Stranica 31 od 75

Poslato: Pon Mar 10, 2008 5:26 pm
od TOXON
Pa to je da :mad: :mad: :mad:


Gledam slike sa 75-net-a ,imate i lepe dizelke u klubu :lool:


[quote="tko smo mi"]
................ .prednji pogon je za auto

Poslato: Pon Mar 10, 2008 9:05 pm
od TOXON
Bicu bezobrazan pa cu izneti prvi!!!

Zver je probudjena! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Veceras pala voznjica,prvo polukruzno gas i spin, covece zaboravio sam koliko dobar osecaj! :P :P
Slika je uzasna ali ko ga hebe! ;)
Slika

Poslato: Pon Mar 10, 2008 9:37 pm
od dexxxter
Bice boljih slika!!
Jos jednom, cestitam. Prelepa Alfa!!!

P.S.
Ma, nije se ni naslucivalo kod koga ce zavrsiti...

Poslato: Pon Mar 10, 2008 9:40 pm
od Dora
Jesi vido,

Poslato: Pon Mar 10, 2008 9:58 pm
od Gost
Tokyo dali to znaci da treba da promenis avatar?

Poslato: Pon Mar 10, 2008 10:19 pm
od ljube-kugla
ljudi jel ima neka ispravna bregasta (105480320001) i kako izgleda 105480320051

Poslato: Pon Mar 10, 2008 11:05 pm
od TOXON
bojan77 napisao:Tokyo dali to znaci da treba da promenis avatar?
Naravno da ne znaci,nisam je ja uzeo, ja sam samo bio test vozac :lool:

Mada nije iskljuceno da bi se mozda vratio na 75 ali tek kad zavrsim moju zamisao sa e30 ;)

@dora

Ja sam ti usmeno rekao sta cu ti uraditi sa makinom ako ofarbas lajsnu u zuto, mislim da pismeni odgovor nije neophodan! :twisted:

Poslato: Pon Mar 10, 2008 11:18 pm
od ljube-kugla
a ti kao neznas koliko moze da razvije

BARABO

Poslato: Pon Mar 10, 2008 11:38 pm
od Gost
E,

Znaci dare prodao zver.
:mrgreen: :mrgreen:

Poslato: Uto Mar 11, 2008 12:21 am
od Gost
A kome? :?

Poslato: Uto Mar 11, 2008 12:37 am
od JaMaL
Heh, cestitke ko god da je preuzeo zver... Da te dugo i pouzdano sluzi...

Inace jel zna neko koliko 3.0 v6 ima kod nas? 4...?

@Ljube Evo ti nesto o bregastim ako ti nesto znaci....

Comparisons of popular Alfa Factory Cams1054800320051 and 1054800320001 these cams were applications by Alfa Romeo in the 1750 & early 2000 in Europe. The .51. cam has been relatively unknown in the US but several examples are known. It was a factory application in the 2 liter ROW cars. They are a factory marked cam and not a reproduction/regrind as some have suggested. Lobe shape indicates good application for F.I. cars because of shorter opening ramp than stock 105480320001, & early flank's duration carried into the nose, would suggest a good HP Street/Track Day application. Much better lobe shape than the .01. cam. Seating (lash) area is profiled at .014 to .022 from base circle. Seating (lash) area is profiled at .014 to .022 from base circle. Because of old ramp design suggest lash settings of .020 for the intake & .021 for the exhaust to reduce .wasted ramp duration. bleeding off effective use. Note: The .51. cam is a different profile from the 115010320032 cam everyone refers to as the GP 1 cam (10.9 lift 246 @ .050). These cams were around before those, and have a much better profile. The .32. cams were flat flanked cams that were .hammers., that would not make good HP Street / Track cams like the .51. cams. Statements from people who have driven the .51. cam confirm its excellent performance & drivability, unlike the .32. .GP1. cams which were very flat except at high RPM. Understandable as the .32`s. were designed as .lower performance . race cams. Alfa Romeo 10548 03200 51 Cam 10548 03200 01 Cam Data .115010320032 GP1.

Lift at Cam Duration at .0. lash
.51. .01. .32.
.020 284 278 278
.050 252 230 246
.100 229 211 232
.200 185 173 180
.200 137 118 126
.400 68 10 76
.425 43 32 max
Max Lift .434 .401 .429

Poslato: Uto Mar 11, 2008 1:09 am
od ljube-kugla
ma sve je to lepo napisano ali papir trpi sve,dok ja nju ne stavim i provozam,pa tek onda da kazem dal je dobra ili nije,ubacio sam sa 1.6 usisnu bregastu sa 11mm liftom,ali nije to ono dobra je samo oko 3000rpm sve preko je suvisno pricati,jednostavno ta bregasta nece sa ovim menjacem,sad bi morao da produzim prenose a to mi se ne radi,zato bi jednostavnije da ubacim fabricku kombinaciju sa obe 105480320001 ili da bar vidim kako izgleda neka slicna njoj sa sirim bregom kao ova desna
Slika

Poslato: Uto Mar 11, 2008 1:57 am
od superfly tnt
el nino je prodjirao kamermana. malo se uplasio pa je zaboravio da snima.

Poslato: Uto Mar 11, 2008 2:59 am
od superfly tnt
[quote="TOKYO"]
[quote="tko smo mi"]
................ .prednji pogon je za auto

Poslato: Uto Mar 11, 2008 9:18 pm
od ljube-kugla
e danas resio da ubacim staru odranu bregastu i kad sam skidao konstatujem zasto mi auto cudno radi i mnogo caka,i evo pukla plocica za stelovanje ventila,kako i zasto neznam ali eto,sad kad sam stavio onu staru 105480320001,joj razlike,ne cuje se motor,mirnije radi,a sto ide,malo sam pretegao ventile,stelovao sam na 0.30-0.35,mrzelo me da brusim plocice a ni soljice nisu sjajne,sad je nekako elasticniji motor,puni od mali obrtaja
Slika

Poslato: Uto Mar 11, 2008 9:44 pm
od TOXON
VOR75 napisao:E,

Znaci dare prodao zver.
:mrgreen: :mrgreen:
hahaha hahahaha

@superfly tnt

;)

Poslato: Uto Mar 11, 2008 10:13 pm
od QV lale
TOKYO napisao: Mada nije iskljuceno da bi se mozda vratio na 75 ali tek kad zavrsim moju zamisao sa e30 ;)
Verovatno si upoznat sa Avanturom koju je Zli Mario imao sa e30 posle Alfi...Covek se razocarao...Nadam se da ces se i ti... =]

Poslato: Uto Mar 11, 2008 10:16 pm
od srdjan_p
Ja sam se skoro cuo sa Zlim i izgleda nije odustao od BMW-a...

Poslato: Uto Mar 11, 2008 10:24 pm
od Gost
Nebih mogao bas da kazem da imam neko iskustvo sa BMW -om ,ali za moj ukus isuvise je skucen i preterano uobicajen,mnogi ga imaju.
Moj auto jos uvek ne izgleda kao tvoj bivsi ali svi se iznenade kada vide da nije bokser ,da ima svu mogucu opremu od pre 20 godina(pojedini automobili je nikada nece ni imati),da je motor prilicno veliki za tako mali auto,i da ide k`o lud .

Poslato: Sre Mar 12, 2008 12:35 am
od TOXON
QV lale napisao:
TOKYO napisao: Mada nije iskljuceno da bi se mozda vratio na 75 ali tek kad zavrsim moju zamisao sa e30 ;)
Verovatno si upoznat sa Avanturom koju je Zli Mario imao sa e30 posle Alfi...Covek se razocarao...Nadam se da ces se i ti... =]
Zli mario je posebna prica,koja ne moze da se preprica, pricali smo vec stotinu puta i shvatio sam da je on malo lood :lool:, zeli da za 1000 evra ima najbrzi,najstabilniji,najupravljiviji i sve naj naj naj naj auto!

E pa to nece da moze. . . . :|

Ako nekog bude interesovalo,lako cu mu poslati sajt sa .napravi sam DTM E30. sa iole normalnim parama! :oops:

Ovde nije tema o BMW- u i da se ne bi opet sukobio sa Presidenteom preskocicu bilo kakvu pricu o pomenutom brendu!

Ja dobro znam kolike su mogucnosti tog auta u spremnom stanju a i svako ko je pratio trke u protekloj deceniji i onoj tamo deceniji zna koliko moze da pruzi!

Nego da se mi vratimo na nase 75-tice,sinoc mi je ponovo bilo puno srce. . . . :lool:

Poslato: Čet Mar 13, 2008 10:47 pm
od Gost
Hitno mi treba redosled stelovanja ventila za v6.
Majstor mi nesto pobrkao loncice i ne moze da se seti kako je to radio prosli put.

Poslato: Čet Mar 13, 2008 11:29 pm
od ljube-kugla
ja imam ovako
Slika

Poslato: Pet Mar 14, 2008 11:40 pm
od Gost
Hvala, problem resen jutros.Nasao sam na alfa75.info.Bitno je da jedan bude na paljenju , a steluje se onaj koji se vaga ,i uz to je breg okrenut kontra od solje podizaca.Nisam znao da se spijuni postavljaju izmedju brega i solje,a ne izmedju klackalice i ventila.

Poslato: Sub Mar 15, 2008 8:58 pm
od ljube-kugla
Slika
Slika

Poslato: Sub Mar 15, 2008 10:07 pm
od superfly tnt
uspio sam slozit nosac kamere. evo kako izgleda.