam pričao, non-Alfa ljudi su prosto oduševljeni Giuliom, ko god da je video. Kao da je dizajn vešto pogođen da cilja na dobre prodajne rezultate.
- machella
- Garaža: 156 3.0 V6
159 SW 2.4 Q-Tronic - Lokacija: Požarevac
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Imajte na umu da su Italijanski motori uvek skuplji za praviti od Nemaca, ZF menjac uvoze od Nemaca tako da sve to diktira cenu pa kako god mogu traze nacine da smanje cenu cak i kada je enterijer u pitanju ( to su uvek i radili
)
Verujem da su odlucili da servo bude elektricni iz razloga tezine, vesanja i brzine podataka koju dobijaju od istog... Realno mislim da su konacno detaljno planirali i osmislili sve kako bi isplivali sa ovim modelom i da su napravili puno puno tehnickih i dizajnerskih kompromisa kako bi ovaj model uspeo 100%, motori koji su vec manje vise testirani i sigurni, nisu ugradili svoje menjace vec ZF kome trenutno nema premca sto se performansi i "sigurnosti" tice u tom segmentu, dok na drugim trzistima prodaju licence za selespeed kao npr kinezima za cheri
Zanimljivo će biti kada krene tuning svih modela, od dizela do QV-a

Verujem da su odlucili da servo bude elektricni iz razloga tezine, vesanja i brzine podataka koju dobijaju od istog... Realno mislim da su konacno detaljno planirali i osmislili sve kako bi isplivali sa ovim modelom i da su napravili puno puno tehnickih i dizajnerskih kompromisa kako bi ovaj model uspeo 100%, motori koji su vec manje vise testirani i sigurni, nisu ugradili svoje menjace vec ZF kome trenutno nema premca sto se performansi i "sigurnosti" tice u tom segmentu, dok na drugim trzistima prodaju licence za selespeed kao npr kinezima za cheri
Zanimljivo će biti kada krene tuning svih modela, od dizela do QV-a

- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Električni mora i tu nema dvojbe. Sladokuscima ne ostaje ništa drugo nego da se pomire. Ja sam se pomirio sa manama i naravno da bih je sutra uzeo ispred bilo čega u segmentu, ali morao sam objektivno da napišem šta sam tačno doživeo.
Sprema se GTA, hibridi, a ambicije prodaje im nisu bolesne. Skroz je realno da će da ostvare zacrtano.
Takođe mislim da neće biti ovako jeftin polovnjak kao prethodnice, nego da će više da bude Đulijetin pad cene, ako ne i sporiji od nje.
Tapatalk
Sprema se GTA, hibridi, a ambicije prodaje im nisu bolesne. Skroz je realno da će da ostvare zacrtano.
Takođe mislim da neće biti ovako jeftin polovnjak kao prethodnice, nego da će više da bude Đulijetin pad cene, ako ne i sporiji od nje.
Tapatalk
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace