Stranica 4 od 4

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sub Feb 01, 2014 12:42 pm
od kod
upalio je bez ikakvog problema i mucenja. odmah sam otisao na MOL i kupio Wynns aditiv za dizele (pakovanje od 125ml za 50L goriva - upravo ovo na slici u postovima iznad). U rezervoaru je bilo negde oko 40ak litara. Provozao sam se 10km, vratio se na MOL i dopunio (nekih 20ak litara) Evo ED sa aditivima. Iskreno se nadam da je ovo prva i poslednja avantura ovog tipa. Od sada - samo MOL + aditiv.

P.S. Napisah i pismo zalbe NIS-u. Cisto da se zna da nema smisla. Ne verujem da ce iko da se potrese ali htedoph da znaju da su izgubili musteriju.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sub Feb 01, 2014 5:06 pm
od cile-pa
evo mene...u 11 sam sipao aditiv)Castrolov),posle sat vremena sam probao da ga upalim ali nije hteo tj upalio je 10tak sekundi i ugasio se a posle toga je samo verglao,odslepao me majstor kod njega upali opet 10 sek. i ugasi se...e i da celo vreme se cula pumpa iz rezervoara :) i onda majstor uze motku pa izlupa rezervar od ispod vrati se u auto dao kontakt pumpa se ne cuje,da upali upali iz prve..znaci neki cep je izgleda zaglavio sad sam ga provozao malo i ostavio,pa sad da vidimo kako ce da se ponasa,valjda nece vise da me zeza :/ unapred hvala svima na pomoci...

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sub Feb 01, 2014 6:55 pm
od Mac
Meni je auto pravio problem dok je u njemu bio dizel sa Nisa.
Od momenta kada sam ga tankirao na Molu(nekih 30 litara) radi besprekorno. Moram da napomenem da nisam sipao nikakve aditive i svako jutro pali iz prve.
Verovatno gorivo na Molu vec ima aditive, i nebi trebalo preterivati sa istim.

E sad, trebalo bi da na svakoj pumpi, pored svakog pistolja stoji tabla sa deklaracijom(kao i kod svih drugih proizvoda), kako bi potrošači imali informaciju o poreklu, sadržaju goriva, procentu vode,uvozniku, aditivima.......itd.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sub Feb 01, 2014 7:42 pm
od dusanGT
Prema našim standardima dozvoljena količina vode u eurodizelu je 0.2g/kg, a tzv. "tačka filtrabilnosti" (minimalna temperatura na kojoj je moguć protok goriva kroz filter) zavisi od perioda godine u kojem se gorivo distribuira. Eurodizeli klasa "A"-"F" imaju tačku filtrabilnosti od +5°C do -20°C (svaka sledeća klasa ima za -5°C nižu tačku filtrabilnosti).

Klasa "D" (-10°C) isporučuje se od 16.11. do 15.03, a klasa "E" (-15°C) na zahtev kupca.

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Sub Feb 01, 2014 10:32 pm
od turshija
Ubedljivo najbolje resenje problema sa zamrzavanjem :D
Slika

Re: Problem sa paljenjem na 159

Poslato: Pet Feb 07, 2014 7:24 am
od dusanGT
Poštovani,
U vezi sa Vašim prigovorom upućenim u vezi sa filtrabilnošću EVRODIZELA obaveštavamo Vas da je nabavka goriva i logistika je organizovala istraživanje vezano za kvalitet EVRODIZELA po pitanju parametra filtrabilnost na našem objektu Bistrica I u Novom Sadu u smislu provere navedenih parametara za poslednje 3 isporuke. Rezultat je sledeći:

FILTRABILNOST I SADŽAJ VODE U AVIO DIZELU BISTRICA 1
░░R.br.░░░Datum isporuke░░░Datum ispitivanja░░░Filtrabilnost░░░Sadržaj vode
░░░1░░░░░19.01.2014░░░░░░14.01.2014░░░░░░░-15°C░░░░░░░43mg/kg
░░░2░░░░░23.01.2014░░░░░░14.01.2014░░░░░░░-15°C░░░░░░░43mg/kg
░░░3░░░░░28.01.2014░░░░░░21.01.2014░░░░░░░-19°C░░░░░░░74mg/kg
Uzimajući u obzir da je granična vrednost za filtrabilnost -10°C, a da sadržaj vode treba da je manji od 200mg/kg, vidljivo je da obe karakteristike zadovoljavaju zahteve kvaliteta. Kompanija Eko Serbia već dodatno aditivira gorivo kako bi dodatno poboljšali kvalitet EVRODIZELA na našim pumpama.
Srdačno Vas pozdravljamo i još jednom zahvaljujemo na Vašem poverenju i razumevanju.


Poštovani,
Zahvaljujem vam na obaveštenju o rezultatima loboratorijskih ispitivanja tzv. Aviodizela na objektu "Bistrica 1".
S obzirom da nisam imao primedbu na laboratorijske vrednosti parametara "filtrabilnost" i "sadržaj vode" pomenutog goriva, već na isporučeno gorivo kao uzrok kvara - nemogućnost startovanja motora mog vozila u nedelju 26.01.2014. i u ponedeljak 27.01. molim vas da mi u što kraćem roku nadoknadite zaista male troškove popravke u iznosu od 4000 dinara.
Utvrđeno je da je kvar nastao zbog lošeg kvaliteta goriva isporučenog u pomenutom objektu, a o istom problemu svedoče i prigovori velikog broja vaših drugih mušterija.
U realnom očekivanju da ovaj skromni iznos nije vredniji od vaše poslovne reputacije, srdačno vas pozdravljam i molim da me obavestite o vašoj konačnoj odluci po ovom pitanju.