Čekaj samo ja da dodam pa nek se nastavi JTD vs TS
Opet kažem ovde se radi o automobilima 10+ godina ljudi aman. Kako može neko da se uzda u Volvo od 12-13 godina samo po osnovi 'pa to je Volvo batice'. Prvo će da popuca tamo gde je najslabiji, gde ga korozija uveliko jede. Sastružite farbu posle toliko godina korišćenja pa vidite u kakvom je realnom stanju limarija, ojačanja, punktovi i ostalo. Da srećne okolnosti u udesu nisu bitne nemam komentar zaista. Kakve crne zvezdice i NCAP na kolima gde probodeš srafciger kroz lim. Nov Volvo je sasvim druga priča, kao i sve ostale marke.
Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Uto Dec 27, 2016 1:28 am
od Sava
Ja sam negde cuo da 147 FL ima dodatne precke-ojacanja u vratima kako bi bila iole cvrsca i utegnutija. Kako to proveriti?
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Uto Dec 27, 2016 1:31 am
od PapaSle
Srbi ce naci svadju i u istom taboru, koja komedija... kao deca...
Al prica Jtd nije Alfa?! Ne Jts je Alfa, auto kou kad nema gresku pitas se da li radi sijalica i auto koji se cuje kao kosilica ili ti brijac, al nema veze , to je benzinac...
Tim zadrtim putem nijedan auto posle 33 i 75 nije Alfa...
Sta ljudi uopste smatraju Alfizmom?
Sport, stil ili nesavrsenost, ne razumem.
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Uto Dec 27, 2016 6:40 am
od jerotije
Evo snimka, pa procenite sami. Po mom misljenju, jedino problematicno mesto je A stub.
[video][/video]
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Uto Dec 27, 2016 8:56 am
od Zex
Gt ima dodatna bocna ojacamja
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Uto Dec 27, 2016 9:00 am
od Sauriann
Ni 156 ništa bolja, mogli su posle nje da se pozabave sa 147 modelom...
[video][/video]
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Uto Dec 27, 2016 11:02 am
od Flavio
Cinjenica je da su i 147, i 156 jos vise, konstrukcije od pre 20-ak godina, pa i nisu previse za cudenje takvi rezultati crash testova.
Sa trenutne tacke gledista, matematika je jasna. Ko moze sebi da priusti vecu sigurnost, trebalo bi to i da uradi. Evo koliko su noviji modeli napredovali na ovom polju
[video][/video]
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Uto Dec 27, 2016 10:07 pm
od Darkoni
Jedno pitanje za sve koji nose neke titule ispod nickname-a
Da li ovu temu vide svi koji uguglaju nesto o alfi-147 itd kako vec, i nisu registrovani na forumu, sto bi se reklo padobranci?
Molim brz i precizan odgovor! Moze i na PM, moze i poziv, sms, viber, imaju mnogi moj broj!
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Uto Dec 27, 2016 10:14 pm
od TheWickerMan
Brz i precizan odgovor : može.
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Uto Dec 27, 2016 10:20 pm
od Darkoni
Zasto sve ovo Bole?
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 8:43 am
od jerotije
Evo savrsen primer Tojote Hilux, koja je na NCAP testu prosla savrseno, a na testu severnog jelena zavrsila skoro na krovu.
[video][/video]
[video][/video]
S obzirom da je mnogo veca verovatnoca da cete doci u situaciju da brzo manevrisete, nego da dozivite frontalni sudar pri brzini od 64 km/h, da li je Hilux bezbedniji od 147-mice?
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 9:11 am
od BobanR
Da se vratim par postova unazad...što se tiče 147ce na NCAP testu, nije samo A stub u pitanju, postoji izveštaj šta je tačno fail-ovalo. Ono što je vidljico golim okom nije jedino bitno.
E sad, da se vratimo na test severnog jelena. Moose test se ponavlja, na suvom putu, dok se auto ne prevrne ili obore čunjevi, uz povećanje brzine svaki naredni put. Ne znam na kojoj brzini se to desilo Hilux-u, ali ti porediš babe i žabe, odnosno hatchback sa kamionetom. Ne znam zašto predstavljaš ovo kao da kompromis mora da se napravi, pa je bolje da se kupi auto koji ima bolju upravljivost? Postoje automobili koji imaju i jedno i drugo.
I da odgovorimna tvoje pitanje...da, što se bezbednosti tiče, uvek bih radije bio u Hilux-u nego u 147ci ako dođe do neprijatne situacije. Verovatno nisam dovoljno dobar vozač, te ne mogu da garantujem da bih u svakoj situaciji odreagovao dovoljno brzo.
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 9:29 am
od jerotije
Hiluxu se to desilo pri brzini od 57 km/h. Nebitno da li je kamionet, ogranicenje na putu je i za njega isto, kao i za sva ostala vozila. I NCAP testovi se isto rade. Navodim ovaj auto jer je i pored katastrofalne upravljivosti pusten u prodaju jer ispunjava NCAP standarde, a vrlo je verovatno da u jednom ovakvom autu bude ona budala koja prelazi u nasu traku.
Slazem se da postoji mnogo automobila koji imaju i jedno i drugo, samo sam protiv toga da, kad se prica o bezbednosti jednog auta, navodi se iskljucivo NCAP testiranje, sto je ne samo pogresno, vec i opasno.
Kada dodje do neprijatne situacije, niko ne moze nista da garantuje. Kao sto ne mozes da garantujes da bi dobro izmanevrisao 147-micu, tako isto ne mozes da garantujes da bi ostao ziv u Hiluxu.
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 10:08 am
od G0XY
Lepo ti čovek kaže,porediš babe i žabe.
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 10:19 am
od jerotije
Pricamo o bezbednosti automobila, ne vidim tu nikakve babe i zabe. I Hilux i 147 su automobili B kategorije koji se krecu po istim putevima i postuju ista pravila i ogranicenja. To sto su razlicite kategorije, nema ama bas nikakve veze sa njihovom sigurnoscu. Hocete da kazete da je jednom kamionetu dozvoljeno da bude nestabilan, a jednom hecbeku nije dozvoljeno da u ceonom sudaru prodje kao tenk?
I jos nesto, to sto je 147-mica relativno nebezbedna kod ceonog sudara, to je opasno samo za putnike u njemu, a to sto je Hilux upravljiv kao autobus, opasno je za sve ucesnike u saobracaju.
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 10:24 am
od BobanR
Problem koji Hilux ima se može kompenzovati nešto sporijom vožnjom, dok problem koji ima 147 može se kompenzovati isključivo upotrebom sile
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 10:32 am
od jerotije
Isto tako i problem koji ima 147 se moze kompenzovati nesto sporijom voznjom. Nije isto kad udaris u fiksnu prepreku pri brzini od 64 km/h i 50 km/h. Siguran sam da je 147 pri toj brzini potpuno bezbedna.
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 10:37 am
od G0XY
A sta ako nije stojeci objekat,nego nalece na tebe u punoj brzini,a ti udario po guslama 30kmh...
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 12:20 pm
od jerotije
Ako nalece na mene u punoj brzini, i najbezbedniji automobil me nece spasiti od g sile koja pri sudaru velikim brzinama kida unutrasnje organe. Ako cemo tom logikom, svakako je bolje da idemo brze jer u tom slucaju nase vozilo ima vecu energiju, pa prilikom sudara manja je inercija na nase telo, a samim tim i veca sansa za prezivljavanje.
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 12:27 pm
od Darkoni
Ivane, mi i da ne brinemo, jer ispred nas ispod haube imamo djule od 300 kila
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 1:18 pm
od Dragon
Da promenimo nesto, ne mozemo. Kome je sigurnost 147, 156 ili bilo kog modela nedovoljna, potrazice nesto drugo.
Kod automobila koji mi se bas svidjaju, bezbednost mi nije primarna. Valjda iz razloga sto sam starija generacija i mnogo vremena sam proveo u necemu sto verovatno na NCAP testu ne bi dobilo prelaznu ocenu da se uopste nadje na drumu.
Ali da o tome treba razmisljati - treba. Ko ima mogucnost da kupi pouzdaniji automobil, podrzavam.
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 1:53 pm
od nole1985
Ma ja ipak mislim da je jtdm mnoooogo bolji motor od svih benzinaca.
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 2:07 pm
od Dragon
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 2:43 pm
od 916
nole1985 napisao:Ma ja ipak mislim da je jtdm mnoooogo bolji motor od svih benzinaca.
naravno da je bolji,alfa je poznata po tome da pravi najgore motore, benzince pogotovo u celom svemiru
Re: Sigurnost redizajnirane 147-ice
Poslato: Sre Dec 28, 2016 3:11 pm
od bums85
Kad vec uporedjujete, ja mislim da 3 zvezdice za 147 iz 2000 nije isto kao 3 zvezdice za Hilux-a iz 2016, jer su standardi bezbednosti dosta stroziji. Vozila sa 5 zvezdica iz tog doba bi sad dobila mozda 3