Poslato: Pet Maj 04, 2007 6:34 am
to drugo,vergaser,iz giuliete,e sad neznam kakav joj je menjac dal je isti kao i na 75-ici sa dugim brzinama ili su ih radili u .close. varijanti kao i na gtv-jki i turbo dizelki
Forum Alfa Romeo klub Srbija
https://arcs.org.rs/forum/
Vidi se da si moderan .injeksuperfly tnt napisao:ne zasto. pa i ti imas povrat goriva, ako imas karburator bitno je samo da su ti karbovi uvijek puni benzina. pumpa tjera uvijek isto a karb si uzima koliko mu treba ostalo ide nazad u rezervoar
Vidi se da si moderan .injeksira napisao:superfly tnt napisao:ne zasto. pa i ti imas povrat goriva, ako imas karburator bitno je samo da su ti karbovi uvijek puni benzina. pumpa tjera uvijek isto a karb si uzima koliko mu treba ostalo ide nazad u rezervoar
Vidi se da si moderan .injeksira napisao:superfly tnt napisao:ne zasto. pa i ti imas povrat goriva, ako imas karburator bitno je samo da su ti karbovi uvijek puni benzina. pumpa tjera uvijek isto a karb si uzima koliko mu treba ostalo ide nazad u rezervoar
otovori i vidiljube-kugla napisao:to drugo,vergaser,iz giuliete,e sad neznam kakav joj je menjac dal je isti kao i na 75-ici sa dugim brzinama ili su ih radili u .close. varijanti kao i na gtv-jki i turbo dizelki
Vidi se da si moderan .injeksuperfly tnt napisao:sira napisao:superfly tnt napisao:ne zasto. pa i ti imas povrat goriva, ako imas karburator bitno je samo da su ti karbovi uvijek puni benzina. pumpa tjera uvijek isto a karb si uzima koliko mu treba ostalo ide nazad u rezervoar
ja nisam sigurno,mada mozda i jesam ne secam se bilo je svakavih tema,ali ima nesto cuo sam o tomebojan77 napisao:Citao sam malopre o super red verde .Nisam siguran koje stavio link .cini mi se Ljube.Nije mi jasno kakvo je ono ubrizgavanje vode i metanola da nebi doslo do detonantnog sagorevanja.Iskren da budem prvi put cujem za to.
kad su rastelovani,katastrofa,ali kad su nastelovani nema bolje,piiiip.s ubrizgavanje zaprljaju se dizne,crkne pumpa,bira gorivo,registruje kvarove na sondi pa digne potrosnju nenormalno,i sto me jos nervira ne moze nista sa srafcigerom sve ide na test aparat,puno senzora i sondi,naslonis se na motor polomis 500e,a za karburatore mozes slepati auto,a tebi verovatno nije niko znao da nastelije karburatore ili si isao kao i bivsi vlasnik moje alfe po zemunu,nadavao se para i drzo je da skuplja paucinu,ja je uzeo i taj dan je nastelovao i provozao,covek se krstio,za te karburatore treba malo i sluha kao i za violinu,gitaru ili klavir,sto meni recimo ne ide nikako (cekic i gitara ne idu nikako zajedno),to neznam ali ovo znamTokyo75v6 napisao:slazem se!
Karburatori su sranjee!
Kad god sam ih imao na kolima uvek neki problemi!
Mogu slobodno reci da ih ne podnosim!
I na prosloj 75 2.0 karb su mi izjeli mozak!
Duplo sranjee sa dva komada!
od jednog kolege sektasa. evo kit je gore ali je 3.0 v6. auto je odlican koliko cujem ali mi taj kit nikako ne lezi.
da se smanji temperatura se injektira voda, ili cak voda-methanol. obicno se injektira u intercooler. cim je temperatura smjese niza manja sansa detonacije. tako nekako.ljube-kugla napisao:ja nisam sigurno,mada mozda i jesam ne secam se bilo je svakavih tema,ali ima nesto cuo sam o tomebojan77 napisao:Citao sam malopre o super red verde .Nisam siguran koje stavio link .cini mi se Ljube.Nije mi jasno kakvo je ono ubrizgavanje vode i metanola da nebi doslo do detonantnog sagorevanja.Iskren da budem prvi put cujem za to.